Film je ook weer de busreis ?quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop zo dat hij er zondag ene inschieten dan dat W'tje doet
Ik neem me voor de variatie eens een fototoestel mee. Schuimbekkende Feyenoorders die OEGABOEGA doen en wild worden, i like it
Neem je wel je goede schoenen mee?quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik neem me voor de variatie eens een fototoestel mee. Schuimbekkende Feyenoorders die OEGABOEGA doen en wild worden, i like it
Vergeet je het klepje niet van de camera te halen?quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Deze beelden ken ikquote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Schuimbekkende Feyenoorders die OEGABOEGA doen en wild worden, i like it
Hij doet het redelijk goed ja, maar een held, nee.quote:Op zondag 27 november 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Jullie zijn maar wat blij met Otje.
Bakkal een held? Que?quote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan, maar nu trek je het op jou persoonlijk. Ik stel dat ze van VI tot het Feyenoord netwerk tot fansites het erover eens waren dat er een dragende speler naar PSV vertrok. Bakkal zat bij PSV op de bank en is in Rotterdam een held.
Een dragende speler hoeft niet perse goed te zijn. Jij denkt dat als je één van de beste spelers van het team bent je meteen "dragend" moet zijn. Dat is Wijnaldum dus absoluut niet.quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In vergelijking met wat er verder rondloopt? Ja.
Ik zal toch niet de enige zijn die de ironie in je post ziet?quote:Op zondag 27 november 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Lol, wat een stoere praat van wat internet puistpubers
Lachen.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het? Wijnaldum is geen dragende speler, dat ziet zelfs een voetballeek. Die jongen draait lekker mee als het team goed speelt.
Volg het voetbal eens zou ik zeggen, heb je de afgelopen jaren wel een wedstrijd van Feijenoord gezien sowieso?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Complete onzin. Als buitenstaander, ik volg Feijenoord niet eens, zie je dat Wijnaldum een speler is die alleen in een goeddraaiend team meekomt. Hij is absoluut géén drager.
Hij host gezellig mee met de harde kern van PSV in die bus. Ik zou me doodschamen als mijn club dat soort mongolen kende.quote:Op zondag 27 november 2011 23:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zal toch niet de enige zijn die de ironie in je post ziet?
Jij hebt geen club.quote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij host gezellig mee met de harde kern van PSV in die bus. Ik zou me doodschamen als mijn club dat soort mongolen kende.
Daarom zeg ik ook dat zelfs een voetballeek kan zien dat Wijnaldum geen dragende speler kan zijn. Te moeilijk voor je?quote:
Qua status bij PSV en Feyenoord onvergelijkbaarquote:Op zondag 27 november 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij oude club dragende speler, vreselijk populair, doen een belofte en komen deze niet na. Van Nistelrooij kon financieel omhoog, Wijnaldum sportief.
Appels met peren?
Jaja, het is allemaal waterdicht.quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat zelfs een voetballeek kan zien dat Wijnaldum geen dragende speler kan zijn. Te moeilijk voor je?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi die Feyenoorders hier. Aandoenlijk ook. Kunnen ze eens posten in een topic van een echte topclub.
Nog nooit een wedstrijd geweest en maar praten over YT filmpjes. LOL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |