Dat is eventueel een mogelijkheid, zal dan wel over gestemd moeten wordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:22 schreef jonkolier het volgende:
Ik zit er ook in! nieuwe speler. Als er genoeg animo is kan je toch ietsjes groter maken?
quote:There was a problem
There is not room in this league if all teams from last year return. To join, get the commissioner to increase the maximum number of teams, or remove teams that will not be returning. (Error #638)
Ik zit erinquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ik heb 2 redelijk inactieve leden van vorig jaar geschrapt, probeer het nog maar een keer
There is not room in this league if all teams from last year return. To join, get the commissioner to increase the maximum number of teams, or remove teams that will not be returning. (Error #638)quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:29 schreef Reanimation het volgende:
Vorig seizoen deden er 9 spelers mee, deze plekken blijven gereserveerd voor de desbetreffende spelers (voor ca. 1 week). De overgebleven 3 plekken gaan volgens first come first serve concept
Ik zou je alleen al een voorkeursbehandeling moeten geven vanwege je username & favorite teamquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
There is not room in this league if all teams from last year return. To join, get the commissioner to increase the maximum number of teams, or remove teams that will not be returning. (Error #638)
Zuur, aangezien ik de eerste was in het NBA-topic die begon over de fantasy-league. First come, first serve?
Dat was ook mijn standpunt, maar indien het echt zo ver komt.. zou er een poll moeten komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef popolon het volgende:
Ik zou wel 12 teams max doen, anders blijft er verrekte weinig over op de waiver.
Bedankt! Maar toen ik mijn team aan het maken was en me bij de laatste stap wilde registreren, kreeg ik weer dezelfde melding. Lijkt er op alsof iemand me weer net voor is geweestquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:42 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ik zou je alleen al een voorkeursbehandeling moeten geven vanwege je username & favorite team![]()
Dus bij deze.. go ahead!
Ik heb totaal 3 spelers van vorig jaar geen uitnodiging gestuurd om deel te nemen, vooral wegens lange inactiviteit vorig jaar.. deze spelers kunnen indien ze dit jaar wel van plan zijn actief deel te nemen alsnog een PM sturen naar mij (dan ga ik kijken wat er mogelijk is!).
De bastard!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:48 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Bedankt! Maar toen ik mijn team aan het maken was en me bij de laatste stap wilde registreren, kreeg ik weer dezelfde melding. Lijkt er op alsof iemand me weer net voor is geweest
Ik ben zo'n uur geleden gejoined. Er zijn nu overigens 11 teams.. hoe kan het dat je niet kunt joinen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:48 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Bedankt! Maar toen ik mijn team aan het maken was en me bij de laatste stap wilde registreren, kreeg ik weer dezelfde melding. Lijkt er op alsof iemand me weer net voor is geweest
Spelers van vorig jaar krijgen een voorkeursbehandeling! Zolang die uitgenodigd zijn nemen ze een plek in van de 12..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik ben zo'n uur geleden gejoined. Er zijn nu overigens 11 teams.. hoe kan het je niet kunt joinen?
Ben er nu wel doorgekomen! Bedankt voor de snelle service, Reanimation!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef Reanimation het volgende:
[..]
De bastard!In dat geval gaat ook de laatste speler van vorig jaar die nog niet gereageerd heeft weg. Try again in 1 min!
Aha.. ik doe samen met een maat van mij mee dit jaar, heb altijd ESPN Fantasy gedaan met NBA en een maat van mij ook. Ik vind echter Yahoo veel fijner (blijkt uit ervaring nu met Fantasy Hockey). Ik dacht dat het gewoon mocht..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Spelers van vorig jaar krijgen een voorkeursbehandeling! Zolang die uitgenodigd zijn nemen ze een plek in van de 12..
No problem hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Aha.. ik doe samen met een maat van mij mee dit jaar, heb altijd ESPN Fantasy gedaan met NBA en een maat van mij ook. Ik vind echter Yahoo veel fijner (blijkt uit ervaring nu met Fantasy Hockey). Ik dacht dat het gewoon mocht..
Als emokid net zo actief is in de NBA als in de NHL fantasyleague, zal dat geen probleem wordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Reanimation het volgende:
[..]
No problem hoorzolang je maar actief meedoet!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:57 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Als emokid net zo actief is in de NBA als in de NHL fantasyleague, zal dat geen probleem worden
Had ik ook al gedaan via topic report dan..quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef BusterPosey het volgende:
Ik heb een mod overigens gevraagd om de TT aan te passen vanwege het spelfoutje.![]()
[SPT] Feedback enzulks
Ben jij niet al aangemeld?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:48 schreef JayJay8 het volgende:
Als er nog een plek vrijkomt zou ik graag meedoen
Nvmquote:Op zondag 27 november 2011 17:58 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ben jij niet al aangemeld?
'Team JayJay8' vind ik redelijk goed passen bij jouw gebruikersnaam.. weet niet waarom
Wat mij betreft gewoon hier. Dit topic is er nu tochquote:Op zondag 27 november 2011 20:13 schreef TheFastOne het volgende:
Blijven we trouwens hier om met elkaar te communiceren of gaan we het forum daar gebruiken?
Yep. Je kunt natuurlijk wel traden met andere spelers om het alsnog te beinvloeden, maar de resultaten zijn echt out of your hands.quote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef TheFastOne het volgende:
Misschien heel stom, maar ik heb dit ook nog nooit echt actief gedaan en me er dus ook nooit echt in verdiept...
Maar je draft de spelers in het begin, probeert een zo goed mogelijk allround team te krijgen en dan is het merendeels out of your hands?
Ten dele klopt je verhaal.quote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef TheFastOne het volgende:
Misschien heel stom, maar ik heb dit ook nog nooit echt actief gedaan en me er dus ook nooit echt in verdiept...
Maar je draft de spelers in het begin, probeert een zo goed mogelijk allround team te krijgen en dan is het merendeels out of your hands?
Dus je krijgt ook punten per block, reb, steal en (een aanname) punten eraf voor TO's?quote:Op zondag 27 november 2011 21:25 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ten dele klopt je verhaal.
Je draft op het begin van het seizoen een team bij elkaar, waarmee je overall in alle categorieën mee kunt draaien. De spelers die niet gedraft worden, kun je echter gedurende het hele seizoen oppikken, dus je blijft actief en daarmee kun je de competitie naar je hand zetten.
Als je bijvoorbeeld merkt dat je na een twintigtal wedstrijden behoefte hebt aan rebounds of blocked shots, kun je in de loop van het seizoen je team daar op aanpassen.
Min of meer wel.quote:Op zondag 27 november 2011 21:34 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dus je krijgt ook punten per block, reb, steal en (een aanname) punten eraf voor TO's?
Dat klopt, dat is een week voor de league (waarschijnlijk) gaat beginnen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef TheGOAT het volgende:
Draft is pas 18 december zag i kdat goed?
Idemquote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef popolon het volgende:
Mijn stem op 12 teams. Mede omdat er anders op de waivers niks overblijft.
Eens.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef popolon het volgende:
Mijn stem op 12 teams. Mede omdat er anders op de waivers niks overblijft.
Is er een mogelijkheid om de draft naar de zaterdagavond te verzetten? Of anders eventueel naar een wat later tijdstip op de zondagavond?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is een week voor de league (waarschijnlijk) gaat beginnen.
Ook hier maar weer een poll van maken danquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:59 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om de draft naar de zaterdagavond te verzetten? Of anders eventueel naar een wat later tijdstip op de zondagavond?
Zo niet, dan niet... maar het zou mij stiekum wel heel goed uitkomen
Ik heb op ESPN wel een paar drafts gedaan, maar eigenlijk allemaal auction drafts met 10 personen, dus dat is absoluut niet te vergelijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef TheFastOne het volgende:
Iemand nog bezig met mock drafts?
Op zich misschien het proberen waard, en dan met promotie/degradatie regeling werken, zodat je 1e en 2e divisie hebt. Eerste 2 teams uit 2e divisie zouden dan volgend jaar in kunnen stromen in de 1e divsie, ten koste van de twee laagst geklasseerde teams.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:30 schreef Reanimation het volgende:
Ik zou bijna overwegen om een 2e league te maken.. best veel interesse!
Volg het topic zou ik zeggen... kan moeilijk iedereen persoonlijk gaan PMenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef Mujahedine het volgende:
Ik zou ook graag joinen, dus wanneer er een tweede league komt, stuur me gerust een PM...
Jupquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:33 schreef emokid het volgende:
Hoe wil je de punten gaan tellen, het is toch rotisserie? Of wil je dan een 24-punten rotisserie systeem toepassen op alle stats?
Mijn zegen heb je hoor, maar bij de eerlijkheidsfactor zet ik mijn vraagtekens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:53 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Jupdat is het meest makkelijke en eerlijke!
Dat is helaas altijd een factor.. ook in 'onze' 1e league is die kans er..quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:58 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je hoor, maar bij de eerlijkheidsfactor zet ik mijn vraagtekens.
Stel dat in één van de leagues slechts 1 of 2 teams heel actief blijken te zijn en de rest helemaal niet, dan kunnen die dus alle waiver picks voor zich zelf claimen, en dan hebben zij dus ook grotere kans om betere stats en dus meer punten te halen, terwijl er 12 teams 'machteloos' bij staan te kijken.
en dat bij de vergelijking er rosters zijn met dubbele spelers. Ik vind dit vergelijkingssysteem niet eerlijk. Kunnen we beter 2 kampioenen hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:58 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je hoor, maar bij de eerlijkheidsfactor zet ik mijn vraagtekens.
Stel dat in één van de leagues slechts 1 of 2 teams heel actief blijken te zijn en de rest helemaal niet, dan kunnen die dus alle waiver picks voor zich zelf claimen, en dan hebben zij dus ook grotere kans om betere stats en dus meer punten te halen, terwijl er 12 teams 'machteloos' bij staan te kijken.
Primaquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:29 schreef emokid het volgende:
[..]
en dat bij de vergelijking er rosters zijn met dubbele spelers. Ik vind dit vergelijkingssysteem niet eerlijk. Kunnen we beter 2 kampioenen hebben.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:21 schreef Reanimation het volgende:
[..]
PrimaZoals gezegd mij maakt het niet gek veel uit!
Maken we er gewoon Major League en Minor League van![]()
Nu 7 'aanmeldingen'..
Is nog niet aangemaakt.. Als ik die aanmaak ben ik automatisch ook lid van de league, maar ik zit al in de 1e league.. (niet dat ik het erg vindt om in 2 leagues mee te doen, maar dan moet dat wel goedgekeurd worden!)quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:21 schreef Omega het volgende:
Wat is de league id van die 2e league.
En kunnen we niet gewoon eastern en western league noemen, ipv major en minor
maar ik doe ook graag mee met die 2e league. Enige setting die voor mij een no go is, als er een maximum aantal wedstrijden per positie is.
En het liefst heb ik ook een auction draft, maar gewone gaat wel sneller
Ik ben wel vaker in een mockdraft geweest, krijg je een foutmelding? Misschien je java tool updaten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:35 schreef emokid het volgende:
Kunnen jullie de mock draft in? Ik baal echt hard dat het niet werkt hier, dan werkt het morgen ook niet..
Waarom FGM en FTM toegevoegd?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:44 schreef Omega het volgende:
Let op, ik heb er 2 categorieën bijgezet, FGM en FTM. De rest is volgens mij op de naam van de league identiek, maar we kunnen er natuurlijk nog over discussiëren. Vooral over de draft tijd, wat mij betreft doen we die later in de week. Vooral omdat we nu in een korte tijd 12 teams moeten krijgen.
Maar zij draften toch ook om 20:00?quote:Op zondag 18 december 2011 00:38 schreef Maravilla het volgende:
Per ongeluk zondag 20:00 aangegeven voor de draft voor League 2, maar dacht er 22:00 stond..Wel het leukste toch? Om samen met League 1 te draften?
quote:Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar zij draften toch ook om 20:00?
Ik ben trouwens ook voor, maar wel kort dag om 12 (nu dus nog 10) managers te krijgen.
Ohhh ok omdat hier 20:00 stond ben ik daar van uit gegaan, maar jullie hebben later pas die poll gedaan, duidelijk. dan doen we gewoon 10 uur.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:28 schreef Reanimation het volgende:
DE FANTASY LEAGUE IS OP DIT MOMENT VOL!!
League ID#: 23613
League Name: FOK! Hoops
Password: nomorelockout
Custom League URL: http://basketball.fantasysports.yahoo.com/league/fokhoops2011
Draft Type: Live Standard Draft
Draft Time: Sun Dec 18 8:00pm CET [ Add to My Calendar ]
Max Teams: 12
Live Draft Pick Time:
Scoring Type: Rotisserie
Max Moves: 80
Max Trades: No maximum
Trade Reject Time: 0
Trade End Date: March 8, 2012
Allow Draft Pick Trades: No
Waiver Time: 1 day
Waiver Type: Continual rolling list
Can't Cut List Provider: None
Trade Review: League Votes
Post Draft Players: Follow Waiver Rules
Max Games Played: No maximum
Weekly Deadline: Daily - Tomorrow
Start Scoring on: Thursday, Dec 1
Make League Publicly Viewable: No
Roster Positions: PG, SG, G, SF, PF, F, C, C, Util, Util, BN, BN, BN
Players Stat Categories: Field Goal Percentage (FG%), Free Throw Percentage (FT%), 3-point Shots Made (3PTM), Points Scored (PTS), Total Rebounds (REB), Assists (AST), Steals (ST), Blocked Shots (BLK), Turnovers (TO)
Mag die post niet meer aanpassen helaasquote:Op zondag 18 december 2011 01:56 schreef Omega het volgende:
[..]
Ohhh ok omdat hier 20:00 stond ben ik daar van uit gegaan, maar jullie hebben later pas die poll gedaan, duidelijk. dan doen we gewoon 10 uur.
Ik zie nu pas dat je wat extra had geschrevenquote:Op zondag 18 december 2011 01:45 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Over FGM/FTM ben ik het alsnog niet eens maar goed, nu krijg je namelijk verschillende stats tussen de leagues..
Als iedereen er is +- een uur denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 12:51 schreef Sasman het volgende:
Ben erin. Voor mij maakt het niet echt uit hoe laat. Liefst 20.00 maar anders gaat het ook nogwel.
Trouwens een echte noob hier. Hoelang duurt zo'n draft?
Nou ik zou dan meer zoiets willen voorstellen dat de bovenste 6 van beide league volgend jaar in een league spelenquote:Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef BusterPosey het volgende:
2 aparte leagues is wat mij betreft prima. Als hij opgevuld dient te worden, kunnen zich misschien in het laatste uur nog deelnemers melden die ook al in league 1 spelen.
Eventueel kunnen we een promotie/degradatie regeling afspreken, waarbij (2) beste teams promoveren uit league 2 en (2) slechtste teams degraderen uit league 1? Bij dubbele teams geldt daarbij alleen inschrijving in league 1, andere is voor spek en bonen.
Ook prima, hoor. Eigenlijk maakt het mij ook niet zo veel uit, was maar een ideetjequote:Op zondag 18 december 2011 13:28 schreef Omega het volgende:
[..]
Nou ik zou dan meer zoiets willen voorstellen dat de bovenste 6 van beide league volgend jaar in een league spelenIk heb namelijk niet het idee dat er een D-League is. Maar wat mij betreft blijft iedereen ook volgend jaar, indien ze het leuk vinden, in de zelfde league spelen.
Kan je dus beter geen spelers van League 1 toelaten in League 2, of je moet inderdaad allemaal in dezelfde leagues blijven spelen. Beetje variatie kwa deelnemers de volgende keer kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op zondag 18 december 2011 13:28 schreef Omega het volgende:
[..]
Nou ik zou dan meer zoiets willen voorstellen dat de bovenste 6 van beide league volgend jaar in een league spelenIk heb namelijk niet het idee dat er een D-League is. Maar wat mij betreft blijft iedereen ook volgend jaar, indien ze het leuk vinden, in de zelfde league spelen.
Ik denk inderdaad dat we het moeten uitstellen. Er waren wel genoeg mensen hier die schreven dat ze mee willen doen maar die zijn waarschijnlijk nog niet online geweest.quote:Op zondag 18 december 2011 16:08 schreef Maravilla het volgende:
Voorlopig gaan we in league 2 niet draften neem ik aan? Wat is het minimum qua deelnemers?
Ik kies soms ook een pick pas net voor het einde, soms moet je namelijk echt even kijken wat je nog nodig hebt en wie daarbij de juiste speler is. Als je alles in 1 oogopslag ziet, dan vind ik het heel knap van jequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:58 schreef TheFastOne het volgende:
1. Stephen Curry (GS - PG)
2. LaMarcus Aldridge (Por - PF,C)
3. Nene Hilario (Den - C)
4. Luol Deng (Chi - SF)
5. DeMar DeRozan (Tor - SG,SF)
6. Tim Duncan (SA - PF,C)
7. Nick Young (Was - SG,SF)
8. Jamal Crawford (Atl - PG,SG)
9. Thaddeus Young (Phi - SF,PF)
10. Greg Oden (Por - C)
11. Glen Davis (Orl - PF,C)
12. Metta World Peace (LAL - SG,SF,PF)
13. Brandon Knight (Det - PG)
Heb me er toch maar weer eens aan gewaagd. Al irriteren de autopickers me mateloos... Nog erger zijn de mensen die constant pas 3 seconden voor het einde iemand kiezen...
Hopen dat dat morgen wat sneller gaat
Wel jammer dat de draft vanavond niet doorgaat!quote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we het moeten uitstellen. Er waren wel genoeg mensen hier die schreven dat ze mee willen doen maar die zijn waarschijnlijk nog niet online geweest.
Ja heel jammer, maar ik hoop in ieder geval dat we 12 teams krijgen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:53 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Wel jammer dat de draft vanavond niet doorgaat!
Kris Humphries (Util)quote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef TheFastOne het volgende:
Neeeeee, internet ligt eruit.... Wie zijn mijn Util players? Ik ben BrainlessBirdies.
Telefoon.quote:Op zondag 18 december 2011 23:13 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Kris Humphries (Util)
Jamal Crawford (Util)
Trevor Ariza (Bench)
Rest moet nog komen, edit ik er dadelijk wel bij.
(Maar hoe kun je hier wel posten als internet er uit ligt?)
Hmmm Kanter, kan nog wel eens verrassen...quote:Op zondag 18 december 2011 23:13 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Kris Humphries (Util)
Jamal Crawford (Util)
Trevor Ariza (Bench)
Shannon Brown (Bench)
Enes Kanter (Bench)
(Maar hoe kun je hier wel posten als internet er uit ligt?)
Voor een autopick team ziet het er redelijk gebalanceerd uit.quote:Op maandag 19 december 2011 00:00 schreef popolon het volgende:
Niet ontevreden over de autopick. Ben net in NL aangekomen dus die draft zat er niet in.
Haha, dat gaat nog verwarring opleveren. Of is hij een kloon van jou, Reanimation?quote:
Niet dat ik weetquote:Op maandag 19 december 2011 15:05 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Haha, dat gaat nog verwarring opleveren. Of is hij een kloon van jou, Reanimation?
Fan sinds run-tmc, met nog een boontje voor de Clippers on the side... ondertussen toch een al een tiental jaar armoede met mijn clubs. Maar ziet ernaar uit dat het wachten eindelijk beloond gaat worden.quote:
Haha. Hoe kijk jij overigens terug op de draft gisterenavond? Tevreden met je team?quote:Op maandag 19 december 2011 15:06 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Nu heet ik: 1GoldenStateWarriorsnumero uno
Ja wel redelijk tevreden, ondanks dat ik aan het multitasken for life was.. denk alleen dat ik bij Assists in de problemen ga komen, maar goed als dat het enige is..quote:Op maandag 19 december 2011 15:09 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Haha. Hoe kijk jij overigens terug op de draft gisterenavond? Tevreden met je team?
Ik ben nog steeds een beetje boos op je vanwege feit dat je Marc Gasol net voor mijn neus wegpikte
Ik zei het je gister nogquote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef TheFastOne het volgende:
Nick Young tekent waarschijnlijk bij![]()
Ik wist niet day hij een FA was
Ja ik wil ook best mee doen met 2e leaguequote:Op maandag 19 december 2011 19:23 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Ik zei het je gister nogrisky choice, maar hij heeft voor 1 jaar bijgetekend! das dus ook gunstig, nu wil die goed spelen voor het volgende contract.
Als er trouwens nog een speler nodig is voor league 2, wil ik me hierbij beschikbaar stellen.
Vind het heel jammer dat ik de eerste 2 picks gister heb gemist, dit bepaalt toch wel je team.
Alleen als het dus kan, en iedereen het wil
Moet zeggen dat er best goed gedraft is en dat er niet echt een super favoriet is! 3 teams die voor de titel gaan zijn: Jayjay8, 1GoldenStateWarriors en Popoquote:Op maandag 19 december 2011 16:34 schreef TheFastOne het volgende:
New York Knicks
1.(1)Kevin Durant(OKC - SF)
2.(24)Danny Granger(Ind - SF,PF)
3.(25)Serge Ibaka(OKC - PF,C)
4.(48)Channing Frye(Pho - PF,C)
5.(49)Ray Allen(Bos - SG)
6.(72)James Harden(OKC - SG)
7.(73)Tony Parker(SA - PG)
8.(96)Jarrett Jack(NO - PG,SG)
9.(97)Ryan Anderson(Orl - PF,C)
10.(120)Anthony Morrow(NJ - SG,SF)
11.(121)Jose Calderon(Tor - PG)
12.(144)Grant Hill(Pho - SF,PF)
13.(145)Derrick Favors(Uta - PF)
popo's pathetic pile
1.(2)LeBron James(Mia - SF,PF)
2.(23)Josh Smith(Atl - SF,PF)
3.(26)Rudy Gay(Mem - SF,PF)
4.(47)Greg Monroe(Det - C)
5.(50)Raymond Felton(Por - PG,SG)
6.(71)Carlos Boozer(Chi - PF,C)
7.(74)Jason Kidd(Dal - PG)
8.(95)Boris Diaw(Cha - SF,PF)
9.(98)Arron Afflalo(Den - SG)
10.(119)Carlos Delfino(Mil - SG,SF)
11.(122)Chase Budinger(Hou - SG,SF)
12.(143)Anderson Varejao(Cle - PF,C)
13.(146)Andrei Kirilenko(Uta - SF,PF)
Half Man/Half Amazin
1.(3)Kevin Love(Min - PF,C)
2.(22)Rajon Rondo(Bos - PG)
3.(27)Brook Lopez(NJ - C)
4.(46)Joe Johnson(Atl - SG,SF)
5.(51)Luol Deng(Chi - SF)
6.(70)Kyrie Irving(Cle - PG)
7.(75)Lamar Odom(Dal - SF,PF)
8.(94)DeAndre Jordan(LAC - PF,C)
9.(99)Michael Beasley(Min - SF,PF)
10.(118)Jimmer Fredette(Sac - PG,SG)
11.(123)Louis Williams(Phi - PG,SG)
12.(142)Vince Carter(Dal - SG,SF)
13.(147)Chris Andersen(Den - PF,C)
BrainlessBirdies
1.(4)Dwight Howard(Orl - C)
2.(21)Eric Gordon(NO - SG)
3.(28)Dorell Wright(GS - SG,SF)
4.(45)David West(Ind - PF)
5.(52)Wesley Matthews(Por - SG,SF)
6.(69)Nick Young(Was - SG,SF)
7.(76)Kemba Walker(Cha - PG,SG)
8.(93)Kris Humphries(NJ - PF)
9.(100)Emeka Okafor(NO - C)
10.(117)Jamal Crawford(Por - PG,SG)
11.(124)Trevor Ariza(NO - SG,SF)
12.(141)Shannon Brown(Pho - SG,SF)
13.(148)Enes Kanter(Uta - C)
Team JayJay8
1.(5)Chris Paul(LAC - PG)
2.(20)Monta Ellis(GS - PG,SG)
3.(29)David Lee(GS - PF,C)
4.(44)Joakim Noah(Chi - PF,C)
5.(53)Elton Brand(Phi - PF,C)
6.(68)Tyreke Evans(Sac - PG,SG)
7.(77)Marcus Thornton(Sac - SG)
8.(92)Tyson Chandler(NY - C)
9.(101)Thaddeus Young(Phi - SF,PF)
10.(116)Chris Kaman(NO - C)
11.(125)Shawn Marion(Dal - SF,PF_
12.(140)Richard Hamilton(Chi - SG,SF)
13.(149)Ramon Sessions(Cle - PG,SG)
Hoop Dreams
1.(6)Derrick Rose(Chi - PG)
2.(19)Kobe Bryant(LAL - SG)
3.(30)Chris Bosh(Mia - PF,C)
4.(43)Kevin Martin(Hou - SG)
5.(54)Mike Conley(Mem - PG)
6.(67)Jason Richardson(Orl - SG,SF)
7.(78)Tim Duncan(SA - PF,C)
8.(91)Antawn Jamison(Cle - SF,PF)
9.(102)J.J. Hickson(Sac - PF,C)
10.(115)Samuel Dalembert(Sac - C)
11.(126)Toney Douglas(NY - PG,SG)
12.(139)Mo Williams(LAC - PG)
13.(150)J.R. Smith(Den - SG,SF)
1GoldenStateWarriors
1.(7)Stephen Curry(GS - PG)
2.(18)LaMarcus Aldridge(Por - PF,C)
3.(31)Paul Millsap(Uta - PF)
4.(42)Marcin Gortat(Pho - C)
5.(55)Marc Gasol(Mem - C)
6.(66)Ty Lawson(Den - PG)
7.(79)Nicolas Batum(Por - SG,SF)
8.(90)Tony Allen(Mem - SG,SF)
9.(103)Paul George(Ind - SG,SF)
10.(114)Ed Davis(Tor - PF,C)
11.(127)Ben Gordon(Det - PG,SG)
12.(138)Carl Landry(NO - SF,PF)
13.(151)Gerald Henderson(Cha - SG)
Posey's Pack
1.(8)Dwyane Wade(Mia - PG,SG)
2.(17)Al Horford(Atl - PF,C)
3.(32)Zach Randolph(Mem - PF,C)
4.(41)Steve Nash(Pho - PG)
5.(56)Andrew Bogut(Mil - C)
6.(65)Roy Hibbert(Ind - C)
7.(80)Stephen Jackson(Mil - SG,SF)
8.(89)Brandon Jennings(Mil - PG)
9.(104)Corey Maggette(Cha - SF,PF)
10.(113)Jared Dudley(Pho - SG,SF)
11.(128)Brandon Bass(Bos - PF,C)
12.(137)Jodie Meeks(Phi - SG)
13.(152)Beno Udrih(Mil - PG)
YellowBlacks
1.(9)Dirk Nowitzki(Dal - PF)
2.(16)Blake Griffin(LAC - PF,C)
3.(33)Paul Pierce(Bos - SG,SF)
4.(40)Jrue Holiday(Phi - PG)
5.(57)Devin Harris(Uta - PG)
6.(64)Andrew Bynum(LAL - C)
7.(81)Jason Terry(Dal - PG,SG)
8.(88)Tyrus Thomas(Cha - PF,C)
9.(105)Jameer Nelson(Orl - PG)
10.(112)Landry Fields(NY - SG,SF)
11.(129)Mehmet Okur(Uta - C)
12.(136)O.J. Mayo(Mem - SG)
13.(153)Amir Johnson(Tor - PF)
.Up in Smoke
1.(10)Russell Westbrook(OKC - PG)
2.(15)Amar'e Stoudemire(NY - PF,C)
3.(34)John Wall(Was - PG)
4.(39)Andre Iguodala(Phi - SG,SF)
5.(58)JaVale McGee(Was - PF,C)
6.(63)Luis Scola(Hou - PF,C)
7.(82)DeMarcus Cousins(Sac - PF,C)
8.(87)Derrick Williams(Min - SF,PF)
9.(106)Rodney Stuckey(Det - PG,SG)
10.(111)Ricky Rubio(Min - PG)
11.(130)John Salmons(Sac - SG,SF)
12.(135)Brandon Knight(Det - PG,SG)
13.(154)Tayshaun Prince(Det - SF,PF)
Banana Pancakes
1.(11)Pau Gasol(LAL - PF,C)
2.(14)Carmelo Anthony(NY - SF,PF)
3.(35)Gerald Wallace(Por - SF,PF)
4.(38)Kyle Lowry(Hou - PG)
5.(59)Danilo Gallinari(Den - SF)
6.(62)Andray Blatche(Was - PF,C)
7.(83)Andrea Bargnani(Tor - PF,C)
8.(86)Hedo Turkoglu(Orl - SF,PF)
9.(107)C.J. Miles(Uta - SG,SF)
10.(110)Caron Butler(LAC - SG,SF)
11.(131)Jeff Teague(Atl - PG,SG)
12.(134)Jordan Hill(Hou - PF,C)
13.(155)J.J. Redick(Orl - SG)
Rocco's
1.(12)Al Jefferson(Uta - PF,C)
2.(13)Deron Williams(NJ - PG)
3.(36)Manu Ginobili(SA - SG,SF)
4.(37)Nene Hilario(Den - C)
5.(60)Kevin Garnett(Bos - PF)
6.(61)Chauncey Billups(LAC - PG)
7.(84)DeMar DeRozan(Tor - SG,SF)
8.(85)Darren Collison(Ind - PG)
9.(108)D.J. Augustin(Cha - PG)
10.(109)Chuck Hayes(Sac - PF,C)
11.(132)Andre Miller(Den - PG)
12.(133)Austin Daye(Det - SF,PF)
13.(156)Baron Davis(Cle - PG)
Zeg het maar.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 19 december 2011 19:31 schreef BusterPosey het volgende:
Indien meer aanvulling in 2e league nodig, ben ik ook van de partij. Maar indien er anderen mee willen doen die nog niet in league 1 zitten, hebben die wat mij betreft voorrang.
Misschien moeten de deelnemers die al in league 1 zitten, zich niet aanmelden voor donderdagmiddag 15.00u of zo, om anderen in ieder geval de kans te bieden.
Ja heel goed punt, ik heb liever een league met spelers die ook al in league 1 zitten dan helemaal geen league, maar mijn voorkeur gaat uit naar allemaal nieuwe.quote:Op maandag 19 december 2011 19:31 schreef BusterPosey het volgende:
Indien meer aanvulling in 2e league nodig, ben ik ook van de partij. Maar indien er anderen mee willen doen die nog niet in league 1 zitten, hebben die wat mij betreft voorrang.
Misschien moeten de deelnemers die al in league 1 zitten, zich niet aanmelden voor donderdagmiddag 15.00u of zo, om anderen in ieder geval de kans te bieden.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:40 schreef Omega het volgende:
[..]
Ja heel goed punt, ik heb liever een league met spelers die ook al in league 1 zitten dan helemaal geen league, maar mijn voorkeur gaat uit naar allemaal nieuwe.
Wel zou ik graag willen weten wie er nu allemaal heeft aangemeld, odat ik even dit topic en het NBA topic door kan zoeken naar mensen die hebben gezegd dat ze wilde meedoen, dan PM ik die even als ze nog niet hebben aangemeld.
In de yahoo league zitten nu;
Fuzzy Wombats
Golden state warriors - Muhajedine
Unbeatable bears - lordteddybeer
Proncos
Maravilla United - Maravilla
Daan's star line up - danusz1986
The Dead Weather - Omega (commish)
Verder zie ik hier al de volgende mensen reageren dat ze mee willen doen aan een 2e league (deze dus), die hebben zich misschien al ingeschreven, en dan moeten ze even zeggen welk team erbij hoort;
Mitt
Multiply
Che
bzk
Danusz1986
RemcoOcelot
Yahoo doet het met pure willekeur, en dan maar afwachten welke plek je te pakken hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:20 schreef danusz1986 het volgende:
Hoe wordt de volgorde bepaald van de draft? Op basis van inschrijving? Ik wil liever niet als 2e kiezen.
Wordt er dan savonds gedraft? Hoe laat? Kan ik er rekening meehouden dat ik eventueel nog mee moet doen mochten er niet genoeg deelnemers zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:42 schreef Omega het volgende:
Misschien heeft hij een hekel aan Lebron, en verwacht hij dat Durant eerste wordt gekozen en dat Lebron dan eigenlijk de beste optie is
Ik vind het ook wel apart. Voor mij maakt het niet zo uit, vind het niet zo leuk om 2x heel kort achter elkaar te kiezen (1e, 23 laatste één na laatste) maar zeker 1e en 2e hebben andere voordelen
Ik merk wel dat iedereen donderdag wel een goede dag vindt, dus ik ga er voorlopig vanuit dat het donderdag gaat worden. Vanavond zal ik even iedereen een PM sturen die heeft gezegd dat hij wel intresse heeft, dan merk ik wel vanzelf of die al ingeschreven staat.
Degene die hierboven al aan een team zijn gekoppeld die krijgen geen pm.
En daarna ga ik wel inventariseren hoeveel mensen van de andere league hier ook mee willen doen. Als die dan inderdaad vanaf donderdag (als het donderdag blijft) 3 uur inschrijven, hopelijk hebben we dan 12 man donderdag avond.
Ik heb zelf nog een auction draft donderdag om 5:30 dus zal vanaf dan niet heel actief op het fok! forum zijn tot ongeveer 7 of 7:30 uur
Na een paar dagen geen internet gehad te hebben leuk te zien dat de 2e leauge toch van de grond gekomen is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:33 schreef Omega het volgende:
Fuzzy Wombats - bzk
Golden state warriors - Muhajedine
LA Lakers - Multiply????
Unbeatable bears - lordteddybeer
Proncos - Sasman ???
Maravilla United - Maravilla
Daan's star line up
The Dead Weather - Omega (commish)
Ik verwacht/hoop nog
Mitt
RemcoOcelot
Dat betekent dat we dan met 10 man zijn. Op zich is dat al een goed aantal, maar 2 man extra dus 12 zou wel mooi zijn. Hopelijk komen bovenstaande 2 nog in de league.
Wordt weer aanmodderen dit seizoen voor de Warriors...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef Reanimation het volgende:
Begint al goed.. Steph Curry met een ankle injury.. hopelijk niet te ernstig!
Nee ik heb jou en Mitt als 9e en 10e gerekend dus jij bent nummer 9, hopelijk komen er nog 3 bij, anders misschien een aantal van die andere league.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:34 schreef RemcoOcelot het volgende:
[..]
Na een paar dagen geen internet gehad te hebben leuk te zien dat de 2e leauge toch van de grond gekomen is.
Ik heb me natuurlijk ook gelijk aangemeld dus we zijn nu met zijn 11e als het goed is.
Vanaf 3 uur kun je inschrijven, jammer dan als er anderen daarna komen, maar het houdt een keer op.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef Reanimation het volgende:
Is het mogelijk dat ik vóór 17:00 weet of ik de tweede league 'moet' joinen?
Ok, aangemeldquote:Op donderdag 22 december 2011 13:54 schreef Omega het volgende:
[..]
Vanaf 3 uur kun je inschrijven, jammer dan als er anderen daarna komen, maar het houdt een keer op.
Donequote:
Oke dan is het gewoon dom toevalquote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef Omega het volgende:
Nee want dan zou de commish altijd 1e mogen kiezen, hij maakt de league aan, Yahoo doet dit random
Ik had een voorstel van iemand die Tim Duncan aanbood tegen LeMarcus Aldridgequote:Op vrijdag 23 december 2011 12:57 schreef Rienks het volgende:
Zullen we wel een btje normale trades voorstellen? Deng tegen Josh Smith is natuurlijk niet echt een trade die ik ooit ga accepteren..
Proberen staat vrij. Ik heb er in ieder geval om moeten lachen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:31 schreef danusz1986 het volgende:
Haha, het is toch proberen waard! Niemand die zit te wachten op Duncan! Oude versleten man!
Dat zou je inderdaad kunnen doen. Alle spelers in je team genereren inderdaad punten, tenzij je ze op de bank zet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:27 schreef TheGOAT het volgende:
Misschien een domme vraag, maar voor 1e kerstdag heb ik 5 spelers die spelen, moet ik dan bijv. VC (die stond op de bank) in de starters/6th/ut/ zetten zodat ik punten krijgen hiervoor? Want bench krijgt geen punten toch?
En is het dan niet zo dat je altijd voor iedereen punten krijgt, omdat bijna nooit meer dan 10/13 spelers spelen?
Thanks, maar kan je ook ergens zien dan 'hoeveel' plaatsen je nog over hebt ofzo? Maar Brook Lopez bijv. had ik gedraft die is er nu 2 maanden uit, dus die moet ik sws op de bank zetten toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad kunnen doen. Alle spelers in je team genereren inderdaad punten, tenzij je ze op de bank zet.
Waar je echter voor op moet letten, is dat je per positie een maximum aantal keren hebt dat je er een speler in kunt zetten. Het aantal keren dat je elke positie mag spelen, komt overeen met het aantal wedstrijden dat elke club in de NBA speelt. In principe moet je het zo zien, dat je beste spelers het basisteam vormen, en je je wisselspelers pas inzet wanneer andere spelers geblesseerd raken of uit vorm zijn.
Het is dus niet zo dat je altijd voor iedereen punten krijgt, ook al spelen er nooit meer dan 10 van de 13 spelers op één dag (wat ik me dit jaar met het compacte seizoen overigens sowieso afvraag, maar dit terzijde). Als je continu gaat wisselen en altijd je beschikbare spelers inzet, houd je op het einde geen vrije posities meer over en kun je je supersterren niet meer inzetten ten faveure van je mindere bankspelers, die op het begin van het seizoen veel speeltijd hebben gekregen.
Aan jou als coach om te bepalen wanneer je welke spelers dus inzet en op de bank zet.
Ik hoop dat mijn uitleg enigszins duidelijk is voor je.
Goed dat je mij daar op attendeert, ik zal de regels er nog eens goed op nalezen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Omega het volgende:
Buster in de 2e league, is er geen maximum aantal wedstrijden, dus de bank is wel belangrijk. Volgens mij heb je ook een team in de 2e league, dus vandaar dat ik het even meld.
Je hebt goud in handen met Rondo in deze vorm.quote:Op maandag 26 december 2011 02:08 schreef TheGOAT het volgende:
Rondo was heerlijk, Deng ook, Odom en Carter, uhm, laat maar, lol. Nu DeAndre Jordan nog, man VC moet snel weer naar de bank toe
Bij Fantasy hockey op Yahoo is het altijd onderin op 'My Team'. Zit op mobiel nu dus kan niet checken.quote:Op maandag 26 december 2011 11:08 schreef TheGOAT het volgende:
Jaaa heerlijk.
Waar staat eigenlijk hoeveel 'keer' je nog een positie mag gebruiken door een bepaalde speler? Hoeveel je er nog over hebt?
Hoe is dat eerlijk? Dan kun je constant je benchspelers wisselen om de dag en PTS stacken.quote:Op maandag 26 december 2011 14:10 schreef Omega het volgende:
Misschien even het topic doorlezenEr is geen maximum voor posities, bij Fok West weet ik het zeker, ik begreep van Buster 10 posts hier boven dat ook in de andere league er geen maximum is.
quote:Op maandag 26 december 2011 14:10 schreef Omega het volgende:
Misschien even het topic doorlezenEr is geen maximum voor posities, bij Fok West weet ik het zeker, ik begreep van Buster 10 posts hier boven dat ook in de andere league er geen maximum is.
Hier zegt hij toch dat het wel zo is, bovenaan pagina 9?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad kunnen doen. Alle spelers in je team genereren inderdaad punten, tenzij je ze op de bank zet.
Waar je echter voor op moet letten, is dat je per positie een maximum aantal keren hebt dat je er een speler in kunt zetten. Het aantal keren dat je elke positie mag spelen, komt overeen met het aantal wedstrijden dat elke club in de NBA speelt. In principe moet je het zo zien, dat je beste spelers het basisteam vormen, en je je wisselspelers pas inzet wanneer andere spelers geblesseerd raken of uit vorm zijn.
Het is dus niet zo dat je altijd voor iedereen punten krijgt, ook al spelen er nooit meer dan 10 van de 13 spelers op één dag (wat ik me dit jaar met het compacte seizoen overigens sowieso afvraag, maar dit terzijde). Als je continu gaat wisselen en altijd je beschikbare spelers inzet, houd je op het einde geen vrije posities meer over en kun je je supersterren niet meer inzetten ten faveure van je mindere bankspelers, die op het begin van het seizoen veel speeltijd hebben gekregen.
Aan jou als coach om te bepalen wanneer je welke spelers dus inzet en op de bank zet.
Ik hoop dat mijn uitleg enigszins duidelijk is voor je.
Ik kwam er inderdaad ook pas achter naar aanleiding van jouw vraag, dus ik ben degene die jou dankbaar moet zijnquote:Op maandag 26 december 2011 16:25 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
[..]
Hier zegt hij toch dat het wel zo is, bovenaan pagina 9?
Editlaat maar, zie dat hij daaronder zegt dat dit niet geld in ook league 1
Maar dit is toch eerlijk, uiteindelijk speelt elk team 66 wedstrijden..
Regels zijn voor iedereen hetzelfde, dus is het eerlijk. Je hebt eigenlijk gewoon een team van 13 personen. Alleen bij een volledig programma zul je moeten kiezen wie je op de bank zet. Vorig jaar was dat nauwelijks nodig, maar bij het compacte programma dat er dit jaar gedraaid moet worden, zou dat toch wel eens aan de orde kunnen zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 16:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe is dat eerlijk? Dan kun je constant je benchspelers wisselen om de dag en PTS stacken.
quote:Op maandag 26 december 2011 15:41 schreef jonkolier het volgende:
Na de eerste ronde sta ik bovenaan!even met de eer rondlopen, want ik denk dat het weer voorbij is na de volgende ronde
Haha, gefeliciteerd. Het is natuurlijk veel te vroeg om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Zo hebben bij league 1 bijvoorbeeld pas 2 van mijn spelers een wedstrijd gespeeld, maar die deden het naar behoren (D. Wade en B. Bass). Zeker Bass speelde boven mijn verwachtingen, met 20 punten en 11 rebounds. Daarmee zal ik echter nog steeds ergens onderaan bungelen, aangezien de meeste deelnemers al meer spelers in actie hebben gezien en dus meer assists, punten, rebs etc. hebben gehaald.quote:Op maandag 26 december 2011 15:41 schreef jonkolier het volgende:
Na de eerste ronde sta ik bovenaan!even met de eer rondlopen, want ik denk dat het weer voorbij is na de volgende ronde
Dat zal ik maar doen jaquote:Op maandag 26 december 2011 21:16 schreef TheGOAT het volgende:
Kemba Walker en Wesley Matthews voor mijn Kyrie Erving, hmm, zal eens goed nadenken over die trade
Ik zit nogal ruim in de SF's, en ik moest wel effe een goede starter PG hebben, en helaas drafte je hem net voor mij -.-quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:33 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol ben jij niet toevallig diegene die hem voorgesteld heeft? haha
Ik heb wel 3pt range in m'n team, en points ook al, ik wil Irving eigenlijk gewoon hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef TheGOAT het volgende:
Haha anyway ik mag de trade wel, heb VC gedropt, met Matthews erbij iig wat 3pt, plus Walker zal miss. zelfde stats als Erving neerzetten omdat hij het Bobcats team in z'n handen krijgt, de trade werkt voor mij welvind het wel leuk nu weer fantasy, kijk morgen gelijk als 1e daar haha
Ja hehe dat snap ik, maar wordt het totaal van 1e kerstdag niet opgeteld bij 2e kerstdag etc.? Want nu is er geen totaal-eind-stand ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:16 schreef bzk het volgende:
Als je de beste van de leagues in assists bent krijg je 12 punten, ben je 2de dan krijg je er 11 enz. Zo werkt het voor alle categorieën, Hier komt je punten aantal vandaan
Even een kleine uitleg:quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ja hehe dat snap ik, maar wordt het totaal van 1e kerstdag niet opgeteld bij 2e kerstdag etc.? Want nu is er geen totaal-eind-stand ofzo
Ja dat klopt, zoals bzk als zei staat dit in de "league" --> "standings"quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef TheGOAT het volgende:
Oke dus elke dag wordt de 'eindstand' voorlopig uitgerekend van allle voorgaande dagen?
Will westbrook wel van je overnemen hoor npquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef lordteddybeer het volgende:
Scoor te slecht in turnovers door Westbrook en Bryant
Vroeg ik mij ook afquote:
Ik zat al naar Walker te kijken bij NCAA, en ik wilde hem per se hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook afmaar accepteer de trade wel, Wes Matthews zorgt iig voor wat puntjes en 3pt, en Kemba Walker zal ong. zelfde stats als Erving krijgen
kon ik VC droppen, blije man hier achter z'n pc'tje
Daarom heb ik VC gedraft op de bank, heb 2 rookies met Walker en Jimmer, eerst dus met Irving en Jimmerquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik zat al naar Walker te kijken bij NCAA, en ik wilde hem per se hebbenIk wordt geleid door emoties
Van Jimmer ga je plezier hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Daarom heb ik VC gedraft op de bank, heb 2 rookies met Walker en Jimmer, eerst dus met Irving en Jimmer
Ik wil Humpries wel. Wat heb je nodig?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Van Jimmer ga je plezier hebbenHij is defensief echt belachlijk slecht, maar daar merk je hier niets van. Hij gaat toch de nodige assists, 3pts en vooral punten geven.
ik heb er ook 2, Irving en KanterIk heb teveel goede rebounders; Howard, West, Humphries, Okafor en Kanter. Iemand interesse in een van deze?(m.u.v. Howard en West.)
Je hebt nog een klant voor Humphries, heb ik eventueel iets wat je nodig hebt? (banana pancakes)quote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik wil Humpries wel. Wat heb je nodig?
Het zegt echt allemaal nog niets, hoor. We zijn pas 3 dagen onderweg. Houd de moed er in.quote:
Denk dat je er vrij weinig van mist, is pas zijn 2de wedstrijd. Het blijft een rookie, dus veel nadelen voor je fantasy.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef TheFastOne het volgende:
Wil ik Norris Cole halen, heeft iemand hem net opgepikt
Als hij op deze voet doorgaatquote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Denk dat je er vrij weinig van mist, is pas zijn 2de wedstrijd. Het blijft een rookie, dus veel nadelen voor je fantasy.
Dan heb je een lage FG%, FT%, veel TO's, en geen blocks (niet dat je het mag verwachten van een PGquote:Op woensdag 28 december 2011 20:36 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Als hij op deze voet doorgaat
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:41 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Dan heb je een lage FG%, FT%, veel TO's, en geen blocks (niet dat je het mag verwachten van een PG)
No doubt about it! Als er trouwens nog mensen zijn die willen dealen, ik sta altijd open voor een fair trade. En met fair bedoel ik niet shannon brown + kris humphries voor Carmelo Anthony LOL diegene weet wie ik bedoelquote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]Ach ja, spectaculair was hij wel.
Granger + Ray Allen voor Carmelo?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef jonkolier het volgende:
[..]
No doubt about it! Als er trouwens nog mensen zijn die willen dealen, ik sta altijd open voor een fair trade. En met fair bedoel ik niet shannon brown + kris humphries voor Carmelo Anthony LOL diegene weet wie ik bedoel
Ik heb vrij weinig aan een 2 for 1 trade op dit moment, hoewel granger een leuke optie is (behalve zijn turnovers).quote:Op woensdag 28 december 2011 21:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Granger + Ray Allen voor Carmelo?
En behalve z'n FG%, Rebs en Assquote:Op woensdag 28 december 2011 21:35 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig aan een 2 for 1 trade op dit moment, hoewel granger een leuke optie is (behalve zijn turnovers).
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef jonkolier het volgende:
Als er trouwens nog mensen zijn die willen dealen, ik sta altijd open voor een fair trade. En met fair bedoel ik niet shannon brown + kris humphries voor Carmelo Anthony LOL diegene weet wie ik bedoel
Hey, niets mis met zijn rebounds, die zijn bovengemiddeldquote:
Vanavond tegen Dallas, kan een mooie wedstrijd worden.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef TheGOAT het volgende:
Westbrook is zo'n chucker, niet normaal, haat hem echt als speler, OKC is titelkandidaat wanneer Westbrook leert dat hij 2e viool moet spelen
Sorry , gisteren was hij niet echt een topper. Maar dat kun je wel voor heel Heat zeggen behalve LeBron James.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef TheFastOne het volgende:
Wil ik Norris Cole halen, heeft iemand hem net opgepikt
Dank u dank u, ik ben blij dat ik mee mag doen met jullie fantasy NBA zoals jullie al wel opgemerkt hebben ben ik een Rookie, maar hoop het snel te leren.quote:
Beginners gelukquote:Op donderdag 29 december 2011 18:47 schreef TheFastOne het volgende:
Vandaag was je anders lekker bezig
Heb ik vroeger nooit last van gehad toen ik hem aangeschaft hadquote:Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef roccaborocca het volgende:
Hey,
ik had eigenlijk een vraag ik volg basketbal via nba.tv met een NBA pass preview, alleen soms word ik eruit gegooid en moet ik opnieuw inloggen.
Ik denk er zelf aan om een nba pass te halen, alleen ben ik wel benieuwd of ik dan als nog weer eruit wordt gegooid.
Rocco,
Niet alleen in miami, als je kijkt naar de FG%, dan schiet ong 30-40% van de topspelers onder de .400quote:Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef roccaborocca het volgende:
[..]
Sorry , gisteren was hij niet echt een topper. Maar dat kun je wel voor heel Heat zeggen behalve LeBron James.
Rocco
How do I report a problem?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef roccaborocca het volgende:
Hey,
ik had eigenlijk een vraag ik volg basketbal via nba.tv met een NBA pass preview, alleen soms word ik eruit gegooid en moet ik opnieuw inloggen.
Ik denk er zelf aan om een nba pass te halen, alleen ben ik wel benieuwd of ik dan als nog weer eruit wordt gegooid.
Rocco,
Dat is wel leuk en aardig maar je krijgt amper antwoord terug, en als je die krijgt mag je weer uitzoeken wat ze bedoelen. Sommige tricks zijn handig om op het forum te vragen, net als die ene om de control panel te laten verdwijnen in full screen.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:48 schreef jonkolier het volgende:
[..]
How do I report a problem?
Please access the following help page with your NBA.TV questions or issues: http://help.nba.tv
You can also contact NBA.TV support via e-mail: PC: nbatvsupport@neulion.com
Mobile: nbatvmobilesupport@neulion.com
Oh dat wist ik niet, hetgene wat ik heb gevraagd heb ik binnen 2 dagen antwoord gekregenquote:Op donderdag 29 december 2011 20:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat is wel leuk en aardig maar je krijgt amper antwoord terug, en als je die krijgt mag je weer uitzoeken wat ze bedoelen. Sommige tricks zijn handig om op het forum te vragen, net als die ene om de control panel te laten verdwijnen in full screen.
Je hebt altijd Stern nogquote:Op donderdag 29 december 2011 20:56 schreef jonkolier het volgende:
Voor de mensen die de volgende spelers hebben, er komt een mogelijk 3-way trade aan:
Rockets gets: P Gasol
Orlando gets: K Martin, Louis Scola, A Bynum
Lakers gets: D Howard, H Turkoglu, C Duhon
Granger doet dat altijd al hoor, net als Kevin Martinquote:Op donderdag 29 december 2011 20:45 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Niet alleen in miami, als je kijkt naar de FG%, dan schiet ong 30-40% van de topspelers onder de .400
Duidelijk te zien dat er geen preseason is geweest en dat er wat spelers stil hebben gezeten.
Zal Pau Gasol leuk vinden. Van LA naar Houston verhuizen.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:56 schreef jonkolier het volgende:
Voor de mensen die de volgende spelers hebben, er komt een mogelijk 3-way trade aan:
Rockets gets: P Gasol
Orlando gets: K Martin, Louis Scola, A Bynum
Lakers gets: D Howard, H Turkoglu, C Duhon
Wat ik heb mee gekregen vind hij dat inderdaad niet ergquote:Op donderdag 29 december 2011 21:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Zal Pau Gasol leuk vinden. Van LA naar Houston verhuizen.
Wanneer een speler wordt gedropt naar de free agents, dan krijgt de rest de kans om hem te claimen. De volgorde waarin deze speler aangeboden wordt bij de teams is geloof ik het tegenovergestelde van de draftvolgorde. Staat ergens wel op de paginas wat je waiver nummer is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef TheGOAT het volgende:
Wat zijn waivers, een soort van extra bankspelers die alleen jij nog kan terugzetten in j eteam?
Zo werd Ben Gordon net voor mij geclaimd .quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Wanneer een speler wordt gedropt naar de free agents, dan krijgt de rest de kans om hem te claimen. De volgorde waarin deze speler aangeboden wordt
bij de teams is geloof ik het tegenovergestelde van de draftvolgorde. Staat ergens wel op de paginas wat je waiver nummer is.
In fantasy krijg je overigens geen melding dat hij gedropt wordt, je moet zelf opletten en claimen.
Dankje maar ik zit nu in de preview ik hoop dat het daar mee te maken heeft. Want ik denk er aan om hem te halen.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:37 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Heb ik vroeger nooit last van gehad toen ik hem aangeschaft had
Wie wil je van mij hebben voor Dirk? Zie Hoop Dreams, eerste league.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef YellowBlacks het volgende:
Iemand interesse in Nowitzki of Pierce?
Heb je een bod gedaan. Counter hem maar als je het niks vindt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:28 schreef emokid het volgende:
[..]
Wie wil je van mij hebben voor Dirk? Zie Hoop Dreams, eerste league.
Yo heb helaas moeten rejecten. Mijn eerste eerste 3/4 round spelers kan ik helaas niet kwijtraken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:41 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Heb je een bod gedaan. Counter hem maar als je het niks vindt.
Nowitzki is ook een 1st round speler. Ik wil wel kwaliteit voor hem.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Yo heb helaas moeten rejecten. Mijn eerste eerste 3/4 round spelers kan ik helaas niet kwijtraken.
Doe mij maar een offer team JayJay8quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:54 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Nowitzki is ook een 1st round speler. Ik wil wel kwaliteit voor hem.
"Dit topic sluit automatisch over 5 posts!", wat is dat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef TheGOAT het volgende:
Heb ook een trade voorgesteld, Lou Williams en Jimmer Freddette voor Kyle Lowry en CJ Miles, meneer bananenpannekoeken is er vast hard over aan het nadenken
Ok bedankt! Hang hier nog niet zo lang rond, ben altijd een 'lezer' geweestquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef emokid het volgende:
Het betekent dat er een nieuw topic geopend wordt zodra deze vol zit.Dat gaat overigens door te klikken op 'Open nieuw deel', dat verschijnt dan hier ergens. Wel opletten dat je de eerste bent die dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |