SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:08 schreef Prullenbak6 het volgende:
Goede mmo heb de hele week kunnen testen![]()
http://www.swtorstrategie(...)rs-old-republic.html"The red side and the blue side"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze klagen over dat het verhaal niet interessant is terwijl ze duidelijk niet eens verder dan de Prologue zijn gekomen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Sommigen klagen zelfs dat het verhaal verteld wordt door cutscenes. Ze willen liever tekst lezen of beter gezegd tekst negeren... en dan zeggen dat het verhaal niet interessant is... Goed, je hoeft het spel niet leuk te vinden, maar kom dan met goede argumenten aan...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"The red side and the blue side"
En ze klagen over dat het verhaal niet interessant is terwijl ze duidelijk niet eens verder dan de Prologue zijn gekomen.
Idd, met WoW (wat ik 2 maandjes heb gespeeld in totaal) ook geen enkele verhaallijn meegekregen. Maar dat kwam ook omdat ik geen zin had om die onzin te lezen en meteen alles skiptequote:Op vrijdag 2 december 2011 13:33 schreef Prullenbak6 het volgende:
En zeggen ook dat ze in WoW meer onderdeel voelen van het verhaal dan in swtor. Terwijl ik vind dat het andersom is, ik weet niet eens wat het verhaal van bv; duskwood is of dragonblight. En ze hebben zeker ook nog nooit gehoord van de spatie balk.
(en gamepro stopt ermee, logisch met zulke reviews dat je blad failliet gaat, en een review baseren op lvl 1-15)
GVDquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:17 schreef Altron het volgende:
You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:
Friday, December 2 at 1:00 PM CST
Nice
http://www.swtorstrategie(...)rs-old-republic.htmlBeetje een rare review idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:54 schreef =HellFire= het volgende:
Zo, die Gamepro-review is bagger zeg. My gawd!![]()
![]()
Even een correctie. Het is een Preview. Niet dat dat het minder bagger of raar maakt, maar tochquote:
Das minder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
GVD![]()
ik heb niet meer een uitnodiging gekregen
http://www.swtorstrategie(...)rs-old-republic.htmllol , wat een kansloze gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die comments er ook onder haha :
quote:Corey Downing :
I can tell you why GamePro is getting shutdown.quote:Dai Maou :
lemme guess, because they're retarded- Djehoetie / Jehuty -
Dan zeer vooringenomen en slecht onderzocht. Maakt het niet veel beter nee!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:24 schreef pjats het volgende:
[..]
[..]
Even een correctie. Het is een Preview. Niet dat dat het minder bagger of raar maakt, maar toch
Gisteravond nog van een andere account mn ww gereset dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Das minder.
Ik probeer al 2 dagen m'n pass te resetten maar die kut site is al 2 dagen of down of ''under maintenance''... zucht.
Dus kan ik niet inloggen
Heb gisteren meerdere malen overdag en s'avonds m'n ww proberen te resetten maar kreeg elke keer een foutmelding , net pech gehad zeker :/quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gisteravond nog van een andere account mn ww gereset dus dat lijkt me sterk.
Gisteren was t een uurtje brak maar verder niet hoor.
Nu maintenance ter voorbereiding van de test dit weekend.
Ik kreeg er ook een mailtje over op 1 van mn accounts maar nee het geldt niet voor allemaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:49 schreef Pixell het volgende:
Moet je je password weer veranderen? Nog geen bericht over gehad namelijk..
http://www.swtorstrategie(...)rs-old-republic.htmlTevens heeft GamePro SW:TOR omgedoopt tot beste MMO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(http://www.swtor.com/awards)
quote:Iets meer nieuws volgende week.quote:@Rockjaw Stephen Reid
FAQ answer: We'll have more details on Early Game Access next week, including downloading for those who pre-ordered (who don't have client).![]()
Ik doelde eigenlijk wachten in de Queu op de server waar ik al weken op aan het testen ben. Positie 1434. Grumble. Ik heb nou niet echt zin weer een nieuw karakter te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |