Ja mooi man, een TT over een andere club.quote:
Is het jouw levensdoel om zo veel mogelijk op PSV te zeiken ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja mooi man, een TT over een andere club.
Dereijck maar eens basis zou ik zeggen, maakte een goede indruk.
Hij heeft het nog niet over ons gemeentegeld gehad in dit topic..quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is het jouw levensdoel om zo veel mogelijk op PSV te zeiken ofzo?
Ja, want dat doet hij nooit op Ajax en Twente.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doet hij ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, want dat doet hij nooit op Ajax en Twente.
Toen hadden we een goede verdediging + keeper. ..quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:05 schreef mrstylo het volgende:
Vindt echt jammer dat we zoveel doelpunten tegen krijgen. Ik kan me nog herinneren dat we 5 doelpunten tegen hadden en Gomes toen een reeks had van duizend minuten(ofzo). We krijgen nu bijna elke wedstrijd een doelpunt tegen.
Dus jij vindt twente al een topclub? Dat verschillen wij van mening, hoef je niet per se een troll te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doet hij ook.
Twente subtopper noemen.
Neehoor, ik deel gewoon mijn ergernissen aan PSV als kritische supporter. Verschil van mening is niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laatste 4 jaar 3x 2e en 1x kampioen en hun begroting is ook 45miljoen+. Voor mij betekent dit een topclub.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus jij vindt twente al een topclub? Dat verschillen wij van mening, hoef je niet per se een troll te zijn.
Dan hebben wij, nogmaals, een andere visie op wat een topclub is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatste 4 jaar 3x 2e en 1x kampioen en hun begroting is ook 45miljoen+. Voor mij betekent dit een topclub.
Wat is jouw visie dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan hebben wij, nogmaals, een andere visie op wat een topclub is.
Jouw bedoel je? Een topclub wordt je niet binnen een paar jaar. Je moet constant kunnen presteren over meerdere jaren en een geschiedenis hebben, zowel nationaal als internationaal.quote:
Constant presteren doen ze al enkele jaren. Je ziet ook dat hun jeugdopleiding goed is, want elke jaar stroomt een talent wel door naar FC Twente 1. Ze hebben nu geen geschiedenis, maar over 10 jaar is dat wel zo. Ze moeten wel tijd krijgen om geschiedenis te maken, want je kan niet in één keer geschiedenis hebben. Internationaal komt nog wel, als ze enkele jaren achterelkaar kwart finales halen in EL.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jouw bedoel je? Een topclub wordt je niet binnen een paar jaar. Je moet constant kunnen presteren over meerdere jaren en een geschiedenis hebben, zowel nationaal als internationaal.
Ik zie dat je het al hebt aangepast, goedzo kiddo.
Jeugdopleiding is niet zo boeiend. Twente is vooral heel sterk door het scoutingbeleid. Elk jaar verdwijnen de belangrijkste spelers, maar komen er minstens net zo goede voor terug. Ook hebben ze een oog voor mindere spelers bij de topclubs die bij Twente dan wél de stap zetten (zie bijvoorbeeld een Tiendalli).quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Constant presteren doen ze al enkele jaren. Je ziet ook dat hun jeugdopleiding goed is, want elke jaar stroomt een talent wel door naar FC Twente 1. Ze hebben nu geen geschiedenis, maar over 10 jaar is dat wel zo. Ze moeten wel tijd krijgen om geschiedenis te maken, want je kan niet in één keer geschiedenis hebben. Internationaal komt nog wel, als ze enkele jaren achterelkaar kwart finales halen in EL.
Wat een ongelofelijke lariekoek presenteer je me hier. Contstand presteren over meerdere jaren ok, maar de rest is complete bull.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jouw bedoel je? Een topclub wordt je niet binnen een paar jaar. Je moet constant kunnen presteren over meerdere jaren en een geschiedenis hebben, zowel nationaal als internationaal.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:28 schreef Geo3kant het volgende:
mensen die nu al denken dat wij kampioen worden..
Nogmaals: dan hebben wij een verschil van mening over wat een topclub is. Dan hoeft het nog niet meteen lariekoek te zijn, probeer dat eens te begrijpen zou ik zeggen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke lariekoek presenteer je me hier. Contstand presteren over meerdere jaren ok, maar de rest is complete bull.
Hij heeft nog gelijk ook. Echter gaat Rutten het nog verneuken waarschijnlijk, waardoor jullie net de titel mislopen. En je moet geluk hebben dat AZ een inzinking krijgt natuurlijk (en PSV geconcentreerd en top blijft spelen).quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is inderdaad heerlijk om voor die boerenclub te zijn
Mertens 12quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:36 schreef mrstylo het volgende:
Sloeg Janko over.
Top 4 is ook goed.
Wijnaldum heeft ook 5 doelpunten.
Ik vind die 2 gelijk spellen niet erg, omdat we zonder de incident gewoon makkelijk wonnen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
Gaat goed gaat goed, helaas hadden we tegen twente+ajax moet winnen maarja.. nu hopen dat AZ punten verspeelt tegen Excelsior
Je doet je afkomst iig eer aan met al die spelfouten van je.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:34 schreef mrstylo het volgende:
Klaar met discussie, je hebt gelijk dat we verschillende visies hebben. Is niet erg, want is normaal. Nu weer over PSV graag.
3 PSV'ers in de top3 van topscorers lijst.
Ons aanval.
Niet mee eensquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:39 schreef De_kromme het volgende:
Iedereen weet het: als PSV geen kampioen wordt moeten ze zich schamen.
Omdat? PSV heeft inderdaad op 9 van de 11 plekken de beste spelers van de Eredivisie. Redelijk makkelijke conclusie toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet mee eens![]()
Dat bewijst meteen je ongelijk
Niet haten op van Hanegem, je mocht willen dat je zo'n coach zou hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Jij doet je nickname eer aan met je gemekker, seniele oude gek!
Hoeveel van Matavz zijn Groningen-doelpunten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mertens 12
Matavz 9
Toivonen 8
Wijnaldum 5
Lens 4
Labyad 3
Strootman 2
3quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel van Matavz zijn Groningen-doelpunten?
3 doelpunten had hij met FC Groningen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel van Matavz zijn Groningen-doelpunten?
Verder was het spel wel okee vanavond.
Maar wat was die minuut geklap indrukwekkend en kippenvelgevend..
Omdat jij zegt "iedereen weet het", en ik zeg ik ben het er niet mee eens, dat maakt dat het niet iedereen isquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Omdat? PSV heeft inderdaad op 9 van de 11 plekken de beste spelers van de Eredivisie. Redelijk makkelijke conclusie toch?
Wat een standaard kutcliches man. Geef gewoon toe dat je veruit het beste team van de Eredivisie hebt; dan moet je gewoon kampioen worden, klaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat jij zegt "iedereen weet het", en ik zeg ik ben het er niet mee eens, dat maakt dat het niet iedereen is
Ben ik het ook niet mee eens. Voetbal draait niet alleen om individuele krachten, het moet draaien als een team. De kans is groter dat PSV kampioen wordt dan bijv. Groningen, maar qua PSV, Twente, Ajax en ook weer AZ is het weer kijken hoe het loopt dit seizoen.
Ja maar zo werkt het gewoon niet, dat is wel heel makkelijk praten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een standaard kutcliches man. Geef gewoon toe dat je veruit het beste team van de Eredivisie hebt; dan moet je gewoon kampioen worden, klaar.
Iedereen weet inderdaad dat jullie het beste team hebben (en beamen dit ook).
Beste team, beste spelers, is dat hetzelfde?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een standaard kutcliches man. Geef gewoon toe dat je veruit het beste team van de Eredivisie hebt; dan moet je gewoon kampioen worden, klaar.
Iedereen weet inderdaad dat jullie het beste team hebben (en beamen dit ook).
Want dan moet je tegen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende week zondag revanche.
Ben je aan de pillen ofzo?!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beste team, beste spelers, is dat hetzelfde?
Tot nu toe had AZ het beste team.
Het heeft allemaal met de vorm van het moment te maken, je kan gewoon niet van tevoren zeggen wie er gaat winnen.
Je bent zelf aan de pillenquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je aan de pillen ofzo?!
Het beste team zijn de beste spelers gecombineerd, zeker in de Eredivisie. Er moet dan wel een coach zijn die het goed kan neerzetten en de jongens kan motiveren, wijst het zich allemaal vanzelf. De spelers die jullie op de bank hebben zijn beter dan de spelers van de andere topclubs, dat zegt genoeg.
Denk het ook ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:29 schreef Geo3kant het volgende:
Negeer die kromme gewoon, zou me niks verbazen als het familie is van die voice_over.
Behalve de 1e wedstrijd ongeslagen, valt wel mee met de wisselvalligheid. Het is gewoon dat AZ echt kei-consistent is, anders stonden we allang 1e.quote:Op zondag 27 november 2011 01:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Denk het ook ja.![]()
Maar we moeten nu nou niet doen alsof PSV volgende week weer net zo'n wedstrijd op de mat legt. Ze zijn zo wisselvallig als ik weet niet wat. Then again, Feyenoord is dat dit seizoen ook. De ene keer schandelijk slecht, de andere keer een topwedstrijd leveren.
Dit gaat het omslagpunt worden. Feyenoord weggespeeld, team vertrouwen, AZ gaat punten laten liggen.quote:Op zondag 27 november 2011 02:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu is het natuurlijk ook zo dat PSV "wraak" wil voor de 3-1 nederlaag van vorig seizoen, maar dat Feyenoord de 10-0 nog niet vergeten is... Het wordt vast een leuke wedstrijd
Hoeveel Feyenoorders die de 10-0 meemaakten staan volgende week in de basis? Denk vrij weinig... dus wraak... nee.quote:Op zondag 27 november 2011 02:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu is het natuurlijk ook zo dat PSV "wraak" wil voor de 3-1 nederlaag van vorig seizoen, maar dat Feyenoord de 10-0 nog niet vergeten is... Het wordt vast een leuke wedstrijd
PSV moet wel aanvallen. De verdediging is namelijk niveau RKC terwijl de aanval top is.quote:Op zondag 27 november 2011 11:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat speelt PSV dit jaar trouwens weer saai en verdedigend he![]()
Ook een comment die je 1400x per jaar terug hoort, voorlopig staan we weer ruim bovenaan wat betreft gescoorde goals.
Eens. Maar dat doet niks af aan het feit dat je regelmatig comments leest (niet per se in dit topic) over dat PSV zo saai speelt. Dat was misschien 5 seizoenen terug een keer het geval, maar nu echt nietquote:Op zondag 27 november 2011 11:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV moet wel aanvallen. De verdediging is namelijk niveau RKC terwijl de aanval top is.
PSV tegen Utrecht, NEC, RKC, Hapoel Tel Aviv, Legia Warschau, SV Ried en Rapid Wien was vrij saai hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 11:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens. Maar dat doet niks af aan het feit dat je regelmatig comments leest (niet per se in dit topic) over dat PSV zo saai speelt. Dat was misschien 5 seizoenen terug een keer het geval, maar nu echt niet
Precies, maar toch winnen we ongeveer al die partijen. Zulke wedstrijden heeft elke ploeg.quote:Op zondag 27 november 2011 11:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV tegen Utrecht, NEC, RKC, Hapoel Tel Aviv, Legia Warschau, SV Ried en Rapid Wien was vrij saai hoor.
Op voetbalzone, onder het wedstrijdverslag. Daar heb ik de samenvatting gezien.quote:Op zondag 27 november 2011 12:15 schreef miep63 het volgende:
Heb alleen op teletekst gezien dat PSV met zulke mooie cijfers van Groningen gewonnen heeft. Samenvatting op tv heb ik gemist. Op youtube en psv.nl heb ik geprobeerd een samenvatting terug te vinden, maar helaas.
Jezus, wat een opmerkingquote:Op zondag 27 november 2011 11:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV tegen Utrecht, NEC, RKC, Hapoel Tel Aviv, Legia Warschau, SV Ried en Rapid Wien was vrij saai hoor.
Dank je voor de tip.quote:Op zondag 27 november 2011 12:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Op voetbalzone, onder het wedstrijdverslag. Daar heb ik de samenvatting gezien.
Wanneer was die wedstrijd?quote:Op zondag 27 november 2011 11:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet alleen, maar je kan ook niet ontkennen dat Groningen (uit) gewoon erg slecht is.quote:Op zondag 27 november 2011 12:47 schreef miep63 het volgende:
Ik ergerde me wel het meest aan de verslaggeving van Jeroen Grueter, alsof PSV alleen maar gewonnen heeft, omdat Groningen zo slecht was.
Jeroen Grueter is sowieso een mongool.... Die kerel rukt zich suf op Messiquote:Op zondag 27 november 2011 12:47 schreef miep63 het volgende:
Ik ergerde me wel het meest aan de verslaggeving van Jeroen Grueter, alsof PSV alleen maar gewonnen heeft, omdat Groningen zo slecht was.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jeroen Grueter is sowieso een mongool.... Die kerel rukt zich suf op Messi
Lees ff een stukje terugquote:Op zondag 27 november 2011 13:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand een link naar samenvatting ofzo? of nog niet beschikbaar zeker
Die kutkoppen van EL hebben alles gelocked op hun site en halen alles van YouTube getyftquote:Op zondag 27 november 2011 13:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand een link naar samenvatting ofzo? of nog niet beschikbaar zeker
Uhm..... Beterschap?quote:Op zondag 27 november 2011 19:34 schreef StijnDa het volgende:
Hamburger SV weken zonder Berg.
Brand los.
Die ene probeert hem in het begin overhoop te skuppen. Wanne vent. Dikke no look pass trouwens.quote:
Wijnaldum waarschijnlijk...quote:Op zondag 27 november 2011 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel Feyenoorders die de 10-0 meemaakten staan volgende week in de basis? Denk vrij weinig... dus wraak... nee.
Ben echt eens benieuwd naar Wijnaldum zondag. Ben bang dat hij vol spanning zit en een draak van een wedstrijd gaat spelen.quote:
Dan mag Labyad op zijn plaats en Lensie er in.quote:Op zondag 27 november 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben echt eens benieuwd naar Wijnaldum zondag. Ben bang dat hij vol spanning zit en een draak van een wedstrijd gaat spelen.
Kwam deze tegen op Voetbalzonequote:Op zondag 27 november 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben echt eens benieuwd naar Wijnaldum zondag. Ben bang dat hij vol spanning zit en een draak van een wedstrijd gaat spelen.
quote:Sambazzz27 november 2011 om 21:19
Waar heb jij het over? Door naar een 'concurrent' te gaan?
quote:fey-expert27 november 2011 om 21:36
Feyenoord en psv spelen beiden in de Eredivisie, wat hun concurrenten maakt, en we hebben alle redenen om boos te zijn maar als psv fan zul je dat toch niet begrijpen.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef Stevenzenl het volgende:
Misselijkmakend dat Feyenoord "supporters" Wijnaldum het licht niet in de ogen gunnen, terwijl hij ze 5 miljoen rijker heeft gemaakt, met een nog éénjarig contract, en een substantieel bedrag aan Varkenoord heeft geschonken, daarnaast praat hij vol respect over Feyenoord.
Ik hoop dat hij zich niet gek gaat lopen maken, en gewoon speelt zoals hij de afgelopen weken doet, dan zie ik het helemaal goed komen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Feyenoord supporters moeten eens in gaan zien dat Feyenoord een marginale middenmoter is geworden, met dito uitstraling naar clubs in het buitenland.
PSV is dan ook helemaal geen vijand/concurrent meer; dat zijn clubs als Utrecht, Groningen en Heerenveen.
Van Feyenoord naar PSV is gewoon een aanzienlijke positieverbetering; net zoals Strootman en Mertens eerst van een middenmoter naar een topclub in Nederland gaan voordat ze naar het buitenland gaan, kiest Wijnaldum de zelfde weg. Zin dit dan ook de 'verraders' van Utrecht?
Bovendien kreeg Feyenoord zo ook nog eens een prima transfersom voor hem.
ach hier was ook niet bepaald lovend over Ooijerquote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef Stevenzenl het volgende:
Misselijkmakend dat Feyenoord "supporters" Wijnaldum het licht niet in de ogen gunnen, terwijl hij ze 5 miljoen rijker heeft gemaakt, met een nog éénjarig contract, en een substantieel bedrag aan Varkenoord heeft geschonken, daarnaast praat hij vol respect over Feyenoord.
Ik hoop dat hij zich niet gek gaat lopen maken, en gewoon speelt zoals hij de afgelopen weken doet, dan zie ik het helemaal goed komen
Ga je je eigen post nu ook deleten en een note geven?quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Happel het volgende:
Lekker boeiend wat we zijn. De tyfus kan die krijgen.
Hoezo? Ik mag best op persoonlijke titel iets zeggen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je je eigen post nu ook deleten en een note geven?
Oke niks zeggen als ik iemand hier een ziekte toewens.quote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoezo? Ik mag best op persoonlijke titel iets zeggen.
Ook niet toen ie nog bij PSV speelde.quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach hier was ook niet bepaald lovend over Ooijer
En bij Feyenoord was er ook kritiek op Wijnaldum toen hij daar nog speeldequote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook niet toen ie nog bij PSV speelde.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oke niks zeggen als ik iemand hier een ziekte toewens.
Lol, kortzichtige havenslaaf.quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Happel het volgende:
Lekker boeiend wat we zijn. De tyfus kan die krijgen.
Ik denk dat niet. Ik zeg dat Wijnaldum de tyfus kan krijgen. Meer niet.quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol, kortzichtige havenslaaf.
Je maakt nog steeds de grote fout dat je denkt dat Feyenoord een topclub is. Ik zal je even uit de droom helpen; dat zijn ze niet meer.
Ik zeg niks fouts. Ik geef een mening over een speler, niet over iemand hier op FOKquote:
Heel Feyenoord kan ook de tyfus krijgen, ha!quote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. Ik zeg dat Wijnaldum de tyfus kan krijgen. Meer niet.
Volledig mee eens.quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol, kortzichtige havenslaaf.
Je maakt nog steeds de grote fout dat je denkt dat Feyenoord een topclub is. Ik zal je even uit de droom helpen; dat zijn ze niet meer.
En kijk wat het Wijnaldum gebracht heeft deze transfer; NL elftal, Europa en spelen om de titel. Hij heeft de enige juiste keuze gemaakt, net als Leroy Fer.
En bovendien; jullie hadden het geld nodig, dus ben blij. Komen jullie eindelijk eens uit die zwaarste categorie.
Hetzelfde voor dat provincieclubje van je.quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heel Feyenoord kan ook de tyfus krijgen, ha!
Onderbouw die mening eens. Fatsoenlijk, niet op een neanderthaler wijze.quote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef Happel het volgende:
.
[..]
Ik denk dat niet. Ik zeg dat Wijnaldum de tyfus kan krijgen. Meer niet.
Vraag het anders de Rotterdamse denker:quote:Op zondag 27 november 2011 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onderbouw die mening eens. Fatsoenlijk, niet op een neanderthaler wijze.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onderbouw die mening eens. Fatsoenlijk, niet op een neanderthaler wijze.
Dat laatste zinnetje doet het hem.quote:Georginio Wijnaldum kan zich niet voorstellen bij een andere Nederlandse club te spelen dan Feyenoord. Dat zegt hij maandag in het Algemeen Dagblad.
Wijnaldum werd gevraagd hoe ver hij zou denken te zijn als hij bijvoorbeeld al jaren voor FC Twente had gespeeld. "Daar denk ik nooit zo over na", zegt Wijnaldum. "Ook omdat ik me niet kan voorstellen om bij een andere Nederlandse club te spelen. Ik wil juist dat het hier lukt. Dat we met Feyenoord succes hebben."
Oh ja oeps. Ach ja, hij kan het hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook dat het een kortzichtige havenslaaf is? Van je collega mods moet je het hebben
Van Nistelrooij en Wijnaldum, appels en peren vergelijkenquote:Op zondag 27 november 2011 23:09 schreef Buitendam het volgende:
Zo'n zelfde belofte deed van Nistelrooij ook aan het PSV publiek, hij zou echt bij PSV terugkeren. Hij kwam niet, maar denk je dat ik ook maar 1 decibel minder zijn naam heb toegezongen in het uitvak bij HSV? Gewoon trots zijn op wat ie bereikt heeft met Feyenoord, maar ook zijn opstap gunnen.
Inderdaad. Mooi was het toen Ruudje het veld op kwamquote:Op zondag 27 november 2011 23:09 schreef Buitendam het volgende:
Zo'n zelfde belofte deed van Nistelrooij ook aan het PSV publiek, hij zou echt bij PSV terugkeren. Hij kwam niet, maar denk je dat ik ook maar 1 decibel minder zijn naam heb toegezongen in het uitvak bij HSV? Gewoon trots zijn op wat ie bereikt heeft met Feyenoord, maar ook zijn opstap gunnen.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 27 november 2011 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Nistelrooij en Wijnaldum, appels en peren vergelijken
Bij oude club dragende speler, vreselijk populair, doen een belofte en komen deze niet na. Van Nistelrooij kon financieel omhoog, Wijnaldum sportief.quote:Op zondag 27 november 2011 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Nistelrooij en Wijnaldum, appels en peren vergelijken
Hahahahaha.quote:Op zondag 27 november 2011 23:09 schreef Buitendam het volgende:
Dragende speler? Wait whutquote:Op zondag 27 november 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij oude club dragende speler, vreselijk populair, doen een belofte en komen deze niet na. Van Nistelrooij kon financieel omhoog, Wijnaldum sportief.
Appels met peren?
Ja.quote:Op zondag 27 november 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij oude club dragende speler, vreselijk populair, doen een belofte en komen deze niet na. Van Nistelrooij kon financieel omhoog, Wijnaldum sportief.
Appels met peren?
Allebei dragende spelers, ja. Waarom denk je dat Wijnaldum tien keer beter is bij PSV dan bij Feyenoord. Daar was hij dragende speler, bij PSV niet en ontwikkelt hij zich door de vrijheid veel beter.quote:
Stop met jezelf belachelijk te maken. Elk woord wat je uitkraamt maakt het erger.quote:Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Allebei dragende spelers, ja. Waarom denk je dat Wijnaldum tien keer beter is bij PSV dan bij Feyenoord. Daar was hij dragende speler, bij PSV niet en ontwikkelt hij zich door de vrijheid veel beter.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stop met jezelf belachelijk te maken. Elk woord wat je uitkraamt maakt het erger.
Hey jij, wie zegt dat dan?quote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hey troll! Moet je dat wel zeggen als je zelf nooit mee gaat?
Ik zie nog steeds dezelfde Wijnaldum als bij Feyenoord hoor. Wisselt een hoop slechte wedstrijden af met een paar hele goede. Nog steeds dezelfde oogkleppen, veel draven.quote:Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Allebei dragende spelers, ja. Waarom denk je dat Wijnaldum tien keer beter is bij PSV dan bij Feyenoord. Daar was hij dragende speler, bij PSV niet en ontwikkelt hij zich door de vrijheid veel beter.
Als je denkt dat Wijnaldum een dragende speler was bij Feijenoord, en dat van Nistelrooij te vergelijken is met Wijnaldum heeft het geen zin om in discussie te gaan.quote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]kom maar met tegenargumenten. Ik heb de mijne al gegeven
Iemand die driekwart van de wedstrijden met PSV meereist. In Europa en in NL.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stop met jezelf belachelijk te maken. Elk woord wat je uitkraamt maakt het erger.
Bron.quote:Na het vertrek van Georginio Wijnaldum wil Feyenoord niet nog een dragende speler verliezen en houdt daarom voet bij stuk.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Bron.
Die jongen werd in Rotterdam gewoon als dragende speler gezien, evenals Fer.
Nee, maar wel dat meerdere er zo over denken en dat niet iedereen hier een troll is.quote:Op zondag 27 november 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
Dus omdat een journalistje hem als dragende speler bestempelt is het zo?
Je wilt me nu toch niet vertellen dat ik dat in 20 sec. heb gevonden als hij de enige was die er zo over dacht? Toen Wijnaldum nog bij Feyenoord speelde noemde iedereen hem en Fer als dragende speler. Terecht, want de rest droog je met 10-0 af als ze hun dag niet hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
Ja, want als ook maar één persoon zegt dat het een dragende speler is; is dat zo. Jij snapt hoe je bronnen moet gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Bron.
Iemand van een van jullie grootste fansites. Troll.quote:Op zondag 27 november 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
Bullshit buitendam, ik denk dat de helft van de supporters hem op een bepaald moment zelfs liever op de bank zag zitten.quote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Bron.
Huh wat? Wat brabbel jij dan weer.quote:Op zondag 27 november 2011 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat meerdere er zo over denken en dat niet iedereen hier een troll is.
Dan hebben die er kijk op. Die jongen speelt nu in een kampioensteam en het Nederlands Elftal.quote:Op zondag 27 november 2011 23:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Bullshit buitendam, ik denk dat de helft van de supporters hem op een bepaald moment zelfs liever op de bank zag zitten.
Het is gewoon zo. Hij was een van de spelers die het moest doen vorig jaar. Samen met Fer. Iedereen lette op die twee.quote:Op zondag 27 november 2011 23:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, want als ook maar één persoon zegt dat het een dragende speler is; is dat zo. Jij snapt hoe je bronnen moet gebruiken.
Hoe gebruik jij bronnen dan?quote:Op zondag 27 november 2011 23:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, want als ook maar één persoon zegt dat het een dragende speler is; is dat zo. Jij snapt hoe je bronnen moet gebruiken.
Zeker dezelfde supporters die ook het beleid afkeuren bij Feyenoordquote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan hebben die er kijk op. Die jongen speelt nu in een kampioensteam en het Nederlands Elftal.
Dat laatste bedoel ik in het algemeen. Omdat in dit topic en in het Feyenoordtopic iedereen als troll wordt gezienquote:
Complete onzin. Als buitenstaander, ik volg Feijenoord niet eens, zie je dat Wijnaldum een speler is die alleen in een goeddraaiend team meekomt. Hij is absoluut géén drager.quote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Hij was een van de spelers die het moest doen vorig jaar. Samen met Fer. Iedereen lette op die twee.
Nu heeft hij meer ruimte en vrijheid, waardoor hij makkelijker kan voetballen, en meer foutjes kan maken.
feit.
Ja mang, ik kon gwn 0nzin praten daar.quote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij bronnen dan?
Oh wacht. Dat hoefde je niet bij de boekverslagen van de MAVO he?
Gast, lul niet zo slap. Gebruik google en je ziet dat het overal voorbij komt. Met name in zijn laatste seizoen. Van het Feyenoord Netwerk, tot VI tot fansites. Iedereen was des duivels dat een dragende speler naar de concurrent vertrok.quote:Op zondag 27 november 2011 23:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb Wijnaldum nooit als dragende speler gezien. Helemaal niet op 10. Daar waar hij per se moest spelen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je wilt me nu toch niet vertellen dat ik dat in 20 sec. heb gevonden als hij de enige was die er zo over dacht? Toen Wijnaldum nog bij Feyenoord speelde noemde iedereen hem en Fer als dragende speler. Terecht, want de rest droog je met 10-0 af als ze hun dag niet hebben.
Ja, en nog steeds niet al te best. Voegt vaak helemaal niets toe, loopt zich nog steeds vaak klem na blind draven en af en een toe zit er een goede uitschieter tussen. Net als bij Feyenoord dus.quote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan hebben die er kijk op. Die jongen speelt nu in een kampioensteam en het Nederlands Elftal.
Nee, dat is hij ook niet. Maar dat was vorig jaar wel zo bij Feyenoord. Er werd meer verwacht van hem dan hij aankon.quote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Complete onzin. Als buitenstaander, ik volg Feijenoord niet eens, zie je dat Wijnaldum een speler is die alleen in een goeddraaiend team meekomt. Hij is absoluut géén drager.
Dat kan, maar nu trek je het op jou persoonlijk. Ik stel dat ze van VI tot het Feyenoord netwerk tot fansites het erover eens waren dat er een dragende speler naar PSV vertrok. Bakkal zat bij PSV op de bank en is in Rotterdam een held.quote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb Wijnaldum nooit als dragende speler gezien. Helemaal niet op 10. Daar waar hij per se moest spelen.
Fer wel ja.
Ja ?quote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan, maar nu trek je het op jou persoonlijk. Ik stel dat ze van VI tot het Feyenoord netwerk tot fansites het erover eens waren dat er een dragende speler naar PSV vertrok. Bakkal zat bij PSV op de bank en is in Rotterdam een held.
Hoe moeilijk is het? Wijnaldum is geen dragende speler, dat ziet zelfs een voetballeek. Die jongen draait lekker mee als het team goed speelt.quote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan, maar nu trek je het op jou persoonlijk. Ik stel dat ze van VI tot het Feyenoord netwerk tot fansites het erover eens waren dat er een dragende speler naar PSV vertrok. Bakkal zat bij PSV op de bank en is in Rotterdam een held.
Film je ook weer de busreis ?quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop zo dat hij er zondag ene inschieten dan dat W'tje doet
Ik neem me voor de variatie eens een fototoestel mee. Schuimbekkende Feyenoorders die OEGABOEGA doen en wild worden, i like it
Neem je wel je goede schoenen mee?quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik neem me voor de variatie eens een fototoestel mee. Schuimbekkende Feyenoorders die OEGABOEGA doen en wild worden, i like it
Vergeet je het klepje niet van de camera te halen?quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Deze beelden ken ikquote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Schuimbekkende Feyenoorders die OEGABOEGA doen en wild worden, i like it
Hij doet het redelijk goed ja, maar een held, nee.quote:Op zondag 27 november 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Jullie zijn maar wat blij met Otje.
Bakkal een held? Que?quote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een dragende speler hoeft niet perse goed te zijn. Jij denkt dat als je één van de beste spelers van het team bent je meteen "dragend" moet zijn. Dat is Wijnaldum dus absoluut niet.quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In vergelijking met wat er verder rondloopt? Ja.
Ik zal toch niet de enige zijn die de ironie in je post ziet?quote:Op zondag 27 november 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Lol, wat een stoere praat van wat internet puistpubers
Lachen.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het? Wijnaldum is geen dragende speler, dat ziet zelfs een voetballeek. Die jongen draait lekker mee als het team goed speelt.
Volg het voetbal eens zou ik zeggen, heb je de afgelopen jaren wel een wedstrijd van Feijenoord gezien sowieso?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Complete onzin. Als buitenstaander, ik volg Feijenoord niet eens, zie je dat Wijnaldum een speler is die alleen in een goeddraaiend team meekomt. Hij is absoluut géén drager.
Hij host gezellig mee met de harde kern van PSV in die bus. Ik zou me doodschamen als mijn club dat soort mongolen kende.quote:Op zondag 27 november 2011 23:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zal toch niet de enige zijn die de ironie in je post ziet?
Jij hebt geen club.quote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij host gezellig mee met de harde kern van PSV in die bus. Ik zou me doodschamen als mijn club dat soort mongolen kende.
Daarom zeg ik ook dat zelfs een voetballeek kan zien dat Wijnaldum geen dragende speler kan zijn. Te moeilijk voor je?quote:
Qua status bij PSV en Feyenoord onvergelijkbaarquote:Op zondag 27 november 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Appels met peren?
Jaja, het is allemaal waterdicht.quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat zelfs een voetballeek kan zien dat Wijnaldum geen dragende speler kan zijn. Te moeilijk voor je?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi die Feyenoorders hier. Aandoenlijk ook. Kunnen ze eens posten in een topic van een echte topclub.
Nog nooit een wedstrijd geweest en maar praten over YT filmpjes. LOL.
Wat een bullshit argument.quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat zelfs een voetballeek kan zien dat Wijnaldum geen dragende speler kan zijn. Te moeilijk voor je?
2 views, goede spamquote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef Oidipous het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin in de wedstrijd?
Als je twee wedstrijden van Feijenoord hebt gezien waar Wijnaldum in speelt (random) zie je al dat hij geen dragende speler is.quote:Op zondag 27 november 2011 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een bullshit argument.
'Een voetballeek moet het zien dat Wijnaldum geen dragende speler was'
Je probeert met zo'n kut argument je standpunt beter te brengen, maar je zegt gewoon niets.
Wat is een voetballeek volgens jou?
En wat moeten ze weten?
Feyenoord-PSV vorig jaar? Dragend.quote:Op zondag 27 november 2011 23:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je twee wedstrijden van Feijenoord hebt gezien waar Wijnaldum in speelt (random) zie je al dat hij geen dragende speler is.
Welke 2 wedstrijden?quote:Op zondag 27 november 2011 23:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je twee wedstrijden van Feijenoord hebt gezien waar Wijnaldum in speelt (random) zie je al dat hij geen dragende speler is.
Nee, uitschieter.quote:Op zondag 27 november 2011 23:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord-PSV vorig jaar? Dragend.
Ja, op die manier blijft het welles, nietes. Hij kon in zijn eentje een wedstrijd opengooien en het team op sleeptouw nemen, zie Feyenoord-PSV als bewijs. Dat kun je als dooddoener altijd afdoen met 'Uitschieter.'quote:Op zondag 27 november 2011 23:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, uitschieter.
Misschien moet je anders even de 5 wedstrijden voor deze pot kijken.
Oh oh oh, wat was het een dragende speler
Ik zeg toch, random. Lezen, te moeilijk voor je? Zelfs als hij twee goede wedstrijden speelt, zie je dat hij niet dragend is voor het team. En waarom zou ik met meerdere meningen komen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke 2 wedstrijden?
Als ik 2 goede wedstrijden van hem zie en hem daardoor een dragende speler vindt, wie ben jij dan om mij over te halen dat hij niet dragend was?
Kom met bewijzen.
Wedstrijd beelden
Meerdere meningen/argumenten
Luister maar naar je eigen supporters, kinders.quote:Op zondag 27 november 2011 23:39 schreef rubbereend het volgende:
Wijnaldum was bij Feyenoord geen dragende spelers. Als ze überhaupt dragende spelers hadden gehad dan waren ze niet zo vaak door hun niveau gezakt. Sterker nog, nauwelijks mensen in dit topic die in hem een dragende speler voor PSV zagen......
Je praat gewoon onzin.quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zeg toch, random. Lezen, te moeilijk voor je? Zelfs als hij twee goede wedstrijden speelt, zie je dat hij niet dragend is voor het team. En waarom zou ik met meerdere meningen komen.
Conclusie: je lult teveel onzin kiddo.
Ik vorm mijn eigen mening, zou je ook eens moeten proberen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef De_kromme het volgende:
Luister maar naar je eigen supporters, kinders.
Dat klopt, zo kun je bezig blijven.quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, op die manier blijft het welles, nietes. Hij kon in zijn eentje een wedstrijd opengooien en het team op sleeptouw nemen, zie Feyenoord-PSV als bewijs. Dat kun je als dooddoener altijd afdoen met 'Uitschieter.'
Doet me denken aan spelers die een schitterende goal maken waarbij commentaar 'gewoon geluk' de kop opsteekt.
Waarom was dat dan trouwens?quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Qua status bij PSV en Feyenoord onvergelijkbaar
Verder is Ronald Koeman destijds bij PSV uitgefloten. Belachelijk, hij heeft ons zelfs mede de Europacup 1 mee bezorgd
Vergeet je eigen mening en bekijk de feiten eens objectief. Dat zou een begin zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vorm mijn eigen mening, zou je ook eens moeten proberen.
Nogmaals; Feyenoord-PSV. Dragend.
trainer bij Ajax. Schaamde me kapot op de tribunequote:
Want die hebben een monopolypositie op een mening over Wijnaldum? Dan kan ik ook geen mening vormen over Bakkal want die speelde dan wel bij PSV, maar nu bij Feyenoord. Achja..quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat klopt, zo kun je bezig blijven.
Daarom moeten de PSV'ers maar aan de Feyenoorders overlaten of hij voor Feyenoord bepalend was of niet.
Wat lul je nou? Je kan prima een mening vormen over de tijd dat Bakkal bij PSV speelde. Hij legt juist uit dat Feijenoorders Wijnaldum beter kunnen inschatten toen hij nog bij Feijenoord speelde.quote:Op zondag 27 november 2011 23:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want die hebben een monopolypositie op een mening over Wijnaldum? Dan kan ik ook geen mening vormen over Bakkal want die speelde dan wel bij PSV, maar nu bij Feyenoord. Achja..
Ik bekijk de feiten en zie dat Feyenoord vanaf minuut 1 door Wijnaldum op sleeptouw wordt genomen. Dat heb ik hem vaker zien doen en zie hem daarom als dragende speler. Jij vroeg om 2 wedstrijden, ik presenteer jou de wedstrijd tegen 1 van de topfavorieten van vorig jaar die op het juiste moment door (in mijn ogen) Wijnaldum werd ontvangen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vergeet je eigen mening en bekijk de feiten eens objectief. Dat zou een begin zijn.
Het is zo simpel buitendamquote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bekijk de feiten en zie dat Feyenoord vanaf minuut 1 door Wijnaldum op sleeptouw wordt genomen. Dat heb ik hem vaker zien doen en zie hem daarom als dragende speler. Jij vroeg om 2 wedstrijden, ik presenteer jou de wedstrijd tegen 1 van de topfavorieten van vorig jaar die op het juiste moment door (in mijn ogen) Wijnaldum werd ontvangen.
Waar blijft die tweede wedstrijd dat hij volgens jou "dragend" was dan?quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bekijk de feiten en zie dat Feyenoord vanaf minuut 1 door Wijnaldum op sleeptouw wordt genomen. Dat heb ik hem vaker zien doen en zie hem daarom als dragende speler. Jij vroeg om 2 wedstrijden, ik presenteer jou de wedstrijd tegen 1 van de topfavorieten van vorig jaar die op het juiste moment door (in mijn ogen) Wijnaldum werd ontvangen.
Waarom zouden fans boos zijn, als je hem niet goed vonden??quote:Boze Feyenoord-fans
Wijnaldum zou ongeveer vijf miljoen euro moeten kosten. Niet alle Feyenoord-fans zijn gelukkig met de op handen zijnde transfer. De zoekterm #WijnaldumNSB werd zelfs trending topic op Twitter. Dit betekent dat de term één van de meestbesproken onderwerpen was op de microblog.
Omdat hij naar een concurrent ging, debiel!quote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom zouden fans boos zijn, als je hem niet goed vonden??
Als Fernandes weg zou gaan naar PSV, zou iedereen hem gratis vervoeren naar Eindhoven.
Ja, ik ben het daar niet mee eens. Ik vond hem dragend bij Feyenoord, bij PSV is ie meer een aanreiker. Oogkleppen af en hij zou die rol prima vervullen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is zo simpel buitendam
Als je er 2x zoveel niet bent als wel, ben je geen dragende speler.
Een dragende speler is iemand die zn team draagt, niet in de weg loopt.
Wijnaldum was veel te jong om uberhaupt die status op zich te kunnen nemen los van zijn spel, maar dat is vakkundig door de media door jullie strot geduwd en dat wordt door jullie hierboven gewoon doodleuk meegenomen in de mening.
FC Groningen 5-1 mssquote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar blijft die tweede wedstrijd dat hij volgens jou "dragend" was dan?
Het gaat er niet om dat hij goed is. Natuurlijk is hij goed, maar niet dragend. Ik snap dat het moeilijk voor je is dat daar een verschil in zit kiddo.quote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Fernandes weg zou gaan naar PSV, zou iedereen hem gratis vervoeren naar Eindhoven.
1. Wijnaldum komt van Sparta.quote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Omdat hij naar een concurrent ging, debiel!![]()
Hoe zou jij reageren als .. ja.. een speler uit je eigen jeugd met talent.. euh.. laat maar
Als dat je enige tegenargument is, weet ik voldoendequote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar blijft die tweede wedstrijd dat hij volgens jou "dragend" was dan?
Ik zeg nergens dat het een slechte speler is. Hij hoort alleen niet op 10 thuis naar mijn mening (en die van het merendeel van de Feyenoorders). Rechtshalf waar hij nu staat is een iets beter alternatief. Maar ook daar zie je toch vaak zijn gebreken/ eigenschappen die hij mist maar wel essentieel zijn als je in de as wilt spelen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als jij komt met een andere wedstrijd waar jij hem "dragend" vond.quote:Op zondag 27 november 2011 23:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als dat je enige tegenargument is, weet ik voldoende
quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als jij komt met een andere wedstrijd waar jij hem "dragend" vond.
quote:
Je zegt toch zelf dat hij meer een aanreiker is?quote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik ben het daar niet mee eens. Ik vond hem dragend bij Feyenoord, bij PSV is ie meer een aanreiker. Oogkleppen af en hij zou die rol prima vervullen.
Dus nu is dat het probleem? Ik weet niet wat dragend is?quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als jij komt met een andere wedstrijd waar jij hem "dragend" vond.
Volgens mij snap je inderdaad niet helemaal wat het woord dragend inhoudt, zie de post van Cara en lees hem een paar keer goed door zou ik zeggen.
EEN CONCURRENTquote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Omdat hij naar een concurrent ging, debiel!![]()
Hoe zou jij reageren als .. ja.. een speler uit je eigen jeugd met talent.. euh.. laat maar
Ik vind hem zelf juist niet passen op 10. Hij geeft te weinig ballen op tijd af.quote:Op zondag 27 november 2011 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het een slechte speler is. Hij hoort alleen niet op 10 thuis naar mijn mening (en die van het merendeel van de Feyenoorders). Rechtshalf waar hij nu staat is een iets beter alternatief. Maar ook daar zie je toch vaak zijn gebreken/ eigenschappen die hij mist maar wel essentieel zijn als je in de as wilt spelen.
Dat maakte hem ook nooit een dragende speler bij Feyenoord.
Nu is het een aanreiker, ja. Ik vond hem bij Feyenoord een drager.quote:Op zondag 27 november 2011 23:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Je zegt toch zelf dat hij meer een aanreiker is?
Dat was hij bij Feyenoord ook, al liet dat aanreiken ook nogal vaak te wensen over
Hij heeft gewoon niet de capaciteiten om dragend te zijn, nu niet, en 2 jaar geleden ook niet.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
EEN CONCURRENT
LAAT ME EVEN LACHEN;
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Feyenoord is GEEN concurrent voor PSV. Ajax, Twente en AZ... Dat zijn concurrenten.
Feyenoord staat gelijk aan Heerenveen of Groningen. Leuke suptop
Grappig je post blijft maar terugkomenquote:Op zondag 27 november 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Lol, wat een stoere praat van wat internet puistpubers
Lachen.
Eens. Hinderlijk obstakel; de Kuip. Maar dit seizoen moet PSV gewoon 6 punten halen tegen Feyenoord, geen twijfel over mogelijk.quote:Op zondag 27 november 2011 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
EEN CONCURRENT
LAAT ME EVEN LACHEN;
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Feyenoord is GEEN concurrent voor PSV. Ajax, Twente en AZ... Dat zijn concurrenten.
Feyenoord staat gelijk aan Heerenveen of Groningen. Leuke suptop
Feyenoord met een degradatiekandidaat vergelijkenquote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef mrstylo het volgende:
Ik krijg soort AS Monaco gevoel. Supporters denken nog steeds dat het een topclub is, maar uiteindelijk is het een degradatie kandidaat
Grappig dat je het niet weerleggen kan. Iets zegt me dat wij niet op een niveau zittenquote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Grappig je post blijft maar terugkomen
Hoeveel uitwedstrijden maak jij per jaar voor je club? Voor je überhaupt anderen gaat bekritiseren?quote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Deze held van Fok! zat schijnbaar in de befaamde bus. Niet echt serieus te nemen.
Wie grootste lul heeft.quote:Op maandag 28 november 2011 00:00 schreef rubbereend het volgende:
Waar gaat deze discussie eigenlijk inmiddels nog over?
Ah wacht nu is het moment dat ik moet happen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Deze held van Fok! zat schijnbaar in de befaamde bus. Niet echt serieus te nemen.
Cut the crap?quote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moeten onze supporters andere supporters dood schieten dan?
Neehoor, toch blijft het jammer dat niemand op jouw trolls reageert he BoWa?quote:Op maandag 28 november 2011 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah wacht nu is het moment dat ik moet happen.
Ik ook niet hoor. Ninja editquote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf juist niet passen op 10. Hij geeft te weinig ballen op tijd af.
Je zag hem tegen FC Groningen ook dat hij soms Matavz niet vrij zag.
Rechts half is gewoon perfect voor hem, omdat hij daar dan niet op afgerekend wordt.
Wijnaldum is een neger, dus daar kon hij weleens mee winnenquote:
Het ziet eruit alsof ze niet echt bij de ervaren supporters zitten, nee. Desalniettemin waardeer ik eenieder die samen met mij z'n zondag opgeeft voor ons cluppie, dus laat ze lekker. Ze zijn er tenminste voor de club.quote:Op maandag 28 november 2011 00:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou als ik zo in die bus kijk zou ik daar alvast mee beginnen
In tegenstelling tot Cara, die vanmiddag olijk op Fok postte tijdens RKC-FEYquote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof ze niet echt bij de ervaren supporters zitten, nee. Desalniettemin waardeer ik eenieder die samen met mij z'n zondag opgeeft voor ons cluppie, dus laat ze lekker. Ze zijn er tenminste voor de club.
Mag je best.quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef De_kromme het volgende:
Waarom mag ik niet vragen wat de meningen hier zijn over de supporters van het befaamde filmpje?
quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef De_kromme het volgende:
Waarom mag ik niet vragen wat de meningen hier zijn over de supporters van het befaamde filmpje?
Maar ik zou dan wel eens willen weten wat jij voor je club doet? Hoeveel uitwedstrijden maak jij per jaar mee, zoals deze jongens?quote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof ze niet echt bij de ervaren supporters zitten, nee. Desalniettemin waardeer ik eenieder die samen met mij z'n zondag opgeeft voor ons cluppie, dus laat ze lekker. Ze zijn er tenminste voor de club.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum17/137.php#postquote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh dat klopt hoor, ik kan niet elke uitwedstrijd aanwezig zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Cara, die vanmiddag olijk op Fok postte tijdens RKC-FEY
quote:Op maandag 28 november 2011 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit kan uren doorgaan
[ afbeelding ]
SCC en zo af en toe pak ik nog een uitwedstrijd mee. En welke jongens heb je het over? BoWa?quote:Op maandag 28 november 2011 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Maar ik zou dan wel eens willen weten wat jij voor je club doet? Hoeveel uitwedstrijden maak jij per jaar mee, zoals deze jongens?
quote:Legia - PSV woensdag bij Eredivisie Live
De Europa League wedstrijd tussen Legia Warschau en PSV zal niet live worden uitgezonden op het open net. Betaalzender Eredivisie Live zendt de wedstrijd vanaf 21.05 uur live uit. Om 23.15 uur volgt wel een samenvatting op RTL7. PSV is al zeker van overwintering, woensdag staat de eerste plaats in de poule nog op het spel.
Ja hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het wordt helaas weggehaald door de moderators. Nog een mening over BoWa?
En ook al geen beker vanwege dat nare Go Aheadquote:Op maandag 28 november 2011 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel lucky Feyenoord dat zij geen europese tussendoor hebben
Alsof BoWa zo in de bus zitquote:Op maandag 28 november 2011 00:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
SCC en zo af en toe pak ik nog een uitwedstrijd mee. En welke jongens heb je het over? BoWa?
Volgens mij beweert hij hier nog wel eens dat hij meegaat naar uitwedstrijden met combi's. En waarom zou ik respect moeten hebben voor andere uitsupporters? Geniaal om dat volk bij PSV te zien in de bus. En dan heb je ook het altijd leuke 410.quote:Op maandag 28 november 2011 00:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof BoWa zo in de bus zitBlijf maar lekker in je waanwereld.
Daarnaast; een SCC en zo af en toe een uitwedstrijdje? Dan zou je respect moeten hebben voor uitsupporters, ongeacht of hun club je aanstaat of niet. Jij weet dus hoe uitvakken zijn.
Waarom spring je zo van de hak op de tak? Nu gaat het ineens weer over het aantal supporters in uitvakken? BoWa is inderdaad een uitsupporter, evenals ikzelf maar beide gaan niet over tot dit soort taferelen, ben maar niet bangquote:Op maandag 28 november 2011 00:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Volgens mij beweert hij hier nog wel eens dat hij meegaat naar uitwedstrijden met combi's. En waarom zou ik respect moeten hebben voor andere uitsupporters? Geniaal om dat volk bij PSV te zien in de bus. En dan heb je ook het altijd leuke 410.
Gelukkig krijgen wij nog wel uitvakken vol i.t.t. PSV.
Sow, een 2003 topicquote:Op maandag 28 november 2011 00:06 schreef Cara het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum17/137.php#post
[..]
Oh dat klopt hoor, ik kan niet elke uitwedstrijd aanwezig zijn.
Maar mijn schoenen blijven in elk geval aan wanneer ik wel ga.
'wij'. Gisteren was je nog niet eens voor Feyenoordquote:Op maandag 28 november 2011 00:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Volgens mij beweert hij hier nog wel eens dat hij meegaat naar uitwedstrijden met combi's. En waarom zou ik respect moeten hebben voor andere uitsupporters? Geniaal om dat volk bij PSV te zien in de bus. En dan heb je ook het altijd leuke 410.
Gelukkig krijgen wij nog wel uitvakken vol i.t.t. PSV.
Nope. We kregen van de gemeente Arnhem minder kaarten.quote:Op maandag 28 november 2011 00:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow, een 2003 topic
Uitvak bij Vitesse zat bij ons voller dan bij Feyenoord als ik me niet vergis.
Bovendien; ik deed een aanname dat je hier postte vanmiddag, was nergens op gebaseerd. Gelukkig bevestig je het.
Wie zegt dat ik het over Feijenoord heb?quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
'wij'. Gisteren was je nog niet eens voor Feyenoord
Dan maak je eens kenbaar. Voor welke club bende gij.quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over Feijenoord heb?
Dan gaat dat argument over uitvakken ook niet op, want er zijn héél veel supporters die misgrepen voor een kaartje tegen Feyenoord. Anders had ie helemaal vol gezeten.quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. We kregen van de gemeente Arnhem minder kaarten.
950 ofzo. Uitverkocht uiteraard.
Aha.quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. We kregen van de gemeente Arnhem minder kaarten.
950 ofzo. Uitverkocht uiteraard.
Dat zal voor eeuwig een raadsel blijven voor jou. Hoop dat je wel kan slapen vannacht.quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan maak je eens kenbaar. Voor welke club bende gij.
1600 ja? Lijkt me erg sterk.quote:Op maandag 28 november 2011 00:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan gaat dat argument over uitvakken ook niet op, want er zijn héél veel supporters die misgrepen voor een kaartje tegen Feyenoord. Anders had ie helemaal vol gezeten.
Lol, en maar afgeven op andere clubs en meepraten met jan en alleman. Zo makkelijk als ze jou geen weerwoord kunnen bieden.quote:Op maandag 28 november 2011 00:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat zal voor eeuwig een raadsel blijven voor jou. Hoop dat je wel kan slapen vannacht.
Nee. Vanwege een gebrek aan parkeerplekkenquote:Op maandag 28 november 2011 00:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha.
Vanwege jullie naam zeker. Toppie.
Oh bij ons ook. Ik kon gewoon mijn auto kwijt, geen probleem hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Vanwege een gebrek aan parkeerplekken
Was deels autocombi.
Supportersvereniging kwam met de mededeling dat ze i.v.m vervoersmogelijkheden en veiligheidsoverwegingen niet meer kaarten konden verspreiden, anders had het complete vak vol gezeten. Waarom zouden ze tegen me liegen?quote:Op maandag 28 november 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
1600 ja? Lijkt me erg sterk.
Laatste keer dat dat lukte was 2002?
Ja. Die 3 man en een paardenkop kunnen ze wel kwijt.quote:Op maandag 28 november 2011 00:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh bij ons ook. Ik kon gewoon mijn auto kwijt, geen probleem hoor.
hihi.quote:Op maandag 28 november 2011 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Die 3 man en een paardenkop kunnen ze wel kwijt.
Waarom zouden er nu wel 1600 man meegaan terwijl dat voorheen ook nooit lukte?quote:Op maandag 28 november 2011 00:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Supportersvereniging kwam met de mededeling dat ze i.v.m vervoersmogelijkheden en veiligheidsoverwegingen niet meer kaarten konden verspreiden, anders had het complete vak vol gezeten. Waarom zouden ze tegen me liegen?
Je moet ook 1600 man kunnen vervoeren en beveiligen. D'r waren er genoeg, maar de supportersvereniging is qua combi's niet om over naar huis te schrijven bij PSV. Al had Feyenoord ons de halve Kuip toegezegd.quote:Op maandag 28 november 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zouden er nu wel 1600 man meegaan terwijl dat voorheen ook nooit lukte?
PSV maakt een schatting hoeveel supporters ze meenemen en geven dat door aan Feyenoord. Als PSV 1600 had gezegd hadden ze die kaarten gewoon gekregen. Geen enkel probleem.
Iedereen behalve jij weet wat mijn club is volgens mij. Maar inderdaad wel grappig om te zien dat men geen weerwoord kan bieden, omdat ik discussierend altijd zegevier.quote:Op maandag 28 november 2011 00:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol, en maar afgeven op andere clubs en meepraten met jan en alleman. Zo makkelijk als ze jou geen weerwoord kunnen bieden.
De_kromme, de Stacey van Fok.
Zelfs als dat wel in orde was waren er nooit 1600 man meegegaan. Dat weet jij ook wel.quote:Op maandag 28 november 2011 00:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet ook 1600 man kunnen vervoeren en beveiligen. D'r waren er genoeg, maar de supportersvereniging is qua combi's niet om over naar huis te schrijven bij PSV. Al had Feyenoord ons de halve Kuip toegezegd.
quote:Op maandag 28 november 2011 00:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij weet wat mijn club is volgens mij. Maar inderdaad wel grappig om te zien dat men geen weerwoord kan bieden, omdat ik discussierend altijd zegevier.
Ja, want jij weet dat soort dingen. Je zit zeker in het overleg tussen beide partijen?quote:Op maandag 28 november 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
PSV maakt een schatting hoeveel supporters ze meenemen en geven dat door aan Feyenoord. Als PSV 1600 had gezegd hadden ze die kaarten gewoon gekregen. Geen enkel probleem.
Ik weet zeker van niet. Zelfs een mooie wedstrijd in het buitenland heb ik ze door meer dan 1000 PSV'ers zien worden bekeken. En dan zou Feyenoord uit geen 1600 man op kunnen leveren? Ik weet wel zeker van wel.quote:Op maandag 28 november 2011 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs als dat wel in orde was waren er nooit 1600 man meegegaan. Dat weet jij ook wel.
Geloof je deze onzin zelf nog? Als je al jaren het uitvak niet vol krijgt, is het logisch dat PSV een lagere inschatting maakt van de verwachte supporters die meegaan.quote:Op maandag 28 november 2011 00:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet ook 1600 man kunnen vervoeren en beveiligen. D'r waren er genoeg, maar de supportersvereniging is qua combi's niet om over naar huis te schrijven bij PSV. Al had Feyenoord ons de halve Kuip toegezegd.
Blijf dat maar geloven. In Nederland staat PSV met name tegen grote clubs zijn mannetje in het aantal meegereisde supporters, ben maar niet bang.quote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geloof je deze onzin zelf nog? Als je al jaren het uitvak niet vol krijgt, is het logisch dat PSV een lagere inschatting maakt van de verwachte supporters die meegaan.
Hoe weet jij als ekte supporter dat Caland hier altijd post tijdens de livetopics dan? Leg mij dat eens uit als fanatieke PSV-er.quote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, want jij weet dat soort dingen. Je zit zeker in het overleg tussen beide partijen?
Net zo zeer als dat je ook een echte Feyenoord supporter bent, maar tijdens vrijwel alle wedstrijden van je club het hoogste woord in de FOK topics hebt.
Maar goed, wel leuk om te zien
Omdat PSV en Feyenoord vaak niet op hetzelfde tijdstip spelen, slimmerik.quote:Op maandag 28 november 2011 00:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoe weet jij als ekte supporter dat Caland hier altijd post tijdens de livetopics dan? Leg mij dat eens uit als fanatieke PSV-er.
En volgens mij is Caland juist vaak te vinden in het stadion, zowel uit als thuis.
Thuiswedstrijden ben ik hier nooit. Ongeveer de helft van de uitwedstrijden ook niet. Maar toch leuk dat je je zo speciaal en stoer voelt omdat je enkel uitwedstrijden meepakt van je club.quote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, want jij weet dat soort dingen. Je zit zeker in het overleg tussen beide partijen?
Net zo zeer als dat je ook een echte Feyenoord supporter bent, maar tijdens vrijwel alle wedstrijden van je club het hoogste woord in de FOK topics hebt.
Maar goed, wel leuk om te zien
quote:Op maandag 28 november 2011 00:30 schreef Whiteguy het volgende:
Kort samengevat: Wijnaldum had nooit naar PSV gemogen want Feyenoord heeft meer uit-supporters. Wat een verrader.
Nou nou nou... Nu doe je jezelf teveel eer aan. Het aanbod was kleiner dan de vraag. En volgens de supportersvereniging was het aantal vragen groot genoeg voor een vol uitvak. Beter bewijs heb ik niet.quote:Op maandag 28 november 2011 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Thuiswedstrijden ben ik hier nooit. Ongeveer de helft van de uitwedstrijden ook niet. Maar toch leuk dat je je zo speciaal en stoer voelt omdat je enkel uitwedstrijden meepakt van je club.
Maar vertel me. Waarom zou PSV nu wel 1600 man meenemen terwijl ze dat de afgelopen 10 jaar niet is gelukt? Daarbij zat zelfs een wedstrijd waarin jullie praktisch kampioen konden worden
wat een onzinquote:Op maandag 28 november 2011 00:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou nou nou... Nu doe je jezelf teveel eer aan. Het aanbod was kleiner dan de vraag. En volgens de supportersvereniging was het aantal vragen groot genoeg voor een vol uitvak. Beter bewijs heb ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |