Ik heb op ESPN wel een paar drafts gedaan, maar eigenlijk allemaal auction drafts met 10 personen, dus dat is absoluut niet te vergelijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef TheFastOne het volgende:
Iemand nog bezig met mock drafts?
Op zich misschien het proberen waard, en dan met promotie/degradatie regeling werken, zodat je 1e en 2e divisie hebt. Eerste 2 teams uit 2e divisie zouden dan volgend jaar in kunnen stromen in de 1e divsie, ten koste van de twee laagst geklasseerde teams.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:30 schreef Reanimation het volgende:
Ik zou bijna overwegen om een 2e league te maken.. best veel interesse!
Volg het topic zou ik zeggen... kan moeilijk iedereen persoonlijk gaan PMenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef Mujahedine het volgende:
Ik zou ook graag joinen, dus wanneer er een tweede league komt, stuur me gerust een PM...
Jupquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:33 schreef emokid het volgende:
Hoe wil je de punten gaan tellen, het is toch rotisserie? Of wil je dan een 24-punten rotisserie systeem toepassen op alle stats?
Mijn zegen heb je hoor, maar bij de eerlijkheidsfactor zet ik mijn vraagtekens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:53 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Jupdat is het meest makkelijke en eerlijke!
Dat is helaas altijd een factor.. ook in 'onze' 1e league is die kans er..quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:58 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je hoor, maar bij de eerlijkheidsfactor zet ik mijn vraagtekens.
Stel dat in één van de leagues slechts 1 of 2 teams heel actief blijken te zijn en de rest helemaal niet, dan kunnen die dus alle waiver picks voor zich zelf claimen, en dan hebben zij dus ook grotere kans om betere stats en dus meer punten te halen, terwijl er 12 teams 'machteloos' bij staan te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |