Ja mooi man, een TT over een andere club.quote:
Is het jouw levensdoel om zo veel mogelijk op PSV te zeiken ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja mooi man, een TT over een andere club.
Dereijck maar eens basis zou ik zeggen, maakte een goede indruk.
Hij heeft het nog niet over ons gemeentegeld gehad in dit topic..quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is het jouw levensdoel om zo veel mogelijk op PSV te zeiken ofzo?
Ja, want dat doet hij nooit op Ajax en Twente.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doet hij ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, want dat doet hij nooit op Ajax en Twente.
Toen hadden we een goede verdediging + keeper. ..quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:05 schreef mrstylo het volgende:
Vindt echt jammer dat we zoveel doelpunten tegen krijgen. Ik kan me nog herinneren dat we 5 doelpunten tegen hadden en Gomes toen een reeks had van duizend minuten(ofzo). We krijgen nu bijna elke wedstrijd een doelpunt tegen.
Dus jij vindt twente al een topclub? Dat verschillen wij van mening, hoef je niet per se een troll te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doet hij ook.
Twente subtopper noemen.
Neehoor, ik deel gewoon mijn ergernissen aan PSV als kritische supporter. Verschil van mening is niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laatste 4 jaar 3x 2e en 1x kampioen en hun begroting is ook 45miljoen+. Voor mij betekent dit een topclub.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus jij vindt twente al een topclub? Dat verschillen wij van mening, hoef je niet per se een troll te zijn.
Dan hebben wij, nogmaals, een andere visie op wat een topclub is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatste 4 jaar 3x 2e en 1x kampioen en hun begroting is ook 45miljoen+. Voor mij betekent dit een topclub.
Wat is jouw visie dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan hebben wij, nogmaals, een andere visie op wat een topclub is.
Jouw bedoel je? Een topclub wordt je niet binnen een paar jaar. Je moet constant kunnen presteren over meerdere jaren en een geschiedenis hebben, zowel nationaal als internationaal.quote:
Constant presteren doen ze al enkele jaren. Je ziet ook dat hun jeugdopleiding goed is, want elke jaar stroomt een talent wel door naar FC Twente 1. Ze hebben nu geen geschiedenis, maar over 10 jaar is dat wel zo. Ze moeten wel tijd krijgen om geschiedenis te maken, want je kan niet in één keer geschiedenis hebben. Internationaal komt nog wel, als ze enkele jaren achterelkaar kwart finales halen in EL.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jouw bedoel je? Een topclub wordt je niet binnen een paar jaar. Je moet constant kunnen presteren over meerdere jaren en een geschiedenis hebben, zowel nationaal als internationaal.
Ik zie dat je het al hebt aangepast, goedzo kiddo.
Jeugdopleiding is niet zo boeiend. Twente is vooral heel sterk door het scoutingbeleid. Elk jaar verdwijnen de belangrijkste spelers, maar komen er minstens net zo goede voor terug. Ook hebben ze een oog voor mindere spelers bij de topclubs die bij Twente dan wél de stap zetten (zie bijvoorbeeld een Tiendalli).quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Constant presteren doen ze al enkele jaren. Je ziet ook dat hun jeugdopleiding goed is, want elke jaar stroomt een talent wel door naar FC Twente 1. Ze hebben nu geen geschiedenis, maar over 10 jaar is dat wel zo. Ze moeten wel tijd krijgen om geschiedenis te maken, want je kan niet in één keer geschiedenis hebben. Internationaal komt nog wel, als ze enkele jaren achterelkaar kwart finales halen in EL.
Wat een ongelofelijke lariekoek presenteer je me hier. Contstand presteren over meerdere jaren ok, maar de rest is complete bull.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jouw bedoel je? Een topclub wordt je niet binnen een paar jaar. Je moet constant kunnen presteren over meerdere jaren en een geschiedenis hebben, zowel nationaal als internationaal.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:28 schreef Geo3kant het volgende:
mensen die nu al denken dat wij kampioen worden..
Nogmaals: dan hebben wij een verschil van mening over wat een topclub is. Dan hoeft het nog niet meteen lariekoek te zijn, probeer dat eens te begrijpen zou ik zeggen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke lariekoek presenteer je me hier. Contstand presteren over meerdere jaren ok, maar de rest is complete bull.
Hij heeft nog gelijk ook. Echter gaat Rutten het nog verneuken waarschijnlijk, waardoor jullie net de titel mislopen. En je moet geluk hebben dat AZ een inzinking krijgt natuurlijk (en PSV geconcentreerd en top blijft spelen).quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is inderdaad heerlijk om voor die boerenclub te zijn
Mertens 12quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:36 schreef mrstylo het volgende:
Sloeg Janko over.
Top 4 is ook goed.
Wijnaldum heeft ook 5 doelpunten.
Ik vind die 2 gelijk spellen niet erg, omdat we zonder de incident gewoon makkelijk wonnen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
Gaat goed gaat goed, helaas hadden we tegen twente+ajax moet winnen maarja.. nu hopen dat AZ punten verspeelt tegen Excelsior
Je doet je afkomst iig eer aan met al die spelfouten van je.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:34 schreef mrstylo het volgende:
Klaar met discussie, je hebt gelijk dat we verschillende visies hebben. Is niet erg, want is normaal. Nu weer over PSV graag.
3 PSV'ers in de top3 van topscorers lijst.
Ons aanval.
Niet mee eensquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:39 schreef De_kromme het volgende:
Iedereen weet het: als PSV geen kampioen wordt moeten ze zich schamen.
Omdat? PSV heeft inderdaad op 9 van de 11 plekken de beste spelers van de Eredivisie. Redelijk makkelijke conclusie toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet mee eens![]()
Dat bewijst meteen je ongelijk
Niet haten op van Hanegem, je mocht willen dat je zo'n coach zou hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Jij doet je nickname eer aan met je gemekker, seniele oude gek!
Hoeveel van Matavz zijn Groningen-doelpunten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mertens 12
Matavz 9
Toivonen 8
Wijnaldum 5
Lens 4
Labyad 3
Strootman 2
3quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel van Matavz zijn Groningen-doelpunten?
3 doelpunten had hij met FC Groningen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel van Matavz zijn Groningen-doelpunten?
Verder was het spel wel okee vanavond.
Maar wat was die minuut geklap indrukwekkend en kippenvelgevend..
Omdat jij zegt "iedereen weet het", en ik zeg ik ben het er niet mee eens, dat maakt dat het niet iedereen isquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Omdat? PSV heeft inderdaad op 9 van de 11 plekken de beste spelers van de Eredivisie. Redelijk makkelijke conclusie toch?
Wat een standaard kutcliches man. Geef gewoon toe dat je veruit het beste team van de Eredivisie hebt; dan moet je gewoon kampioen worden, klaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat jij zegt "iedereen weet het", en ik zeg ik ben het er niet mee eens, dat maakt dat het niet iedereen is
Ben ik het ook niet mee eens. Voetbal draait niet alleen om individuele krachten, het moet draaien als een team. De kans is groter dat PSV kampioen wordt dan bijv. Groningen, maar qua PSV, Twente, Ajax en ook weer AZ is het weer kijken hoe het loopt dit seizoen.
Ja maar zo werkt het gewoon niet, dat is wel heel makkelijk praten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een standaard kutcliches man. Geef gewoon toe dat je veruit het beste team van de Eredivisie hebt; dan moet je gewoon kampioen worden, klaar.
Iedereen weet inderdaad dat jullie het beste team hebben (en beamen dit ook).
Beste team, beste spelers, is dat hetzelfde?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een standaard kutcliches man. Geef gewoon toe dat je veruit het beste team van de Eredivisie hebt; dan moet je gewoon kampioen worden, klaar.
Iedereen weet inderdaad dat jullie het beste team hebben (en beamen dit ook).
Want dan moet je tegen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende week zondag revanche.
Ben je aan de pillen ofzo?!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beste team, beste spelers, is dat hetzelfde?
Tot nu toe had AZ het beste team.
Het heeft allemaal met de vorm van het moment te maken, je kan gewoon niet van tevoren zeggen wie er gaat winnen.
Je bent zelf aan de pillenquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je aan de pillen ofzo?!
Het beste team zijn de beste spelers gecombineerd, zeker in de Eredivisie. Er moet dan wel een coach zijn die het goed kan neerzetten en de jongens kan motiveren, wijst het zich allemaal vanzelf. De spelers die jullie op de bank hebben zijn beter dan de spelers van de andere topclubs, dat zegt genoeg.
Denk het ook ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:29 schreef Geo3kant het volgende:
Negeer die kromme gewoon, zou me niks verbazen als het familie is van die voice_over.
Behalve de 1e wedstrijd ongeslagen, valt wel mee met de wisselvalligheid. Het is gewoon dat AZ echt kei-consistent is, anders stonden we allang 1e.quote:Op zondag 27 november 2011 01:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Denk het ook ja.![]()
Maar we moeten nu nou niet doen alsof PSV volgende week weer net zo'n wedstrijd op de mat legt. Ze zijn zo wisselvallig als ik weet niet wat. Then again, Feyenoord is dat dit seizoen ook. De ene keer schandelijk slecht, de andere keer een topwedstrijd leveren.
Dit gaat het omslagpunt worden. Feyenoord weggespeeld, team vertrouwen, AZ gaat punten laten liggen.quote:Op zondag 27 november 2011 02:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu is het natuurlijk ook zo dat PSV "wraak" wil voor de 3-1 nederlaag van vorig seizoen, maar dat Feyenoord de 10-0 nog niet vergeten is... Het wordt vast een leuke wedstrijd
Hoeveel Feyenoorders die de 10-0 meemaakten staan volgende week in de basis? Denk vrij weinig... dus wraak... nee.quote:Op zondag 27 november 2011 02:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu is het natuurlijk ook zo dat PSV "wraak" wil voor de 3-1 nederlaag van vorig seizoen, maar dat Feyenoord de 10-0 nog niet vergeten is... Het wordt vast een leuke wedstrijd
PSV moet wel aanvallen. De verdediging is namelijk niveau RKC terwijl de aanval top is.quote:Op zondag 27 november 2011 11:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat speelt PSV dit jaar trouwens weer saai en verdedigend he![]()
Ook een comment die je 1400x per jaar terug hoort, voorlopig staan we weer ruim bovenaan wat betreft gescoorde goals.
Eens. Maar dat doet niks af aan het feit dat je regelmatig comments leest (niet per se in dit topic) over dat PSV zo saai speelt. Dat was misschien 5 seizoenen terug een keer het geval, maar nu echt nietquote:Op zondag 27 november 2011 11:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV moet wel aanvallen. De verdediging is namelijk niveau RKC terwijl de aanval top is.
PSV tegen Utrecht, NEC, RKC, Hapoel Tel Aviv, Legia Warschau, SV Ried en Rapid Wien was vrij saai hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 11:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens. Maar dat doet niks af aan het feit dat je regelmatig comments leest (niet per se in dit topic) over dat PSV zo saai speelt. Dat was misschien 5 seizoenen terug een keer het geval, maar nu echt niet
Precies, maar toch winnen we ongeveer al die partijen. Zulke wedstrijden heeft elke ploeg.quote:Op zondag 27 november 2011 11:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV tegen Utrecht, NEC, RKC, Hapoel Tel Aviv, Legia Warschau, SV Ried en Rapid Wien was vrij saai hoor.
Op voetbalzone, onder het wedstrijdverslag. Daar heb ik de samenvatting gezien.quote:Op zondag 27 november 2011 12:15 schreef miep63 het volgende:
Heb alleen op teletekst gezien dat PSV met zulke mooie cijfers van Groningen gewonnen heeft. Samenvatting op tv heb ik gemist. Op youtube en psv.nl heb ik geprobeerd een samenvatting terug te vinden, maar helaas.
Jezus, wat een opmerkingquote:Op zondag 27 november 2011 11:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV tegen Utrecht, NEC, RKC, Hapoel Tel Aviv, Legia Warschau, SV Ried en Rapid Wien was vrij saai hoor.
Dank je voor de tip.quote:Op zondag 27 november 2011 12:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Op voetbalzone, onder het wedstrijdverslag. Daar heb ik de samenvatting gezien.
Wanneer was die wedstrijd?quote:Op zondag 27 november 2011 11:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet alleen, maar je kan ook niet ontkennen dat Groningen (uit) gewoon erg slecht is.quote:Op zondag 27 november 2011 12:47 schreef miep63 het volgende:
Ik ergerde me wel het meest aan de verslaggeving van Jeroen Grueter, alsof PSV alleen maar gewonnen heeft, omdat Groningen zo slecht was.
Jeroen Grueter is sowieso een mongool.... Die kerel rukt zich suf op Messiquote:Op zondag 27 november 2011 12:47 schreef miep63 het volgende:
Ik ergerde me wel het meest aan de verslaggeving van Jeroen Grueter, alsof PSV alleen maar gewonnen heeft, omdat Groningen zo slecht was.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jeroen Grueter is sowieso een mongool.... Die kerel rukt zich suf op Messi
Lees ff een stukje terugquote:Op zondag 27 november 2011 13:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand een link naar samenvatting ofzo? of nog niet beschikbaar zeker
Die kutkoppen van EL hebben alles gelocked op hun site en halen alles van YouTube getyftquote:Op zondag 27 november 2011 13:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand een link naar samenvatting ofzo? of nog niet beschikbaar zeker
Uhm..... Beterschap?quote:Op zondag 27 november 2011 19:34 schreef StijnDa het volgende:
Hamburger SV weken zonder Berg.
Brand los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |