Die ene probeert hem in het begin overhoop te skuppen. Wanne vent. Dikke no look pass trouwens.quote:
Wijnaldum waarschijnlijk...quote:Op zondag 27 november 2011 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel Feyenoorders die de 10-0 meemaakten staan volgende week in de basis? Denk vrij weinig... dus wraak... nee.
Ben echt eens benieuwd naar Wijnaldum zondag. Ben bang dat hij vol spanning zit en een draak van een wedstrijd gaat spelen.quote:
Dan mag Labyad op zijn plaats en Lensie er in.quote:Op zondag 27 november 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben echt eens benieuwd naar Wijnaldum zondag. Ben bang dat hij vol spanning zit en een draak van een wedstrijd gaat spelen.
Kwam deze tegen op Voetbalzonequote:Op zondag 27 november 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben echt eens benieuwd naar Wijnaldum zondag. Ben bang dat hij vol spanning zit en een draak van een wedstrijd gaat spelen.
quote:Sambazzz27 november 2011 om 21:19
Waar heb jij het over? Door naar een 'concurrent' te gaan?
quote:fey-expert27 november 2011 om 21:36
Feyenoord en psv spelen beiden in de Eredivisie, wat hun concurrenten maakt, en we hebben alle redenen om boos te zijn maar als psv fan zul je dat toch niet begrijpen.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef Stevenzenl het volgende:
Misselijkmakend dat Feyenoord "supporters" Wijnaldum het licht niet in de ogen gunnen, terwijl hij ze 5 miljoen rijker heeft gemaakt, met een nog éénjarig contract, en een substantieel bedrag aan Varkenoord heeft geschonken, daarnaast praat hij vol respect over Feyenoord.
Ik hoop dat hij zich niet gek gaat lopen maken, en gewoon speelt zoals hij de afgelopen weken doet, dan zie ik het helemaal goed komen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Feyenoord supporters moeten eens in gaan zien dat Feyenoord een marginale middenmoter is geworden, met dito uitstraling naar clubs in het buitenland.
PSV is dan ook helemaal geen vijand/concurrent meer; dat zijn clubs als Utrecht, Groningen en Heerenveen.
Van Feyenoord naar PSV is gewoon een aanzienlijke positieverbetering; net zoals Strootman en Mertens eerst van een middenmoter naar een topclub in Nederland gaan voordat ze naar het buitenland gaan, kiest Wijnaldum de zelfde weg. Zin dit dan ook de 'verraders' van Utrecht?
Bovendien kreeg Feyenoord zo ook nog eens een prima transfersom voor hem.
ach hier was ook niet bepaald lovend over Ooijerquote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef Stevenzenl het volgende:
Misselijkmakend dat Feyenoord "supporters" Wijnaldum het licht niet in de ogen gunnen, terwijl hij ze 5 miljoen rijker heeft gemaakt, met een nog éénjarig contract, en een substantieel bedrag aan Varkenoord heeft geschonken, daarnaast praat hij vol respect over Feyenoord.
Ik hoop dat hij zich niet gek gaat lopen maken, en gewoon speelt zoals hij de afgelopen weken doet, dan zie ik het helemaal goed komen
Ga je je eigen post nu ook deleten en een note geven?quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Happel het volgende:
Lekker boeiend wat we zijn. De tyfus kan die krijgen.
Hoezo? Ik mag best op persoonlijke titel iets zeggen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je je eigen post nu ook deleten en een note geven?
Oke niks zeggen als ik iemand hier een ziekte toewens.quote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoezo? Ik mag best op persoonlijke titel iets zeggen.
Ook niet toen ie nog bij PSV speelde.quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach hier was ook niet bepaald lovend over Ooijer
En bij Feyenoord was er ook kritiek op Wijnaldum toen hij daar nog speeldequote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook niet toen ie nog bij PSV speelde.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oke niks zeggen als ik iemand hier een ziekte toewens.
Lol, kortzichtige havenslaaf.quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Happel het volgende:
Lekker boeiend wat we zijn. De tyfus kan die krijgen.
Ik denk dat niet. Ik zeg dat Wijnaldum de tyfus kan krijgen. Meer niet.quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol, kortzichtige havenslaaf.
Je maakt nog steeds de grote fout dat je denkt dat Feyenoord een topclub is. Ik zal je even uit de droom helpen; dat zijn ze niet meer.
Ik zeg niks fouts. Ik geef een mening over een speler, niet over iemand hier op FOKquote:
Heel Feyenoord kan ook de tyfus krijgen, ha!quote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. Ik zeg dat Wijnaldum de tyfus kan krijgen. Meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |