geheel nieuw downloadenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:06 schreef Friday12 het volgende:
kan je trouwens de beta files gebruiken of moet je de hele game opnieuw downloaden?
Star Wars™ The Old Republic™ Digital Deluxe Editionquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:01 schreef RickoKun het volgende:
15 dec kunnen pre orders knallen en anderen op 20 dec?
Hoeveel kostte de order bij jullie?
In de forum werd gezegd dat je wss de client opnieuw moest downloaden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:06 schreef Friday12 het volgende:
kan je trouwens de beta files gebruiken of moet je de hele game opnieuw downloaden?
ben een twitternewb en kan niet vinden hoe ik naar de tweet link voor de ongelovigenquote:@Rockjaw Stephen Reid
FAQ: if you played this weekend you do NOT need to uninstall the #SWTOR client. We are planning to patch it to Early Game Access / Live.
Holy shitdicks! Dan mag ik wel weer beginnen met werkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:08 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Star Wars™ The Old Republic™ Digital Deluxe Edition
¤ 74. 99
Inclusief ¤5 reserveringskosten.
Digitale pc-download
Meteen gereserveerd bij Origin toen het beschrikbaar was, en geredeemed, dus hoop zowieso om op 15 Dec. te beginnen.
[..]
In de forum werd gezegd dat je wss de client opnieuw moest downloaden.
nee paar extra ingame items je kan ook 1 van 55 euro(standard) kopenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Holy shitdicks! Dan mag ik wel weer beginnen met werkenzitten daar toch wel 2 maand spelen bij ofzo?
Stephen Reidquote:FAQ: if you played this weekend you do NOT need to uninstall the #SWTOR client. We are planning to patch it to Early Game Access / Live.
Ik weet dat ik wat loop te bitchen maar ook dat is nog best duur? Normale pc spellen kosten rond de 40 a 45 eu?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee paar extra ingame items je kan ook 1 van 55 euro(standard) kopen
tegenwoordig is 50-60 een prijs die je kan verwachten bf3 en cod mw3 waren beide ook 60 geloof ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet dat ik wat loop te bitchen maar ook dat is nog best duur? Normale pc spellen kosten rond de 40 a 45 eu?
Ik moet sws weer werken want heb veel geld opgemaakt aan mn nieuwe pc
Missch dat ik dan gewoon weer via budgetgaming.nl moet, heb bf3 ook voor 42 eu zo besteldquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tegenwoordig is 50-60 een prijs die je kan verwachten bf3 en cod mw3 waren beide ook 60 geloof ik
Volgens mij zit bij elke aankoop van het spel een maand gratis.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Missch dat ik dan gewoon weer via budgetgaming.nl moet, heb bf3 ook voor 42 eu zo besteld
Zit daar ook 1 maand gratis spelen bij of zou ik meteen er een maand of 3 bij MOETEN kopen?
Ze zijn ook bezig met een nieuwe build voor de testers. Misschien is het alvast daarvoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:14 schreef Friday12 het volgende:
men beta launcher is namelijk nu wel wat aan het installeren vandaar dat ik het vraag
'quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tegenwoordig is 50-60 een prijs die je kan verwachten bf3 en cod mw3 waren beide ook 60 geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
'
Onzin, zelfs op Steam ben je nooit meer dan 50 euro kwijt voor een PC-game.
TOR is alleen duur als je extra's wilt. Idioten die 150 euro betalen voor de LEEn ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook de digital versie.![]()
Collectors is echt om te bewaren en/of later te verkopen.
Ooh misschien wil ik dan wel je Darth Magusquote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En ik
Verkopenquote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En ik
Met conversaties roll je allemaal en de hoogste mag zeggen wat hij wil. Wat voor effect dit op de dark/light side heeft voor je team weet ik niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gaat dat zo? (gechargeerd, begrjip ik) Als je met coop shit complete?
Nah als jij dark kiest en de ander light als keuze dan krijg jij gewoon dark points.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
Met conversaties roll je allemaal en de hoogste mag zeggen wat hij wil. Wat voor effect dit op de dark/light side heeft voor je team weet ik niet.
Zou kut zijn als je volledig dark bent en zon faggot loopt lief te doen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:58 schreef Friday12 het volgende:
vind het wel een leuk bedacht systeem zo met die chat keuzes
watquote:
yup. iedereen maakt een keuze, dan wordt er gerolld voor welke keuze er gebruikt wordt.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gaat dat zo? (gechargeerd, begrjip ik) Als je met coop shit complete?
Fucking bekendquote:Op woensdag 30 november 2011 17:47 schreef Pixell het volgende:
Ik heb ontwenningsverschijnselen van afgelopen weekend
Zit echt naar me xbox en desktop te staren naar die games en geen van allen triggeren
Heb meteen aangeschaft toen hij in de Pre-orders begon te staan, meteen ook de code geredeemed, dus ik hoop het dat ik ook de 15de mag.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef Pixell het volgende:
Ik heb al zolang geleden gepre-ordered ik denk dat ik wel de 15e mag inloggen
same, net weer paar uurtjes gespeeld, je moet toch wat.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb Anno 2070 om me mee te vermaken.
Dat denk ik niet, maar ik heb redelijk snel daarna vakantie, fmlquote:Op woensdag 30 november 2011 18:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb meteen aangeschaft toen hij in de Pre-orders begon te staan, meteen ook de code geredeemed, dus ik hoop het dat ik ook de 15de mag.Bij de tijd dat de mensen de 20ste starten heb ik alweer een character van level 30 rondlopen.
Agh, ik heb tentamens, papers en een masterscriptie te schrijven, prioriteiten stellen enzoquote:Op woensdag 30 november 2011 20:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar ik heb redelijk snel daarna vakantie, fml
En na de vakantie tentamen week... die voldoendes kan ik op me buik schrijven
Haha, daar ben ik heel slecht in, geen discipline enzoquote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ik heb tentamens, papers en een masterscriptie te schrijven, prioriteiten stellen enzo
Masterscriptiequote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ik heb tentamens, papers en een masterscriptie te schrijven, prioriteiten stellen enzo
Tof, maar aan de andere kant game ik al 10 jaar goed met m'n Logitech Trackballquote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef JediSimons het volgende:
http://www.reddit.com/r/s(...)pherals_now_bar_the/
Ben van plan om die muis te halen. Apple Magic Mouse werkt toch niet met gaming denk ik. En het ziet er gewoon tof uit.
[ afbeelding ]
![]()
Dat was het hoogtepunt van mijn BAquote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MasterscriptieThe horror...
Ben nu bezig met bachelorscriptieEn dat vind ik al kut
Misschien maar joinen danquote:Op donderdag 1 december 2011 08:02 schreef DrParanoid het volgende:
Empire of Tweakers - EoT
http://www.swtor.com/guilds/291580/empire-tweakers
Republic of Tweakers - RoT
http://www.swtor.com/guilds/291921/republic-tweakers
Tweakers guilds zijn upside spreekt voor zich.
Website: http://www.gotswtor.nl/
Bestaat dat dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef Morthill het volgende:
hoe doen we het nu met de FOK!guild?
ja daaromquote:
Wut? Naam/link?quote:
Sorry, ik bedoel dus, omdat er nog geen guild is. Mijn ja was pure spreektaal, sloeg nergens opquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:52 schreef cherrycoke het volgende:
You have been selected to participate in the final STAR WARS: The Old Republic Beta Test
If you have not yet downloaded the game client, please make sure to visit your Game Tester Page to begin the download. We're looking forward to your participation and feedback!
If you have any trouble accessing the Game Testing Portal, please contact the Star Wars™: The Old Republic Team™ for assistance.
May the Force be with you,
The Star Wars™: The Old Republic Team™
Youll be able to begin testing Star Wars: The Old Republic very soon! Your test begins:
Friday, December 2 at 1:00 PM CST
wut?
Nee, jij nietquote:
Ik hoorde ook ergens dat het op grafisch gebied was gelimiteerd in de beta? Maar niemand die dit zei had het onderbouwd met bronnen..quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef sammeh het volgende:
[..]
Nee, jij niet.
Ik vond trouwens afgelopen weekend de textures echt enorm tegenvallen, maar dat blijkt achteraf gezien geen wonder! Schijnbaar geeft high dezelfde textures als low en is medium momenteel hetgeen dat er het beste uitziet. De high textures zijn wel weer zichtbaar in de cutscenes dus ze bestaan in ieder geval wel.
Bronnetje
http://www.reddit.com/r/s(...)state_of_aatextures/
Dat lucht mij in ieder geval wel flink op want ik vond het bijzonder tegenvallen na alles op high te hebben gegooid.
Ja dat zijn de textures dus, momenteel is textures op high dus van slechtere kwaliteit dan textures op medium. Daarnaast kon AA niet gebruikt worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik hoorde ook ergens dat het op grafisch gebied was gelimiteerd in de beta? Maar niemand die dit zei had het onderbouwd met bronnen..
Er gaat sowieso toch wel verschil zitten tussen de cinematics / cutscenes en de game, dat is bij alle spellen zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:34 schreef sammeh het volgende:
[..]
Ja dat zijn de textures dus, momenteel is textures op high dus van slechtere kwaliteit dan textures op medium. Daarnaast kon AA niet gebruikt worden.
Heb m'n post ook geupdate met screenshots van voor en tijdens cutcenes, daar is echt een enorm verschil tussen
Misschien, het is ook een aanname van mij dat high precies hetzelfde is als in de cutscenes. Maar het punt is dat als je nu textures op high hebt dan krijg je de textures van low en ziet medium er beter uit. Ik denk niet dat ik er ver naast zit als ik zeg dat wat je in de cutscenes ziet waarschijnlijk high is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Er gaat sowieso toch wel verschil zitten tussen de cinematics / cutscenes en de game, dat is bij alle spellen zoMaar ik neem aan dat het nog beter wordt, want ik hoorde ook iets over Ultra setting en afgelopen weekend kon je ook weinig opties aanpassen bij de Video settings, dat wordt ook nog unlocked.
Laten we het hopen, dat zou swtor een stuk aantrekkelijker maken en heel wat gewhine minder opleveren van de hatersquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:41 schreef sammeh het volgende:
[..]
Misschien, het is ook een aanname van mij dat high precies hetzelfde is als in de cutscenes. Maar het punt is dat als je nu textures op high hebt dan krijg je de textures van low en ziet medium er beter uit. Ik denk niet dat ik er ver naast zit als ik zeg dat wat je in de cutscenes ziet waarschijnlijk high is.
Ik denk dat je pech hebt:quote:
quote:Sent Dec. 1: Final Beta Testing Weekend Invites
This is our final test before launch! We have invited a smaller number of testers than in our previous Beta Testing Weekend to assist us in testing a new build of the game. If you participated in the last Beta Testing Weekend, check your e-mail to see if you've been invited. All you need to do is open the launcher and begin patching – you'll be able to play at the time stated in the e-mail you received.
Who was invited: Selected testers that participated in the previous Beta Testing Weekend
What was sent: Final Beta Testing Weekend invitations
Server locations: US East Coast, US West Cost, and EU servers
Invite status: All invitations have been sent! Check your e-mail to see if you have been invited and for instructions!
neequote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zit er bij. Hopelijk kan de AA aan dit keer.
Volgens mij altijd al zo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef Morthill het volgende:
Is flirt pas sinds de nieuwe build zinvol in conversaties of was dat voor de Jedi Knight altijd al zo?
ok, nuttig dan, want de drie andere klassen waarmee ik gespeeld heb, had flirt echt 0,0 zinquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Volgens mij altijd al zo.
Wat ik wel had gelezen was dat same sex romance er pas later in zou zitten.
Of dat vanaf deze nieuwe build dus is weet ik niet.
Wachtwoord moet gereset worden om security redenen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:45 schreef Cara het volgende:
Iemand anders die niet op de site kan inloggen? Er staat bij mij Login failed. Zelfde voor launcher.
Alweer? Godver, dat heb ik nou al 2 keer moeten doen. Mag hopen dat dit niet een maandelijks terugkerend iets is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Wachtwoord moet gereset worden om security redenen.
Ja toch doe ik het rustig aan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:55 schreef Cara het volgende:
Maar ik zeur niet, ben weer invited tegen verwachting in. Dus een lekker weekend tor er gratis bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:08 schreef Prullenbak6 het volgende:
Goede mmo heb de hele week kunnen testen![]()
http://www.swtorstrategie(...)rs-old-republic.html"The red side and the blue side"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze klagen over dat het verhaal niet interessant is terwijl ze duidelijk niet eens verder dan de Prologue zijn gekomen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Sommigen klagen zelfs dat het verhaal verteld wordt door cutscenes. Ze willen liever tekst lezen of beter gezegd tekst negeren... en dan zeggen dat het verhaal niet interessant is... Goed, je hoeft het spel niet leuk te vinden, maar kom dan met goede argumenten aan...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"The red side and the blue side"
En ze klagen over dat het verhaal niet interessant is terwijl ze duidelijk niet eens verder dan de Prologue zijn gekomen.
Idd, met WoW (wat ik 2 maandjes heb gespeeld in totaal) ook geen enkele verhaallijn meegekregen. Maar dat kwam ook omdat ik geen zin had om die onzin te lezen en meteen alles skiptequote:Op vrijdag 2 december 2011 13:33 schreef Prullenbak6 het volgende:
En zeggen ook dat ze in WoW meer onderdeel voelen van het verhaal dan in swtor. Terwijl ik vind dat het andersom is, ik weet niet eens wat het verhaal van bv; duskwood is of dragonblight. En ze hebben zeker ook nog nooit gehoord van de spatie balk.
(en gamepro stopt ermee, logisch met zulke reviews dat je blad failliet gaat, en een review baseren op lvl 1-15)
GVDquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:17 schreef Altron het volgende:
You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:
Friday, December 2 at 1:00 PM CST
Nice
http://www.swtorstrategie(...)rs-old-republic.htmlBeetje een rare review idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:54 schreef =HellFire= het volgende:
Zo, die Gamepro-review is bagger zeg. My gawd!![]()
![]()
Even een correctie. Het is een Preview. Niet dat dat het minder bagger of raar maakt, maar tochquote:
Das minder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
GVD![]()
ik heb niet meer een uitnodiging gekregen
http://www.swtorstrategie(...)rs-old-republic.htmllol , wat een kansloze gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die comments er ook onder haha :
quote:Corey Downing :
I can tell you why GamePro is getting shutdown.quote:Dai Maou :
lemme guess, because they're retarded- Djehoetie / Jehuty -
Dan zeer vooringenomen en slecht onderzocht. Maakt het niet veel beter nee!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:24 schreef pjats het volgende:
[..]
[..]
Even een correctie. Het is een Preview. Niet dat dat het minder bagger of raar maakt, maar toch
Gisteravond nog van een andere account mn ww gereset dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Das minder.
Ik probeer al 2 dagen m'n pass te resetten maar die kut site is al 2 dagen of down of ''under maintenance''... zucht.
Dus kan ik niet inloggen
Heb gisteren meerdere malen overdag en s'avonds m'n ww proberen te resetten maar kreeg elke keer een foutmelding , net pech gehad zeker :/quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gisteravond nog van een andere account mn ww gereset dus dat lijkt me sterk.
Gisteren was t een uurtje brak maar verder niet hoor.
Nu maintenance ter voorbereiding van de test dit weekend.
Ik kreeg er ook een mailtje over op 1 van mn accounts maar nee het geldt niet voor allemaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:49 schreef Pixell het volgende:
Moet je je password weer veranderen? Nog geen bericht over gehad namelijk..
http://www.swtorstrategie(...)rs-old-republic.htmlTevens heeft GamePro SW:TOR omgedoopt tot beste MMO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(http://www.swtor.com/awards)
quote:Iets meer nieuws volgende week.quote:@Rockjaw Stephen Reid
FAQ answer: We'll have more details on Early Game Access next week, including downloading for those who pre-ordered (who don't have client).![]()
Ik doelde eigenlijk wachten in de Queu op de server waar ik al weken op aan het testen ben. Positie 1434. Grumble. Ik heb nou niet echt zin weer een nieuw karakter te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |