Dat is het ook, daarom meen ik het totaal niet.quote:
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:
Ik ben meer het type dat overal in meegaat.quote:
Tja, ik denk eerlijk gezegd dat je moeder wel een punt hebt. Ik ben ook al als voetveeg gebruikt. Wel keihard teruggepakt uiteraardquote:Op zondag 27 november 2011 16:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben meer het type dat overal in meegaat.
Terwijl hij zo is van "nee maar dan is EkstraWeekend dan kunnen we niet afspreken"
whahaquote:Op zondag 27 november 2011 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of je leert van haar
mijn snoepje was ook een noobje voor we wat kregen
nu is ie een man van de wereld
Kijk ik ben veel te makkelijk te kneden.quote:Op zondag 27 november 2011 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Dus jij weet ongeveer hoe ik me nu voel?quote:Op zondag 27 november 2011 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ooit, toen ik nog een jong en onschuldig barbje was, was ik heel erg verliefd op een knul
echt van: jaren lang schreef ik zijn naam op al mijn schriften
en toen had ik 1 avond huisarrest en dacht mijn beste vriendin ah die snaai ik ff mee die kerel
pfoe dat duurde toch wel ff voor ik daar over heen was hoor
wat hielp, was zijn vrienden tongen
Inderdaad, je moet wel een beetje stevig in je schoenen staan en een eigen menig hebben. En daar voor opkomen natuurlijk. Niemand wil een relatie met een kussen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk ik ben veel te makkelijk te kneden.
Zeg je vrijdag afspreken zeg 10 uit 10 keer ja.
Ik ben gewoon te meegaand.![]()
Ergo ik verveel snel.
Je moet daar een balans in vinden hequote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk ik ben veel te makkelijk te kneden.
Zeg je vrijdag afspreken zeg 10 uit 10 keer ja.
Ik ben gewoon te meegaand.![]()
Ergo ik verveel snel.
Ja joh natuurlijk zou ik een voetveeg zijn, weet ik zelf ook wel.quote:Op zondag 27 november 2011 16:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, ik denk eerlijk gezegd dat je moeder wel een punt hebt. Ik ben ook al als voetveeg gebruikt. Wel keihard teruggepakt uiteraard.
Er zijn wel meer mensen die weten hoe het voelt als een maat van je met je grote liefde aan de haal gaat.quote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus jij weet ongeveer hoe ik me nu voel?
De meeste weten dat wel.quote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment zo blij zijn dat iemand me moest dat ik geen weestand zou bieden omdat ik te bang zijn om haar te verliezen. Maar juist daarom zou ik haar verliezen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet wel een beetje stevig in je schoenen staan en een eigen menig hebben. En daar voor opkomen natuurlijk. Niemand wil een relatie met een kussen.
fijne vriendenclub ook, allemaal achter dezelfde chick aanlopen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste weten dat wel.
Het is niet iets heel aparts wat je meegemaakt hebt, die dingen gebeuren aan de lopende band
Ja daarom zei ik ook: schrijf een brief die je niet verstuurt, tong iemand anders en verlies niet uit het oog dat je 17 bent en kalverliefde vooral leuk moet zijnquote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap het prima, het is een valkuil waar veel mensen in vallen. Niet alleen kerels.quote:Op zondag 27 november 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment zo blij zijn dat iemand me moest dat ik geen weestand zou bieden omdat ik te bang zijn om haar te verliezen. Maar juist daarom zou ik haar verliezen.
Snap je?
ik wil ook wel een haremquote:Op zondag 27 november 2011 16:06 schreef dawg het volgende:
[..]
is leuker om te lezen dan dat gezever over faye en haar harem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |