2 zelfs.quote:Op zondag 27 november 2011 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, heeft VH geen zusje?
[ afbeelding ]
Ehm zover ik weet niet nee, wel een beste vriendin waar hij vroeger verliefd op die heel ver "out of my league" is.quote:Op zondag 27 november 2011 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat wist ik niet.quote:
Eénliefde voor mijn zusjes, maar ik vrees dat je niet hun type gaat zijn. En dat weet ik nu al ja. En nee, ik ben niet zo beschermachtig.quote:Op zondag 27 november 2011 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er een bij die van kaneel houdt?
je hebt van je noobje een man gemaakt maar nog net niet helemaal?quote:Op zondag 27 november 2011 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil ook wel een harem
gelukkig is die van mij een pushover dus moet mogelijk zijn
Inderdaadquote:Op zondag 27 november 2011 16:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die weten hoe het voelt als een maat van je met je grote liefde aan de haal gaat.
Wij staan 0-3.quote:
Grijp je kans!quote:
Hehe, hoe kun je dat nou weten?quote:Op zondag 27 november 2011 16:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eénliefde voor mijn zusjes, maar ik vrees dat je niet hun type gaat zijn. En dat weet ik nu al ja. En nee, ik ben niet zo beschermachtig.
nicequote:Op zondag 27 november 2011 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud zijn je zusjes?quote:Op zondag 27 november 2011 16:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eénliefde voor mijn zusjes, maar ik vrees dat je niet hun type gaat zijn. En dat weet ik nu al ja. En nee, ik ben niet zo beschermachtig.
Alleen uitvak is nog bezet dus gaat niet lukkenquote:Op zondag 27 november 2011 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij staan 0-3.
Groetjes aan de Helmonders.
Ik heb hem precies goed gemaaktquote:Op zondag 27 november 2011 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt van je noobje een man gemaakt maar nog net niet helemaal?
Het zijn nogal huiselijke tiepjes.quote:Op zondag 27 november 2011 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grijp je kans!
[..]
Hehe, hoe kun je dat nou weten?
18 en 21, bijna 22.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
Wacht ik heb Facebook ik kom er zelf wel achter.
quote:Op zondag 27 november 2011 16:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het zijn nogal huiselijke tiepjes.
Ja en? Ik kom mijn huis ook nooit uit.quote:
Waarom horen we dat nu pas?quote:Op zondag 27 november 2011 16:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
18 en 21, bijna 22.
Zeker. Mijn beste vriend op de middelbare school had een zusje dat mij leuk vond. Niks gedaan omdat broerlief het niet kon waarderen. Daarna spreidde ze haar benen voor iedereen, dus blij dat ik dat niet gedaan heb. Ze was (en is) wel erg knap.quote:
Wat is daar mis mee, en waarom zou dat niet bij mij passen?quote:Op zondag 27 november 2011 16:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
18 en 21, bijna 22.
Want?quote:Op zondag 27 november 2011 16:17 schreef ValHallen het volgende:
Nu ik er over nadenk: Ik denk dat de hardcore users uit dit topic meer kans maken bij mijn zusjes dan een 'normaal' persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |