Wat een bullshit argument.quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat zelfs een voetballeek kan zien dat Wijnaldum geen dragende speler kan zijn. Te moeilijk voor je?
2 views, goede spamquote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef Oidipous het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin in de wedstrijd?
Als je twee wedstrijden van Feijenoord hebt gezien waar Wijnaldum in speelt (random) zie je al dat hij geen dragende speler is.quote:Op zondag 27 november 2011 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een bullshit argument.
'Een voetballeek moet het zien dat Wijnaldum geen dragende speler was'
Je probeert met zo'n kut argument je standpunt beter te brengen, maar je zegt gewoon niets.
Wat is een voetballeek volgens jou?
En wat moeten ze weten?
Feyenoord-PSV vorig jaar? Dragend.quote:Op zondag 27 november 2011 23:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je twee wedstrijden van Feijenoord hebt gezien waar Wijnaldum in speelt (random) zie je al dat hij geen dragende speler is.
Welke 2 wedstrijden?quote:Op zondag 27 november 2011 23:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je twee wedstrijden van Feijenoord hebt gezien waar Wijnaldum in speelt (random) zie je al dat hij geen dragende speler is.
Nee, uitschieter.quote:Op zondag 27 november 2011 23:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord-PSV vorig jaar? Dragend.
Ja, op die manier blijft het welles, nietes. Hij kon in zijn eentje een wedstrijd opengooien en het team op sleeptouw nemen, zie Feyenoord-PSV als bewijs. Dat kun je als dooddoener altijd afdoen met 'Uitschieter.'quote:Op zondag 27 november 2011 23:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, uitschieter.
Misschien moet je anders even de 5 wedstrijden voor deze pot kijken.
Oh oh oh, wat was het een dragende speler
Ik zeg toch, random. Lezen, te moeilijk voor je? Zelfs als hij twee goede wedstrijden speelt, zie je dat hij niet dragend is voor het team. En waarom zou ik met meerdere meningen komen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke 2 wedstrijden?
Als ik 2 goede wedstrijden van hem zie en hem daardoor een dragende speler vindt, wie ben jij dan om mij over te halen dat hij niet dragend was?
Kom met bewijzen.
Wedstrijd beelden
Meerdere meningen/argumenten
Luister maar naar je eigen supporters, kinders.quote:Op zondag 27 november 2011 23:39 schreef rubbereend het volgende:
Wijnaldum was bij Feyenoord geen dragende spelers. Als ze überhaupt dragende spelers hadden gehad dan waren ze niet zo vaak door hun niveau gezakt. Sterker nog, nauwelijks mensen in dit topic die in hem een dragende speler voor PSV zagen......
Je praat gewoon onzin.quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zeg toch, random. Lezen, te moeilijk voor je? Zelfs als hij twee goede wedstrijden speelt, zie je dat hij niet dragend is voor het team. En waarom zou ik met meerdere meningen komen.
Conclusie: je lult teveel onzin kiddo.
Ik vorm mijn eigen mening, zou je ook eens moeten proberen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef De_kromme het volgende:
Luister maar naar je eigen supporters, kinders.
Dat klopt, zo kun je bezig blijven.quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, op die manier blijft het welles, nietes. Hij kon in zijn eentje een wedstrijd opengooien en het team op sleeptouw nemen, zie Feyenoord-PSV als bewijs. Dat kun je als dooddoener altijd afdoen met 'Uitschieter.'
Doet me denken aan spelers die een schitterende goal maken waarbij commentaar 'gewoon geluk' de kop opsteekt.
Waarom was dat dan trouwens?quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Qua status bij PSV en Feyenoord onvergelijkbaar
Verder is Ronald Koeman destijds bij PSV uitgefloten. Belachelijk, hij heeft ons zelfs mede de Europacup 1 mee bezorgd
Vergeet je eigen mening en bekijk de feiten eens objectief. Dat zou een begin zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vorm mijn eigen mening, zou je ook eens moeten proberen.
Nogmaals; Feyenoord-PSV. Dragend.
trainer bij Ajax. Schaamde me kapot op de tribunequote:
Want die hebben een monopolypositie op een mening over Wijnaldum? Dan kan ik ook geen mening vormen over Bakkal want die speelde dan wel bij PSV, maar nu bij Feyenoord. Achja..quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat klopt, zo kun je bezig blijven.
Daarom moeten de PSV'ers maar aan de Feyenoorders overlaten of hij voor Feyenoord bepalend was of niet.
Wat lul je nou? Je kan prima een mening vormen over de tijd dat Bakkal bij PSV speelde. Hij legt juist uit dat Feijenoorders Wijnaldum beter kunnen inschatten toen hij nog bij Feijenoord speelde.quote:Op zondag 27 november 2011 23:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want die hebben een monopolypositie op een mening over Wijnaldum? Dan kan ik ook geen mening vormen over Bakkal want die speelde dan wel bij PSV, maar nu bij Feyenoord. Achja..
Ik bekijk de feiten en zie dat Feyenoord vanaf minuut 1 door Wijnaldum op sleeptouw wordt genomen. Dat heb ik hem vaker zien doen en zie hem daarom als dragende speler. Jij vroeg om 2 wedstrijden, ik presenteer jou de wedstrijd tegen 1 van de topfavorieten van vorig jaar die op het juiste moment door (in mijn ogen) Wijnaldum werd ontvangen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vergeet je eigen mening en bekijk de feiten eens objectief. Dat zou een begin zijn.
Het is zo simpel buitendamquote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bekijk de feiten en zie dat Feyenoord vanaf minuut 1 door Wijnaldum op sleeptouw wordt genomen. Dat heb ik hem vaker zien doen en zie hem daarom als dragende speler. Jij vroeg om 2 wedstrijden, ik presenteer jou de wedstrijd tegen 1 van de topfavorieten van vorig jaar die op het juiste moment door (in mijn ogen) Wijnaldum werd ontvangen.
Waar blijft die tweede wedstrijd dat hij volgens jou "dragend" was dan?quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bekijk de feiten en zie dat Feyenoord vanaf minuut 1 door Wijnaldum op sleeptouw wordt genomen. Dat heb ik hem vaker zien doen en zie hem daarom als dragende speler. Jij vroeg om 2 wedstrijden, ik presenteer jou de wedstrijd tegen 1 van de topfavorieten van vorig jaar die op het juiste moment door (in mijn ogen) Wijnaldum werd ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |