Na vorige week klinkt dit niet eens zo vreemd.quote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je slaat een meisje aan de haak en net nadat je haar zwanger hebt gemaakt kom je erachter dat het je doodgewaande zusje is.
Nice!quote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je slaat een meisje aan de haak en net nadat je haar zwanger hebt gemaakt kom je erachter dat het je doodgewaande zusje is.
Aah die vond ik wel heel liefquote:
Geen lelijke dikke jonge gast ofzo?quote:
Ooit? Geweest?quote:Op zondag 27 november 2011 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nice!
En Faye blijkt dan ooit een man te zijn geweest
(sorry faye het moet voor het verhaal)
Faye blijkt een travestiet te zijn!quote:
Wordt mijn nieuwe liefje.quote:
Myraela blijkt de moeder van heloef en faye en vanhallen en naatjequote:
Verdraaid, Fok blijkt op elke pagina op het forum gewoon Facebook-code te draaien om dingen te likenquote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
komen die adds dan niet gewoon via google?
of zoiets
Alleen we zitten niet aan het bier en het duurde geen paar jaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
Over een paar jaar zitten Stephan, Faye en ik aan het bier en lachen om deze situatie.
Die post lijkt echt een eeuwigheid geledenquote:Op zondag 27 november 2011 14:25 schreef heloef het volgende:
Zie je jongens ik zei het toch:
[..]
Alleen we zitten niet aan het bier en het duurde geen paar jaar.
Dus Faye is een travestiet die seks heeft gehad met twee van haar broers?quote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Myraela blijkt de moeder van heloef en faye en vanhallen en naatje
(je was er vroeg bij)
Dat is een teken hoe achterlijk snel alles nu gaat.quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die post lijkt echt een eeuwigheid geleden.
Al die aannames.quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus Faye is een travestiet die seks heeft gehad met twee van haar broers?![]()
En nog belangrijker, wie is de vader?
dat zijn wel 4 verschillende vaders geweest dan.quote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Myraela blijkt de moeder van heloef en faye en vanhallen en naatje
(je was er vroeg bij)
Ik had al door dat dat nog niet was gebeurd hoor.quote:
Jullie hebben allemaal verschillende vadersquote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus Faye is een travestiet die seks heeft gehad met twee van haar broers?![]()
En nog belangrijker, wie is de vader?
Okee, ik ben de zoon van Socios want twee bazen bij elkaar dan kan alleen zo'n toffe gozer als ik uit komen.quote:Op zondag 27 november 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat zijn wel 4 verschillende vaders geweest dan.
Je moet er ook geen vliegen mee meppen he.quote:
maakt niet uit, je hebt toch geen ruk aan een ipadquote:
Het is alleen leuk als je geilt op gadgets.quote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maakt niet uit, je hebt toch geen ruk aan een ipad
serieus ik vroeg me af: oeh wil ik een ipad voor kerst? en toen dacht ik ja maar waarom?
wat kan dat ding dat mijn laptop of telefoon niet kunnen?
Ik kan hem mooi bij de bar leggen om fok te checken.quote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maakt niet uit, je hebt toch geen ruk aan een ipad
serieus ik vroeg me af: oeh wil ik een ipad voor kerst? en toen dacht ik ja maar waarom?
wat kan dat ding dat mijn laptop of telefoon niet kunnen?
Ik moet sommige mensen echt ontvrienden op Facebook.quote:Mami ik wil je strelen.
kan ook op je foonquote:Op zondag 27 november 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan hem mooi bij de bar leggen om fok te checken.
Ik begon het ding net te waarderen.
Ik mis hem nu al
Ik ben sinds kort een apple fanquote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is alleen leuk als je geilt op gadgets.
Het is niet ideaal maar om daar dan zo'n ding voor te kopenquote:Op zondag 27 november 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werkt veel minder prettig.
Scherm net te klein voor
Ik koop hem niet he, ik pak hem gewoon uit de winkel mee.quote:Op zondag 27 november 2011 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is niet ideaal maar om daar dan zo'n ding voor te kopen
Moet je zelf weten hoor maar ik kon echt geen reden verzinnen om aan de ipad te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Goed voorspeld Benzin.quote:
Hoi zonnestraaltjequote:
Bij ons gaat het minder lekker.quote:Op zondag 27 november 2011 14:49 schreef WokkelKardinaal het volgende:
0-3 voor tegen helmond na 15 min
Helmond
Wij hebben weer mazzel gehadquote:Op zondag 27 november 2011 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons gaat het minder lekker.
Maar we staan wel lekker boven Vitesse.
Ach ik kan niet eens boos zijn als ze verliezen.quote:
Ik ben er echt doodziek van als we verliezenquote:Op zondag 27 november 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik kan niet eens boos zijn als ze verliezen.
We hebben geen spits.![]()
Dat wel natuurlijk, hele dag naar de kloten.quote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er echt doodziek van als we verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |