abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105808193
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 02:20 schreef danusz1986 het volgende:
Hoe wordt de volgorde bepaald van de draft? Op basis van inschrijving? Ik wil liever niet als 2e kiezen.
Yahoo doet het met pure willekeur, en dan maar afwachten welke plek je te pakken hebt. :) Tenzij de commish iets anders instelt natuurlijk, maar da's niet het geval geloof ik.
pi_105808654
Ik ben dat niet van plan, of de hele league wil dat ik iets instel maar die kans lijkt mij zeer klein.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_105809650
Ok we wachten wel af dan!
pi_105812442
Hoezo wil je niet als 2e picken dan?
Only the strong survive
pi_105813097
Jah ik denk dat je beter ergens in het midden kan zitten, omdat je in de 1e ronde toch wel een goede speler kan draften, maar als je early in de draft zit moet je daarna meer dan 20 picks wachten en als je ergens in het midden zit is dat minder. Achteraf denk ik dat het wel meevalt.
pi_105813107
Misschien heeft hij een hekel aan Lebron, en verwacht hij dat Durant eerste wordt gekozen en dat Lebron dan eigenlijk de beste optie is ;)
Ik vind het ook wel apart. Voor mij maakt het niet zo uit, vind het niet zo leuk om 2x heel kort achter elkaar te kiezen (1e, 23 laatste één na laatste) maar zeker 1e en 2e hebben andere voordelen :P

Ik merk wel dat iedereen donderdag wel een goede dag vindt, dus ik ga er voorlopig vanuit dat het donderdag gaat worden. Vanavond zal ik even iedereen een PM sturen die heeft gezegd dat hij wel intresse heeft, dan merk ik wel vanzelf of die al ingeschreven staat.
Degene die hierboven al aan een team zijn gekoppeld die krijgen geen pm.

En daarna ga ik wel inventariseren hoeveel mensen van de andere league hier ook mee willen doen. Als die dan inderdaad vanaf donderdag (als het donderdag blijft) 3 uur inschrijven, hopelijk hebben we dan 12 man donderdag avond.

Ik heb zelf nog een auction draft donderdag om 5:30 dus zal vanaf dan niet heel actief op het fok! forum zijn tot ongeveer 7 of 7:30 uur
pi_105814983
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:42 schreef Omega het volgende:
Misschien heeft hij een hekel aan Lebron, en verwacht hij dat Durant eerste wordt gekozen en dat Lebron dan eigenlijk de beste optie is ;)
Ik vind het ook wel apart. Voor mij maakt het niet zo uit, vind het niet zo leuk om 2x heel kort achter elkaar te kiezen (1e, 23 laatste één na laatste) maar zeker 1e en 2e hebben andere voordelen :P

Ik merk wel dat iedereen donderdag wel een goede dag vindt, dus ik ga er voorlopig vanuit dat het donderdag gaat worden. Vanavond zal ik even iedereen een PM sturen die heeft gezegd dat hij wel intresse heeft, dan merk ik wel vanzelf of die al ingeschreven staat.
Degene die hierboven al aan een team zijn gekoppeld die krijgen geen pm.

En daarna ga ik wel inventariseren hoeveel mensen van de andere league hier ook mee willen doen. Als die dan inderdaad vanaf donderdag (als het donderdag blijft) 3 uur inschrijven, hopelijk hebben we dan 12 man donderdag avond.

Ik heb zelf nog een auction draft donderdag om 5:30 dus zal vanaf dan niet heel actief op het fok! forum zijn tot ongeveer 7 of 7:30 uur
Wordt er dan savonds gedraft? Hoe laat? Kan ik er rekening meehouden dat ik eventueel nog mee moet doen mochten er niet genoeg deelnemers zijn.

<<< Banana Pancakes
pi_105815319
Ik heb mij ingeschreven (Fuzzy wombats). Volgens mij staat de draf op 2000 uur op donderdag, kan deze verzet worden naar een uurtje later? zou mij beter uitkomen.
pi_105834616
Wat mij betreft ok, dus het wordt 9 uur, laat even weten als je mee doet en toch om 8 uur wilt draften
pi_105835044
Ik zit erbij! LA Lakers.

Ik draft liever om 8 uur.
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:27:47 #161
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_105835093
Liefst om 8 uur inderdaad.
Trotse Belg.
pi_105835400
Fuzzy Wombats - bzk
Golden state warriors - Muhajedine
LA Lakers - Multiply????
Unbeatable bears - lordteddybeer
Proncos - Sasman ???
Maravilla United - Maravilla
Daan's star line up
The Dead Weather - Omega (commish)

Ik verwacht/hoop nog
Mitt
RemcoOcelot

Dat betekent dat we dan met 10 man zijn. Op zich is dat al een goed aantal, maar 2 man extra dus 12 zou wel mooi zijn :). Hopelijk komen bovenstaande 2 nog in de league.
pi_105858280
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:33 schreef Omega het volgende:
Fuzzy Wombats - bzk
Golden state warriors - Muhajedine
LA Lakers - Multiply????
Unbeatable bears - lordteddybeer
Proncos - Sasman ???
Maravilla United - Maravilla
Daan's star line up
The Dead Weather - Omega (commish)

Ik verwacht/hoop nog
Mitt
RemcoOcelot

Dat betekent dat we dan met 10 man zijn. Op zich is dat al een goed aantal, maar 2 man extra dus 12 zou wel mooi zijn :). Hopelijk komen bovenstaande 2 nog in de league.
Na een paar dagen geen internet gehad te hebben leuk te zien dat de 2e leauge toch van de grond gekomen is.
Ik heb me natuurlijk ook gelijk aangemeld dus we zijn nu met zijn 11e als het goed is.
pi_105861107
Begint al goed.. Steph Curry met een ankle injury.. hopelijk niet te ernstig!
pi_105869424
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef Reanimation het volgende:
Begint al goed.. Steph Curry met een ankle injury.. hopelijk niet te ernstig!
Wordt weer aanmodderen dit seizoen voor de Warriors...

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFastOne op 22-12-2011 08:11:34 ]
pi_105871243
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:34 schreef RemcoOcelot het volgende:

[..]

Na een paar dagen geen internet gehad te hebben leuk te zien dat de 2e leauge toch van de grond gekomen is.
Ik heb me natuurlijk ook gelijk aangemeld dus we zijn nu met zijn 11e als het goed is.
Nee ik heb jou en Mitt als 9e en 10e gerekend dus jij bent nummer 9, hopelijk komen er nog 3 bij, anders misschien een aantal van die andere league.
pi_105898981
10 is ook wel meer dan genoeg! 12 zou beter zijn.
pi_105899067
Had Kobe bijna getrade voor Deron Williams. Dat zit er helaas niet in voorlopig. :P
pi_105913587
Kom op jongens, league 2 wil ook nog een 10e lid minstens. :)
pi_105914917
Is het mogelijk dat ik vóór 17:00 weet of ik de tweede league 'moet' joinen?
pi_105915204
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef Reanimation het volgende:
Is het mogelijk dat ik vóór 17:00 weet of ik de tweede league 'moet' joinen?
Vanaf 3 uur kun je inschrijven, jammer dan als er anderen daarna komen, maar het houdt een keer op.
pi_105916211
Ik wil me graag inschrijven voor de league..

Ik zie alleen geen link
pi_105916343
League ID#: 106313
League Name: Fok! Hoops West
Password: nomorelockout
Custom League URL: http://basketball.fantasysports.yahoo.com/league/fokhoopswest
Draft Type: Live Standard Draft
Draft Time: Thu Dec 22 8:00pm CET [ Add to My Calendar ]
Max Teams: 12
Live Draft Pick Time: 1 Minute, 30 Seconds
Scoring Type: Rotisserie
Max Moves: 80
Max Trades: No maximum
Trade Reject Time: 0
Trade End Date: March 8, 2012
Allow Draft Pick Trades: No
Waiver Time: 1 day
Waiver Type: Continual rolling list
Can't Cut List Provider: None
Trade Review: Commissioner
Post Draft Players: Follow Waiver Rules
Max Games Played: No maximum
Weekly Deadline: Daily - Tomorrow
Start Scoring on: Sunday, Dec 25
Make League Publicly Viewable: No
Roster Positions: PG, SG, G, SF, PF, F, C, C, Util, Util, BN, BN, BN
Players Stat Categories: Field Goals Made (FGM), Field Goal Percentage (FG%), Free Throws Made (FTM), Free Throw Percentage (FT%), 3-point Shots Made (3PTM), Offensive Rebounds (OREB), Defensive Rebounds (DREB), Assists (AST), Steals (ST), Blocked Shots (BLK), Turnovers (TO)

[ Bericht 0% gewijzigd door Omega op 22-12-2011 14:25:57 ]
pi_105916404
You are not allowed to view this page because you are not in this league. (Error #152)

Laat maar, ik heb het eens even gelezen ipv alleen maar op de link gedrukt :@
pi_105916554
Gaaf dat je meedoet :) Draft is trouwens vanavond, (ik heb gewoon gecopy paste van hier) en dus niet afgelopen zondag. Vanavond 8 uur. Ik heb nu de post veranderd dus staat nu goed.
pi_105917828
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:54 schreef Omega het volgende:

[..]

Vanaf 3 uur kun je inschrijven, jammer dan als er anderen daarna komen, maar het houdt een keer op.
Ok, aangemeld :)
pi_105918063
ok Stephen Curry :)
pi_105918687
Ik hoop dat ik er op tijd bij ben met de draft. Anders wordt die toch automatisch op autopick gezet?
pi_105918839
ja, en je kan nu ook een volgorde bepalen, dan kiest hij van jou lijst af.
pi_105921797
We zijn met 11 nu, dus er kan er nog 1 bij :)
Tot vanavond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')