Ik kan hem mooi bij de bar leggen om fok te checken.quote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maakt niet uit, je hebt toch geen ruk aan een ipad
serieus ik vroeg me af: oeh wil ik een ipad voor kerst? en toen dacht ik ja maar waarom?
wat kan dat ding dat mijn laptop of telefoon niet kunnen?
Ik moet sommige mensen echt ontvrienden op Facebook.quote:Mami ik wil je strelen.
kan ook op je foonquote:Op zondag 27 november 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan hem mooi bij de bar leggen om fok te checken.
Ik begon het ding net te waarderen.
Ik mis hem nu al
Ik ben sinds kort een apple fanquote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is alleen leuk als je geilt op gadgets.
Het is niet ideaal maar om daar dan zo'n ding voor te kopenquote:Op zondag 27 november 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werkt veel minder prettig.
Scherm net te klein voor
Ik koop hem niet he, ik pak hem gewoon uit de winkel mee.quote:Op zondag 27 november 2011 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is niet ideaal maar om daar dan zo'n ding voor te kopen
Moet je zelf weten hoor maar ik kon echt geen reden verzinnen om aan de ipad te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Goed voorspeld Benzin.quote:
Hoi zonnestraaltjequote:
Bij ons gaat het minder lekker.quote:Op zondag 27 november 2011 14:49 schreef WokkelKardinaal het volgende:
0-3 voor tegen helmond na 15 min
Helmond
Wij hebben weer mazzel gehadquote:Op zondag 27 november 2011 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons gaat het minder lekker.
Maar we staan wel lekker boven Vitesse.
Ach ik kan niet eens boos zijn als ze verliezen.quote:
Ik ben er echt doodziek van als we verliezenquote:Op zondag 27 november 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik kan niet eens boos zijn als ze verliezen.
We hebben geen spits.![]()
Dat wel natuurlijk, hele dag naar de kloten.quote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er echt doodziek van als we verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |