Ik ook niet hoor. Ninja editquote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf juist niet passen op 10. Hij geeft te weinig ballen op tijd af.
Je zag hem tegen FC Groningen ook dat hij soms Matavz niet vrij zag.
Rechts half is gewoon perfect voor hem, omdat hij daar dan niet op afgerekend wordt.
Wijnaldum is een neger, dus daar kon hij weleens mee winnenquote:
Het ziet eruit alsof ze niet echt bij de ervaren supporters zitten, nee. Desalniettemin waardeer ik eenieder die samen met mij z'n zondag opgeeft voor ons cluppie, dus laat ze lekker. Ze zijn er tenminste voor de club.quote:Op maandag 28 november 2011 00:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou als ik zo in die bus kijk zou ik daar alvast mee beginnen
In tegenstelling tot Cara, die vanmiddag olijk op Fok postte tijdens RKC-FEYquote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof ze niet echt bij de ervaren supporters zitten, nee. Desalniettemin waardeer ik eenieder die samen met mij z'n zondag opgeeft voor ons cluppie, dus laat ze lekker. Ze zijn er tenminste voor de club.
Mag je best.quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef De_kromme het volgende:
Waarom mag ik niet vragen wat de meningen hier zijn over de supporters van het befaamde filmpje?
quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef De_kromme het volgende:
Waarom mag ik niet vragen wat de meningen hier zijn over de supporters van het befaamde filmpje?
Maar ik zou dan wel eens willen weten wat jij voor je club doet? Hoeveel uitwedstrijden maak jij per jaar mee, zoals deze jongens?quote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof ze niet echt bij de ervaren supporters zitten, nee. Desalniettemin waardeer ik eenieder die samen met mij z'n zondag opgeeft voor ons cluppie, dus laat ze lekker. Ze zijn er tenminste voor de club.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum17/137.php#postquote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh dat klopt hoor, ik kan niet elke uitwedstrijd aanwezig zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Cara, die vanmiddag olijk op Fok postte tijdens RKC-FEY
quote:Op maandag 28 november 2011 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit kan uren doorgaan
[ afbeelding ]
SCC en zo af en toe pak ik nog een uitwedstrijd mee. En welke jongens heb je het over? BoWa?quote:Op maandag 28 november 2011 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Maar ik zou dan wel eens willen weten wat jij voor je club doet? Hoeveel uitwedstrijden maak jij per jaar mee, zoals deze jongens?
quote:Legia - PSV woensdag bij Eredivisie Live
De Europa League wedstrijd tussen Legia Warschau en PSV zal niet live worden uitgezonden op het open net. Betaalzender Eredivisie Live zendt de wedstrijd vanaf 21.05 uur live uit. Om 23.15 uur volgt wel een samenvatting op RTL7. PSV is al zeker van overwintering, woensdag staat de eerste plaats in de poule nog op het spel.
Ja hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het wordt helaas weggehaald door de moderators. Nog een mening over BoWa?
En ook al geen beker vanwege dat nare Go Aheadquote:Op maandag 28 november 2011 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel lucky Feyenoord dat zij geen europese tussendoor hebben
Alsof BoWa zo in de bus zitquote:Op maandag 28 november 2011 00:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
SCC en zo af en toe pak ik nog een uitwedstrijd mee. En welke jongens heb je het over? BoWa?
Volgens mij beweert hij hier nog wel eens dat hij meegaat naar uitwedstrijden met combi's. En waarom zou ik respect moeten hebben voor andere uitsupporters? Geniaal om dat volk bij PSV te zien in de bus. En dan heb je ook het altijd leuke 410.quote:Op maandag 28 november 2011 00:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof BoWa zo in de bus zitBlijf maar lekker in je waanwereld.
Daarnaast; een SCC en zo af en toe een uitwedstrijdje? Dan zou je respect moeten hebben voor uitsupporters, ongeacht of hun club je aanstaat of niet. Jij weet dus hoe uitvakken zijn.
Waarom spring je zo van de hak op de tak? Nu gaat het ineens weer over het aantal supporters in uitvakken? BoWa is inderdaad een uitsupporter, evenals ikzelf maar beide gaan niet over tot dit soort taferelen, ben maar niet bangquote:Op maandag 28 november 2011 00:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Volgens mij beweert hij hier nog wel eens dat hij meegaat naar uitwedstrijden met combi's. En waarom zou ik respect moeten hebben voor andere uitsupporters? Geniaal om dat volk bij PSV te zien in de bus. En dan heb je ook het altijd leuke 410.
Gelukkig krijgen wij nog wel uitvakken vol i.t.t. PSV.
Sow, een 2003 topicquote:Op maandag 28 november 2011 00:06 schreef Cara het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum17/137.php#post
[..]
Oh dat klopt hoor, ik kan niet elke uitwedstrijd aanwezig zijn.
Maar mijn schoenen blijven in elk geval aan wanneer ik wel ga.
'wij'. Gisteren was je nog niet eens voor Feyenoordquote:Op maandag 28 november 2011 00:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Volgens mij beweert hij hier nog wel eens dat hij meegaat naar uitwedstrijden met combi's. En waarom zou ik respect moeten hebben voor andere uitsupporters? Geniaal om dat volk bij PSV te zien in de bus. En dan heb je ook het altijd leuke 410.
Gelukkig krijgen wij nog wel uitvakken vol i.t.t. PSV.
Nope. We kregen van de gemeente Arnhem minder kaarten.quote:Op maandag 28 november 2011 00:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow, een 2003 topic
Uitvak bij Vitesse zat bij ons voller dan bij Feyenoord als ik me niet vergis.
Bovendien; ik deed een aanname dat je hier postte vanmiddag, was nergens op gebaseerd. Gelukkig bevestig je het.
Wie zegt dat ik het over Feijenoord heb?quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
'wij'. Gisteren was je nog niet eens voor Feyenoord
Dan maak je eens kenbaar. Voor welke club bende gij.quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over Feijenoord heb?
Dan gaat dat argument over uitvakken ook niet op, want er zijn héél veel supporters die misgrepen voor een kaartje tegen Feyenoord. Anders had ie helemaal vol gezeten.quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. We kregen van de gemeente Arnhem minder kaarten.
950 ofzo. Uitverkocht uiteraard.
Aha.quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. We kregen van de gemeente Arnhem minder kaarten.
950 ofzo. Uitverkocht uiteraard.
Dat zal voor eeuwig een raadsel blijven voor jou. Hoop dat je wel kan slapen vannacht.quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan maak je eens kenbaar. Voor welke club bende gij.
1600 ja? Lijkt me erg sterk.quote:Op maandag 28 november 2011 00:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan gaat dat argument over uitvakken ook niet op, want er zijn héél veel supporters die misgrepen voor een kaartje tegen Feyenoord. Anders had ie helemaal vol gezeten.
Lol, en maar afgeven op andere clubs en meepraten met jan en alleman. Zo makkelijk als ze jou geen weerwoord kunnen bieden.quote:Op maandag 28 november 2011 00:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat zal voor eeuwig een raadsel blijven voor jou. Hoop dat je wel kan slapen vannacht.
Nee. Vanwege een gebrek aan parkeerplekkenquote:Op maandag 28 november 2011 00:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha.
Vanwege jullie naam zeker. Toppie.
Oh bij ons ook. Ik kon gewoon mijn auto kwijt, geen probleem hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Vanwege een gebrek aan parkeerplekken
Was deels autocombi.
Supportersvereniging kwam met de mededeling dat ze i.v.m vervoersmogelijkheden en veiligheidsoverwegingen niet meer kaarten konden verspreiden, anders had het complete vak vol gezeten. Waarom zouden ze tegen me liegen?quote:Op maandag 28 november 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
1600 ja? Lijkt me erg sterk.
Laatste keer dat dat lukte was 2002?
Ja. Die 3 man en een paardenkop kunnen ze wel kwijt.quote:Op maandag 28 november 2011 00:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh bij ons ook. Ik kon gewoon mijn auto kwijt, geen probleem hoor.
hihi.quote:Op maandag 28 november 2011 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Die 3 man en een paardenkop kunnen ze wel kwijt.
Waarom zouden er nu wel 1600 man meegaan terwijl dat voorheen ook nooit lukte?quote:Op maandag 28 november 2011 00:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Supportersvereniging kwam met de mededeling dat ze i.v.m vervoersmogelijkheden en veiligheidsoverwegingen niet meer kaarten konden verspreiden, anders had het complete vak vol gezeten. Waarom zouden ze tegen me liegen?
Je moet ook 1600 man kunnen vervoeren en beveiligen. D'r waren er genoeg, maar de supportersvereniging is qua combi's niet om over naar huis te schrijven bij PSV. Al had Feyenoord ons de halve Kuip toegezegd.quote:Op maandag 28 november 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zouden er nu wel 1600 man meegaan terwijl dat voorheen ook nooit lukte?
PSV maakt een schatting hoeveel supporters ze meenemen en geven dat door aan Feyenoord. Als PSV 1600 had gezegd hadden ze die kaarten gewoon gekregen. Geen enkel probleem.
Iedereen behalve jij weet wat mijn club is volgens mij. Maar inderdaad wel grappig om te zien dat men geen weerwoord kan bieden, omdat ik discussierend altijd zegevier.quote:Op maandag 28 november 2011 00:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol, en maar afgeven op andere clubs en meepraten met jan en alleman. Zo makkelijk als ze jou geen weerwoord kunnen bieden.
De_kromme, de Stacey van Fok.
Zelfs als dat wel in orde was waren er nooit 1600 man meegegaan. Dat weet jij ook wel.quote:Op maandag 28 november 2011 00:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet ook 1600 man kunnen vervoeren en beveiligen. D'r waren er genoeg, maar de supportersvereniging is qua combi's niet om over naar huis te schrijven bij PSV. Al had Feyenoord ons de halve Kuip toegezegd.
quote:Op maandag 28 november 2011 00:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij weet wat mijn club is volgens mij. Maar inderdaad wel grappig om te zien dat men geen weerwoord kan bieden, omdat ik discussierend altijd zegevier.
Ja, want jij weet dat soort dingen. Je zit zeker in het overleg tussen beide partijen?quote:Op maandag 28 november 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
PSV maakt een schatting hoeveel supporters ze meenemen en geven dat door aan Feyenoord. Als PSV 1600 had gezegd hadden ze die kaarten gewoon gekregen. Geen enkel probleem.
Ik weet zeker van niet. Zelfs een mooie wedstrijd in het buitenland heb ik ze door meer dan 1000 PSV'ers zien worden bekeken. En dan zou Feyenoord uit geen 1600 man op kunnen leveren? Ik weet wel zeker van wel.quote:Op maandag 28 november 2011 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs als dat wel in orde was waren er nooit 1600 man meegegaan. Dat weet jij ook wel.
Geloof je deze onzin zelf nog? Als je al jaren het uitvak niet vol krijgt, is het logisch dat PSV een lagere inschatting maakt van de verwachte supporters die meegaan.quote:Op maandag 28 november 2011 00:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet ook 1600 man kunnen vervoeren en beveiligen. D'r waren er genoeg, maar de supportersvereniging is qua combi's niet om over naar huis te schrijven bij PSV. Al had Feyenoord ons de halve Kuip toegezegd.
Blijf dat maar geloven. In Nederland staat PSV met name tegen grote clubs zijn mannetje in het aantal meegereisde supporters, ben maar niet bang.quote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geloof je deze onzin zelf nog? Als je al jaren het uitvak niet vol krijgt, is het logisch dat PSV een lagere inschatting maakt van de verwachte supporters die meegaan.
Hoe weet jij als ekte supporter dat Caland hier altijd post tijdens de livetopics dan? Leg mij dat eens uit als fanatieke PSV-er.quote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, want jij weet dat soort dingen. Je zit zeker in het overleg tussen beide partijen?
Net zo zeer als dat je ook een echte Feyenoord supporter bent, maar tijdens vrijwel alle wedstrijden van je club het hoogste woord in de FOK topics hebt.
Maar goed, wel leuk om te zien
Omdat PSV en Feyenoord vaak niet op hetzelfde tijdstip spelen, slimmerik.quote:Op maandag 28 november 2011 00:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoe weet jij als ekte supporter dat Caland hier altijd post tijdens de livetopics dan? Leg mij dat eens uit als fanatieke PSV-er.
En volgens mij is Caland juist vaak te vinden in het stadion, zowel uit als thuis.
Thuiswedstrijden ben ik hier nooit. Ongeveer de helft van de uitwedstrijden ook niet. Maar toch leuk dat je je zo speciaal en stoer voelt omdat je enkel uitwedstrijden meepakt van je club.quote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, want jij weet dat soort dingen. Je zit zeker in het overleg tussen beide partijen?
Net zo zeer als dat je ook een echte Feyenoord supporter bent, maar tijdens vrijwel alle wedstrijden van je club het hoogste woord in de FOK topics hebt.
Maar goed, wel leuk om te zien
quote:Op maandag 28 november 2011 00:30 schreef Whiteguy het volgende:
Kort samengevat: Wijnaldum had nooit naar PSV gemogen want Feyenoord heeft meer uit-supporters. Wat een verrader.
Nou nou nou... Nu doe je jezelf teveel eer aan. Het aanbod was kleiner dan de vraag. En volgens de supportersvereniging was het aantal vragen groot genoeg voor een vol uitvak. Beter bewijs heb ik niet.quote:Op maandag 28 november 2011 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Thuiswedstrijden ben ik hier nooit. Ongeveer de helft van de uitwedstrijden ook niet. Maar toch leuk dat je je zo speciaal en stoer voelt omdat je enkel uitwedstrijden meepakt van je club.
Maar vertel me. Waarom zou PSV nu wel 1600 man meenemen terwijl ze dat de afgelopen 10 jaar niet is gelukt? Daarbij zat zelfs een wedstrijd waarin jullie praktisch kampioen konden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |