Jezus, wat een opmerkingquote:Op zondag 27 november 2011 11:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV tegen Utrecht, NEC, RKC, Hapoel Tel Aviv, Legia Warschau, SV Ried en Rapid Wien was vrij saai hoor.
Dank je voor de tip.quote:Op zondag 27 november 2011 12:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Op voetbalzone, onder het wedstrijdverslag. Daar heb ik de samenvatting gezien.
Wanneer was die wedstrijd?quote:Op zondag 27 november 2011 11:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV tegen Utrecht, NEC, RKC, Hapoel Tel Aviv, Legia Warschau, SV Ried en Rapid Wien was vrij saai hoor.
Niet alleen, maar je kan ook niet ontkennen dat Groningen (uit) gewoon erg slecht is.quote:Op zondag 27 november 2011 12:47 schreef miep63 het volgende:
Ik ergerde me wel het meest aan de verslaggeving van Jeroen Grueter, alsof PSV alleen maar gewonnen heeft, omdat Groningen zo slecht was.
Jeroen Grueter is sowieso een mongool.... Die kerel rukt zich suf op Messiquote:Op zondag 27 november 2011 12:47 schreef miep63 het volgende:
Ik ergerde me wel het meest aan de verslaggeving van Jeroen Grueter, alsof PSV alleen maar gewonnen heeft, omdat Groningen zo slecht was.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jeroen Grueter is sowieso een mongool.... Die kerel rukt zich suf op Messi
Lees ff een stukje terugquote:Op zondag 27 november 2011 13:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand een link naar samenvatting ofzo? of nog niet beschikbaar zeker
Die kutkoppen van EL hebben alles gelocked op hun site en halen alles van YouTube getyftquote:Op zondag 27 november 2011 13:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand een link naar samenvatting ofzo? of nog niet beschikbaar zeker
Uhm..... Beterschap?quote:Op zondag 27 november 2011 19:34 schreef StijnDa het volgende:
Hamburger SV weken zonder Berg.
Brand los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |