Yahoo doet het met pure willekeur, en dan maar afwachten welke plek je te pakken hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:20 schreef danusz1986 het volgende:
Hoe wordt de volgorde bepaald van de draft? Op basis van inschrijving? Ik wil liever niet als 2e kiezen.
Wordt er dan savonds gedraft? Hoe laat? Kan ik er rekening meehouden dat ik eventueel nog mee moet doen mochten er niet genoeg deelnemers zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:42 schreef Omega het volgende:
Misschien heeft hij een hekel aan Lebron, en verwacht hij dat Durant eerste wordt gekozen en dat Lebron dan eigenlijk de beste optie is
Ik vind het ook wel apart. Voor mij maakt het niet zo uit, vind het niet zo leuk om 2x heel kort achter elkaar te kiezen (1e, 23 laatste één na laatste) maar zeker 1e en 2e hebben andere voordelen
Ik merk wel dat iedereen donderdag wel een goede dag vindt, dus ik ga er voorlopig vanuit dat het donderdag gaat worden. Vanavond zal ik even iedereen een PM sturen die heeft gezegd dat hij wel intresse heeft, dan merk ik wel vanzelf of die al ingeschreven staat.
Degene die hierboven al aan een team zijn gekoppeld die krijgen geen pm.
En daarna ga ik wel inventariseren hoeveel mensen van de andere league hier ook mee willen doen. Als die dan inderdaad vanaf donderdag (als het donderdag blijft) 3 uur inschrijven, hopelijk hebben we dan 12 man donderdag avond.
Ik heb zelf nog een auction draft donderdag om 5:30 dus zal vanaf dan niet heel actief op het fok! forum zijn tot ongeveer 7 of 7:30 uur
Na een paar dagen geen internet gehad te hebben leuk te zien dat de 2e leauge toch van de grond gekomen is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:33 schreef Omega het volgende:
Fuzzy Wombats - bzk
Golden state warriors - Muhajedine
LA Lakers - Multiply????
Unbeatable bears - lordteddybeer
Proncos - Sasman ???
Maravilla United - Maravilla
Daan's star line up
The Dead Weather - Omega (commish)
Ik verwacht/hoop nog
Mitt
RemcoOcelot
Dat betekent dat we dan met 10 man zijn. Op zich is dat al een goed aantal, maar 2 man extra dus 12 zou wel mooi zijn. Hopelijk komen bovenstaande 2 nog in de league.
Wordt weer aanmodderen dit seizoen voor de Warriors...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef Reanimation het volgende:
Begint al goed.. Steph Curry met een ankle injury.. hopelijk niet te ernstig!
Nee ik heb jou en Mitt als 9e en 10e gerekend dus jij bent nummer 9, hopelijk komen er nog 3 bij, anders misschien een aantal van die andere league.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:34 schreef RemcoOcelot het volgende:
[..]
Na een paar dagen geen internet gehad te hebben leuk te zien dat de 2e leauge toch van de grond gekomen is.
Ik heb me natuurlijk ook gelijk aangemeld dus we zijn nu met zijn 11e als het goed is.
Vanaf 3 uur kun je inschrijven, jammer dan als er anderen daarna komen, maar het houdt een keer op.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef Reanimation het volgende:
Is het mogelijk dat ik vóór 17:00 weet of ik de tweede league 'moet' joinen?
Ok, aangemeldquote:Op donderdag 22 december 2011 13:54 schreef Omega het volgende:
[..]
Vanaf 3 uur kun je inschrijven, jammer dan als er anderen daarna komen, maar het houdt een keer op.
Donequote:
Oke dan is het gewoon dom toevalquote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef Omega het volgende:
Nee want dan zou de commish altijd 1e mogen kiezen, hij maakt de league aan, Yahoo doet dit random
Ik had een voorstel van iemand die Tim Duncan aanbood tegen LeMarcus Aldridgequote:Op vrijdag 23 december 2011 12:57 schreef Rienks het volgende:
Zullen we wel een btje normale trades voorstellen? Deng tegen Josh Smith is natuurlijk niet echt een trade die ik ooit ga accepteren..
Proberen staat vrij. Ik heb er in ieder geval om moeten lachen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:31 schreef danusz1986 het volgende:
Haha, het is toch proberen waard! Niemand die zit te wachten op Duncan! Oude versleten man!
Dat zou je inderdaad kunnen doen. Alle spelers in je team genereren inderdaad punten, tenzij je ze op de bank zet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:27 schreef TheGOAT het volgende:
Misschien een domme vraag, maar voor 1e kerstdag heb ik 5 spelers die spelen, moet ik dan bijv. VC (die stond op de bank) in de starters/6th/ut/ zetten zodat ik punten krijgen hiervoor? Want bench krijgt geen punten toch?
En is het dan niet zo dat je altijd voor iedereen punten krijgt, omdat bijna nooit meer dan 10/13 spelers spelen?
Thanks, maar kan je ook ergens zien dan 'hoeveel' plaatsen je nog over hebt ofzo? Maar Brook Lopez bijv. had ik gedraft die is er nu 2 maanden uit, dus die moet ik sws op de bank zetten toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad kunnen doen. Alle spelers in je team genereren inderdaad punten, tenzij je ze op de bank zet.
Waar je echter voor op moet letten, is dat je per positie een maximum aantal keren hebt dat je er een speler in kunt zetten. Het aantal keren dat je elke positie mag spelen, komt overeen met het aantal wedstrijden dat elke club in de NBA speelt. In principe moet je het zo zien, dat je beste spelers het basisteam vormen, en je je wisselspelers pas inzet wanneer andere spelers geblesseerd raken of uit vorm zijn.
Het is dus niet zo dat je altijd voor iedereen punten krijgt, ook al spelen er nooit meer dan 10 van de 13 spelers op één dag (wat ik me dit jaar met het compacte seizoen overigens sowieso afvraag, maar dit terzijde). Als je continu gaat wisselen en altijd je beschikbare spelers inzet, houd je op het einde geen vrije posities meer over en kun je je supersterren niet meer inzetten ten faveure van je mindere bankspelers, die op het begin van het seizoen veel speeltijd hebben gekregen.
Aan jou als coach om te bepalen wanneer je welke spelers dus inzet en op de bank zet.
Ik hoop dat mijn uitleg enigszins duidelijk is voor je.
Goed dat je mij daar op attendeert, ik zal de regels er nog eens goed op nalezen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Omega het volgende:
Buster in de 2e league, is er geen maximum aantal wedstrijden, dus de bank is wel belangrijk. Volgens mij heb je ook een team in de 2e league, dus vandaar dat ik het even meld.
Je hebt goud in handen met Rondo in deze vorm.quote:Op maandag 26 december 2011 02:08 schreef TheGOAT het volgende:
Rondo was heerlijk, Deng ook, Odom en Carter, uhm, laat maar, lol. Nu DeAndre Jordan nog, man VC moet snel weer naar de bank toe
Bij Fantasy hockey op Yahoo is het altijd onderin op 'My Team'. Zit op mobiel nu dus kan niet checken.quote:Op maandag 26 december 2011 11:08 schreef TheGOAT het volgende:
Jaaa heerlijk.
Waar staat eigenlijk hoeveel 'keer' je nog een positie mag gebruiken door een bepaalde speler? Hoeveel je er nog over hebt?
Hoe is dat eerlijk? Dan kun je constant je benchspelers wisselen om de dag en PTS stacken.quote:Op maandag 26 december 2011 14:10 schreef Omega het volgende:
Misschien even het topic doorlezenEr is geen maximum voor posities, bij Fok West weet ik het zeker, ik begreep van Buster 10 posts hier boven dat ook in de andere league er geen maximum is.
quote:Op maandag 26 december 2011 14:10 schreef Omega het volgende:
Misschien even het topic doorlezenEr is geen maximum voor posities, bij Fok West weet ik het zeker, ik begreep van Buster 10 posts hier boven dat ook in de andere league er geen maximum is.
Hier zegt hij toch dat het wel zo is, bovenaan pagina 9?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad kunnen doen. Alle spelers in je team genereren inderdaad punten, tenzij je ze op de bank zet.
Waar je echter voor op moet letten, is dat je per positie een maximum aantal keren hebt dat je er een speler in kunt zetten. Het aantal keren dat je elke positie mag spelen, komt overeen met het aantal wedstrijden dat elke club in de NBA speelt. In principe moet je het zo zien, dat je beste spelers het basisteam vormen, en je je wisselspelers pas inzet wanneer andere spelers geblesseerd raken of uit vorm zijn.
Het is dus niet zo dat je altijd voor iedereen punten krijgt, ook al spelen er nooit meer dan 10 van de 13 spelers op één dag (wat ik me dit jaar met het compacte seizoen overigens sowieso afvraag, maar dit terzijde). Als je continu gaat wisselen en altijd je beschikbare spelers inzet, houd je op het einde geen vrije posities meer over en kun je je supersterren niet meer inzetten ten faveure van je mindere bankspelers, die op het begin van het seizoen veel speeltijd hebben gekregen.
Aan jou als coach om te bepalen wanneer je welke spelers dus inzet en op de bank zet.
Ik hoop dat mijn uitleg enigszins duidelijk is voor je.
Ik kwam er inderdaad ook pas achter naar aanleiding van jouw vraag, dus ik ben degene die jou dankbaar moet zijnquote:Op maandag 26 december 2011 16:25 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
[..]
Hier zegt hij toch dat het wel zo is, bovenaan pagina 9?
Editlaat maar, zie dat hij daaronder zegt dat dit niet geld in ook league 1
Maar dit is toch eerlijk, uiteindelijk speelt elk team 66 wedstrijden..
Regels zijn voor iedereen hetzelfde, dus is het eerlijk. Je hebt eigenlijk gewoon een team van 13 personen. Alleen bij een volledig programma zul je moeten kiezen wie je op de bank zet. Vorig jaar was dat nauwelijks nodig, maar bij het compacte programma dat er dit jaar gedraaid moet worden, zou dat toch wel eens aan de orde kunnen zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 16:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe is dat eerlijk? Dan kun je constant je benchspelers wisselen om de dag en PTS stacken.
quote:Op maandag 26 december 2011 15:41 schreef jonkolier het volgende:
Na de eerste ronde sta ik bovenaan!even met de eer rondlopen, want ik denk dat het weer voorbij is na de volgende ronde
Haha, gefeliciteerd. Het is natuurlijk veel te vroeg om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Zo hebben bij league 1 bijvoorbeeld pas 2 van mijn spelers een wedstrijd gespeeld, maar die deden het naar behoren (D. Wade en B. Bass). Zeker Bass speelde boven mijn verwachtingen, met 20 punten en 11 rebounds. Daarmee zal ik echter nog steeds ergens onderaan bungelen, aangezien de meeste deelnemers al meer spelers in actie hebben gezien en dus meer assists, punten, rebs etc. hebben gehaald.quote:Op maandag 26 december 2011 15:41 schreef jonkolier het volgende:
Na de eerste ronde sta ik bovenaan!even met de eer rondlopen, want ik denk dat het weer voorbij is na de volgende ronde
Dat zal ik maar doen jaquote:Op maandag 26 december 2011 21:16 schreef TheGOAT het volgende:
Kemba Walker en Wesley Matthews voor mijn Kyrie Erving, hmm, zal eens goed nadenken over die trade
Ik zit nogal ruim in de SF's, en ik moest wel effe een goede starter PG hebben, en helaas drafte je hem net voor mij -.-quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:33 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol ben jij niet toevallig diegene die hem voorgesteld heeft? haha
Ik heb wel 3pt range in m'n team, en points ook al, ik wil Irving eigenlijk gewoon hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef TheGOAT het volgende:
Haha anyway ik mag de trade wel, heb VC gedropt, met Matthews erbij iig wat 3pt, plus Walker zal miss. zelfde stats als Erving neerzetten omdat hij het Bobcats team in z'n handen krijgt, de trade werkt voor mij welvind het wel leuk nu weer fantasy, kijk morgen gelijk als 1e daar haha
Ja hehe dat snap ik, maar wordt het totaal van 1e kerstdag niet opgeteld bij 2e kerstdag etc.? Want nu is er geen totaal-eind-stand ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:16 schreef bzk het volgende:
Als je de beste van de leagues in assists bent krijg je 12 punten, ben je 2de dan krijg je er 11 enz. Zo werkt het voor alle categorieën, Hier komt je punten aantal vandaan
Even een kleine uitleg:quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ja hehe dat snap ik, maar wordt het totaal van 1e kerstdag niet opgeteld bij 2e kerstdag etc.? Want nu is er geen totaal-eind-stand ofzo
Ja dat klopt, zoals bzk als zei staat dit in de "league" --> "standings"quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef TheGOAT het volgende:
Oke dus elke dag wordt de 'eindstand' voorlopig uitgerekend van allle voorgaande dagen?
Will westbrook wel van je overnemen hoor npquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef lordteddybeer het volgende:
Scoor te slecht in turnovers door Westbrook en Bryant
Vroeg ik mij ook afquote:
Ik zat al naar Walker te kijken bij NCAA, en ik wilde hem per se hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook afmaar accepteer de trade wel, Wes Matthews zorgt iig voor wat puntjes en 3pt, en Kemba Walker zal ong. zelfde stats als Erving krijgen
kon ik VC droppen, blije man hier achter z'n pc'tje
Daarom heb ik VC gedraft op de bank, heb 2 rookies met Walker en Jimmer, eerst dus met Irving en Jimmerquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik zat al naar Walker te kijken bij NCAA, en ik wilde hem per se hebbenIk wordt geleid door emoties
Van Jimmer ga je plezier hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Daarom heb ik VC gedraft op de bank, heb 2 rookies met Walker en Jimmer, eerst dus met Irving en Jimmer
Ik wil Humpries wel. Wat heb je nodig?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Van Jimmer ga je plezier hebbenHij is defensief echt belachlijk slecht, maar daar merk je hier niets van. Hij gaat toch de nodige assists, 3pts en vooral punten geven.
ik heb er ook 2, Irving en KanterIk heb teveel goede rebounders; Howard, West, Humphries, Okafor en Kanter. Iemand interesse in een van deze?(m.u.v. Howard en West.)
Je hebt nog een klant voor Humphries, heb ik eventueel iets wat je nodig hebt? (banana pancakes)quote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik wil Humpries wel. Wat heb je nodig?
Het zegt echt allemaal nog niets, hoor. We zijn pas 3 dagen onderweg. Houd de moed er in.quote:
Denk dat je er vrij weinig van mist, is pas zijn 2de wedstrijd. Het blijft een rookie, dus veel nadelen voor je fantasy.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef TheFastOne het volgende:
Wil ik Norris Cole halen, heeft iemand hem net opgepikt
Als hij op deze voet doorgaatquote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Denk dat je er vrij weinig van mist, is pas zijn 2de wedstrijd. Het blijft een rookie, dus veel nadelen voor je fantasy.
Dan heb je een lage FG%, FT%, veel TO's, en geen blocks (niet dat je het mag verwachten van een PGquote:Op woensdag 28 december 2011 20:36 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Als hij op deze voet doorgaat
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:41 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Dan heb je een lage FG%, FT%, veel TO's, en geen blocks (niet dat je het mag verwachten van een PG)
No doubt about it! Als er trouwens nog mensen zijn die willen dealen, ik sta altijd open voor een fair trade. En met fair bedoel ik niet shannon brown + kris humphries voor Carmelo Anthony LOL diegene weet wie ik bedoelquote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]Ach ja, spectaculair was hij wel.
Granger + Ray Allen voor Carmelo?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef jonkolier het volgende:
[..]
No doubt about it! Als er trouwens nog mensen zijn die willen dealen, ik sta altijd open voor een fair trade. En met fair bedoel ik niet shannon brown + kris humphries voor Carmelo Anthony LOL diegene weet wie ik bedoel
Ik heb vrij weinig aan een 2 for 1 trade op dit moment, hoewel granger een leuke optie is (behalve zijn turnovers).quote:Op woensdag 28 december 2011 21:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Granger + Ray Allen voor Carmelo?
En behalve z'n FG%, Rebs en Assquote:Op woensdag 28 december 2011 21:35 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig aan een 2 for 1 trade op dit moment, hoewel granger een leuke optie is (behalve zijn turnovers).
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef jonkolier het volgende:
Als er trouwens nog mensen zijn die willen dealen, ik sta altijd open voor een fair trade. En met fair bedoel ik niet shannon brown + kris humphries voor Carmelo Anthony LOL diegene weet wie ik bedoel
Hey, niets mis met zijn rebounds, die zijn bovengemiddeldquote:
Vanavond tegen Dallas, kan een mooie wedstrijd worden.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef TheGOAT het volgende:
Westbrook is zo'n chucker, niet normaal, haat hem echt als speler, OKC is titelkandidaat wanneer Westbrook leert dat hij 2e viool moet spelen
Sorry , gisteren was hij niet echt een topper. Maar dat kun je wel voor heel Heat zeggen behalve LeBron James.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef TheFastOne het volgende:
Wil ik Norris Cole halen, heeft iemand hem net opgepikt
Dank u dank u, ik ben blij dat ik mee mag doen met jullie fantasy NBA zoals jullie al wel opgemerkt hebben ben ik een Rookie, maar hoop het snel te leren.quote:
Beginners gelukquote:Op donderdag 29 december 2011 18:47 schreef TheFastOne het volgende:
Vandaag was je anders lekker bezig
Heb ik vroeger nooit last van gehad toen ik hem aangeschaft hadquote:Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef roccaborocca het volgende:
Hey,
ik had eigenlijk een vraag ik volg basketbal via nba.tv met een NBA pass preview, alleen soms word ik eruit gegooid en moet ik opnieuw inloggen.
Ik denk er zelf aan om een nba pass te halen, alleen ben ik wel benieuwd of ik dan als nog weer eruit wordt gegooid.
Rocco,
Niet alleen in miami, als je kijkt naar de FG%, dan schiet ong 30-40% van de topspelers onder de .400quote:Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef roccaborocca het volgende:
[..]
Sorry , gisteren was hij niet echt een topper. Maar dat kun je wel voor heel Heat zeggen behalve LeBron James.
Rocco
How do I report a problem?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef roccaborocca het volgende:
Hey,
ik had eigenlijk een vraag ik volg basketbal via nba.tv met een NBA pass preview, alleen soms word ik eruit gegooid en moet ik opnieuw inloggen.
Ik denk er zelf aan om een nba pass te halen, alleen ben ik wel benieuwd of ik dan als nog weer eruit wordt gegooid.
Rocco,
Dat is wel leuk en aardig maar je krijgt amper antwoord terug, en als je die krijgt mag je weer uitzoeken wat ze bedoelen. Sommige tricks zijn handig om op het forum te vragen, net als die ene om de control panel te laten verdwijnen in full screen.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:48 schreef jonkolier het volgende:
[..]
How do I report a problem?
Please access the following help page with your NBA.TV questions or issues: http://help.nba.tv
You can also contact NBA.TV support via e-mail: PC: nbatvsupport@neulion.com
Mobile: nbatvmobilesupport@neulion.com
Oh dat wist ik niet, hetgene wat ik heb gevraagd heb ik binnen 2 dagen antwoord gekregenquote:Op donderdag 29 december 2011 20:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat is wel leuk en aardig maar je krijgt amper antwoord terug, en als je die krijgt mag je weer uitzoeken wat ze bedoelen. Sommige tricks zijn handig om op het forum te vragen, net als die ene om de control panel te laten verdwijnen in full screen.
Je hebt altijd Stern nogquote:Op donderdag 29 december 2011 20:56 schreef jonkolier het volgende:
Voor de mensen die de volgende spelers hebben, er komt een mogelijk 3-way trade aan:
Rockets gets: P Gasol
Orlando gets: K Martin, Louis Scola, A Bynum
Lakers gets: D Howard, H Turkoglu, C Duhon
Granger doet dat altijd al hoor, net als Kevin Martinquote:Op donderdag 29 december 2011 20:45 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Niet alleen in miami, als je kijkt naar de FG%, dan schiet ong 30-40% van de topspelers onder de .400
Duidelijk te zien dat er geen preseason is geweest en dat er wat spelers stil hebben gezeten.
Zal Pau Gasol leuk vinden. Van LA naar Houston verhuizen.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:56 schreef jonkolier het volgende:
Voor de mensen die de volgende spelers hebben, er komt een mogelijk 3-way trade aan:
Rockets gets: P Gasol
Orlando gets: K Martin, Louis Scola, A Bynum
Lakers gets: D Howard, H Turkoglu, C Duhon
Wat ik heb mee gekregen vind hij dat inderdaad niet ergquote:Op donderdag 29 december 2011 21:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Zal Pau Gasol leuk vinden. Van LA naar Houston verhuizen.
Wanneer een speler wordt gedropt naar de free agents, dan krijgt de rest de kans om hem te claimen. De volgorde waarin deze speler aangeboden wordt bij de teams is geloof ik het tegenovergestelde van de draftvolgorde. Staat ergens wel op de paginas wat je waiver nummer is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef TheGOAT het volgende:
Wat zijn waivers, een soort van extra bankspelers die alleen jij nog kan terugzetten in j eteam?
Zo werd Ben Gordon net voor mij geclaimd .quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Wanneer een speler wordt gedropt naar de free agents, dan krijgt de rest de kans om hem te claimen. De volgorde waarin deze speler aangeboden wordt
bij de teams is geloof ik het tegenovergestelde van de draftvolgorde. Staat ergens wel op de paginas wat je waiver nummer is.
In fantasy krijg je overigens geen melding dat hij gedropt wordt, je moet zelf opletten en claimen.
Dankje maar ik zit nu in de preview ik hoop dat het daar mee te maken heeft. Want ik denk er aan om hem te halen.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:37 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Heb ik vroeger nooit last van gehad toen ik hem aangeschaft had
Wie wil je van mij hebben voor Dirk? Zie Hoop Dreams, eerste league.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef YellowBlacks het volgende:
Iemand interesse in Nowitzki of Pierce?
Heb je een bod gedaan. Counter hem maar als je het niks vindt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:28 schreef emokid het volgende:
[..]
Wie wil je van mij hebben voor Dirk? Zie Hoop Dreams, eerste league.
Yo heb helaas moeten rejecten. Mijn eerste eerste 3/4 round spelers kan ik helaas niet kwijtraken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:41 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Heb je een bod gedaan. Counter hem maar als je het niks vindt.
Nowitzki is ook een 1st round speler. Ik wil wel kwaliteit voor hem.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Yo heb helaas moeten rejecten. Mijn eerste eerste 3/4 round spelers kan ik helaas niet kwijtraken.
Doe mij maar een offer team JayJay8quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:54 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Nowitzki is ook een 1st round speler. Ik wil wel kwaliteit voor hem.
"Dit topic sluit automatisch over 5 posts!", wat is dat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef TheGOAT het volgende:
Heb ook een trade voorgesteld, Lou Williams en Jimmer Freddette voor Kyle Lowry en CJ Miles, meneer bananenpannekoeken is er vast hard over aan het nadenken
Ok bedankt! Hang hier nog niet zo lang rond, ben altijd een 'lezer' geweestquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef emokid het volgende:
Het betekent dat er een nieuw topic geopend wordt zodra deze vol zit.Dat gaat overigens door te klikken op 'Open nieuw deel', dat verschijnt dan hier ergens. Wel opletten dat je de eerste bent die dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |