ik sprak met iemand die al 25+ had gehaald op de beta, en die vertelde dat het een stuk moeilijker wordt met name omdat je ook goed op pulls moet gaan letten (je vecht altijd tegen een groepje mobs) zodat je niet geswarmed word,quote:Op maandag 28 november 2011 15:04 schreef RickoKun het volgende:
Consular heeft best wel een aids bereik
Maar tot nu toe idd ook geen enkele moeite gehad, maarja, ben ook maar lvl 7 ofzo.
Hoop dat dat wel iets toeneemt.
Want ik houd inderdaad niet ontzettend erg van groepen, met name omdat er altijd kneuzen die spellen spelen (tenminste, is mijn ervaring) en er dus in een gemiddelde guild maar een stuk of 7 toffe figuren zijn. Gelukkig hoef ik dus niet persé hulp in te roepen van andere mensen.
Maar om nu level 50 te worden met gemak in mijn eentje maakt het 'achievingsgevoel' er nu ook niet beter op
Idd , zoiets had ik ook al gehoord van een paar gasten die ik ken die al wat verder waren.quote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef leeell het volgende:
[..]
ik sprak met iemand die al 25+ had gehaald op de beta, en die vertelde dat het een stuk moeilijker wordt met name omdat je ook goed op pulls moet gaan letten (je vecht altijd tegen een groepje mobs) zodat je niet geswarmed word,
dus het zal wel degelijker moeilijker worden, het blijft natuurlijk de newbie area waar je tot level 10 zit
Ik zal vanavond eens even wat melee classes uitproberen om te kijken hoe het zit in swtor.quote:Op maandag 28 november 2011 14:55 schreef pjats het volgende:
[..]
Nadeel is ok. Maar het verschil is te groot IMO. Mijn commando won soms gevechten zonder bijna een schrammetje te krijgen, terwijl mijn sentinel dezelfde gevechten uitkwam met half health. Guardian met Soresu Form deed het meestal wel beter, qua health, dan de sentinel, maar deed wat langer over gevechten. Guardian met Shien Form was ongeveer gelijk met sentinel. Tenminste zo ervaarde ik het.
wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 28 november 2011 15:04 schreef RickoKun het volgende:
Consular heeft best wel een aids bereik
okayquote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die paar force spells zijn nogal voor als je dichtbij bent, zeg maar 2 meter ofzo
welk lvl ben je? in het begin heb je amper spells hequote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die paar force spells zijn nogal voor als je dichtbij bent, zeg maar 2 meter ofzo
Die bindkeys is een bekend probleem in de TOR betaforums, maar dat schijnt bij release verholpen te zijn. Ook gaan ze pas bij release de AA-knop aanzetten, waardoor het spel mogelijk mooier gaat worden op een goed PC'tje.quote:Op maandag 28 november 2011 16:02 schreef Masyl het volgende:
Ik gebruik bij MMO's mousebuttons 4 en 5 als shift en control, alleen werkt dit niet bij SWTOR. Ik kan ze wel binden maar ingame werkt het niet
Ik hoop dat ze dit nog wel gaan fixen voor de release
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 16:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welk lvl ben je? in het begin heb je amper spells he
Bol faaltquote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Twiney het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011582070/index.html
BOL.com zegt toch echt 7 dagen....
Bol.com staat zelfs op de site van EA als hun officiële SWTOR verkoop keten in Nederland.quote:
Ah, probleem opgelost. Ik had alles op laag gezet en de schuifdingen helemaal naar links gedaan om ervoor te zorgen dat het wat beter ging. Maar blijkbaar werkte dat niet echt en toen zat ik met een FPS van 20. Daarna een heleboel teruggezet en ik bleef op 20 FPS zitten. Toen maar de resolutie aangepast en daarna ging FPS omhoog. Stom dat ik daar niet aan gedacht had.quote:Op maandag 28 november 2011 01:17 schreef pjats het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niks snap van die grafisch instellingen. Ik weet dat ik niet een monster-pc heb, maar ik moet toch wel meer dan 20 FPS krijgen? Speelde vandaag voor het eerst met dat metertje aan en ik kon het niet hoger krijgen.
betekend nog steeds niet dat ze niet kunnen falen want het is 5 dagen eerder niet 7quote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef benx het volgende:
[..]
Bol.com staat zelfs op de site van EA als hun officiële SWTOR verkoop keten in Nederland.
We zullen zien..quote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef Chef_M het volgende:
5 dagen is bevestigd, 7 dagen klopt geen ruk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |