ben jij een vriend van naatje (ik dacht je ondertitel en zo)quote:
Vriend is een groot woord. Het is moeilijk te zeggen, naatje is nogal..apart.quote:Op zondag 27 november 2011 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben jij een vriend van naatje (ik dacht je ondertitel en zo)
Yes, dat haat ik ook. Net als die advertenties op Facebookquote:Op zondag 27 november 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
http://www.datingcollege.nl/?gclid=COeIirHv1qwCFQRO3god6lD-pg
Damn you Google ad-words.
Nee hoor ik ook.quote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes, dat haat ik ook. Net als die advertenties op Facebook![]()
Krijgt iedereen zo veel datingsite advertenties op facebook, of ben ik de enige?
Ik let tegenwoordig niet eens meer op die advertentiesquote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Krijgt iedereen zo veel datingsite advertenties op facebook, of ben ik de enige?
Je bent ook niet al die tijd van maar 1 kant geïnformeerd enzoquote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vriend is een groot woord. Het is moeilijk te zeggen, naatje is nogal..apart.
Ja oke maar je gaat wel met hem omquote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik krijg altijd reclame voor jurkjes, schoenen en drankquote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Hij is gewoon lid van de Appelpop-gang.quote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook zonder jou extra info had ik die mening gevormd. Alsof ik de enige ben die hem apart vind. Wel aardig hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je bent ook niet al die tijd van maar 1 kant geïnformeerd enzo
Ik ga nu bijna met de ex van een user, dat van die andere vriend klopt en naatje was binnen een dag verliefd op een ander, bezet meisje.quote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar je gaat wel met hem om
fuck ik ga dit volgen
jij gaat nu met de ex van een vriend, en een andere vriend van jullie is weer verliefd op dat zelfde meisje? en die naatje heeft binnen een dag een ander?
volgens mij gebeurt er minder in GTST!
Naatje vindt iemand anders leuk die hij nooit heeft ontmoet en bezet is.quote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar je gaat wel met hem om
fuck ik ga dit volgen
jij gaat nu met de ex van een vriend, en een andere vriend van jullie is weer verliefd op dat zelfde meisje? en die naatje heeft binnen een dag een ander?
volgens mij gebeurt er minder in GTST!
Das waar.quote:Op zondag 27 november 2011 14:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook zonder jou extra info had ik die mening gevormd. Alsof ik de enige ben die hem apart vind. Wel aardig hoor.
het word leuker en leukerquote:Op zondag 27 november 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Naatje vindt iemand anders leuk die hij nooit heeft ontmoet en bezet is.
Dit dus.quote:Op zondag 27 november 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
Ik vind Naatje ook apart, dat was voor de break zo en na de break ook.
Wel een aardige knul.
De advertenties naast de eerste 4 willekeurige pagina's waar advertenties naast staan:quote:Op zondag 27 november 2011 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd reclame voor jurkjes, schoenen en drank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel uit twee van die dingen een advertentie er tussenuit geknipt, omdat die wel heel erg locatiespecifiek was![]()
Maar serieus, bijna alleen maar advertenties van datingsites, Google Ads serveert mij ook ziekelijk veel datingadvertenties (en voor gadgets en muziekinstrumenten)
Ik ken hem verder niet en ik vind hem ook apart over komen.quote:Op zondag 27 november 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
Ik vind Naatje ook apart, dat was voor de break zo en na de break ook.
Wel een aardige knul.
Ik pak de leader er vast bij.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Naatje vindt iemand anders leuk die hij nooit heeft ontmoet en bezet is.
Mwah ik werd binnen twee dagen verliefd.quote:
Ik zeg niks.quote:Op zondag 27 november 2011 14:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ik werd binnen twee dagen verliefd.
Conclusie: we zijn allemaal raar.
Gelukkig kom ik er dan niet inquote:Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
Zouden we John de mol niet kunnen ritselen om van FOK! een verfilming te maken?
Goede FOK!kers Slechte FOK!kers.quote:Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
Zouden we John de mol niet kunnen ritselen om van FOK! een verfilming te maken?
quote:Op zondag 27 november 2011 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik er dan niet in![]()
ik heb te weinig sex met fokkers
Ik heb ook te weinig seks met fokkers.quote:Op zondag 27 november 2011 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mag ik Ludo spelen?quote:Op zondag 27 november 2011 14:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede FOK!kers Slechte FOK!kers.
Ik zie het voor me.
Ik binnen 3 minuten, beat that!quote:Op zondag 27 november 2011 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
Ik binnen een half uur.
Oh, dan kom ik er ook niet in.quote:Op zondag 27 november 2011 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En waarom ik mezelf dit afvraag en het hier laat zien is dat ik hoop dat alle single mannen dergelijk advertenties krijgen; anders dan is het de vraag uit welke gegevens ze af kunnen leiden dat ik op zoek ben, ik heb dat niet echt gemeld of ergens staan.quote:Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef benzin het volgende:
Maar serieus, bijna alleen maar advertenties van datingsites, Google Ads serveert mij ook ziekelijk veel datingadvertenties (en voor gadgets en muziekinstrumenten)
Jullie daten elkaar dat is ook goed genoegquote:
Ik vind het wel grappigquote:Op zondag 27 november 2011 14:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede FOK!kers Slechte FOK!kers.
Ik zie het voor me.
Ik bezwanger wel een vrouw met AIDS.quote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jullie daten elkaar dat is ook goed genoeg
nu nog ff iemand bezwangeren voor de verhaallijn! kom op!
of krijg aids, is ook goed
Ik kan er nu wel de humor van in zien.quote:
Het gaat er hier toch de hele tijd over?quote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef benzin het volgende:
[..]
En waarom ik mezelf dit afvraag en het hier laat zien is dat ik hoop dat alle single mannen dergelijk advertenties krijgen; anders dan is het de vraag uit welke gegevens ze af kunnen leiden dat ik op zoek ben, ik heb dat niet echt gemeld of ergens staan.
Seks met FOK!kers, yuk.quote:Op zondag 27 november 2011 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Faye heb je AIDS?quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik bezwanger wel een vrouw met AIDS.
quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik bezwanger wel een vrouw met AIDS.
Oom Govert.quote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef heloef het volgende:
Okee is er een karakter in GTST dat altijd jankt en altijd single is?
Pics.quote:
Ik ben zo iemand die dat snaptquote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het gaat er hier toch de hele tijd over?
Als ik in een topic zit over autoschade krijg ik ook advertenties die daar mee te maken hebben
hoe dat precies werkt moet iemand je uitleggen die internet en computers snapt
Je slaat een meisje aan de haak en net nadat je haar zwanger hebt gemaakt kom je erachter dat het je doodgewaande zusje is.quote:Op zondag 27 november 2011 14:18 schreef heloef het volgende:
Maar zo'n sterke soap als vorige week gaan we niet kunnen neerzetten natuurlijk.
Ten zij ik iemand aan de haak sla en Faye en VH zich gaan verloven.
komen die adds dan niet gewoon via google?quote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die dat snaptMaar van Google ads kan ik het me daardoor ook wel voorstellen, maar van Facebook is het vreemd. Facebook zou in principe niet moeten weten welke websites ik bezoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |