Dat fluitconcert toen we verloren van almere fucking cityquote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er echt doodziek van als we verliezen
Ik sta verdomme al vanaf mijn derde achter de club ik heb recht om we te zeggen.quote:Op zondag 27 november 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Echt al dat 'we'
Als ik een andere studie deed ging ik er een paper over schrijven
ik vind het fascinerend
Ja ik praat eigenlijk altijd over feyenoord in de we vormquote:Op zondag 27 november 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Echt al dat 'we'
ik vind het fascinerend
Je doet toch helemaal niks op dat veld?quote:Op zondag 27 november 2011 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta verdomme al vanaf mijn derde achter de club ik heb recht om we te zeggen.
Het is net als een vriendin hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je doet toch helemaal niks op dat veld?
Ik vind het echt heel boeiend hoe dat werkt
Ik moet even gaan zoeken in mijn boeken of ik een referentie kan vinden, mar ik meen me te herinneren dat er ooit een onderzoek naar is gedaan waaruit blijkt dat als hun club verloren heeft ze "wij" en "onze" veel minder gebruiken dan als hun club gewonnen heeft.quote:Op zondag 27 november 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Echt al dat 'we'
ik vind het fascinerend
Dit klopt trouwens als een bus.quote:Op zondag 27 november 2011 15:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet even gaan zoeken in mijn boeken of ik een referentie kan vinden, mar ik meen me te herinneren dat er ooit een onderzoek naar is gedaan waaruit blijkt dat als hun club verloren heeft ze "wij" en "onze" veel minder gebruiken dan als hun club gewonnen heeft.
Kort gezegd;
Als hun club verliest zeggen ze "ze hebben verloren", als hun club wint dan "hebben we gewonnen"
Nee dat is heel andersquote:Op zondag 27 november 2011 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is net als een vriendin hebben.
Dan zeg je ook we in plaats van zij.
Groningen deed zijn best niet, vuile huichelaars!quote:
we als je echt samen wat doet jaquote:Op zondag 27 november 2011 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is net als een vriendin hebben.
Dan zeg je ook we in plaats van zij.
Neequote:Op zondag 27 november 2011 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
we als je echt samen wat doet ja
we zijn op vakantie geweest (daar was ie dus bij)
we zijn zwanger is ook echt kwats
zij is zwanger van jou
quote:
Je weet het nooit zeker zonder DNA testquote:Op zondag 27 november 2011 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg je als je niet zeker weet van wie het is
Dat is waarquote:Op zondag 27 november 2011 15:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker zonder DNA test
Toch acht ik de kans nog 80% dat een van toekomstige dates/vriendinnen van FOK! komt.quote:Op zondag 27 november 2011 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
Vooral niet als je je partner via fok kent!
dat was wel weer duidelijk met die soap
Ik vind jou wel type ludoquote:Op zondag 27 november 2011 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede Fokkers Slechte Fokkers. Ik wil iedere avond kijken.
Ik kan niet beloven dat de afleveringen van vorige week overtroffen worden.quote:Op zondag 27 november 2011 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede Fokkers Slechte Fokkers. Ik wil iedere avond kijken.
Geen ideequote:Op zondag 27 november 2011 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk geen GTST, jeweets.
Maar waarom?Ik ben heel lief.
Je moet langzaam naar een hoogtepunt toewerken, dus het wordt slechts beter en beter.quote:Op zondag 27 november 2011 15:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat de afleveringen van vorige week overtroffen worden.
Maar mijn UI is niet slecht. Hij is gemeen en sadistisch, maar niet slecht.quote:
Het is hier geen VBLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om hem nog bizarder te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
die 2 eigenschappen vind ik toch niet dat je zegt positiefquote:Op zondag 27 november 2011 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet langzaam naar een hoogtepunt toewerken, dus het wordt slechts beter en beter.
[..]
Maar mijn UI is niet slecht. Hij is gemeen en sadistisch, maar niet slecht.
Niet haten op mijn club.quote:Op zondag 27 november 2011 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens: die Ajax opstelling.![]()
Ligeon, Enoh, Vermeer, Ebecilio,
Wie slecht is en wie niet is natuurlijk een kwestie van interpretatie. Helden, anti-helden, schurken en anti-schurken. 14 shades of grey, om maar even met de woorden van een topiclid te gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2011 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die 2 eigenschappen vind ik toch niet dat je zegt positief
En alle slechterikken zijn gemeen en sadistisch dus je zou prima een slechterik kunnen zijn
Ook mijn club, scheetje.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 15:38 schreef heloef het volgende:
Meest bizarre plotwending voor volgende week zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om hem nog bizarder te makenJe gaat toch naar SR met Faye?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sommige mensen zijn wel gewoon slecht hoorquote:Op zondag 27 november 2011 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie slecht is en wie niet is natuurlijk een kwestie van interpretatie. Helden, anti-helden, schurken en anti-schurken. 14 shades of grey, om maar even met de woorden van een topiclid te gebruiken.
Maar mijn UI is vooral enorm grappig
[..]
Ook mijn club, scheetje.
Das toch geen date man.quote:
Te hard gepijpt?quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
Ik werd blij wakker dat mijn kaak geen pijn deed, maar nu begin ik het toch te voelen.
Toen het net uit was met Naat droomde ik er van dat Faye en ik verliefd zouden worden onder een dik pak sneeuw voor het Glazen Huis.quote:
Subtiele ik-heb-een-kerel-gepepen-met-een-enorme-lul post.quote:Op zondag 27 november 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
Ik werd blij wakker dat mijn kaak geen pijn deed, maar nu begin ik het toch te voelen.
Ik heb ooit mijn kaak overbelastquote:
Van een broodje, hoe grappig.quote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn kaak overbelastdaar was ik echt goed ziek van
misselijke, hoofdpijn, oorpijn etc
maar het kwam door een taai broodjemaar ja leg dat maar uit op je werk
quote:Op zondag 27 november 2011 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sommige mensen zijn wel gewoon slecht hoor
vast ook wel een held voor mensen, maar dan wel voor slechte mensen
Je weet natuurlijk nooit. Het zou wel typisch zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen het net uit was met Naat droomde ik er van dat Faye en ik verliefd zouden worden onder een dik pak sneeuw voor het Glazen Huis.
True story.
Hoe ga ik dat aan mijn moeder uitleggen vraag ik me af.quote:Op zondag 27 november 2011 15:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit. Het zou wel typisch zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |