Wat heeft je moeder daar mee te maken?quote:Op zondag 27 november 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe ga ik dat aan mijn moeder uitleggen vraag ik me af.
Ik heb aan mijn moeder uitgelegd hoe het nou eindelijk zat tussen mij Faye, Naat en Stephan omdat mijn moeder continu vroeger wanneer Naat en Faye eens samen langs zouden komen.quote:Op zondag 27 november 2011 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft je moeder daar mee te maken?
Het zou eigenlijk niet zo raar zijn als het wel gebeurde.quote:Op zondag 27 november 2011 15:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit. Het zou wel typisch zijn.
Wil je mijn eckte naam niet meer gebruikenquote:Op zondag 27 november 2011 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb aan mijn moeder uitgelegd hoe het nou eindelijk zat tussen mij Faye, Naat en Stephan omdat mijn moeder continu vroeger wanneer Naat en Faye eens samen langs zouden komen.
Ergo mijn moeder weet hoe de zaken er voor staan.
Dus ik heb dan heel wat uit te leggen.
Oh sorry VH.quote:Op zondag 27 november 2011 15:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wil je mijn eckte naam niet meer gebruiken? VH of ValHallen volstaat.
Eigenlijk wel. Als dat gebeurt eis ik een accountwisseling zodat ik onopvallend kan razen en tieren.quote:Op zondag 27 november 2011 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk niet zo raar zijn als het wel gebeurde.
Duidelijk plus 1.quote:Op zondag 27 november 2011 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb aan mijn moeder uitgelegd hoe het nou eindelijk zat tussen mij Faye, Naat en Stephan omdat mijn moeder continu vroeger wanneer Naat en Faye eens samen langs zouden komen.
Ergo mijn moeder weet hoe de zaken er voor staan.
Dus ik heb dan heel wat uit te leggen.
Mijn moeder vind mij niet zo heel geschikt voor Faye.quote:Op zondag 27 november 2011 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duidelijk plus 1.
Ze moet gewoon blij voor je zijn, dat je met een meisje thuiskomt waarop je verliefd bent.
Ok, hoe dat zo?quote:Op zondag 27 november 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder vind mij niet zo heel geschikt voor Faye.
Bang dat ze over je heen walstquote:Op zondag 27 november 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder vind mij niet zo heel geschikt voor Faye.
Zij is veel veel verder in haar sociale ontwikkeling waardoor ik waarschijnlijk een voetveeg zou worden daarom heeft ze meer behoefte aan een oudere man.quote:
Wacht? jij date toch met faye?quote:Op zondag 27 november 2011 15:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit. Het zou wel typisch zijn.
He als je je chick verliest, dan tenminste aan een bro.quote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wacht? jij date toch met faye?
wat is dit dan voor reactie
je moet zijn van no way she's mine!
Ik ben het er wel mee eens verder.quote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik ken die hele Faye verder niet. Ik neem aan dat je inmiddels oud en wijs genoeg bent om voor je zelf te bepalen wat goed voor je is.
Waarom neem je me zo serieusquote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wacht? jij date toch met faye?
wat is dit dan voor reactie
je moet zijn van no way she's mine!
Of je leert van haarquote:Op zondag 27 november 2011 15:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij is veel veel verder in haar sociale ontwikkeling waardoor ik waarschijnlijk een voetveeg zou worden daarom heeft ze meer behoefte aan een oudere man.
Al dus mijn moeder.
Probeerde ze bij Naat.quote:Op zondag 27 november 2011 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of je leert van haar
mijn snoepje was ook een noobje voor we wat kregen
nu is ie een man van de wereld
ik volg de soap gewoon nietquote:
Dat lijkt me juist ontzettend kutquote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef heloef het volgende:
[..]
He als je je chick verliest, dan tenminste aan een bro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |