Haaiquote:
Tofquote:Op zondag 27 november 2011 09:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai, ik zit al bij Utrecht![]()
Zie je zo.
Met wie ga jij daten?quote:Op zondag 27 november 2011 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi allemaal, en succes date-meisjes!
En de datejongens dan?quote:Op zondag 27 november 2011 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi allemaal, en succes date-meisjes!
Die tellen niet meequote:
Ik kan wel wat succes gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2011 10:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die tellen niet meeconcurrentie moet je uitbannen
Oh ja dat is waar jij hebt een date vandaagquote:Op zondag 27 november 2011 10:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kan wel wat succes gebruiken.![]()
Nou seg....flauwerdquote:Op zondag 27 november 2011 10:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar jij hebt een date vandaagik wens het meisje in kwestie heel veel succes dat jij geen botte lompe hork bent.
Thanx.quote:Op zondag 27 november 2011 10:08 schreef MaanSelene het volgende:
DenWauwelaar; héél veel succes, opdat het een leuke dag mag worden!
Ik ben gewoon jaloersquote:Op zondag 27 november 2011 10:08 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Nou seg....flauwerd
DenWauwelaar; héél veel succes, opdat het een leuke dag mag worden!
Ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten, wel wat wedstrijdspanning. Dat is wel gezond denk ik zo.quote:Op zondag 27 november 2011 10:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloershij heeft tenminste nog een date.
Gewoon er heen gaan met de instelling dat je iets leuks gaat doen en er verder niets van verwachten kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 27 november 2011 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten, wel wat wedstrijdspanning. Dat is wel gezond denk ik zo.
En dan? Als je er dan toch netjes een eind aan breit, is dat toch goed? Gewoon denken, je moet maar een paar dingen; 1. ademen. 2. poepen, zo nu en dan. 3. eten en drinken.quote:Op zondag 27 november 2011 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten, wel wat wedstrijdspanning. Dat is wel gezond denk ik zo.
Maar ik ken mezelf, ik kan er ook binnen 10 minuten alweer klaar mee zijn haha
En hoe was dat bij jou laatste date?quote:Op zondag 27 november 2011 10:15 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
En dan? Als je er dan toch netjes een eind aan breit, is dat toch goed? Gewoon denken, je moet maar een paar dingen; 1. ademen. 2. poepen, zo nu en dan. 3. eten en drinken.
Voor de verderest; relax en enjoy it! (zegt ze heel stoer)
Ik maak me ook niet zo heel druk, ik praat makkelijk dus komt altijd goed. Wel grappig dat ik weer eens een beetje zenuwachtig ben. Dat is lang geleden.quote:Op zondag 27 november 2011 10:13 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon er heen gaan met de instelling dat je iets leuks gaat doen en er verder niets van verwachten kan het alleen maar meevallen
Zenuwen is toch goed.quote:Op zondag 27 november 2011 10:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet zo heel druk, ik praat makkelijk dus komt altijd goed. Wel grappig dat ik weer eens een beetje zenuwachtig ben. Dat is lang geleden.
Ik heb vaker het laatste dan zenuwen. Dat ik dan zo zit van, sja... laten we er maar wat leuks van maken...quote:Op zondag 27 november 2011 10:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zenuwen is toch goed.Als het je niets zou doen dan zou het pas erg zijn
Thanxquote:Op zondag 27 november 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
goedemorgen mensen
succes met de dates!!
wat ga je doen op de date?quote:
Ja dat denk ik echtquote:
Ik heb nog wel wat chimeiden in de aanbieding. Wel brabant though.quote:
Ik kan er niet tegen dat mensen die ik ken met elkaar daten dus moet ik zelf maar gaan daten om me niet kut te voelen over hun gedate.quote:Op zondag 27 november 2011 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg van dat gedate hier serieus ook zin om te daten
Tis een weg. Of het voor jou werkt, kom je maar op 1 manier achterquote:Op zondag 27 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat mensen die ik ken met elkaar daten dus moet ik zelf maar gaan daten om me niet kut te voelen over hun gedate.
Goede theorie al zeg ik het zelf.
No.quote:
Spytool heeft ze er al bij gepakt hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 12:22 schreef Supersoep het volgende:
Denk je dat Faye het al beu is? Tenzij ze ervoor kiest om dit topic maar gewoon niet te lezen.
Gewoon doen alsof je je vriend niet kent en dan zogenaamd voor het eerst op date gaan.quote:Op zondag 27 november 2011 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg van dat gedate hier serieus ook zin om te daten
Ik weet niet hoe blij mijn vriend en die date er van wordenquote:Op zondag 27 november 2011 12:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je je vriend niet kent en dan zogenaamd voor het eerst op date gaan.
Geheid succes!
Als ik in de spytool mijn naam invoer kan ik alle posts zien waar mijn naam in voor komt.quote:
Download link?quote:Op zondag 27 november 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik in de spytool mijn naam invoer kan ik alle posts zien waar mijn naam in voor komt.
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op zondag 27 november 2011 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Download link?
Kan ik alle posts van heIoef nalezen
Bedankt, bookmarkedquote:Op zondag 27 november 2011 12:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |