Wat een bullshit argument.quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat zelfs een voetballeek kan zien dat Wijnaldum geen dragende speler kan zijn. Te moeilijk voor je?
2 views, goede spamquote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef Oidipous het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin in de wedstrijd?
Als je twee wedstrijden van Feijenoord hebt gezien waar Wijnaldum in speelt (random) zie je al dat hij geen dragende speler is.quote:Op zondag 27 november 2011 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een bullshit argument.
'Een voetballeek moet het zien dat Wijnaldum geen dragende speler was'
Je probeert met zo'n kut argument je standpunt beter te brengen, maar je zegt gewoon niets.
Wat is een voetballeek volgens jou?
En wat moeten ze weten?
Feyenoord-PSV vorig jaar? Dragend.quote:Op zondag 27 november 2011 23:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je twee wedstrijden van Feijenoord hebt gezien waar Wijnaldum in speelt (random) zie je al dat hij geen dragende speler is.
Welke 2 wedstrijden?quote:Op zondag 27 november 2011 23:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je twee wedstrijden van Feijenoord hebt gezien waar Wijnaldum in speelt (random) zie je al dat hij geen dragende speler is.
Nee, uitschieter.quote:Op zondag 27 november 2011 23:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord-PSV vorig jaar? Dragend.
Ja, op die manier blijft het welles, nietes. Hij kon in zijn eentje een wedstrijd opengooien en het team op sleeptouw nemen, zie Feyenoord-PSV als bewijs. Dat kun je als dooddoener altijd afdoen met 'Uitschieter.'quote:Op zondag 27 november 2011 23:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, uitschieter.
Misschien moet je anders even de 5 wedstrijden voor deze pot kijken.
Oh oh oh, wat was het een dragende speler
Ik zeg toch, random. Lezen, te moeilijk voor je? Zelfs als hij twee goede wedstrijden speelt, zie je dat hij niet dragend is voor het team. En waarom zou ik met meerdere meningen komen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke 2 wedstrijden?
Als ik 2 goede wedstrijden van hem zie en hem daardoor een dragende speler vindt, wie ben jij dan om mij over te halen dat hij niet dragend was?
Kom met bewijzen.
Wedstrijd beelden
Meerdere meningen/argumenten
Luister maar naar je eigen supporters, kinders.quote:Op zondag 27 november 2011 23:39 schreef rubbereend het volgende:
Wijnaldum was bij Feyenoord geen dragende spelers. Als ze überhaupt dragende spelers hadden gehad dan waren ze niet zo vaak door hun niveau gezakt. Sterker nog, nauwelijks mensen in dit topic die in hem een dragende speler voor PSV zagen......
Je praat gewoon onzin.quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zeg toch, random. Lezen, te moeilijk voor je? Zelfs als hij twee goede wedstrijden speelt, zie je dat hij niet dragend is voor het team. En waarom zou ik met meerdere meningen komen.
Conclusie: je lult teveel onzin kiddo.
Ik vorm mijn eigen mening, zou je ook eens moeten proberen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef De_kromme het volgende:
Luister maar naar je eigen supporters, kinders.
Dat klopt, zo kun je bezig blijven.quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, op die manier blijft het welles, nietes. Hij kon in zijn eentje een wedstrijd opengooien en het team op sleeptouw nemen, zie Feyenoord-PSV als bewijs. Dat kun je als dooddoener altijd afdoen met 'Uitschieter.'
Doet me denken aan spelers die een schitterende goal maken waarbij commentaar 'gewoon geluk' de kop opsteekt.
Waarom was dat dan trouwens?quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Qua status bij PSV en Feyenoord onvergelijkbaar
Verder is Ronald Koeman destijds bij PSV uitgefloten. Belachelijk, hij heeft ons zelfs mede de Europacup 1 mee bezorgd
Vergeet je eigen mening en bekijk de feiten eens objectief. Dat zou een begin zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vorm mijn eigen mening, zou je ook eens moeten proberen.
Nogmaals; Feyenoord-PSV. Dragend.
trainer bij Ajax. Schaamde me kapot op de tribunequote:
Want die hebben een monopolypositie op een mening over Wijnaldum? Dan kan ik ook geen mening vormen over Bakkal want die speelde dan wel bij PSV, maar nu bij Feyenoord. Achja..quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat klopt, zo kun je bezig blijven.
Daarom moeten de PSV'ers maar aan de Feyenoorders overlaten of hij voor Feyenoord bepalend was of niet.
Wat lul je nou? Je kan prima een mening vormen over de tijd dat Bakkal bij PSV speelde. Hij legt juist uit dat Feijenoorders Wijnaldum beter kunnen inschatten toen hij nog bij Feijenoord speelde.quote:Op zondag 27 november 2011 23:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want die hebben een monopolypositie op een mening over Wijnaldum? Dan kan ik ook geen mening vormen over Bakkal want die speelde dan wel bij PSV, maar nu bij Feyenoord. Achja..
Ik bekijk de feiten en zie dat Feyenoord vanaf minuut 1 door Wijnaldum op sleeptouw wordt genomen. Dat heb ik hem vaker zien doen en zie hem daarom als dragende speler. Jij vroeg om 2 wedstrijden, ik presenteer jou de wedstrijd tegen 1 van de topfavorieten van vorig jaar die op het juiste moment door (in mijn ogen) Wijnaldum werd ontvangen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vergeet je eigen mening en bekijk de feiten eens objectief. Dat zou een begin zijn.
Het is zo simpel buitendamquote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bekijk de feiten en zie dat Feyenoord vanaf minuut 1 door Wijnaldum op sleeptouw wordt genomen. Dat heb ik hem vaker zien doen en zie hem daarom als dragende speler. Jij vroeg om 2 wedstrijden, ik presenteer jou de wedstrijd tegen 1 van de topfavorieten van vorig jaar die op het juiste moment door (in mijn ogen) Wijnaldum werd ontvangen.
Waar blijft die tweede wedstrijd dat hij volgens jou "dragend" was dan?quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bekijk de feiten en zie dat Feyenoord vanaf minuut 1 door Wijnaldum op sleeptouw wordt genomen. Dat heb ik hem vaker zien doen en zie hem daarom als dragende speler. Jij vroeg om 2 wedstrijden, ik presenteer jou de wedstrijd tegen 1 van de topfavorieten van vorig jaar die op het juiste moment door (in mijn ogen) Wijnaldum werd ontvangen.
Waarom zouden fans boos zijn, als je hem niet goed vonden??quote:Boze Feyenoord-fans
Wijnaldum zou ongeveer vijf miljoen euro moeten kosten. Niet alle Feyenoord-fans zijn gelukkig met de op handen zijnde transfer. De zoekterm #WijnaldumNSB werd zelfs trending topic op Twitter. Dit betekent dat de term één van de meestbesproken onderwerpen was op de microblog.
Omdat hij naar een concurrent ging, debiel!quote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom zouden fans boos zijn, als je hem niet goed vonden??
Als Fernandes weg zou gaan naar PSV, zou iedereen hem gratis vervoeren naar Eindhoven.
Ja, ik ben het daar niet mee eens. Ik vond hem dragend bij Feyenoord, bij PSV is ie meer een aanreiker. Oogkleppen af en hij zou die rol prima vervullen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is zo simpel buitendam
Als je er 2x zoveel niet bent als wel, ben je geen dragende speler.
Een dragende speler is iemand die zn team draagt, niet in de weg loopt.
Wijnaldum was veel te jong om uberhaupt die status op zich te kunnen nemen los van zijn spel, maar dat is vakkundig door de media door jullie strot geduwd en dat wordt door jullie hierboven gewoon doodleuk meegenomen in de mening.
FC Groningen 5-1 mssquote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar blijft die tweede wedstrijd dat hij volgens jou "dragend" was dan?
Het gaat er niet om dat hij goed is. Natuurlijk is hij goed, maar niet dragend. Ik snap dat het moeilijk voor je is dat daar een verschil in zit kiddo.quote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Fernandes weg zou gaan naar PSV, zou iedereen hem gratis vervoeren naar Eindhoven.
1. Wijnaldum komt van Sparta.quote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Omdat hij naar een concurrent ging, debiel!![]()
Hoe zou jij reageren als .. ja.. een speler uit je eigen jeugd met talent.. euh.. laat maar
Als dat je enige tegenargument is, weet ik voldoendequote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar blijft die tweede wedstrijd dat hij volgens jou "dragend" was dan?
Ik zeg nergens dat het een slechte speler is. Hij hoort alleen niet op 10 thuis naar mijn mening (en die van het merendeel van de Feyenoorders). Rechtshalf waar hij nu staat is een iets beter alternatief. Maar ook daar zie je toch vaak zijn gebreken/ eigenschappen die hij mist maar wel essentieel zijn als je in de as wilt spelen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als jij komt met een andere wedstrijd waar jij hem "dragend" vond.quote:Op zondag 27 november 2011 23:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als dat je enige tegenargument is, weet ik voldoende
quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als jij komt met een andere wedstrijd waar jij hem "dragend" vond.
quote:
Je zegt toch zelf dat hij meer een aanreiker is?quote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik ben het daar niet mee eens. Ik vond hem dragend bij Feyenoord, bij PSV is ie meer een aanreiker. Oogkleppen af en hij zou die rol prima vervullen.
Dus nu is dat het probleem? Ik weet niet wat dragend is?quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als jij komt met een andere wedstrijd waar jij hem "dragend" vond.
Volgens mij snap je inderdaad niet helemaal wat het woord dragend inhoudt, zie de post van Cara en lees hem een paar keer goed door zou ik zeggen.
EEN CONCURRENTquote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Omdat hij naar een concurrent ging, debiel!![]()
Hoe zou jij reageren als .. ja.. een speler uit je eigen jeugd met talent.. euh.. laat maar
Ik vind hem zelf juist niet passen op 10. Hij geeft te weinig ballen op tijd af.quote:Op zondag 27 november 2011 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het een slechte speler is. Hij hoort alleen niet op 10 thuis naar mijn mening (en die van het merendeel van de Feyenoorders). Rechtshalf waar hij nu staat is een iets beter alternatief. Maar ook daar zie je toch vaak zijn gebreken/ eigenschappen die hij mist maar wel essentieel zijn als je in de as wilt spelen.
Dat maakte hem ook nooit een dragende speler bij Feyenoord.
Nu is het een aanreiker, ja. Ik vond hem bij Feyenoord een drager.quote:Op zondag 27 november 2011 23:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Je zegt toch zelf dat hij meer een aanreiker is?
Dat was hij bij Feyenoord ook, al liet dat aanreiken ook nogal vaak te wensen over
Hij heeft gewoon niet de capaciteiten om dragend te zijn, nu niet, en 2 jaar geleden ook niet.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
EEN CONCURRENT
LAAT ME EVEN LACHEN;
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Feyenoord is GEEN concurrent voor PSV. Ajax, Twente en AZ... Dat zijn concurrenten.
Feyenoord staat gelijk aan Heerenveen of Groningen. Leuke suptop
Grappig je post blijft maar terugkomenquote:Op zondag 27 november 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Lol, wat een stoere praat van wat internet puistpubers
Lachen.
Eens. Hinderlijk obstakel; de Kuip. Maar dit seizoen moet PSV gewoon 6 punten halen tegen Feyenoord, geen twijfel over mogelijk.quote:Op zondag 27 november 2011 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
EEN CONCURRENT
LAAT ME EVEN LACHEN;
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Feyenoord is GEEN concurrent voor PSV. Ajax, Twente en AZ... Dat zijn concurrenten.
Feyenoord staat gelijk aan Heerenveen of Groningen. Leuke suptop
Feyenoord met een degradatiekandidaat vergelijkenquote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef mrstylo het volgende:
Ik krijg soort AS Monaco gevoel. Supporters denken nog steeds dat het een topclub is, maar uiteindelijk is het een degradatie kandidaat
Grappig dat je het niet weerleggen kan. Iets zegt me dat wij niet op een niveau zittenquote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Grappig je post blijft maar terugkomen
Hoeveel uitwedstrijden maak jij per jaar voor je club? Voor je überhaupt anderen gaat bekritiseren?quote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Deze held van Fok! zat schijnbaar in de befaamde bus. Niet echt serieus te nemen.
Wie grootste lul heeft.quote:Op maandag 28 november 2011 00:00 schreef rubbereend het volgende:
Waar gaat deze discussie eigenlijk inmiddels nog over?
Ah wacht nu is het moment dat ik moet happen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Deze held van Fok! zat schijnbaar in de befaamde bus. Niet echt serieus te nemen.
Cut the crap?quote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moeten onze supporters andere supporters dood schieten dan?
Neehoor, toch blijft het jammer dat niemand op jouw trolls reageert he BoWa?quote:Op maandag 28 november 2011 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah wacht nu is het moment dat ik moet happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |