maar een geflopt exemplaar zal je geen 450 meer opleveren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:21 schreef leeell het volgende:
[..]
maakt niet uit, flop of top, blijft geld waard voor de die-hard SW collectors
Tenzij je er echt een handeltje in begint, guildie van mij op wow deed dat, redelijke business, die verdiende wel wat meer dan 450 p. 5jaarquote:Op zondag 4 december 2011 00:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
5 jaar doen om 450 euro te 'verdienen'.
Ik scheur het ding open en zet het beeldje op m'n bureau, heb ik een stuk meer plezier van
Tja... wat noem je redelijk?quote:Op zondag 4 december 2011 14:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Tenzij je er echt een handeltje in begint, guildie van mij op wow deed dat, redelijke business, die verdiende wel wat meer dan 450 p. 5jaar
hij verkocht er misschien 4/5 per jaar en als je dan dit bekijkt:quote:
jammer hij is nu weggehaaldquote:
Groepje van 3 mobs die terug op het veld spawnen door gedropt te worden door een battleship. Je zag ze zo met een kabel naar beneden klimmen en vervolgens vloog dat schip weg en verdween in de horizon.quote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
jammer hij is nu weggehaaldvanwaar die
? ben nu wel benieuwd
Dat is geen respawnen, gebeurt in flashpoints regelmatigquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Groepje van 3 mobs die terug op het veld spawnen door gedropt te worden door een battleship. Je zag ze zo met een kabel naar beneden klimmen en vervolgens vloog dat schip weg en verdween in de horizon.
Hoezo een vorm van respawn, klinkt eerder als een "event" dat je triggered.quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef JediSimons het volgende:
^^^^![]()
En ik heb het meegemaakt in de Tombs van Korriban.
Dus het is een vorm van mob respawn.
Waar mobs in WoW nog gewoon faded terug respawnen, komen bepaalde mobs in SWTOR op een speciale manier ''terug''. Erg immersive en gaaf om te zien!
quote:I saw something similar to this at lvl 1 on Korriban. When you go into the first tomb and engage the human NPC's, some guys repel from the ceiling to join the group. I was so damn impressed when I saw that.
http://www.reddit.com/r/s(...)blic_respawn_system/quote:This is actually the direction that Bioware games seem to be going these days. In the new Dragon Age II DLC, monsters will no longer simply appear out of nowhere or magically appear out of the ceiling--they'll now crawl out of caves, come running through the woods, or charge you from afar.
Perhaps the earliest instance of this that I can remember is in Mass Effect 2, when some of the first drones you fight after you meet he Illusive Man fly in, and you can see them doing so.
Enige wat ik kan vinden is dit: https://helporigin.secure(...)e&appcontext=browserquote:Op maandag 5 december 2011 01:03 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie;
Ik heb SWTOR gepre-ordered via Origin ongeveer 2 weken geleden maar nu wil ik mijn order cancellen. Ik heb op google gezocht maar ik kan niet vinden hoe ik contact kan maken met de Origin Klantenservice. Heeft iemand van jullie soms enig idee?
http://www.swtor.com/preorder/faq#123222quote:I pre-ordered the digital Standard Edition of Star Wars: The Old Republic through Origin.com but now have changed my mind and would like to change my pre-order to a physical Standard Edition instead. How do I make this change?
To change your pre-order edition, you will need to cancel your current pre-order and place a new pre-order at the retailer of your choice. If you have pre-ordered through Origin.com and need to cancel, please contact Origin.com Help.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |