Ik heb op ESPN wel een paar drafts gedaan, maar eigenlijk allemaal auction drafts met 10 personen, dus dat is absoluut niet te vergelijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef TheFastOne het volgende:
Iemand nog bezig met mock drafts?
Op zich misschien het proberen waard, en dan met promotie/degradatie regeling werken, zodat je 1e en 2e divisie hebt. Eerste 2 teams uit 2e divisie zouden dan volgend jaar in kunnen stromen in de 1e divsie, ten koste van de twee laagst geklasseerde teams.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:30 schreef Reanimation het volgende:
Ik zou bijna overwegen om een 2e league te maken.. best veel interesse!
Volg het topic zou ik zeggen... kan moeilijk iedereen persoonlijk gaan PMenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef Mujahedine het volgende:
Ik zou ook graag joinen, dus wanneer er een tweede league komt, stuur me gerust een PM...
Jupquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:33 schreef emokid het volgende:
Hoe wil je de punten gaan tellen, het is toch rotisserie? Of wil je dan een 24-punten rotisserie systeem toepassen op alle stats?
Mijn zegen heb je hoor, maar bij de eerlijkheidsfactor zet ik mijn vraagtekens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:53 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Jupdat is het meest makkelijke en eerlijke!
Dat is helaas altijd een factor.. ook in 'onze' 1e league is die kans er..quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:58 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je hoor, maar bij de eerlijkheidsfactor zet ik mijn vraagtekens.
Stel dat in één van de leagues slechts 1 of 2 teams heel actief blijken te zijn en de rest helemaal niet, dan kunnen die dus alle waiver picks voor zich zelf claimen, en dan hebben zij dus ook grotere kans om betere stats en dus meer punten te halen, terwijl er 12 teams 'machteloos' bij staan te kijken.
en dat bij de vergelijking er rosters zijn met dubbele spelers. Ik vind dit vergelijkingssysteem niet eerlijk. Kunnen we beter 2 kampioenen hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:58 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je hoor, maar bij de eerlijkheidsfactor zet ik mijn vraagtekens.
Stel dat in één van de leagues slechts 1 of 2 teams heel actief blijken te zijn en de rest helemaal niet, dan kunnen die dus alle waiver picks voor zich zelf claimen, en dan hebben zij dus ook grotere kans om betere stats en dus meer punten te halen, terwijl er 12 teams 'machteloos' bij staan te kijken.
Primaquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:29 schreef emokid het volgende:
[..]
en dat bij de vergelijking er rosters zijn met dubbele spelers. Ik vind dit vergelijkingssysteem niet eerlijk. Kunnen we beter 2 kampioenen hebben.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:21 schreef Reanimation het volgende:
[..]
PrimaZoals gezegd mij maakt het niet gek veel uit!
Maken we er gewoon Major League en Minor League van![]()
Nu 7 'aanmeldingen'..
Is nog niet aangemaakt.. Als ik die aanmaak ben ik automatisch ook lid van de league, maar ik zit al in de 1e league.. (niet dat ik het erg vindt om in 2 leagues mee te doen, maar dan moet dat wel goedgekeurd worden!)quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:21 schreef Omega het volgende:
Wat is de league id van die 2e league.
En kunnen we niet gewoon eastern en western league noemen, ipv major en minor
maar ik doe ook graag mee met die 2e league. Enige setting die voor mij een no go is, als er een maximum aantal wedstrijden per positie is.
En het liefst heb ik ook een auction draft, maar gewone gaat wel sneller
Ik ben wel vaker in een mockdraft geweest, krijg je een foutmelding? Misschien je java tool updaten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:35 schreef emokid het volgende:
Kunnen jullie de mock draft in? Ik baal echt hard dat het niet werkt hier, dan werkt het morgen ook niet..
Waarom FGM en FTM toegevoegd?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:44 schreef Omega het volgende:
Let op, ik heb er 2 categorieën bijgezet, FGM en FTM. De rest is volgens mij op de naam van de league identiek, maar we kunnen er natuurlijk nog over discussiëren. Vooral over de draft tijd, wat mij betreft doen we die later in de week. Vooral omdat we nu in een korte tijd 12 teams moeten krijgen.
Maar zij draften toch ook om 20:00?quote:Op zondag 18 december 2011 00:38 schreef Maravilla het volgende:
Per ongeluk zondag 20:00 aangegeven voor de draft voor League 2, maar dacht er 22:00 stond..Wel het leukste toch? Om samen met League 1 te draften?
quote:Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar zij draften toch ook om 20:00?
Ik ben trouwens ook voor, maar wel kort dag om 12 (nu dus nog 10) managers te krijgen.
Ohhh ok omdat hier 20:00 stond ben ik daar van uit gegaan, maar jullie hebben later pas die poll gedaan, duidelijk. dan doen we gewoon 10 uur.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:28 schreef Reanimation het volgende:
DE FANTASY LEAGUE IS OP DIT MOMENT VOL!!
League ID#: 23613
League Name: FOK! Hoops
Password: nomorelockout
Custom League URL: http://basketball.fantasysports.yahoo.com/league/fokhoops2011
Draft Type: Live Standard Draft
Draft Time: Sun Dec 18 8:00pm CET [ Add to My Calendar ]
Max Teams: 12
Live Draft Pick Time:
Scoring Type: Rotisserie
Max Moves: 80
Max Trades: No maximum
Trade Reject Time: 0
Trade End Date: March 8, 2012
Allow Draft Pick Trades: No
Waiver Time: 1 day
Waiver Type: Continual rolling list
Can't Cut List Provider: None
Trade Review: League Votes
Post Draft Players: Follow Waiver Rules
Max Games Played: No maximum
Weekly Deadline: Daily - Tomorrow
Start Scoring on: Thursday, Dec 1
Make League Publicly Viewable: No
Roster Positions: PG, SG, G, SF, PF, F, C, C, Util, Util, BN, BN, BN
Players Stat Categories: Field Goal Percentage (FG%), Free Throw Percentage (FT%), 3-point Shots Made (3PTM), Points Scored (PTS), Total Rebounds (REB), Assists (AST), Steals (ST), Blocked Shots (BLK), Turnovers (TO)
Mag die post niet meer aanpassen helaasquote:Op zondag 18 december 2011 01:56 schreef Omega het volgende:
[..]
Ohhh ok omdat hier 20:00 stond ben ik daar van uit gegaan, maar jullie hebben later pas die poll gedaan, duidelijk. dan doen we gewoon 10 uur.
Ik zie nu pas dat je wat extra had geschrevenquote:Op zondag 18 december 2011 01:45 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Over FGM/FTM ben ik het alsnog niet eens maar goed, nu krijg je namelijk verschillende stats tussen de leagues..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |