Met conversaties roll je allemaal en de hoogste mag zeggen wat hij wil. Wat voor effect dit op de dark/light side heeft voor je team weet ik niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gaat dat zo? (gechargeerd, begrjip ik) Als je met coop shit complete?
Nah als jij dark kiest en de ander light als keuze dan krijg jij gewoon dark points.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
Met conversaties roll je allemaal en de hoogste mag zeggen wat hij wil. Wat voor effect dit op de dark/light side heeft voor je team weet ik niet.
Zou kut zijn als je volledig dark bent en zon faggot loopt lief te doen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:58 schreef Friday12 het volgende:
vind het wel een leuk bedacht systeem zo met die chat keuzes
watquote:
yup. iedereen maakt een keuze, dan wordt er gerolld voor welke keuze er gebruikt wordt.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gaat dat zo? (gechargeerd, begrjip ik) Als je met coop shit complete?
Fucking bekendquote:Op woensdag 30 november 2011 17:47 schreef Pixell het volgende:
Ik heb ontwenningsverschijnselen van afgelopen weekend
Zit echt naar me xbox en desktop te staren naar die games en geen van allen triggeren
Heb meteen aangeschaft toen hij in de Pre-orders begon te staan, meteen ook de code geredeemed, dus ik hoop het dat ik ook de 15de mag.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef Pixell het volgende:
Ik heb al zolang geleden gepre-ordered ik denk dat ik wel de 15e mag inloggen
same, net weer paar uurtjes gespeeld, je moet toch wat.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb Anno 2070 om me mee te vermaken.
Dat denk ik niet, maar ik heb redelijk snel daarna vakantie, fmlquote:Op woensdag 30 november 2011 18:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb meteen aangeschaft toen hij in de Pre-orders begon te staan, meteen ook de code geredeemed, dus ik hoop het dat ik ook de 15de mag.Bij de tijd dat de mensen de 20ste starten heb ik alweer een character van level 30 rondlopen.
Agh, ik heb tentamens, papers en een masterscriptie te schrijven, prioriteiten stellen enzoquote:Op woensdag 30 november 2011 20:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar ik heb redelijk snel daarna vakantie, fml
En na de vakantie tentamen week... die voldoendes kan ik op me buik schrijven
Haha, daar ben ik heel slecht in, geen discipline enzoquote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ik heb tentamens, papers en een masterscriptie te schrijven, prioriteiten stellen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |