abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106175259
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan :Y
Dank u dank u, ik ben blij dat ik mee mag doen met jullie fantasy NBA zoals jullie al wel opgemerkt hebben ben ik een Rookie, maar hoop het snel te leren.

Ik wens iedereen veel geluk

Rocco,
pi_106175371
Vandaag was je anders lekker bezig ;)
pi_106175465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 18:47 schreef TheFastOne het volgende:
Vandaag was je anders lekker bezig ;)
Beginners geluk
pi_106176302
Hey,

ik had eigenlijk een vraag ik volg basketbal via nba.tv met een NBA pass preview, alleen soms word ik eruit gegooid en moet ik opnieuw inloggen.

Ik denk er zelf aan om een nba pass te halen, alleen ben ik wel benieuwd of ik dan als nog weer eruit wordt gegooid.

Rocco,
pi_106179846
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef roccaborocca het volgende:
Hey,

ik had eigenlijk een vraag ik volg basketbal via nba.tv met een NBA pass preview, alleen soms word ik eruit gegooid en moet ik opnieuw inloggen.

Ik denk er zelf aan om een nba pass te halen, alleen ben ik wel benieuwd of ik dan als nog weer eruit wordt gegooid.

Rocco,
Heb ik vroeger nooit last van gehad toen ik hem aangeschaft had
Only the strong survive
pi_106180218
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef roccaborocca het volgende:

[..]

Sorry , gisteren was hij niet echt een topper. Maar dat kun je wel voor heel Heat zeggen behalve LeBron James.

Rocco
Niet alleen in miami, als je kijkt naar de FG%, dan schiet ong 30-40% van de topspelers onder de .400
Duidelijk te zien dat er geen preseason is geweest en dat er wat spelers stil hebben gezeten.
pi_106180367
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef roccaborocca het volgende:
Hey,

Rocco,
How do I report a problem?
Please access the following help page with your NBA.TV questions or issues: http://help.nba.tv

You can also contact NBA.TV support via e-mail: PC: nbatvsupport@neulion.com
Mobile: nbatvmobilesupport@neulion.com
pi_106180685
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:48 schreef jonkolier het volgende:

[..]

How do I report a problem?
Please access the following help page with your NBA.TV questions or issues: http://help.nba.tv

You can also contact NBA.TV support via e-mail: PC: nbatvsupport@neulion.com
Mobile: nbatvmobilesupport@neulion.com
Dat is wel leuk en aardig maar je krijgt amper antwoord terug, en als je die krijgt mag je weer uitzoeken wat ze bedoelen. Sommige tricks zijn handig om op het forum te vragen, net als die ene om de control panel te laten verdwijnen in full screen. :P
pi_106180718
Voor de mensen die de volgende spelers hebben, er komt een mogelijk 3-way trade aan:

Rockets gets: P Gasol
Orlando gets: K Martin, Louis Scola, A Bynum
Lakers gets: D Howard, H Turkoglu, C Duhon
pi_106180784
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:55 schreef emokid het volgende:

[..]

Dat is wel leuk en aardig maar je krijgt amper antwoord terug, en als je die krijgt mag je weer uitzoeken wat ze bedoelen. Sommige tricks zijn handig om op het forum te vragen, net als die ene om de control panel te laten verdwijnen in full screen. :P
Oh dat wist ik niet, hetgene wat ik heb gevraagd heb ik binnen 2 dagen antwoord gekregen :P Ik heb nu ook de gratis preview en ga het ook aanvragen voor het rest van het seizoen.
pi_106181014
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:56 schreef jonkolier het volgende:
Voor de mensen die de volgende spelers hebben, er komt een mogelijk 3-way trade aan:

Je hebt altijd Stern nog ;)
pi_106181073
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:45 schreef jonkolier het volgende:

[..]

Niet alleen in miami, als je kijkt naar de FG%, dan schiet ong 30-40% van de topspelers onder de .400
Duidelijk te zien dat er geen preseason is geweest en dat er wat spelers stil hebben gezeten.
Granger doet dat altijd al hoor, net als Kevin Martin :P haha het was mij idd ook al opgevallen hoor
Only the strong survive
pi_106181376
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:03 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Je hebt altijd Stern nog ;)
haha ja wat een f***** :) gelukkig bezit hij maar 1 team, wat een drama is dat.
pi_106181413
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:56 schreef jonkolier het volgende:

Zal Pau Gasol leuk vinden. Van LA naar Houston verhuizen. :')
pi_106181659
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:12 schreef emokid het volgende:

[..]

Zal Pau Gasol leuk vinden. Van LA naar Houston verhuizen. :')
Wat ik heb mee gekregen vind hij dat inderdaad niet erg :P
pi_106189458
Wat zijn waivers, een soort van extra bankspelers die alleen jij nog kan terugzetten in j eteam?
Only the strong survive
pi_106189864
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef TheGOAT het volgende:
Wat zijn waivers, een soort van extra bankspelers die alleen jij nog kan terugzetten in j eteam?
Wanneer een speler wordt gedropt naar de free agents, dan krijgt de rest de kans om hem te claimen. De volgorde waarin deze speler aangeboden wordt bij de teams is geloof ik het tegenovergestelde van de draftvolgorde. Staat ergens wel op de paginas wat je waiver nummer is.

In fantasy krijg je overigens geen melding dat hij gedropt wordt, je moet zelf opletten en claimen.
pi_106190005
Iemand interesse in Nowitzki of Pierce?
pi_106190083
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 00:16 schreef emokid het volgende:

[..]

Wanneer een speler wordt gedropt naar de free agents, dan krijgt de rest de kans om hem te claimen. De volgorde waarin deze speler aangeboden wordt
bij de teams is geloof ik het tegenovergestelde van de draftvolgorde. Staat ergens wel op de paginas wat je waiver nummer is.

In fantasy krijg je overigens geen melding dat hij gedropt wordt, je moet zelf opletten en claimen.
Zo werd Ben Gordon net voor mij geclaimd .
pi_106190941
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:37 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Heb ik vroeger nooit last van gehad toen ik hem aangeschaft had
Dankje maar ik zit nu in de preview ik hoop dat het daar mee te maken heeft. Want ik denk er aan om hem te halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door roccaborocca op 30-12-2011 01:46:02 ]
pi_106193555
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef YellowBlacks het volgende:
Iemand interesse in Nowitzki of Pierce?
Wie wil je van mij hebben voor Dirk? Zie Hoop Dreams, eerste league.
pi_106209068
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 03:28 schreef emokid het volgende:

[..]

Wie wil je van mij hebben voor Dirk? Zie Hoop Dreams, eerste league.
Heb je een bod gedaan. Counter hem maar als je het niks vindt.
pi_106210308
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:41 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Heb je een bod gedaan. Counter hem maar als je het niks vindt.
Yo heb helaas moeten rejecten. Mijn eerste eerste 3/4 round spelers kan ik helaas niet kwijtraken.
pi_106210475
Heb ook een trade voorgesteld, Lou Williams en Jimmer Freddette voor Kyle Lowry en CJ Miles, meneer bananenpannekoeken is er vast hard over aan het nadenken :P
Only the strong survive
pi_106211855
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:12 schreef emokid het volgende:

[..]

Yo heb helaas moeten rejecten. Mijn eerste eerste 3/4 round spelers kan ik helaas niet kwijtraken.
Nowitzki is ook een 1st round speler. Ik wil wel kwaliteit voor hem.
  Redactie Sport vrijdag 30 december 2011 @ 17:55:57 #296
218273 crew  JayJay8
pi_106211892
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:54 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Nowitzki is ook een 1st round speler. Ik wil wel kwaliteit voor hem.
Doe mij maar een offer team JayJay8
pi_106212306
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef TheGOAT het volgende:
Heb ook een trade voorgesteld, Lou Williams en Jimmer Freddette voor Kyle Lowry en CJ Miles, meneer bananenpannekoeken is er vast hard over aan het nadenken :P
"Dit topic sluit automatisch over 5 posts!", wat is dat?

Zal meteen even zeggen dat ik je trade rejected heb :P en meteen aanvulling geven op het antwoord van Yellowblacks, want het lijkt of mensen het niet helemaal begrijpen.
Als je topspelers van iemand graag wil hebben, moet je natuurlijk in je voorstel ook een soort gelijke speler mee traden. Of bijv. 2 spelers die er net onder vallen, maar dan nog betwijfel ik het of een goede fantasy owner ermee akkoord gaat. Je kan natuurlijk niet verwachten dat je voor 2 matige spelers een superstar terug krijgt. Ik heb bijvoorbeeld zelf een paar keer gedacht om misschien voor Wade te traden, en in elk voorstel dat ik dacht te maken heb ik C Anthony of Pau Gasol meegenomen.

Kyle Lowry(pas 2 games maar toch) averaged bijna een triple double, met toch redelijke percentages schieten. Je verwacht toch niet dat ik een trade doe voor 2 spelers die bijelkaar in assists en rebounds nog een mindere average hebben dan 1 speler.

Dit is positieve kritiek! :) doe er wat mee :)
pi_106212452
Het betekent dat er een nieuw topic geopend wordt zodra deze vol zit. ;) Dat gaat overigens door te klikken op 'Open nieuw deel', dat verschijnt dan hier ergens. Wel opletten dat je de eerste bent die dat doet.
pi_106212756
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef emokid het volgende:
Het betekent dat er een nieuw topic geopend wordt zodra deze vol zit. ;) Dat gaat overigens door te klikken op 'Open nieuw deel', dat verschijnt dan hier ergens. Wel opletten dat je de eerste bent die dat doet.
Ok bedankt! Hang hier nog niet zo lang rond, ben altijd een 'lezer' geweest :P
pi_106212905
Iemand die wat assists wil traden met me? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')