Welke tijd is het wel afgelopen?quote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee een of andere klootviool vind het nutting om nu een server reboot te houden
Volgens mij maandagavond Amerikaanse tijd, dus dinsdagochtend hierzo.quote:
Nee wel maandag voor ons denk ik. Ik had gehoord of 0600 uur of iets van 1600quote:Op zondag 27 november 2011 23:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens mij maandagavond Amerikaanse tijd, dus dinsdagochtend hierzo.
Dinsdagochtend 6 uurquote:Op zondag 27 november 2011 23:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee wel maandag voor ons denk ik. Ik had gehoord of 0600 uur of iets van 1600
quote:
Doen ze aan 5 dagen eerder ?quote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Mediamarkt. In dit geval Eindhoven.
Tijd voor een nieuwe laptop/pc?quote:Op maandag 28 november 2011 00:46 schreef JediSimons het volgende:
Verbaasde mij wel. World of Warcraft kon ik gewoon op Max settings draaien. (shadows wel weggelaten). Korriban ging nog wel. Maar toen kwam ik op Dromund Kaas.Laten we maar niet beginnen over Alderaan Warzone. Gewoon niet te doen. Wat een gehaper.
Uiteraard. Volgende week mag ik m'n nieuwe machine ontvangen. Voornamelijk voor school en werk. Verschillende bronnen hebben mij al verteld dat de game smooth gaat lopen op max settings op een iMac 27''. (bootcamp).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12game. Daar hadden ze nog een Collector's Editionquote:
Is het ook. En misschien krijg je dat niet eens. Ik verwacht iig niet dat ik 5 dagen eerder begin.quote:Op maandag 28 november 2011 00:49 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
maximum is 5 dagen hoor volgens mij
Oh dan heb ik t verkeerd gelezenquote:Op maandag 28 november 2011 00:49 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
maximum is 5 dagen hoor volgens mij
Gewoon de officiële site. De goedkoopste versie genomen uiteraard.quote:
Ik ben tot level 21 gekomen en ik kan zeggen tot dat level als je alle quests doet dat je dan te hoog level bent meestal.quote:Op maandag 28 november 2011 01:16 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe zit het eigelijk met questen in dit spel? Zijn er voldoende quests om lekker mee door te levelen of mag je gaan grindfesten?
Precies, ik heb het ook niet anders gemerkt eigenlijk. Als je de main quest volgt en je pikt de side-quests op waar je ze tegenkomt hoef je helemaal nergens te grinden.quote:Op maandag 28 november 2011 01:32 schreef Pixell het volgende:
Ik doe eigenlijk alleen maar quests, heb nog nooit hoeven te grinden om een beetje bij te blijven
Zei het al eerder, met soldier had ik daar ook totaal geen problemen mee, maar met Marauder werd dat een ander verhaal. Naar mijn gevoel is die gewoon underpowered.quote:Op maandag 28 november 2011 06:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, ik heb het ook niet anders gemerkt eigenlijk. Als je de main quest volgt en je pikt de side-quests op waar je ze tegenkomt hoef je helemaal nergens te grinden.
wel moet ik zeggen dat ik het eigenlijk allemaal net wat te makkelijk vind gaan... heb met m'n Smuggler nergens echt moeite mee gehad of überhaupt ook maar iets van healing hoeven te gebruiken tot de eerste flashpoint.
Klopt, dat van die loot klopt wel, helft vd tijd is het niet beter!quote:Op maandag 28 november 2011 10:18 schreef Altron het volgende:
Van het weekend ook even gespeeld.
Was begonnen als BH , en het speelt echt allemaal lekker weg.
Die ingesproken questjes voegen echt veel toe, normaal is het gewoon :
- naam quest -
- lap tekst -
*click* *click* *click* -accept-
Omdat ik geen zin heb om zo'n heel verhaal door te lezen.
Moet wel zeggen dat het inderdaad ook wel iets te makkelijk is.
In het begin is dat niet zo heel erg , maar op wat latere levels mag het wel iets moeilijker.
Ik weet niet of meer mensen dit ook hadden , maar ik vond dat de quest items die ik kreeg 9 van de 10 keer slechter waren dan dat ik al geloot had van corpses.
ik had zaterdag invite en ik kan er nog op in iedergevalquote:Op maandag 28 november 2011 11:21 schreef RickoKun het volgende:
is ie nog steeds aan de gang, de beta?
ik zit alweer te spelen addictive spelquote:Op maandag 28 november 2011 11:28 schreef RickoKun het volgende:
Mooi zohopelijk vanavond ook nog effe
Sja dat is toch altijd altijd wel het nadeel van een melee class geweest in elke mmo.quote:Op maandag 28 november 2011 10:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Klopt, dat van die loot klopt wel, helft vd tijd is het niet beter!
Als BH totaal geen moeite gehad, maar speelde met een maatje en met z'n 2en is het helemaal easy! Echter als Jedi Knight iets lastiger, naar mijn gevoel is het verschil tussen ranged/melee te groot.
Voornamelijk omdat je als ranged het initiatief hebt en de Mobs dus als half dood zijn voordat ze wat doen en bij melee moet je er eerst nog helemaal naartoe lopen terwijl je al beschoten word.
Fnack Antwerpen, was de enige waar er nog een Early Access Code bijzat.quote:
Nadeel is ok. Maar het verschil is te groot IMO. Mijn commando won soms gevechten zonder bijna een schrammetje te krijgen, terwijl mijn sentinel dezelfde gevechten uitkwam met half health. Guardian met Soresu Form deed het meestal wel beter, qua health, dan de sentinel, maar deed wat langer over gevechten. Guardian met Shien Form was ongeveer gelijk met sentinel. Tenminste zo ervaarde ik het.quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja dat is toch altijd altijd wel het nadeel van een melee class geweest in elke mmo.
ik sprak met iemand die al 25+ had gehaald op de beta, en die vertelde dat het een stuk moeilijker wordt met name omdat je ook goed op pulls moet gaan letten (je vecht altijd tegen een groepje mobs) zodat je niet geswarmed word,quote:Op maandag 28 november 2011 15:04 schreef RickoKun het volgende:
Consular heeft best wel een aids bereik
Maar tot nu toe idd ook geen enkele moeite gehad, maarja, ben ook maar lvl 7 ofzo.
Hoop dat dat wel iets toeneemt.
Want ik houd inderdaad niet ontzettend erg van groepen, met name omdat er altijd kneuzen die spellen spelen (tenminste, is mijn ervaring) en er dus in een gemiddelde guild maar een stuk of 7 toffe figuren zijn. Gelukkig hoef ik dus niet persé hulp in te roepen van andere mensen.
Maar om nu level 50 te worden met gemak in mijn eentje maakt het 'achievingsgevoel' er nu ook niet beter op
Idd , zoiets had ik ook al gehoord van een paar gasten die ik ken die al wat verder waren.quote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef leeell het volgende:
[..]
ik sprak met iemand die al 25+ had gehaald op de beta, en die vertelde dat het een stuk moeilijker wordt met name omdat je ook goed op pulls moet gaan letten (je vecht altijd tegen een groepje mobs) zodat je niet geswarmed word,
dus het zal wel degelijker moeilijker worden, het blijft natuurlijk de newbie area waar je tot level 10 zit
Ik zal vanavond eens even wat melee classes uitproberen om te kijken hoe het zit in swtor.quote:Op maandag 28 november 2011 14:55 schreef pjats het volgende:
[..]
Nadeel is ok. Maar het verschil is te groot IMO. Mijn commando won soms gevechten zonder bijna een schrammetje te krijgen, terwijl mijn sentinel dezelfde gevechten uitkwam met half health. Guardian met Soresu Form deed het meestal wel beter, qua health, dan de sentinel, maar deed wat langer over gevechten. Guardian met Shien Form was ongeveer gelijk met sentinel. Tenminste zo ervaarde ik het.
wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 28 november 2011 15:04 schreef RickoKun het volgende:
Consular heeft best wel een aids bereik
okayquote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die paar force spells zijn nogal voor als je dichtbij bent, zeg maar 2 meter ofzo
welk lvl ben je? in het begin heb je amper spells hequote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die paar force spells zijn nogal voor als je dichtbij bent, zeg maar 2 meter ofzo
Die bindkeys is een bekend probleem in de TOR betaforums, maar dat schijnt bij release verholpen te zijn. Ook gaan ze pas bij release de AA-knop aanzetten, waardoor het spel mogelijk mooier gaat worden op een goed PC'tje.quote:Op maandag 28 november 2011 16:02 schreef Masyl het volgende:
Ik gebruik bij MMO's mousebuttons 4 en 5 als shift en control, alleen werkt dit niet bij SWTOR. Ik kan ze wel binden maar ingame werkt het niet
Ik hoop dat ze dit nog wel gaan fixen voor de release
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 16:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welk lvl ben je? in het begin heb je amper spells he
Bol faaltquote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Twiney het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011582070/index.html
BOL.com zegt toch echt 7 dagen....
Bol.com staat zelfs op de site van EA als hun officiële SWTOR verkoop keten in Nederland.quote:
Ah, probleem opgelost. Ik had alles op laag gezet en de schuifdingen helemaal naar links gedaan om ervoor te zorgen dat het wat beter ging. Maar blijkbaar werkte dat niet echt en toen zat ik met een FPS van 20. Daarna een heleboel teruggezet en ik bleef op 20 FPS zitten. Toen maar de resolutie aangepast en daarna ging FPS omhoog. Stom dat ik daar niet aan gedacht had.quote:Op maandag 28 november 2011 01:17 schreef pjats het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niks snap van die grafisch instellingen. Ik weet dat ik niet een monster-pc heb, maar ik moet toch wel meer dan 20 FPS krijgen? Speelde vandaag voor het eerst met dat metertje aan en ik kon het niet hoger krijgen.
betekend nog steeds niet dat ze niet kunnen falen want het is 5 dagen eerder niet 7quote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef benx het volgende:
[..]
Bol.com staat zelfs op de site van EA als hun officiële SWTOR verkoop keten in Nederland.
We zullen zien..quote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef Chef_M het volgende:
5 dagen is bevestigd, 7 dagen klopt geen ruk van.
quote:How will I be able to gain access to the Game in time for Early Game Access?
Customers who have redeemed their Pre-Order Code for Star Wars: The Old Republic will be notified via email prior to the beginning of Early Game Access that the Game client is ready for download. Another email will be sent at the beginning of Early Game Access to inform players that they can now access Star Wars: The Old Republic.
ik denk het wel ja, als ie nog aan zo een preorder kan komen want als ik hier zo lees zijn ze schaars inmiddels? ik kocht tijdje terug gewoon zo'n doosje bij de bartsmitquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:59 schreef benx het volgende:
feitelijk kan mijn maat de game gewoon 5 dagen proberen voor 5 euro?
Is dat niet altijd het geval? Nu heb ik alleen WoW in de begindagen gespeeld, maar LotR:O speel ik tot nog toe nog steeds en 90% van de content is eigenlijk gewoon solo. M.u.v. instances en raids. En zolang ik niet gedwongen wordt door een groep om sneller door het verhaal heen te gaan dan ik zelf zou willen vind ik het allemaal bestquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:23 schreef Pixell het volgende:
Erg vette game, maar het is meer een soort van uitgebreide singleplayer heb ik het idee..
Heb zelf erg veel verschillende mmo's gespeeld en uit mijn ervaringen moet ik zeggen dat je mischien wel 90% van de tijd alleen aan het levelen bent als het niet meer is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:23 schreef Pixell het volgende:
Erg vette game, maar het is meer een soort van uitgebreide singleplayer heb ik het idee..gaat er echt van afhangen hoe de endgame is, anders kan je net zo goed 8 classes naar 50 lvl'n.
Puur DPS met 2 zwaarden is Jedi Sentinel, in jou geval het meest logisch.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:17 schreef dubrillion het volgende:
Maar weet niet of ik later voor Sentinel moet
gaan of Guardian. Ik ben het type dat eropaf stormt en om de beurt aanvallen doet die
schade toebrengen. Ik hou helemaal niet van Tank of Healer of wat dan ook. Ik wil
gewoon hakken met me zwaard en me companion healt me maar tussendoor![]()
Iemand tips?
uhm?? waar staat dat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe later je je pre-order code registreert hoe later je kan beginnen aan de Early access.
Over de hele site.quote:
Ik speel zelf ook al vanaf vanilla wow, maar ik weet niet waarom, maar dat was het gevoel dat ik kreeg.. Misschien ook omdat wow 1 grote open wereld is en hier je pad meer voor je is uitgeschreven?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelf erg veel verschillende mmo's gespeeld en uit mijn ervaringen moet ik zeggen dat je mischien wel 90% van de tijd alleen aan het levelen bent als het niet meer is.
Of je moet met een paar vrienden tegelijkertijd levelen.
Ik had wel vaak dat iemand me gelijk een invite gaf bij die Heroic 2m+ questjes in swtor.
Maar idd , ben ook wel benieuwd naar de endgame maar voorlopig ga ik me best vermaken met het levelen
zou wel kut zijn heb het dit weekend pas gekocht en moet die code nog invoeren alleen is de site platquote:
Onderhoud op de sitequote:Op dinsdag 29 november 2011 15:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zou wel kut zijn heb het dit weekend pas gekocht en moet die code nog invoeren alleen is de site plat
wist eerst niet zeker of ik het geld er voor over had maar na het spelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Onderhoud op de site
Komt wel goed.
Je kan als Jedi ook Sith worden als je bijv veel Dark punten haalt. Je word dus goed of slecht met die punten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:56 schreef Knoflook het volgende:
Kan iemand mij duidelijk uitleggen wat light/ dark punten doen? Ik weet dat het met je imago naar andere npc's uitmaakt. Maar nog meer? Kon t niet vinden.
En met Light of Dark heb je ook weer wapen restricties.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:07 schreef Twiney het volgende:
[..]
Je kan als Jedi ook Sith worden als je bijv veel Dark punten haalt. Je word dus goed of slecht met die punten.
Wat best handig is om te weten, want ik vond ooit een superbruut wapen en toen was het light side only, had je wat aan als Sith, want die zijn zelden light.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En met Light of Dark heb je ook weer wapen restricties.
Je kan niet letterlijk een Sith worden, als je als Jedi dark side raakt verandert je uiterlijk mee. (optioneel dit)quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:07 schreef Twiney het volgende:
[..]
Je kan als Jedi ook Sith worden als je bijv veel Dark punten haalt. Je word dus goed of slecht met die punten.
Ik hoop wel dat je door hebt dat dit niet als singleplayer game is bedoeld. Dus als je ooit niet verder kan zonder andere spelers nodig te hebben moet je niet gaan klagen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:17 schreef dubrillion het volgende:
Jongens ik heb een vraag.
Ik heb weinig ervaring met MMO's.
Heb van het weekend mogen testen en vond het een fantastische game.
Waarom? Omdat je denk ik wel alles solo kan doen samen met een companion.
Ik wil als eerste de Jedi Knight proberen. Maar weet niet of ik later voor Sentinel moet
gaan of Guardian. Ik ben het type dat eropaf stormt en om de beurt aanvallen doet die
schade toebrengen. Ik hou helemaal niet van Tank of Healer of wat dan ook. Ik wil
gewoon hakken met me zwaard en me companion healt me maar tussendoor![]()
Iemand tips?
Daar maak ik me niet zo'n zorgen om, het is en blijft een beta. Pas als blijkt dat dit ook zo is in de final build ga ik me zorgen maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik heb wel gelezen van een general beta tester (en andere testers) op de officiele forum dat het allemaal niet zo is als het lijkt.
Dat het idd tof is tot zo'n leveltje of 30 maar dat daarna je steeds meer "lege" planeten aantreft.
Veel kill x mobs achtige dingen of van die zeer overdreven "kill this many for a bonus"
Zelfs 1 zo'n kill/bonus quest waar je 135 mobs moest dood maken.
En story quests zeer zeer zeldzaam zijn.
Op 1 planeet zelfs maar 1 class story quest.
85% is wat je met iedere class dus zult ondernemen.
Persoonlijk gaat mij dat niet weerhouden om het te kopen/spelen.
En daar komt bij het was iemand met 350 uur aan speeltijd en 3 lvl 50 blabla etc.
Misschien had hij een burnout ervan.
Hoewel hij het verdomd goed en netjes onderbouwd had.
Neem aan dat er ook met regelmaat content updates komen, de idioten die meteen de eerste week 24x7 gaan spelen en door de content heen blazen zal niet 99% van de playerbase zijn gok ik en de rest zal op een wat rustiger tempo het spel beleven. Ik maak me niet zo'n zorgen over de content met de hoeveelheid speeluren die ik in het spel kan steken per week.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet zo'n zorgen om, het is en blijft een beta. Pas als blijkt dat dit ook zo is in de final build ga ik me zorgen maken.
Zoals ik in de beta weekend heb gedaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Neem aan dat er ook met regelmaat content updates komen, de idioten die meteen de eerste week 24x7 gaan spelen en door de content heen blazen zal niet 99% van de playerbase zijn gok ik en de rest zal op een wat rustiger tempo het spel beleven. Ik maak me niet zo'n zorgen over de content met de hoeveelheid speeluren die ik in het spel kan steken per week.
Ik heb heerlijk de tijd genomen voor classes die ik toch niet wilde spelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zoals ik in de beta weekend heb gedaanSkip wel heel veel van die gesprekken dat is wel jammer. Ik wil als het live is lekker mijn tijd ervoor nemen
Nou ja het probleem voor hem was dat maand na maand (of build na build) er niks veranderde en er maar mondjes maat af en toe wat bij kwam.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet zo'n zorgen om, het is en blijft een beta. Pas als blijkt dat dit ook zo is in de final build ga ik me zorgen maken.
Ik ga denk ik tanken met de Sithquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk de tijd genomen voor classes die ik toch niet wilde spelen.
Alhoewel ik nu wel ernstig aan het twijfelen ben over zowel de Jedi Knight als de Sith Warrior
Beide!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:15 schreef Knoflook het volgende:
Mijn grootste dilemma van het moment, wat mijn hersenen dezer dagen bezig houd.
Smuggler of Jedi Sentinel.
Bad ass zijn of er Bad ass uit zien.
Ik heb beide gespeeld, maar nog geen idee welke stijl ik wil gaan spelen.
http://www.reddit.com/r/swtor/quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:53 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
heeft iemand nog een interessante swtor forum/site want ik verveel me
niet aan reddit gedacht, dank!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:38 schreef JediSimons het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/swtor/
Empirequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef JediSimons het volgende:
Crimson Order is trouwens nog steeds op zoek naar SWTOR fans. We hebben onze eigen Ventrilo/Voice Chat server. We ze zullen proberen om zoveel mogelijk met elkaar te questen. Het doel is om daarmee een hechte groep te creëren, zodat we uiteindelijk op level 50 met die groep Operations (PvE) kunnen gaan doen. Op Casual niveau.
Er zijn nog genoeg spots over. Twijfel dus niet.
Ik dacht dat je newb hier was en je clan kwam spammenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef JediSimons het volgende:
Crimson Order is trouwens nog steeds op zoek naar SWTOR fans. We hebben onze eigen Ventrilo/Voice Chat server. We ze zullen proberen om zoveel mogelijk met elkaar te questen. Het doel is om daarmee een hechte groep te creëren, zodat we uiteindelijk op level 50 met die groep Operations (PvE) kunnen gaan doen. Op Casual niveau.
Er zijn nog genoeg spots over. Twijfel dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |