Na vorige week klinkt dit niet eens zo vreemd.quote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je slaat een meisje aan de haak en net nadat je haar zwanger hebt gemaakt kom je erachter dat het je doodgewaande zusje is.
Nice!quote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je slaat een meisje aan de haak en net nadat je haar zwanger hebt gemaakt kom je erachter dat het je doodgewaande zusje is.
Aah die vond ik wel heel liefquote:
Geen lelijke dikke jonge gast ofzo?quote:
Ooit? Geweest?quote:Op zondag 27 november 2011 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nice!
En Faye blijkt dan ooit een man te zijn geweest
(sorry faye het moet voor het verhaal)
Faye blijkt een travestiet te zijn!quote:
Wordt mijn nieuwe liefje.quote:
Myraela blijkt de moeder van heloef en faye en vanhallen en naatjequote:
Verdraaid, Fok blijkt op elke pagina op het forum gewoon Facebook-code te draaien om dingen te likenquote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
komen die adds dan niet gewoon via google?
of zoiets
Alleen we zitten niet aan het bier en het duurde geen paar jaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
Over een paar jaar zitten Stephan, Faye en ik aan het bier en lachen om deze situatie.
Die post lijkt echt een eeuwigheid geledenquote:Op zondag 27 november 2011 14:25 schreef heloef het volgende:
Zie je jongens ik zei het toch:
[..]
Alleen we zitten niet aan het bier en het duurde geen paar jaar.
Dus Faye is een travestiet die seks heeft gehad met twee van haar broers?quote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Myraela blijkt de moeder van heloef en faye en vanhallen en naatje
(je was er vroeg bij)
Dat is een teken hoe achterlijk snel alles nu gaat.quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die post lijkt echt een eeuwigheid geleden.
Al die aannames.quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus Faye is een travestiet die seks heeft gehad met twee van haar broers?![]()
En nog belangrijker, wie is de vader?
dat zijn wel 4 verschillende vaders geweest dan.quote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Myraela blijkt de moeder van heloef en faye en vanhallen en naatje
(je was er vroeg bij)
Ik had al door dat dat nog niet was gebeurd hoor.quote:
Jullie hebben allemaal verschillende vadersquote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus Faye is een travestiet die seks heeft gehad met twee van haar broers?![]()
En nog belangrijker, wie is de vader?
Okee, ik ben de zoon van Socios want twee bazen bij elkaar dan kan alleen zo'n toffe gozer als ik uit komen.quote:Op zondag 27 november 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat zijn wel 4 verschillende vaders geweest dan.
Je moet er ook geen vliegen mee meppen he.quote:
maakt niet uit, je hebt toch geen ruk aan een ipadquote:
Het is alleen leuk als je geilt op gadgets.quote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maakt niet uit, je hebt toch geen ruk aan een ipad
serieus ik vroeg me af: oeh wil ik een ipad voor kerst? en toen dacht ik ja maar waarom?
wat kan dat ding dat mijn laptop of telefoon niet kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |