Thanxquote:Op zondag 27 november 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
goedemorgen mensen
succes met de dates!!
wat ga je doen op de date?quote:
Ja dat denk ik echtquote:
Ik heb nog wel wat chimeiden in de aanbieding. Wel brabant though.quote:
Ik kan er niet tegen dat mensen die ik ken met elkaar daten dus moet ik zelf maar gaan daten om me niet kut te voelen over hun gedate.quote:Op zondag 27 november 2011 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg van dat gedate hier serieus ook zin om te daten
Tis een weg. Of het voor jou werkt, kom je maar op 1 manier achterquote:Op zondag 27 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat mensen die ik ken met elkaar daten dus moet ik zelf maar gaan daten om me niet kut te voelen over hun gedate.
Goede theorie al zeg ik het zelf.
No.quote:
Spytool heeft ze er al bij gepakt hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 12:22 schreef Supersoep het volgende:
Denk je dat Faye het al beu is? Tenzij ze ervoor kiest om dit topic maar gewoon niet te lezen.
Gewoon doen alsof je je vriend niet kent en dan zogenaamd voor het eerst op date gaan.quote:Op zondag 27 november 2011 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg van dat gedate hier serieus ook zin om te daten
Ik weet niet hoe blij mijn vriend en die date er van wordenquote:Op zondag 27 november 2011 12:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je je vriend niet kent en dan zogenaamd voor het eerst op date gaan.
Geheid succes!
Als ik in de spytool mijn naam invoer kan ik alle posts zien waar mijn naam in voor komt.quote:
Download link?quote:Op zondag 27 november 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik in de spytool mijn naam invoer kan ik alle posts zien waar mijn naam in voor komt.
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op zondag 27 november 2011 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Download link?
Kan ik alle posts van heIoef nalezen
Bedankt, bookmarkedquote:Op zondag 27 november 2011 12:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |