geheel nieuw downloadenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:06 schreef Friday12 het volgende:
kan je trouwens de beta files gebruiken of moet je de hele game opnieuw downloaden?
Star Wars™ The Old Republic™ Digital Deluxe Editionquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:01 schreef RickoKun het volgende:
15 dec kunnen pre orders knallen en anderen op 20 dec?
Hoeveel kostte de order bij jullie?
In de forum werd gezegd dat je wss de client opnieuw moest downloaden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:06 schreef Friday12 het volgende:
kan je trouwens de beta files gebruiken of moet je de hele game opnieuw downloaden?
ben een twitternewb en kan niet vinden hoe ik naar de tweet link voor de ongelovigenquote:@Rockjaw Stephen Reid
FAQ: if you played this weekend you do NOT need to uninstall the #SWTOR client. We are planning to patch it to Early Game Access / Live.
Holy shitdicks! Dan mag ik wel weer beginnen met werkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:08 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Star Wars™ The Old Republic™ Digital Deluxe Edition
¤ 74. 99
Inclusief ¤5 reserveringskosten.
Digitale pc-download
Meteen gereserveerd bij Origin toen het beschrikbaar was, en geredeemed, dus hoop zowieso om op 15 Dec. te beginnen.
[..]
In de forum werd gezegd dat je wss de client opnieuw moest downloaden.
nee paar extra ingame items je kan ook 1 van 55 euro(standard) kopenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Holy shitdicks! Dan mag ik wel weer beginnen met werkenzitten daar toch wel 2 maand spelen bij ofzo?
Stephen Reidquote:FAQ: if you played this weekend you do NOT need to uninstall the #SWTOR client. We are planning to patch it to Early Game Access / Live.
Ik weet dat ik wat loop te bitchen maar ook dat is nog best duur? Normale pc spellen kosten rond de 40 a 45 eu?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee paar extra ingame items je kan ook 1 van 55 euro(standard) kopen
tegenwoordig is 50-60 een prijs die je kan verwachten bf3 en cod mw3 waren beide ook 60 geloof ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet dat ik wat loop te bitchen maar ook dat is nog best duur? Normale pc spellen kosten rond de 40 a 45 eu?
Ik moet sws weer werken want heb veel geld opgemaakt aan mn nieuwe pc
Missch dat ik dan gewoon weer via budgetgaming.nl moet, heb bf3 ook voor 42 eu zo besteldquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tegenwoordig is 50-60 een prijs die je kan verwachten bf3 en cod mw3 waren beide ook 60 geloof ik
Volgens mij zit bij elke aankoop van het spel een maand gratis.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Missch dat ik dan gewoon weer via budgetgaming.nl moet, heb bf3 ook voor 42 eu zo besteld
Zit daar ook 1 maand gratis spelen bij of zou ik meteen er een maand of 3 bij MOETEN kopen?
Ze zijn ook bezig met een nieuwe build voor de testers. Misschien is het alvast daarvoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:14 schreef Friday12 het volgende:
men beta launcher is namelijk nu wel wat aan het installeren vandaar dat ik het vraag
'quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tegenwoordig is 50-60 een prijs die je kan verwachten bf3 en cod mw3 waren beide ook 60 geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
'
Onzin, zelfs op Steam ben je nooit meer dan 50 euro kwijt voor een PC-game.
TOR is alleen duur als je extra's wilt. Idioten die 150 euro betalen voor de LEEn ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook de digital versie.![]()
Collectors is echt om te bewaren en/of later te verkopen.
Ooh misschien wil ik dan wel je Darth Magusquote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En ik
Verkopenquote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |