Yahoo doet het met pure willekeur, en dan maar afwachten welke plek je te pakken hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:20 schreef danusz1986 het volgende:
Hoe wordt de volgorde bepaald van de draft? Op basis van inschrijving? Ik wil liever niet als 2e kiezen.
Wordt er dan savonds gedraft? Hoe laat? Kan ik er rekening meehouden dat ik eventueel nog mee moet doen mochten er niet genoeg deelnemers zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:42 schreef Omega het volgende:
Misschien heeft hij een hekel aan Lebron, en verwacht hij dat Durant eerste wordt gekozen en dat Lebron dan eigenlijk de beste optie is
Ik vind het ook wel apart. Voor mij maakt het niet zo uit, vind het niet zo leuk om 2x heel kort achter elkaar te kiezen (1e, 23 laatste één na laatste) maar zeker 1e en 2e hebben andere voordelen
Ik merk wel dat iedereen donderdag wel een goede dag vindt, dus ik ga er voorlopig vanuit dat het donderdag gaat worden. Vanavond zal ik even iedereen een PM sturen die heeft gezegd dat hij wel intresse heeft, dan merk ik wel vanzelf of die al ingeschreven staat.
Degene die hierboven al aan een team zijn gekoppeld die krijgen geen pm.
En daarna ga ik wel inventariseren hoeveel mensen van de andere league hier ook mee willen doen. Als die dan inderdaad vanaf donderdag (als het donderdag blijft) 3 uur inschrijven, hopelijk hebben we dan 12 man donderdag avond.
Ik heb zelf nog een auction draft donderdag om 5:30 dus zal vanaf dan niet heel actief op het fok! forum zijn tot ongeveer 7 of 7:30 uur
Na een paar dagen geen internet gehad te hebben leuk te zien dat de 2e leauge toch van de grond gekomen is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:33 schreef Omega het volgende:
Fuzzy Wombats - bzk
Golden state warriors - Muhajedine
LA Lakers - Multiply????
Unbeatable bears - lordteddybeer
Proncos - Sasman ???
Maravilla United - Maravilla
Daan's star line up
The Dead Weather - Omega (commish)
Ik verwacht/hoop nog
Mitt
RemcoOcelot
Dat betekent dat we dan met 10 man zijn. Op zich is dat al een goed aantal, maar 2 man extra dus 12 zou wel mooi zijn. Hopelijk komen bovenstaande 2 nog in de league.
Wordt weer aanmodderen dit seizoen voor de Warriors...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef Reanimation het volgende:
Begint al goed.. Steph Curry met een ankle injury.. hopelijk niet te ernstig!
Nee ik heb jou en Mitt als 9e en 10e gerekend dus jij bent nummer 9, hopelijk komen er nog 3 bij, anders misschien een aantal van die andere league.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:34 schreef RemcoOcelot het volgende:
[..]
Na een paar dagen geen internet gehad te hebben leuk te zien dat de 2e leauge toch van de grond gekomen is.
Ik heb me natuurlijk ook gelijk aangemeld dus we zijn nu met zijn 11e als het goed is.
Vanaf 3 uur kun je inschrijven, jammer dan als er anderen daarna komen, maar het houdt een keer op.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef Reanimation het volgende:
Is het mogelijk dat ik vóór 17:00 weet of ik de tweede league 'moet' joinen?
Ok, aangemeldquote:Op donderdag 22 december 2011 13:54 schreef Omega het volgende:
[..]
Vanaf 3 uur kun je inschrijven, jammer dan als er anderen daarna komen, maar het houdt een keer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |