Ja, dat roep ik ook al de hele tijdquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef cherrycoke het volgende:
ik vind me zelf als sith warrior nou niet persee veel damage doen. vette mijn companion pet doet meer damage dan mij
volgens mij kun je tot morgen probleemloos nog testen en daarna gaan ze alles voorbereiden voor de laatste en echte build.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:34 schreef Cara het volgende:
Is er nog iets van serverdowntime vanmiddag?
thanksquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
volgens mij kun je tot morgen probleemloos nog testen en daarna gaan ze alles voorbereiden voor de laatste en echte build.
Ja, volgens een stickie van 14:00 tot 17:00 uur.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:34 schreef Cara het volgende:
Is er nog iets van serverdowntime vanmiddag?
Het verschil zit in het aantal mensen, flashpoints zijn kleine instances voor 4 mensen. En Ops zijn soort van raids, en dat is voor 8 of 16 man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:15 schreef Chef_M het volgende:
Iemand die mij kan uitleggen precies wat Flashpoints en Operations zijn? Of wat het verschil daartussen is? Ben nogal newb in (MMO)RPG's.
Ok, en wat doen ze allemaal? Weet nauwelijks wat een raid is (Nee, nooit WoW gespeeld).quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Het verschil zit in het aantal mensen, flashpoints zijn kleine instances voor 4 mensen. En Ops zijn soort van raids, en dat is voor 8 of 16 man.
Dacht ik
enorme bosses en uren spelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:37 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ok, en wat doen ze allemaal? Weet nauwelijks wat een raid is (Nee, nooit WoW gespeeld).
Verleidelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:24 schreef Nephalem het volgende:
Voor de late bestellers, Bol heeft de CE weer op voorraad:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011582071/index.html
Je bent gek. Haal hem dan op voor wat dollars.quote:
Gewoon nu kopen, in de seal laten, 5 jaar of langer netjes bewaren en dan voor 600-700euro verkopen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Je bent gek. Haal hem dan op voor wat dollars.
En je dan realiseren dat de game geflopt is en je 150 euro over de balk hebt gegooid.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gewoon nu kopen, in de seal laten, 5 jaar of langer netjes bewaren en dan voor 600-700euro verkopen!
maakt niet uit, flop of top, blijft geld waard voor de die-hard SW collectorsquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
En je dan realiseren dat de game geflopt is en je 150 euro over de balk hebt gegooid.
5 jaar doen om 450 euro te 'verdienen'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gewoon nu kopen, in de seal laten, 5 jaar of langer netjes bewaren en dan voor 600-700euro verkopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |