Niet alleen in miami, als je kijkt naar de FG%, dan schiet ong 30-40% van de topspelers onder de .400quote:Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef roccaborocca het volgende:
[..]
Sorry , gisteren was hij niet echt een topper. Maar dat kun je wel voor heel Heat zeggen behalve LeBron James.
Rocco
How do I report a problem?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef roccaborocca het volgende:
Hey,
ik had eigenlijk een vraag ik volg basketbal via nba.tv met een NBA pass preview, alleen soms word ik eruit gegooid en moet ik opnieuw inloggen.
Ik denk er zelf aan om een nba pass te halen, alleen ben ik wel benieuwd of ik dan als nog weer eruit wordt gegooid.
Rocco,
Dat is wel leuk en aardig maar je krijgt amper antwoord terug, en als je die krijgt mag je weer uitzoeken wat ze bedoelen. Sommige tricks zijn handig om op het forum te vragen, net als die ene om de control panel te laten verdwijnen in full screen.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:48 schreef jonkolier het volgende:
[..]
How do I report a problem?
Please access the following help page with your NBA.TV questions or issues: http://help.nba.tv
You can also contact NBA.TV support via e-mail: PC: nbatvsupport@neulion.com
Mobile: nbatvmobilesupport@neulion.com
Oh dat wist ik niet, hetgene wat ik heb gevraagd heb ik binnen 2 dagen antwoord gekregenquote:Op donderdag 29 december 2011 20:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat is wel leuk en aardig maar je krijgt amper antwoord terug, en als je die krijgt mag je weer uitzoeken wat ze bedoelen. Sommige tricks zijn handig om op het forum te vragen, net als die ene om de control panel te laten verdwijnen in full screen.
Je hebt altijd Stern nogquote:Op donderdag 29 december 2011 20:56 schreef jonkolier het volgende:
Voor de mensen die de volgende spelers hebben, er komt een mogelijk 3-way trade aan:
Rockets gets: P Gasol
Orlando gets: K Martin, Louis Scola, A Bynum
Lakers gets: D Howard, H Turkoglu, C Duhon
Granger doet dat altijd al hoor, net als Kevin Martinquote:Op donderdag 29 december 2011 20:45 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Niet alleen in miami, als je kijkt naar de FG%, dan schiet ong 30-40% van de topspelers onder de .400
Duidelijk te zien dat er geen preseason is geweest en dat er wat spelers stil hebben gezeten.
Zal Pau Gasol leuk vinden. Van LA naar Houston verhuizen.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:56 schreef jonkolier het volgende:
Voor de mensen die de volgende spelers hebben, er komt een mogelijk 3-way trade aan:
Rockets gets: P Gasol
Orlando gets: K Martin, Louis Scola, A Bynum
Lakers gets: D Howard, H Turkoglu, C Duhon
Wat ik heb mee gekregen vind hij dat inderdaad niet ergquote:Op donderdag 29 december 2011 21:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Zal Pau Gasol leuk vinden. Van LA naar Houston verhuizen.
Wanneer een speler wordt gedropt naar de free agents, dan krijgt de rest de kans om hem te claimen. De volgorde waarin deze speler aangeboden wordt bij de teams is geloof ik het tegenovergestelde van de draftvolgorde. Staat ergens wel op de paginas wat je waiver nummer is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef TheGOAT het volgende:
Wat zijn waivers, een soort van extra bankspelers die alleen jij nog kan terugzetten in j eteam?
Zo werd Ben Gordon net voor mij geclaimd .quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Wanneer een speler wordt gedropt naar de free agents, dan krijgt de rest de kans om hem te claimen. De volgorde waarin deze speler aangeboden wordt
bij de teams is geloof ik het tegenovergestelde van de draftvolgorde. Staat ergens wel op de paginas wat je waiver nummer is.
In fantasy krijg je overigens geen melding dat hij gedropt wordt, je moet zelf opletten en claimen.
Dankje maar ik zit nu in de preview ik hoop dat het daar mee te maken heeft. Want ik denk er aan om hem te halen.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:37 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Heb ik vroeger nooit last van gehad toen ik hem aangeschaft had
Wie wil je van mij hebben voor Dirk? Zie Hoop Dreams, eerste league.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef YellowBlacks het volgende:
Iemand interesse in Nowitzki of Pierce?
Heb je een bod gedaan. Counter hem maar als je het niks vindt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:28 schreef emokid het volgende:
[..]
Wie wil je van mij hebben voor Dirk? Zie Hoop Dreams, eerste league.
Yo heb helaas moeten rejecten. Mijn eerste eerste 3/4 round spelers kan ik helaas niet kwijtraken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:41 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Heb je een bod gedaan. Counter hem maar als je het niks vindt.
Nowitzki is ook een 1st round speler. Ik wil wel kwaliteit voor hem.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Yo heb helaas moeten rejecten. Mijn eerste eerste 3/4 round spelers kan ik helaas niet kwijtraken.
Doe mij maar een offer team JayJay8quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:54 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Nowitzki is ook een 1st round speler. Ik wil wel kwaliteit voor hem.
"Dit topic sluit automatisch over 5 posts!", wat is dat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef TheGOAT het volgende:
Heb ook een trade voorgesteld, Lou Williams en Jimmer Freddette voor Kyle Lowry en CJ Miles, meneer bananenpannekoeken is er vast hard over aan het nadenken
Ok bedankt! Hang hier nog niet zo lang rond, ben altijd een 'lezer' geweestquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef emokid het volgende:
Het betekent dat er een nieuw topic geopend wordt zodra deze vol zit.Dat gaat overigens door te klikken op 'Open nieuw deel', dat verschijnt dan hier ergens. Wel opletten dat je de eerste bent die dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |