Dan heb je een lage FG%, FT%, veel TO's, en geen blocks (niet dat je het mag verwachten van een PGquote:Op woensdag 28 december 2011 20:36 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Als hij op deze voet doorgaat
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:41 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Dan heb je een lage FG%, FT%, veel TO's, en geen blocks (niet dat je het mag verwachten van een PG)
No doubt about it! Als er trouwens nog mensen zijn die willen dealen, ik sta altijd open voor een fair trade. En met fair bedoel ik niet shannon brown + kris humphries voor Carmelo Anthony LOL diegene weet wie ik bedoelquote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]Ach ja, spectaculair was hij wel.
Granger + Ray Allen voor Carmelo?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef jonkolier het volgende:
[..]
No doubt about it! Als er trouwens nog mensen zijn die willen dealen, ik sta altijd open voor een fair trade. En met fair bedoel ik niet shannon brown + kris humphries voor Carmelo Anthony LOL diegene weet wie ik bedoel
Ik heb vrij weinig aan een 2 for 1 trade op dit moment, hoewel granger een leuke optie is (behalve zijn turnovers).quote:Op woensdag 28 december 2011 21:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Granger + Ray Allen voor Carmelo?
En behalve z'n FG%, Rebs en Assquote:Op woensdag 28 december 2011 21:35 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig aan een 2 for 1 trade op dit moment, hoewel granger een leuke optie is (behalve zijn turnovers).
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef jonkolier het volgende:
Als er trouwens nog mensen zijn die willen dealen, ik sta altijd open voor een fair trade. En met fair bedoel ik niet shannon brown + kris humphries voor Carmelo Anthony LOL diegene weet wie ik bedoel
Hey, niets mis met zijn rebounds, die zijn bovengemiddeldquote:
Vanavond tegen Dallas, kan een mooie wedstrijd worden.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef TheGOAT het volgende:
Westbrook is zo'n chucker, niet normaal, haat hem echt als speler, OKC is titelkandidaat wanneer Westbrook leert dat hij 2e viool moet spelen
Sorry , gisteren was hij niet echt een topper. Maar dat kun je wel voor heel Heat zeggen behalve LeBron James.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef TheFastOne het volgende:
Wil ik Norris Cole halen, heeft iemand hem net opgepikt
Dank u dank u, ik ben blij dat ik mee mag doen met jullie fantasy NBA zoals jullie al wel opgemerkt hebben ben ik een Rookie, maar hoop het snel te leren.quote:
Beginners gelukquote:Op donderdag 29 december 2011 18:47 schreef TheFastOne het volgende:
Vandaag was je anders lekker bezig
Heb ik vroeger nooit last van gehad toen ik hem aangeschaft hadquote:Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef roccaborocca het volgende:
Hey,
ik had eigenlijk een vraag ik volg basketbal via nba.tv met een NBA pass preview, alleen soms word ik eruit gegooid en moet ik opnieuw inloggen.
Ik denk er zelf aan om een nba pass te halen, alleen ben ik wel benieuwd of ik dan als nog weer eruit wordt gegooid.
Rocco,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |