Dat zou je inderdaad kunnen doen. Alle spelers in je team genereren inderdaad punten, tenzij je ze op de bank zet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:27 schreef TheGOAT het volgende:
Misschien een domme vraag, maar voor 1e kerstdag heb ik 5 spelers die spelen, moet ik dan bijv. VC (die stond op de bank) in de starters/6th/ut/ zetten zodat ik punten krijgen hiervoor? Want bench krijgt geen punten toch?
En is het dan niet zo dat je altijd voor iedereen punten krijgt, omdat bijna nooit meer dan 10/13 spelers spelen?
Thanks, maar kan je ook ergens zien dan 'hoeveel' plaatsen je nog over hebt ofzo? Maar Brook Lopez bijv. had ik gedraft die is er nu 2 maanden uit, dus die moet ik sws op de bank zetten toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad kunnen doen. Alle spelers in je team genereren inderdaad punten, tenzij je ze op de bank zet.
Waar je echter voor op moet letten, is dat je per positie een maximum aantal keren hebt dat je er een speler in kunt zetten. Het aantal keren dat je elke positie mag spelen, komt overeen met het aantal wedstrijden dat elke club in de NBA speelt. In principe moet je het zo zien, dat je beste spelers het basisteam vormen, en je je wisselspelers pas inzet wanneer andere spelers geblesseerd raken of uit vorm zijn.
Het is dus niet zo dat je altijd voor iedereen punten krijgt, ook al spelen er nooit meer dan 10 van de 13 spelers op één dag (wat ik me dit jaar met het compacte seizoen overigens sowieso afvraag, maar dit terzijde). Als je continu gaat wisselen en altijd je beschikbare spelers inzet, houd je op het einde geen vrije posities meer over en kun je je supersterren niet meer inzetten ten faveure van je mindere bankspelers, die op het begin van het seizoen veel speeltijd hebben gekregen.
Aan jou als coach om te bepalen wanneer je welke spelers dus inzet en op de bank zet.
Ik hoop dat mijn uitleg enigszins duidelijk is voor je.
Goed dat je mij daar op attendeert, ik zal de regels er nog eens goed op nalezen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Omega het volgende:
Buster in de 2e league, is er geen maximum aantal wedstrijden, dus de bank is wel belangrijk. Volgens mij heb je ook een team in de 2e league, dus vandaar dat ik het even meld.
Je hebt goud in handen met Rondo in deze vorm.quote:Op maandag 26 december 2011 02:08 schreef TheGOAT het volgende:
Rondo was heerlijk, Deng ook, Odom en Carter, uhm, laat maar, lol. Nu DeAndre Jordan nog, man VC moet snel weer naar de bank toe
Bij Fantasy hockey op Yahoo is het altijd onderin op 'My Team'. Zit op mobiel nu dus kan niet checken.quote:Op maandag 26 december 2011 11:08 schreef TheGOAT het volgende:
Jaaa heerlijk.
Waar staat eigenlijk hoeveel 'keer' je nog een positie mag gebruiken door een bepaalde speler? Hoeveel je er nog over hebt?
Hoe is dat eerlijk? Dan kun je constant je benchspelers wisselen om de dag en PTS stacken.quote:Op maandag 26 december 2011 14:10 schreef Omega het volgende:
Misschien even het topic doorlezenEr is geen maximum voor posities, bij Fok West weet ik het zeker, ik begreep van Buster 10 posts hier boven dat ook in de andere league er geen maximum is.
quote:Op maandag 26 december 2011 14:10 schreef Omega het volgende:
Misschien even het topic doorlezenEr is geen maximum voor posities, bij Fok West weet ik het zeker, ik begreep van Buster 10 posts hier boven dat ook in de andere league er geen maximum is.
Hier zegt hij toch dat het wel zo is, bovenaan pagina 9?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad kunnen doen. Alle spelers in je team genereren inderdaad punten, tenzij je ze op de bank zet.
Waar je echter voor op moet letten, is dat je per positie een maximum aantal keren hebt dat je er een speler in kunt zetten. Het aantal keren dat je elke positie mag spelen, komt overeen met het aantal wedstrijden dat elke club in de NBA speelt. In principe moet je het zo zien, dat je beste spelers het basisteam vormen, en je je wisselspelers pas inzet wanneer andere spelers geblesseerd raken of uit vorm zijn.
Het is dus niet zo dat je altijd voor iedereen punten krijgt, ook al spelen er nooit meer dan 10 van de 13 spelers op één dag (wat ik me dit jaar met het compacte seizoen overigens sowieso afvraag, maar dit terzijde). Als je continu gaat wisselen en altijd je beschikbare spelers inzet, houd je op het einde geen vrije posities meer over en kun je je supersterren niet meer inzetten ten faveure van je mindere bankspelers, die op het begin van het seizoen veel speeltijd hebben gekregen.
Aan jou als coach om te bepalen wanneer je welke spelers dus inzet en op de bank zet.
Ik hoop dat mijn uitleg enigszins duidelijk is voor je.
Ik kwam er inderdaad ook pas achter naar aanleiding van jouw vraag, dus ik ben degene die jou dankbaar moet zijnquote:Op maandag 26 december 2011 16:25 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
[..]
Hier zegt hij toch dat het wel zo is, bovenaan pagina 9?
Editlaat maar, zie dat hij daaronder zegt dat dit niet geld in ook league 1
Maar dit is toch eerlijk, uiteindelijk speelt elk team 66 wedstrijden..
Regels zijn voor iedereen hetzelfde, dus is het eerlijk. Je hebt eigenlijk gewoon een team van 13 personen. Alleen bij een volledig programma zul je moeten kiezen wie je op de bank zet. Vorig jaar was dat nauwelijks nodig, maar bij het compacte programma dat er dit jaar gedraaid moet worden, zou dat toch wel eens aan de orde kunnen zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 16:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe is dat eerlijk? Dan kun je constant je benchspelers wisselen om de dag en PTS stacken.
quote:Op maandag 26 december 2011 15:41 schreef jonkolier het volgende:
Na de eerste ronde sta ik bovenaan!even met de eer rondlopen, want ik denk dat het weer voorbij is na de volgende ronde
Haha, gefeliciteerd. Het is natuurlijk veel te vroeg om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Zo hebben bij league 1 bijvoorbeeld pas 2 van mijn spelers een wedstrijd gespeeld, maar die deden het naar behoren (D. Wade en B. Bass). Zeker Bass speelde boven mijn verwachtingen, met 20 punten en 11 rebounds. Daarmee zal ik echter nog steeds ergens onderaan bungelen, aangezien de meeste deelnemers al meer spelers in actie hebben gezien en dus meer assists, punten, rebs etc. hebben gehaald.quote:Op maandag 26 december 2011 15:41 schreef jonkolier het volgende:
Na de eerste ronde sta ik bovenaan!even met de eer rondlopen, want ik denk dat het weer voorbij is na de volgende ronde
Dat zal ik maar doen jaquote:Op maandag 26 december 2011 21:16 schreef TheGOAT het volgende:
Kemba Walker en Wesley Matthews voor mijn Kyrie Erving, hmm, zal eens goed nadenken over die trade
Ik zit nogal ruim in de SF's, en ik moest wel effe een goede starter PG hebben, en helaas drafte je hem net voor mij -.-quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:33 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol ben jij niet toevallig diegene die hem voorgesteld heeft? haha
Ik heb wel 3pt range in m'n team, en points ook al, ik wil Irving eigenlijk gewoon hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef TheGOAT het volgende:
Haha anyway ik mag de trade wel, heb VC gedropt, met Matthews erbij iig wat 3pt, plus Walker zal miss. zelfde stats als Erving neerzetten omdat hij het Bobcats team in z'n handen krijgt, de trade werkt voor mij welvind het wel leuk nu weer fantasy, kijk morgen gelijk als 1e daar haha
Ja hehe dat snap ik, maar wordt het totaal van 1e kerstdag niet opgeteld bij 2e kerstdag etc.? Want nu is er geen totaal-eind-stand ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:16 schreef bzk het volgende:
Als je de beste van de leagues in assists bent krijg je 12 punten, ben je 2de dan krijg je er 11 enz. Zo werkt het voor alle categorieën, Hier komt je punten aantal vandaan
Even een kleine uitleg:quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ja hehe dat snap ik, maar wordt het totaal van 1e kerstdag niet opgeteld bij 2e kerstdag etc.? Want nu is er geen totaal-eind-stand ofzo
Ja dat klopt, zoals bzk als zei staat dit in de "league" --> "standings"quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef TheGOAT het volgende:
Oke dus elke dag wordt de 'eindstand' voorlopig uitgerekend van allle voorgaande dagen?
Will westbrook wel van je overnemen hoor npquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef lordteddybeer het volgende:
Scoor te slecht in turnovers door Westbrook en Bryant
Vroeg ik mij ook afquote:
Ik zat al naar Walker te kijken bij NCAA, en ik wilde hem per se hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook afmaar accepteer de trade wel, Wes Matthews zorgt iig voor wat puntjes en 3pt, en Kemba Walker zal ong. zelfde stats als Erving krijgen
kon ik VC droppen, blije man hier achter z'n pc'tje
Daarom heb ik VC gedraft op de bank, heb 2 rookies met Walker en Jimmer, eerst dus met Irving en Jimmerquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik zat al naar Walker te kijken bij NCAA, en ik wilde hem per se hebbenIk wordt geleid door emoties
Van Jimmer ga je plezier hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Daarom heb ik VC gedraft op de bank, heb 2 rookies met Walker en Jimmer, eerst dus met Irving en Jimmer
Ik wil Humpries wel. Wat heb je nodig?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Van Jimmer ga je plezier hebbenHij is defensief echt belachlijk slecht, maar daar merk je hier niets van. Hij gaat toch de nodige assists, 3pts en vooral punten geven.
ik heb er ook 2, Irving en KanterIk heb teveel goede rebounders; Howard, West, Humphries, Okafor en Kanter. Iemand interesse in een van deze?(m.u.v. Howard en West.)
Je hebt nog een klant voor Humphries, heb ik eventueel iets wat je nodig hebt? (banana pancakes)quote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik wil Humpries wel. Wat heb je nodig?
Het zegt echt allemaal nog niets, hoor. We zijn pas 3 dagen onderweg. Houd de moed er in.quote:
Denk dat je er vrij weinig van mist, is pas zijn 2de wedstrijd. Het blijft een rookie, dus veel nadelen voor je fantasy.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef TheFastOne het volgende:
Wil ik Norris Cole halen, heeft iemand hem net opgepikt
Als hij op deze voet doorgaatquote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Denk dat je er vrij weinig van mist, is pas zijn 2de wedstrijd. Het blijft een rookie, dus veel nadelen voor je fantasy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |