quote:How will I be able to gain access to the Game in time for Early Game Access?
Customers who have redeemed their Pre-Order Code for Star Wars: The Old Republic will be notified via email prior to the beginning of Early Game Access that the Game client is ready for download. Another email will be sent at the beginning of Early Game Access to inform players that they can now access Star Wars: The Old Republic.
ik denk het wel ja, als ie nog aan zo een preorder kan komen want als ik hier zo lees zijn ze schaars inmiddels? ik kocht tijdje terug gewoon zo'n doosje bij de bartsmitquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:59 schreef benx het volgende:
feitelijk kan mijn maat de game gewoon 5 dagen proberen voor 5 euro?
Is dat niet altijd het geval? Nu heb ik alleen WoW in de begindagen gespeeld, maar LotR:O speel ik tot nog toe nog steeds en 90% van de content is eigenlijk gewoon solo. M.u.v. instances en raids. En zolang ik niet gedwongen wordt door een groep om sneller door het verhaal heen te gaan dan ik zelf zou willen vind ik het allemaal bestquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:23 schreef Pixell het volgende:
Erg vette game, maar het is meer een soort van uitgebreide singleplayer heb ik het idee..
Heb zelf erg veel verschillende mmo's gespeeld en uit mijn ervaringen moet ik zeggen dat je mischien wel 90% van de tijd alleen aan het levelen bent als het niet meer is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:23 schreef Pixell het volgende:
Erg vette game, maar het is meer een soort van uitgebreide singleplayer heb ik het idee..gaat er echt van afhangen hoe de endgame is, anders kan je net zo goed 8 classes naar 50 lvl'n.
Puur DPS met 2 zwaarden is Jedi Sentinel, in jou geval het meest logisch.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:17 schreef dubrillion het volgende:
Maar weet niet of ik later voor Sentinel moet
gaan of Guardian. Ik ben het type dat eropaf stormt en om de beurt aanvallen doet die
schade toebrengen. Ik hou helemaal niet van Tank of Healer of wat dan ook. Ik wil
gewoon hakken met me zwaard en me companion healt me maar tussendoor![]()
Iemand tips?
uhm?? waar staat dat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe later je je pre-order code registreert hoe later je kan beginnen aan de Early access.
Over de hele site.quote:
Ik speel zelf ook al vanaf vanilla wow, maar ik weet niet waarom, maar dat was het gevoel dat ik kreeg.. Misschien ook omdat wow 1 grote open wereld is en hier je pad meer voor je is uitgeschreven?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelf erg veel verschillende mmo's gespeeld en uit mijn ervaringen moet ik zeggen dat je mischien wel 90% van de tijd alleen aan het levelen bent als het niet meer is.
Of je moet met een paar vrienden tegelijkertijd levelen.
Ik had wel vaak dat iemand me gelijk een invite gaf bij die Heroic 2m+ questjes in swtor.
Maar idd , ben ook wel benieuwd naar de endgame maar voorlopig ga ik me best vermaken met het levelen
zou wel kut zijn heb het dit weekend pas gekocht en moet die code nog invoeren alleen is de site platquote:
Onderhoud op de sitequote:Op dinsdag 29 november 2011 15:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zou wel kut zijn heb het dit weekend pas gekocht en moet die code nog invoeren alleen is de site plat
wist eerst niet zeker of ik het geld er voor over had maar na het spelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Onderhoud op de site
Komt wel goed.
Je kan als Jedi ook Sith worden als je bijv veel Dark punten haalt. Je word dus goed of slecht met die punten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:56 schreef Knoflook het volgende:
Kan iemand mij duidelijk uitleggen wat light/ dark punten doen? Ik weet dat het met je imago naar andere npc's uitmaakt. Maar nog meer? Kon t niet vinden.
En met Light of Dark heb je ook weer wapen restricties.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:07 schreef Twiney het volgende:
[..]
Je kan als Jedi ook Sith worden als je bijv veel Dark punten haalt. Je word dus goed of slecht met die punten.
Wat best handig is om te weten, want ik vond ooit een superbruut wapen en toen was het light side only, had je wat aan als Sith, want die zijn zelden light.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En met Light of Dark heb je ook weer wapen restricties.
Je kan niet letterlijk een Sith worden, als je als Jedi dark side raakt verandert je uiterlijk mee. (optioneel dit)quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:07 schreef Twiney het volgende:
[..]
Je kan als Jedi ook Sith worden als je bijv veel Dark punten haalt. Je word dus goed of slecht met die punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |