Erg positief was het niet.quote:Op zondag 27 november 2011 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Download link?
Kan ik alle posts van heIoef nalezen
What's up met taalnazi's?quote:Op zondag 27 november 2011 13:22 schreef Joysa het volgende:
What's up met de geen leestekens gebruiken?
Net zo'n vraag.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:22 schreef Joysa het volgende:
What's up met de geen leestekens gebruiken?
Net zo'n vraag.
What's up met niet teruglezenquote:Op zondag 27 november 2011 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
Leestekens vragen alleen maar kostbare tijd van me![]()
En ik heb het al zo druk vandaag
als ik nou uit bed kon komen kon ik beginnen aan al die drukke dingen
niet doen dan en mijn posts skippenquote:Op zondag 27 november 2011 13:24 schreef Joysa het volgende:
Ik heb het wel gelezen hoor.
En het kost mij ook tijd om uit te vogelen wat er staat.
Hoiquote:Op zondag 27 november 2011 13:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind de hoi's leuk lekker puh
Hoi danquote:Op zondag 27 november 2011 13:27 schreef formerjellybean het volgende:
hoihoiquote:Op zondag 27 november 2011 13:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ken het ja.quote:Op zondag 27 november 2011 13:32 schreef benzin het volgende:
Gisteren dacht ik; ik ga helemaal in vorm komen, ik begin met 60 keer opdrukken![]()
Nu ga ik dood van de spierpijn![]()
Protip: Rustig aan beginnen is geen overbodige luxe
Je bent fan van anime?quote:Op zondag 27 november 2011 13:35 schreef formerjellybean het volgende:
he verdorie , ik had laatst via mejane.com een mooie film van Studio Ghibli gezien maar van die film kan ik geen dvd vinden
Leukquote:Op zondag 27 november 2011 13:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind manga en anime leuk ja, ik teken het zelf ook
Er zijn maar weinig Ghibli DVD's te koopquote:Op zondag 27 november 2011 13:35 schreef formerjellybean het volgende:
he verdorie , ik had laatst via mejane.com een mooie film van Studio Ghibli gezien maar van die film kan ik geen dvd vinden
Das een hele goeie jaquote:Op zondag 27 november 2011 13:44 schreef formerjellybean het volgende:
Gelukkig heb ik wel Howl's moving castle die ruled echt.
Dat vond ik juist de minste van de Ghibli's die ik heb gezienquote:Op zondag 27 november 2011 13:44 schreef formerjellybean het volgende:
Gelukkig heb ik wel Howl's moving castle die ruled echt.
En was het lekker?quote:
ooh je doet alsof het al bijna over is!quote:
Prima! Al heb ik nu buikpijn enzoquote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeeeeeerlijk weekend, jij/jullie?
Mijn weekend moet nog beginnenquote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh je doet alsof het al bijna over is!
is het ook
maar daar wil ik nog niet aan
Ohoh, zwanger?quote:Op zondag 27 november 2011 14:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Prima! Al heb ik nu buikpijn enzo
Vlinders of zwanger?quote:Op zondag 27 november 2011 14:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Prima! Al heb ik nu buikpijn enzo
Die grap is al te vaak gemaakt.quote:
Mijn weekend is al voorbijquote:Op zondag 27 november 2011 14:02 schreef heloef het volgende:
Mijn weekend duurt nog een dag omdat de glasvezel morgen wordt aangesloten.
Een kind van jullie twee, de horror.quote:
Onmogelijk.quote:Op zondag 27 november 2011 14:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Een kind van jullie twee, de horror.
Wacht in ieder geval een jaar of 8.quote:
ben jij een vriend van naatje (ik dacht je ondertitel en zo)quote:
Vriend is een groot woord. Het is moeilijk te zeggen, naatje is nogal..apart.quote:Op zondag 27 november 2011 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben jij een vriend van naatje (ik dacht je ondertitel en zo)
Yes, dat haat ik ook. Net als die advertenties op Facebookquote:Op zondag 27 november 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
http://www.datingcollege.nl/?gclid=COeIirHv1qwCFQRO3god6lD-pg
Damn you Google ad-words.
Nee hoor ik ook.quote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes, dat haat ik ook. Net als die advertenties op Facebook![]()
Krijgt iedereen zo veel datingsite advertenties op facebook, of ben ik de enige?
Ik let tegenwoordig niet eens meer op die advertentiesquote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Krijgt iedereen zo veel datingsite advertenties op facebook, of ben ik de enige?
Je bent ook niet al die tijd van maar 1 kant geïnformeerd enzoquote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vriend is een groot woord. Het is moeilijk te zeggen, naatje is nogal..apart.
Ja oke maar je gaat wel met hem omquote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik krijg altijd reclame voor jurkjes, schoenen en drankquote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Hij is gewoon lid van de Appelpop-gang.quote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook zonder jou extra info had ik die mening gevormd. Alsof ik de enige ben die hem apart vind. Wel aardig hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je bent ook niet al die tijd van maar 1 kant geïnformeerd enzo
Ik ga nu bijna met de ex van een user, dat van die andere vriend klopt en naatje was binnen een dag verliefd op een ander, bezet meisje.quote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar je gaat wel met hem om
fuck ik ga dit volgen
jij gaat nu met de ex van een vriend, en een andere vriend van jullie is weer verliefd op dat zelfde meisje? en die naatje heeft binnen een dag een ander?
volgens mij gebeurt er minder in GTST!
Naatje vindt iemand anders leuk die hij nooit heeft ontmoet en bezet is.quote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar je gaat wel met hem om
fuck ik ga dit volgen
jij gaat nu met de ex van een vriend, en een andere vriend van jullie is weer verliefd op dat zelfde meisje? en die naatje heeft binnen een dag een ander?
volgens mij gebeurt er minder in GTST!
Das waar.quote:Op zondag 27 november 2011 14:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook zonder jou extra info had ik die mening gevormd. Alsof ik de enige ben die hem apart vind. Wel aardig hoor.
het word leuker en leukerquote:Op zondag 27 november 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Naatje vindt iemand anders leuk die hij nooit heeft ontmoet en bezet is.
Dit dus.quote:Op zondag 27 november 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
Ik vind Naatje ook apart, dat was voor de break zo en na de break ook.
Wel een aardige knul.
De advertenties naast de eerste 4 willekeurige pagina's waar advertenties naast staan:quote:Op zondag 27 november 2011 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd reclame voor jurkjes, schoenen en drank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel uit twee van die dingen een advertentie er tussenuit geknipt, omdat die wel heel erg locatiespecifiek was![]()
Maar serieus, bijna alleen maar advertenties van datingsites, Google Ads serveert mij ook ziekelijk veel datingadvertenties (en voor gadgets en muziekinstrumenten)
Ik ken hem verder niet en ik vind hem ook apart over komen.quote:Op zondag 27 november 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
Ik vind Naatje ook apart, dat was voor de break zo en na de break ook.
Wel een aardige knul.
Ik pak de leader er vast bij.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Naatje vindt iemand anders leuk die hij nooit heeft ontmoet en bezet is.
Mwah ik werd binnen twee dagen verliefd.quote:
Ik zeg niks.quote:Op zondag 27 november 2011 14:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ik werd binnen twee dagen verliefd.
Conclusie: we zijn allemaal raar.
Gelukkig kom ik er dan niet inquote:Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
Zouden we John de mol niet kunnen ritselen om van FOK! een verfilming te maken?
Goede FOK!kers Slechte FOK!kers.quote:Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
Zouden we John de mol niet kunnen ritselen om van FOK! een verfilming te maken?
quote:Op zondag 27 november 2011 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik er dan niet in![]()
ik heb te weinig sex met fokkers
Ik heb ook te weinig seks met fokkers.quote:Op zondag 27 november 2011 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mag ik Ludo spelen?quote:Op zondag 27 november 2011 14:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede FOK!kers Slechte FOK!kers.
Ik zie het voor me.
Ik binnen 3 minuten, beat that!quote:Op zondag 27 november 2011 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
Ik binnen een half uur.
Oh, dan kom ik er ook niet in.quote:Op zondag 27 november 2011 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En waarom ik mezelf dit afvraag en het hier laat zien is dat ik hoop dat alle single mannen dergelijk advertenties krijgen; anders dan is het de vraag uit welke gegevens ze af kunnen leiden dat ik op zoek ben, ik heb dat niet echt gemeld of ergens staan.quote:Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef benzin het volgende:
Maar serieus, bijna alleen maar advertenties van datingsites, Google Ads serveert mij ook ziekelijk veel datingadvertenties (en voor gadgets en muziekinstrumenten)
Jullie daten elkaar dat is ook goed genoegquote:
Ik vind het wel grappigquote:Op zondag 27 november 2011 14:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede FOK!kers Slechte FOK!kers.
Ik zie het voor me.
Ik bezwanger wel een vrouw met AIDS.quote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jullie daten elkaar dat is ook goed genoeg
nu nog ff iemand bezwangeren voor de verhaallijn! kom op!
of krijg aids, is ook goed
Ik kan er nu wel de humor van in zien.quote:
Het gaat er hier toch de hele tijd over?quote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef benzin het volgende:
[..]
En waarom ik mezelf dit afvraag en het hier laat zien is dat ik hoop dat alle single mannen dergelijk advertenties krijgen; anders dan is het de vraag uit welke gegevens ze af kunnen leiden dat ik op zoek ben, ik heb dat niet echt gemeld of ergens staan.
Seks met FOK!kers, yuk.quote:Op zondag 27 november 2011 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Faye heb je AIDS?quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik bezwanger wel een vrouw met AIDS.
quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik bezwanger wel een vrouw met AIDS.
Oom Govert.quote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef heloef het volgende:
Okee is er een karakter in GTST dat altijd jankt en altijd single is?
Pics.quote:
Ik ben zo iemand die dat snaptquote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het gaat er hier toch de hele tijd over?
Als ik in een topic zit over autoschade krijg ik ook advertenties die daar mee te maken hebben
hoe dat precies werkt moet iemand je uitleggen die internet en computers snapt
Je slaat een meisje aan de haak en net nadat je haar zwanger hebt gemaakt kom je erachter dat het je doodgewaande zusje is.quote:Op zondag 27 november 2011 14:18 schreef heloef het volgende:
Maar zo'n sterke soap als vorige week gaan we niet kunnen neerzetten natuurlijk.
Ten zij ik iemand aan de haak sla en Faye en VH zich gaan verloven.
komen die adds dan niet gewoon via google?quote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die dat snaptMaar van Google ads kan ik het me daardoor ook wel voorstellen, maar van Facebook is het vreemd. Facebook zou in principe niet moeten weten welke websites ik bezoek.
Na vorige week klinkt dit niet eens zo vreemd.quote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je slaat een meisje aan de haak en net nadat je haar zwanger hebt gemaakt kom je erachter dat het je doodgewaande zusje is.
Nice!quote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je slaat een meisje aan de haak en net nadat je haar zwanger hebt gemaakt kom je erachter dat het je doodgewaande zusje is.
Aah die vond ik wel heel liefquote:
Geen lelijke dikke jonge gast ofzo?quote:
Ooit? Geweest?quote:Op zondag 27 november 2011 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nice!
En Faye blijkt dan ooit een man te zijn geweest
(sorry faye het moet voor het verhaal)
Faye blijkt een travestiet te zijn!quote:
Wordt mijn nieuwe liefje.quote:
Myraela blijkt de moeder van heloef en faye en vanhallen en naatjequote:
Verdraaid, Fok blijkt op elke pagina op het forum gewoon Facebook-code te draaien om dingen te likenquote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
komen die adds dan niet gewoon via google?
of zoiets
Alleen we zitten niet aan het bier en het duurde geen paar jaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
Over een paar jaar zitten Stephan, Faye en ik aan het bier en lachen om deze situatie.
Die post lijkt echt een eeuwigheid geledenquote:Op zondag 27 november 2011 14:25 schreef heloef het volgende:
Zie je jongens ik zei het toch:
[..]
Alleen we zitten niet aan het bier en het duurde geen paar jaar.
Dus Faye is een travestiet die seks heeft gehad met twee van haar broers?quote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Myraela blijkt de moeder van heloef en faye en vanhallen en naatje
(je was er vroeg bij)
Dat is een teken hoe achterlijk snel alles nu gaat.quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die post lijkt echt een eeuwigheid geleden.
Al die aannames.quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus Faye is een travestiet die seks heeft gehad met twee van haar broers?![]()
En nog belangrijker, wie is de vader?
dat zijn wel 4 verschillende vaders geweest dan.quote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Myraela blijkt de moeder van heloef en faye en vanhallen en naatje
(je was er vroeg bij)
Ik had al door dat dat nog niet was gebeurd hoor.quote:
Jullie hebben allemaal verschillende vadersquote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus Faye is een travestiet die seks heeft gehad met twee van haar broers?![]()
En nog belangrijker, wie is de vader?
Okee, ik ben de zoon van Socios want twee bazen bij elkaar dan kan alleen zo'n toffe gozer als ik uit komen.quote:Op zondag 27 november 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat zijn wel 4 verschillende vaders geweest dan.
Je moet er ook geen vliegen mee meppen he.quote:
maakt niet uit, je hebt toch geen ruk aan een ipadquote:
Het is alleen leuk als je geilt op gadgets.quote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maakt niet uit, je hebt toch geen ruk aan een ipad
serieus ik vroeg me af: oeh wil ik een ipad voor kerst? en toen dacht ik ja maar waarom?
wat kan dat ding dat mijn laptop of telefoon niet kunnen?
Ik kan hem mooi bij de bar leggen om fok te checken.quote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maakt niet uit, je hebt toch geen ruk aan een ipad
serieus ik vroeg me af: oeh wil ik een ipad voor kerst? en toen dacht ik ja maar waarom?
wat kan dat ding dat mijn laptop of telefoon niet kunnen?
Ik moet sommige mensen echt ontvrienden op Facebook.quote:Mami ik wil je strelen.
kan ook op je foonquote:Op zondag 27 november 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan hem mooi bij de bar leggen om fok te checken.
Ik begon het ding net te waarderen.
Ik mis hem nu al
Ik ben sinds kort een apple fanquote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is alleen leuk als je geilt op gadgets.
Het is niet ideaal maar om daar dan zo'n ding voor te kopenquote:Op zondag 27 november 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werkt veel minder prettig.
Scherm net te klein voor
Ik koop hem niet he, ik pak hem gewoon uit de winkel mee.quote:Op zondag 27 november 2011 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is niet ideaal maar om daar dan zo'n ding voor te kopen
Moet je zelf weten hoor maar ik kon echt geen reden verzinnen om aan de ipad te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Goed voorspeld Benzin.quote:
Hoi zonnestraaltjequote:
Bij ons gaat het minder lekker.quote:Op zondag 27 november 2011 14:49 schreef WokkelKardinaal het volgende:
0-3 voor tegen helmond na 15 min
Helmond
Wij hebben weer mazzel gehadquote:Op zondag 27 november 2011 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons gaat het minder lekker.
Maar we staan wel lekker boven Vitesse.
Ach ik kan niet eens boos zijn als ze verliezen.quote:
Ik ben er echt doodziek van als we verliezenquote:Op zondag 27 november 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik kan niet eens boos zijn als ze verliezen.
We hebben geen spits.![]()
Dat wel natuurlijk, hele dag naar de kloten.quote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er echt doodziek van als we verliezen
Dat fluitconcert toen we verloren van almere fucking cityquote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er echt doodziek van als we verliezen
Ik sta verdomme al vanaf mijn derde achter de club ik heb recht om we te zeggen.quote:Op zondag 27 november 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Echt al dat 'we'
Als ik een andere studie deed ging ik er een paper over schrijven
ik vind het fascinerend
Ja ik praat eigenlijk altijd over feyenoord in de we vormquote:Op zondag 27 november 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Echt al dat 'we'
ik vind het fascinerend
Je doet toch helemaal niks op dat veld?quote:Op zondag 27 november 2011 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta verdomme al vanaf mijn derde achter de club ik heb recht om we te zeggen.
Het is net als een vriendin hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je doet toch helemaal niks op dat veld?
Ik vind het echt heel boeiend hoe dat werkt
Ik moet even gaan zoeken in mijn boeken of ik een referentie kan vinden, mar ik meen me te herinneren dat er ooit een onderzoek naar is gedaan waaruit blijkt dat als hun club verloren heeft ze "wij" en "onze" veel minder gebruiken dan als hun club gewonnen heeft.quote:Op zondag 27 november 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Echt al dat 'we'
ik vind het fascinerend
Dit klopt trouwens als een bus.quote:Op zondag 27 november 2011 15:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet even gaan zoeken in mijn boeken of ik een referentie kan vinden, mar ik meen me te herinneren dat er ooit een onderzoek naar is gedaan waaruit blijkt dat als hun club verloren heeft ze "wij" en "onze" veel minder gebruiken dan als hun club gewonnen heeft.
Kort gezegd;
Als hun club verliest zeggen ze "ze hebben verloren", als hun club wint dan "hebben we gewonnen"
Nee dat is heel andersquote:Op zondag 27 november 2011 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is net als een vriendin hebben.
Dan zeg je ook we in plaats van zij.
Groningen deed zijn best niet, vuile huichelaars!quote:
we als je echt samen wat doet jaquote:Op zondag 27 november 2011 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is net als een vriendin hebben.
Dan zeg je ook we in plaats van zij.
Neequote:Op zondag 27 november 2011 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
we als je echt samen wat doet ja
we zijn op vakantie geweest (daar was ie dus bij)
we zijn zwanger is ook echt kwats
zij is zwanger van jou
quote:
Je weet het nooit zeker zonder DNA testquote:Op zondag 27 november 2011 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg je als je niet zeker weet van wie het is
Dat is waarquote:Op zondag 27 november 2011 15:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker zonder DNA test
Toch acht ik de kans nog 80% dat een van toekomstige dates/vriendinnen van FOK! komt.quote:Op zondag 27 november 2011 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
Vooral niet als je je partner via fok kent!
dat was wel weer duidelijk met die soap
Ik vind jou wel type ludoquote:Op zondag 27 november 2011 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede Fokkers Slechte Fokkers. Ik wil iedere avond kijken.
Ik kan niet beloven dat de afleveringen van vorige week overtroffen worden.quote:Op zondag 27 november 2011 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede Fokkers Slechte Fokkers. Ik wil iedere avond kijken.
Geen ideequote:Op zondag 27 november 2011 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk geen GTST, jeweets.
Maar waarom?Ik ben heel lief.
Je moet langzaam naar een hoogtepunt toewerken, dus het wordt slechts beter en beter.quote:Op zondag 27 november 2011 15:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat de afleveringen van vorige week overtroffen worden.
Maar mijn UI is niet slecht. Hij is gemeen en sadistisch, maar niet slecht.quote:
Het is hier geen VBLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om hem nog bizarder te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
die 2 eigenschappen vind ik toch niet dat je zegt positiefquote:Op zondag 27 november 2011 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet langzaam naar een hoogtepunt toewerken, dus het wordt slechts beter en beter.
[..]
Maar mijn UI is niet slecht. Hij is gemeen en sadistisch, maar niet slecht.
Niet haten op mijn club.quote:Op zondag 27 november 2011 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens: die Ajax opstelling.![]()
Ligeon, Enoh, Vermeer, Ebecilio,
Wie slecht is en wie niet is natuurlijk een kwestie van interpretatie. Helden, anti-helden, schurken en anti-schurken. 14 shades of grey, om maar even met de woorden van een topiclid te gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2011 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die 2 eigenschappen vind ik toch niet dat je zegt positief
En alle slechterikken zijn gemeen en sadistisch dus je zou prima een slechterik kunnen zijn
Ook mijn club, scheetje.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 15:38 schreef heloef het volgende:
Meest bizarre plotwending voor volgende week zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om hem nog bizarder te makenJe gaat toch naar SR met Faye?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sommige mensen zijn wel gewoon slecht hoorquote:Op zondag 27 november 2011 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie slecht is en wie niet is natuurlijk een kwestie van interpretatie. Helden, anti-helden, schurken en anti-schurken. 14 shades of grey, om maar even met de woorden van een topiclid te gebruiken.
Maar mijn UI is vooral enorm grappig
[..]
Ook mijn club, scheetje.
Das toch geen date man.quote:
Te hard gepijpt?quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
Ik werd blij wakker dat mijn kaak geen pijn deed, maar nu begin ik het toch te voelen.
Toen het net uit was met Naat droomde ik er van dat Faye en ik verliefd zouden worden onder een dik pak sneeuw voor het Glazen Huis.quote:
Subtiele ik-heb-een-kerel-gepepen-met-een-enorme-lul post.quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
Ik werd blij wakker dat mijn kaak geen pijn deed, maar nu begin ik het toch te voelen.
Ik heb ooit mijn kaak overbelastquote:
Van een broodje, hoe grappig.quote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn kaak overbelastdaar was ik echt goed ziek van
misselijke, hoofdpijn, oorpijn etc
maar het kwam door een taai broodjemaar ja leg dat maar uit op je werk
quote:Op zondag 27 november 2011 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sommige mensen zijn wel gewoon slecht hoor
vast ook wel een held voor mensen, maar dan wel voor slechte mensen
Je weet natuurlijk nooit. Het zou wel typisch zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen het net uit was met Naat droomde ik er van dat Faye en ik verliefd zouden worden onder een dik pak sneeuw voor het Glazen Huis.
True story.
Hoe ga ik dat aan mijn moeder uitleggen vraag ik me af.quote:Op zondag 27 november 2011 15:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit. Het zou wel typisch zijn.
Wat heeft je moeder daar mee te maken?quote:Op zondag 27 november 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe ga ik dat aan mijn moeder uitleggen vraag ik me af.
Ik heb aan mijn moeder uitgelegd hoe het nou eindelijk zat tussen mij Faye, Naat en Stephan omdat mijn moeder continu vroeger wanneer Naat en Faye eens samen langs zouden komen.quote:Op zondag 27 november 2011 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft je moeder daar mee te maken?
Het zou eigenlijk niet zo raar zijn als het wel gebeurde.quote:Op zondag 27 november 2011 15:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wil je mijn eckte naam niet meer gebruikenquote:Op zondag 27 november 2011 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb aan mijn moeder uitgelegd hoe het nou eindelijk zat tussen mij Faye, Naat en Stephan omdat mijn moeder continu vroeger wanneer Naat en Faye eens samen langs zouden komen.
Ergo mijn moeder weet hoe de zaken er voor staan.
Dus ik heb dan heel wat uit te leggen.
Oh sorry VH.quote:Op zondag 27 november 2011 15:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wil je mijn eckte naam niet meer gebruiken? VH of ValHallen volstaat.
Eigenlijk wel. Als dat gebeurt eis ik een accountwisseling zodat ik onopvallend kan razen en tieren.quote:Op zondag 27 november 2011 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk niet zo raar zijn als het wel gebeurde.
Duidelijk plus 1.quote:Op zondag 27 november 2011 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb aan mijn moeder uitgelegd hoe het nou eindelijk zat tussen mij Faye, Naat en Stephan omdat mijn moeder continu vroeger wanneer Naat en Faye eens samen langs zouden komen.
Ergo mijn moeder weet hoe de zaken er voor staan.
Dus ik heb dan heel wat uit te leggen.
Mijn moeder vind mij niet zo heel geschikt voor Faye.quote:Op zondag 27 november 2011 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duidelijk plus 1.
Ze moet gewoon blij voor je zijn, dat je met een meisje thuiskomt waarop je verliefd bent.
Ok, hoe dat zo?quote:Op zondag 27 november 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder vind mij niet zo heel geschikt voor Faye.
Bang dat ze over je heen walstquote:Op zondag 27 november 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder vind mij niet zo heel geschikt voor Faye.
Zij is veel veel verder in haar sociale ontwikkeling waardoor ik waarschijnlijk een voetveeg zou worden daarom heeft ze meer behoefte aan een oudere man.quote:
Wacht? jij date toch met faye?quote:Op zondag 27 november 2011 15:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
He als je je chick verliest, dan tenminste aan een bro.quote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wacht? jij date toch met faye?
wat is dit dan voor reactie
je moet zijn van no way she's mine!
Ik ben het er wel mee eens verder.quote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik ken die hele Faye verder niet. Ik neem aan dat je inmiddels oud en wijs genoeg bent om voor je zelf te bepalen wat goed voor je is.
Waarom neem je me zo serieusquote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wacht? jij date toch met faye?
wat is dit dan voor reactie
je moet zijn van no way she's mine!
Of je leert van haarquote:Op zondag 27 november 2011 15:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij is veel veel verder in haar sociale ontwikkeling waardoor ik waarschijnlijk een voetveeg zou worden daarom heeft ze meer behoefte aan een oudere man.
Al dus mijn moeder.
Probeerde ze bij Naat.quote:Op zondag 27 november 2011 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of je leert van haar
mijn snoepje was ook een noobje voor we wat kregen
nu is ie een man van de wereld
ik volg de soap gewoon nietquote:
Dat lijkt me juist ontzettend kutquote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef heloef het volgende:
[..]
He als je je chick verliest, dan tenminste aan een bro.
Dat is het ook, daarom meen ik het totaal niet.quote:
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:
Ik ben meer het type dat overal in meegaat.quote:
Tja, ik denk eerlijk gezegd dat je moeder wel een punt hebt. Ik ben ook al als voetveeg gebruikt. Wel keihard teruggepakt uiteraardquote:Op zondag 27 november 2011 16:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben meer het type dat overal in meegaat.
Terwijl hij zo is van "nee maar dan is EkstraWeekend dan kunnen we niet afspreken"
whahaquote:Op zondag 27 november 2011 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of je leert van haar
mijn snoepje was ook een noobje voor we wat kregen
nu is ie een man van de wereld
Kijk ik ben veel te makkelijk te kneden.quote:Op zondag 27 november 2011 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Dus jij weet ongeveer hoe ik me nu voel?quote:Op zondag 27 november 2011 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ooit, toen ik nog een jong en onschuldig barbje was, was ik heel erg verliefd op een knul
echt van: jaren lang schreef ik zijn naam op al mijn schriften
en toen had ik 1 avond huisarrest en dacht mijn beste vriendin ah die snaai ik ff mee die kerel
pfoe dat duurde toch wel ff voor ik daar over heen was hoor
wat hielp, was zijn vrienden tongen
Inderdaad, je moet wel een beetje stevig in je schoenen staan en een eigen menig hebben. En daar voor opkomen natuurlijk. Niemand wil een relatie met een kussen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk ik ben veel te makkelijk te kneden.
Zeg je vrijdag afspreken zeg 10 uit 10 keer ja.
Ik ben gewoon te meegaand.![]()
Ergo ik verveel snel.
Je moet daar een balans in vinden hequote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk ik ben veel te makkelijk te kneden.
Zeg je vrijdag afspreken zeg 10 uit 10 keer ja.
Ik ben gewoon te meegaand.![]()
Ergo ik verveel snel.
Ja joh natuurlijk zou ik een voetveeg zijn, weet ik zelf ook wel.quote:Op zondag 27 november 2011 16:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, ik denk eerlijk gezegd dat je moeder wel een punt hebt. Ik ben ook al als voetveeg gebruikt. Wel keihard teruggepakt uiteraard.
Er zijn wel meer mensen die weten hoe het voelt als een maat van je met je grote liefde aan de haal gaat.quote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus jij weet ongeveer hoe ik me nu voel?
De meeste weten dat wel.quote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment zo blij zijn dat iemand me moest dat ik geen weestand zou bieden omdat ik te bang zijn om haar te verliezen. Maar juist daarom zou ik haar verliezen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet wel een beetje stevig in je schoenen staan en een eigen menig hebben. En daar voor opkomen natuurlijk. Niemand wil een relatie met een kussen.
fijne vriendenclub ook, allemaal achter dezelfde chick aanlopen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste weten dat wel.
Het is niet iets heel aparts wat je meegemaakt hebt, die dingen gebeuren aan de lopende band
Ja daarom zei ik ook: schrijf een brief die je niet verstuurt, tong iemand anders en verlies niet uit het oog dat je 17 bent en kalverliefde vooral leuk moet zijnquote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap het prima, het is een valkuil waar veel mensen in vallen. Niet alleen kerels.quote:Op zondag 27 november 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment zo blij zijn dat iemand me moest dat ik geen weestand zou bieden omdat ik te bang zijn om haar te verliezen. Maar juist daarom zou ik haar verliezen.
Snap je?
ik wil ook wel een haremquote:Op zondag 27 november 2011 16:06 schreef dawg het volgende:
[..]
is leuker om te lezen dan dat gezever over faye en haar harem.
2 zelfs.quote:Op zondag 27 november 2011 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, heeft VH geen zusje?
[ afbeelding ]
Ehm zover ik weet niet nee, wel een beste vriendin waar hij vroeger verliefd op die heel ver "out of my league" is.quote:Op zondag 27 november 2011 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat wist ik niet.quote:
Eénliefde voor mijn zusjes, maar ik vrees dat je niet hun type gaat zijn. En dat weet ik nu al ja. En nee, ik ben niet zo beschermachtig.quote:Op zondag 27 november 2011 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er een bij die van kaneel houdt?
je hebt van je noobje een man gemaakt maar nog net niet helemaal?quote:Op zondag 27 november 2011 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil ook wel een harem
gelukkig is die van mij een pushover dus moet mogelijk zijn
Inderdaadquote:Op zondag 27 november 2011 16:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die weten hoe het voelt als een maat van je met je grote liefde aan de haal gaat.
Wij staan 0-3.quote:
Grijp je kans!quote:
Hehe, hoe kun je dat nou weten?quote:Op zondag 27 november 2011 16:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eénliefde voor mijn zusjes, maar ik vrees dat je niet hun type gaat zijn. En dat weet ik nu al ja. En nee, ik ben niet zo beschermachtig.
nicequote:Op zondag 27 november 2011 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud zijn je zusjes?quote:Op zondag 27 november 2011 16:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eénliefde voor mijn zusjes, maar ik vrees dat je niet hun type gaat zijn. En dat weet ik nu al ja. En nee, ik ben niet zo beschermachtig.
Alleen uitvak is nog bezet dus gaat niet lukkenquote:Op zondag 27 november 2011 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij staan 0-3.
Groetjes aan de Helmonders.
Ik heb hem precies goed gemaaktquote:Op zondag 27 november 2011 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt van je noobje een man gemaakt maar nog net niet helemaal?
Het zijn nogal huiselijke tiepjes.quote:Op zondag 27 november 2011 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grijp je kans!
[..]
Hehe, hoe kun je dat nou weten?
18 en 21, bijna 22.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
Wacht ik heb Facebook ik kom er zelf wel achter.
quote:Op zondag 27 november 2011 16:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het zijn nogal huiselijke tiepjes.
Ja en? Ik kom mijn huis ook nooit uit.quote:
Waarom horen we dat nu pas?quote:Op zondag 27 november 2011 16:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
18 en 21, bijna 22.
Zeker. Mijn beste vriend op de middelbare school had een zusje dat mij leuk vond. Niks gedaan omdat broerlief het niet kon waarderen. Daarna spreidde ze haar benen voor iedereen, dus blij dat ik dat niet gedaan heb. Ze was (en is) wel erg knap.quote:
Wat is daar mis mee, en waarom zou dat niet bij mij passen?quote:Op zondag 27 november 2011 16:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
18 en 21, bijna 22.
Want?quote:Op zondag 27 november 2011 16:17 schreef ValHallen het volgende:
Nu ik er over nadenk: Ik denk dat de hardcore users uit dit topic meer kans maken bij mijn zusjes dan een 'normaal' persoon.
Ze gaan nooit uit, zitten elke zaterdagavond films te kijken, hebben nooit vriendjes gehad (zegt niet veel, weet ik ook wel), zijn niet echt bezig met jongens.quote:Op zondag 27 november 2011 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Mijn beste vriend op de middelbare school had een zusje dat mij leuk vond. Niks gedaan omdat broerlief het niet kon waarderen. Daarna spreidde ze haar benen voor iedereen, dus blij dat ik dat niet gedaan heb. Ze was (en is) wel erg knap.
[..]
Wat is daar mis mee, en waarom zou dat niet bij mij passen?
Hey!quote:Op zondag 27 november 2011 16:17 schreef ValHallen het volgende:
Nu ik er over nadenk: Ik denk dat de hardcore users uit dit topic meer kans maken bij mijn zusjes dan een 'normaal' persoon.
Kortom ik ben uitermate geschikt voor jouw zussen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze gaan nooit uit, zitten elke zaterdagavond films te kijken, hebben nooit vriendjes gehad (zegt niet veel, weet ik ook wel), zijn niet echt bezig met jongens.
Nice, doe mij een zusjequote:Op zondag 27 november 2011 16:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik zeg geen nee.quote:Op zondag 27 november 2011 16:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze gaan nooit uit, zitten elke zaterdagavond films te kijken, hebben nooit vriendjes gehad (zegt niet veel, weet ik ook wel), zijn niet echt bezig met jongens.
Probeer het eens. Dan heb ik wel een toffe zwager.quote:Op zondag 27 november 2011 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Kortom ik ben uitermate geschikt voor jouw zussen.
quote:Op zondag 27 november 2011 16:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Probeer het eens. Dan heb ik wel een toffe zwager.
Supertof mooi meisje, maar ik was een beetje onwennig/ongemakkelijk ervan.quote:
Je kunt wel lachen, maar nu is de tijd voor actie!quote:
dacht dat jij vrijwel nooit zenuwachtig was voor/tijdens een date.quote:Op zondag 27 november 2011 16:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Supertof mooi meisje, maar ik was een beetje onwennig/ongemakkelijk ervan.![]()
Wat mij betreft op herhalingsrecept.
mijn noobje is ook jonger dan mijn zusjequote:Op zondag 27 november 2011 16:23 schreef ValHallen het volgende:
Ik besef me nu dat mijn kleine, schattige zusje ouder is dan Faye.
Dat is jammer. Was je zo onder de indruk van haar, of heb je dat vaker?quote:Op zondag 27 november 2011 16:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Supertof mooi meisje, maar ik was een beetje onwennig/ongemakkelijk ervan.![]()
Wat mij betreft op herhalingsrecept.
Morgen, in GFSF!quote:Op zondag 27 november 2011 16:22 schreef heloef het volgende:
Worden wel gezellige familiefeestjes met VH, Faye en ik.
Kan geregeld wordenquote:
Gelukkig voelt het niet vreemd aanquote:Op zondag 27 november 2011 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn noobje is ook jonger dan mijn zusje
Daar heb je geluk met je editquote:Op zondag 27 november 2011 16:27 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn vriendin is ouder dan mijn zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |