Donequote:
Oke dan is het gewoon dom toevalquote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef Omega het volgende:
Nee want dan zou de commish altijd 1e mogen kiezen, hij maakt de league aan, Yahoo doet dit random
Ik had een voorstel van iemand die Tim Duncan aanbood tegen LeMarcus Aldridgequote:Op vrijdag 23 december 2011 12:57 schreef Rienks het volgende:
Zullen we wel een btje normale trades voorstellen? Deng tegen Josh Smith is natuurlijk niet echt een trade die ik ooit ga accepteren..
Proberen staat vrij. Ik heb er in ieder geval om moeten lachen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:31 schreef danusz1986 het volgende:
Haha, het is toch proberen waard! Niemand die zit te wachten op Duncan! Oude versleten man!
Dat zou je inderdaad kunnen doen. Alle spelers in je team genereren inderdaad punten, tenzij je ze op de bank zet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:27 schreef TheGOAT het volgende:
Misschien een domme vraag, maar voor 1e kerstdag heb ik 5 spelers die spelen, moet ik dan bijv. VC (die stond op de bank) in de starters/6th/ut/ zetten zodat ik punten krijgen hiervoor? Want bench krijgt geen punten toch?
En is het dan niet zo dat je altijd voor iedereen punten krijgt, omdat bijna nooit meer dan 10/13 spelers spelen?
Thanks, maar kan je ook ergens zien dan 'hoeveel' plaatsen je nog over hebt ofzo? Maar Brook Lopez bijv. had ik gedraft die is er nu 2 maanden uit, dus die moet ik sws op de bank zetten toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad kunnen doen. Alle spelers in je team genereren inderdaad punten, tenzij je ze op de bank zet.
Waar je echter voor op moet letten, is dat je per positie een maximum aantal keren hebt dat je er een speler in kunt zetten. Het aantal keren dat je elke positie mag spelen, komt overeen met het aantal wedstrijden dat elke club in de NBA speelt. In principe moet je het zo zien, dat je beste spelers het basisteam vormen, en je je wisselspelers pas inzet wanneer andere spelers geblesseerd raken of uit vorm zijn.
Het is dus niet zo dat je altijd voor iedereen punten krijgt, ook al spelen er nooit meer dan 10 van de 13 spelers op één dag (wat ik me dit jaar met het compacte seizoen overigens sowieso afvraag, maar dit terzijde). Als je continu gaat wisselen en altijd je beschikbare spelers inzet, houd je op het einde geen vrije posities meer over en kun je je supersterren niet meer inzetten ten faveure van je mindere bankspelers, die op het begin van het seizoen veel speeltijd hebben gekregen.
Aan jou als coach om te bepalen wanneer je welke spelers dus inzet en op de bank zet.
Ik hoop dat mijn uitleg enigszins duidelijk is voor je.
Goed dat je mij daar op attendeert, ik zal de regels er nog eens goed op nalezen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Omega het volgende:
Buster in de 2e league, is er geen maximum aantal wedstrijden, dus de bank is wel belangrijk. Volgens mij heb je ook een team in de 2e league, dus vandaar dat ik het even meld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |