Ja hehe dat snap ik, maar wordt het totaal van 1e kerstdag niet opgeteld bij 2e kerstdag etc.? Want nu is er geen totaal-eind-stand ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:16 schreef bzk het volgende:
Als je de beste van de leagues in assists bent krijg je 12 punten, ben je 2de dan krijg je er 11 enz. Zo werkt het voor alle categorieën, Hier komt je punten aantal vandaan
Even een kleine uitleg:quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ja hehe dat snap ik, maar wordt het totaal van 1e kerstdag niet opgeteld bij 2e kerstdag etc.? Want nu is er geen totaal-eind-stand ofzo
Ja dat klopt, zoals bzk als zei staat dit in de "league" --> "standings"quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef TheGOAT het volgende:
Oke dus elke dag wordt de 'eindstand' voorlopig uitgerekend van allle voorgaande dagen?
Will westbrook wel van je overnemen hoor npquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef lordteddybeer het volgende:
Scoor te slecht in turnovers door Westbrook en Bryant
Vroeg ik mij ook afquote:
Ik zat al naar Walker te kijken bij NCAA, en ik wilde hem per se hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook afmaar accepteer de trade wel, Wes Matthews zorgt iig voor wat puntjes en 3pt, en Kemba Walker zal ong. zelfde stats als Erving krijgen
kon ik VC droppen, blije man hier achter z'n pc'tje
Daarom heb ik VC gedraft op de bank, heb 2 rookies met Walker en Jimmer, eerst dus met Irving en Jimmerquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik zat al naar Walker te kijken bij NCAA, en ik wilde hem per se hebbenIk wordt geleid door emoties
Van Jimmer ga je plezier hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Daarom heb ik VC gedraft op de bank, heb 2 rookies met Walker en Jimmer, eerst dus met Irving en Jimmer
Ik wil Humpries wel. Wat heb je nodig?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Van Jimmer ga je plezier hebbenHij is defensief echt belachlijk slecht, maar daar merk je hier niets van. Hij gaat toch de nodige assists, 3pts en vooral punten geven.
ik heb er ook 2, Irving en KanterIk heb teveel goede rebounders; Howard, West, Humphries, Okafor en Kanter. Iemand interesse in een van deze?(m.u.v. Howard en West.)
Je hebt nog een klant voor Humphries, heb ik eventueel iets wat je nodig hebt? (banana pancakes)quote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik wil Humpries wel. Wat heb je nodig?
Het zegt echt allemaal nog niets, hoor. We zijn pas 3 dagen onderweg. Houd de moed er in.quote:
Denk dat je er vrij weinig van mist, is pas zijn 2de wedstrijd. Het blijft een rookie, dus veel nadelen voor je fantasy.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef TheFastOne het volgende:
Wil ik Norris Cole halen, heeft iemand hem net opgepikt
Als hij op deze voet doorgaatquote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Denk dat je er vrij weinig van mist, is pas zijn 2de wedstrijd. Het blijft een rookie, dus veel nadelen voor je fantasy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |