Freakquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Phantomesse het volgende:
Dit is met opzet niet in R&P omdat bijna elk individu wel een bepaalde tik heeft.
TS begint:
Ik hou van even getalen, alles moet door 2 gedeeld kunnen worden. Ik smeer zeer zelden 3 boterhammen, het moeten er 2 of 4 zijn. Als 2 te weinig is en 4 teveel maak ik er toch 4 en de laatste leg ik dan in de koelkast voor later.
Ook pak ik 2 wattenstaafjes tegelijk in plaats van 1 en maak dan beide oren tegelijk schoon, zo heb ik ook het liefst 2 elastiekjes in mijn haar en wel meer van dit soort dingen.
Zodra ik de douche uit zet, gaat hij 2 seconden later weer aan, om mezelf nog 1 laatste keer af te spoelen.
Voorheen had ik ook ernstige smetvrees maar dit heb ik mezelf gelukkig nog af weten te leren, al zal ik alsnog nooit op een wcbril gaan zitten.
Wat hiervan wel is overgebleven is dat ik ten alle tijden mijn handen wil wassen. Ik loop regelmatig een snackbar of andere zaak in met de vraag of ik mijn handen even mag wassen. Voor en na het eten moeten mijn handen schoon zijn. Vettigheid op mijn handen kan ik niét waarderen.
Nu jullie
Er zijn veel mensen met hele aparte eigenschappen hierin, interessant om te lezen vind ik dat.
Ja dit heb ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
was hier al niet een behoorlijk topic over ?
maar goed, door t huis lopen als ik aan het bellen ben.
Ook ditquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:42 schreef Meloewa het volgende:
Kan niet van mijn haar afblijven, blijf er steeds aanzitten zo veel zelfs dat andere mensen me er mee confronteren.
Onzinquote:
Onmogelijk! je wast altijd je handenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:51 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn haar wordt snel vet door al dat gefriemel er aan
Haha ja bij mij ook, heletijd heen en weer wapperen enz..Denken jongens dan inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja dit heb ik ookHeel zenuwachtig heen en weer lopen. Vroeger deed ik dat op gladde sokken om de tafel heen en dan ging ik steeds sneller lopen. Heeft me heel wat blauwe plekken en uitglijden omdat ik de bocht te scherp nam opgelopen.
[..]
Ook ditBen continu mijn haar heen en weer aan het gooien. Tijdens het dansen in clubs zit ik ook áltijd aan mijn haar, waardoor jongens denken dat ik met ze flirt als ik ze daarbij aankijk.
![]()
Mijn haar wordt snel vet door al dat gefriemel er aan
Je hoofdhuid maakt talg aan door wrictie enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:52 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Onmogelijk! je wast altijd je handen
Die eerste, iedereen zegt toch twaalfhonderddrieenveertig? Duizendtweehonderddrieenveertig klinkt ook voor geen meterquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:52 schreef Dimens het volgende:
Zodra getallen lang worden, kan ik ze niet uit spreken. Getallen als 1234 bijvoorbeeld, spreek ik uit als twaalfhonderddrieenveertig.
Zodra ik ga letten op mijn ogen, gaan ze behoorlijk tranen. Erg vervelend wanneer ik een film kijk en bedenk niet te moeten huilen, dan gaat het vanzelf zonder dat ik het echt zielig vind.![]()
Ik maak soms mijn zinnen niet af.
Onder de douche moet ik met water spelen. Water in mijn mond en uitspugen, water tegen de muur aan spuiten, douchekop ondersteboven houden etc.
Behalve dan dat het geen drieenveertig is maar vierendertig, ik zeg het dus verkeerd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je hoofdhuid maakt talg aan door wrictie enzo.
[..]
Die eerste, iedereen zegt toch twaalfhonderddrieenveertig? Duizendtweehonderddrieenveertig klinkt ook voor geen meter
Die tweede is kut voor je.
Die derde ook.
Vierde deed mijn ex altijdHij had een pleetje tussen zijn voortanden en ik werd daardoor continu bestraald met water
Heel hinderlijk.
Haha herkenbaar. Dat tikt zo lekker mee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Als ik meetik met een muziekje maak ik er altijd een reggeaton beat van.![]()
Ik herken mij hier ook wel in.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Dat tikt zo lekker mee.
Behalve die van de auto heb ik deze ook allemaalquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik werd er gisteren op gewezen dat ik terwijl de auto nog rijdt mijn sleutel al in mijn hand heb om uit te stappen, standaard.
Ik wissel mijn brood af bij verschillende belegde broodjes.
Ik laat nooit eten of drinken staan, altijd moet het op. Ook met tegenzin.
Als ik meetik met een muziekje maak ik er altijd een reggeaton beat van.![]()
Minstens 3x snoozen en vloeken voordat ik opsta.
Frictiequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je hoofdhuid maakt talg aan door wrictie enzo.
Jaquote:
Ook dit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:01 schreef Mr.117 het volgende:
Als ik papiertjes dubbel vouw moeten die altijd recht gevouwen zijn. Als ik van iemand anders een gevouwen papiertje krijg en die is niet recht dan vouw ik hem zelf opnieuw.
Stapels boeken, cd's, doosjes enzovoort moeten altijd kaarsrecht zijn, als ze niet dezelfde grootte hebben dan liggen alle linker bovenhoeken recht boven elkaar.
Echt waar?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:04 schreef Meloewa het volgende:
Ook ene hele stomme is .. en volgens mijn moeder en een leraar kan ik er iemand helemaal gek mee maken.Doe dat erg vaak.
Als ik iemand iets vraag en iemand geef duidelijk antwoord dan zeg ik nog ''ja echt???''
degene '' ja echt ''
ik'' oké dus ik kan dat gewoon doen'??''
en zo kan ik wel uren door gaan met conrtolevragen tot iedereens grootste ergernis.
Bij mij moeten er witregels in een tekst zitten, anders kan ik het niet lezen. Dan ga ik fantaseren en dan lees ik de tekst niet meer ook al lezen mijn ogen er wel overheen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Als ik een tekst lees en er ligt een pen voor handen dan doe ik er altijd trucjes mee. Als mensen mij zien zitten denken ze dat ik bij het circus werk/hoor.
Die ga ik ook krijgen zodra ik het aanschaf. Echter ga ik eerst even belangrijkere zaken regelen dan een bril. Als ik een bril neem, neem ik gelijk een Chanel montuur want zij hebben echtquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Dimens het volgende:
Mijn bril moet perfect schoon zijn, anders zet ik hem niet op.
Je gaat hem dus missen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef Dimens het volgende:
Ik moet alles uitstellen tot het laatste moment, anders doe ik het gewoon niet. Net zoals nu, over 8 minuten gaat de bus die ik moet nemen en ik moet nog mijn spullen inpakken.
Het verhaal van de friet gaat terug tot in 1680. De inwoners van Namen, Andenne en Dinant hadden er toen de gewoonte om te vissen in de Maas en de kleine visjes die ze er vingen in olie te bakken. Maar in tijden van vorst of gevaarlijke stromingen werd het riskant om te vissen en sneden de inwoners aardappelen in de vorm van kleine visjes, die ze dan eveneens in de olie bakten. Dit verhaal is afkomstig van de hand van de Belgische historicus en gastronoom Jo Gérard, naar zijn zeggen uit een oud familiedocument van zijn betovergrootvader Joseph Gérard[1], dat echter nooit werd gepubliceerd. Hierdoor is het nooit door anderen gecontroleerd of bevestigd. Bij het verhaal kunnen ook inhoudelijk vraagtekens geplaatst worden. Zo zijn (Naamse) frieten in de zeventiende eeuw een anachronisme, daar de aardappel pas ca. 1735 in de streek werd geïntroduceerd. Bovendien was het, gezien de toenmalige economische situatie, ondenkbaar dat de gewone man zoveel vet had willen besteden aan de bereiding van frieten. Een andere verklaring voor het ontstaan van friet is afkomstig uit Frankrijk. De Fransen eisen evenzeer de creatie van hun patates frites op, en verwijzen daarbij naar 'de allereerste friture' die op de Pont Neuf zou hebben gestaan. Amerikanen spreken van French fries, een benaming die afkomstig zou zijn van het Ierse to french, wat "snijden" betekent. Amerikaanse geallieerden die de Belgische frieten geproefd zouden hebben tijdens de Eerste Wereldoorlog, vertaalden ze als French fries naar de taal die er gesproken werd door de plaatselijke bevolking - het Frans - en fries voor de bereidingswijze in de friteuse. In de rest van de Engelstalige wereld wordt overigens meestal over chips gesproken. Rond 1900 waren frieten al gemeengoed in België, maar in Nederland nog vrijwel onbekend. Het is niet bekend waar en wanneer in Nederland de eerste frites is verkocht. De Nederlandse snack- en fastfooddeskundige Ubel Zuiderveld oppert in zijn verhaal 'Een eeuw frites in Nederland' de mogelijkheid dat dit rond 1905 geweest zou kunnen zijn op de kermis van Bergen op Zoom. Wel is zeker dat via Belgische vluchtelingen in Nederland gedurende de Eerste Wereldoorlog al menig Nederlands gastgezin op grotere schaal met frites kennismaakte. Volgens een krantenbericht uit 1971 introduceerde Dirk van Den Broek in 1954 de patat frites in Amsterdam. De eerste keer dat frieten in de Nederlandse literatuur opduiken is in de herinneringen van Willem Walraven (Eendagsvliegen, Amsterdam: Van Oorschot 1971, p. 83-84) aan zijn Rotterdamse jaren (1907-1909). Hij verhaalt over "het mooie Françaisetje die een dronken moeder had en die op het Rode Zand des avonds zong bij haar stalletje: Des pommes frites!/De belle friture!/Des pommes Frites! A frite!" M.J. Brusse meldt in 1912 de aanwezigheid van 'patat friet'-huizen in de rosse buurt rond de Rotterdamse Zandstraat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mij moeten er witregels in een tekst zitten, anders kan ik het niet lezen. Dan ga ik fantaseren en dan lees ik de tekst niet meer ook al lezen mijn ogen er wel overheen.
Ik ga het zo, in de bus, lezen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Het verhaal van de friet gaat terug tot in 1680. De inwoners van Namen, Andenne en Dinant hadden er toen de gewoonte om te vissen in de Maas en de kleine visjes die ze er vingen in olie te bakken. Maar in tijden van vorst of gevaarlijke stromingen werd het riskant om te vissen en sneden de inwoners aardappelen in de vorm van kleine visjes, die ze dan eveneens in de olie bakten. Dit verhaal is afkomstig van de hand van de Belgische historicus en gastronoom Jo Gérard, naar zijn zeggen uit een oud familiedocument van zijn betovergrootvader Joseph Gérard[1], dat echter nooit werd gepubliceerd. Hierdoor is het nooit door anderen gecontroleerd of bevestigd. Bij het verhaal kunnen ook inhoudelijk vraagtekens geplaatst worden. Zo zijn (Naamse) frieten in de zeventiende eeuw een anachronisme, daar de aardappel pas ca. 1735 in de streek werd geïntroduceerd. Bovendien was het, gezien de toenmalige economische situatie, ondenkbaar dat de gewone man zoveel vet had willen besteden aan de bereiding van frieten. Een andere verklaring voor het ontstaan van friet is afkomstig uit Frankrijk. De Fransen eisen evenzeer de creatie van hun patates frites op, en verwijzen daarbij naar 'de allereerste friture' die op de Pont Neuf zou hebben gestaan. Amerikanen spreken van French fries, een benaming die afkomstig zou zijn van het Ierse to french, wat "snijden" betekent. Amerikaanse geallieerden die de Belgische frieten geproefd zouden hebben tijdens de Eerste Wereldoorlog, vertaalden ze als French fries naar de taal die er gesproken werd door de plaatselijke bevolking - het Frans - en fries voor de bereidingswijze in de friteuse. In de rest van de Engelstalige wereld wordt overigens meestal over chips gesproken. Rond 1900 waren frieten al gemeengoed in België, maar in Nederland nog vrijwel onbekend. Het is niet bekend waar en wanneer in Nederland de eerste frites is verkocht. De Nederlandse snack- en fastfooddeskundige Ubel Zuiderveld oppert in zijn verhaal 'Een eeuw frites in Nederland' de mogelijkheid dat dit rond 1905 geweest zou kunnen zijn op de kermis van Bergen op Zoom. Wel is zeker dat via Belgische vluchtelingen in Nederland gedurende de Eerste Wereldoorlog al menig Nederlands gastgezin op grotere schaal met frites kennismaakte. Volgens een krantenbericht uit 1971 introduceerde Dirk van Den Broek in 1954 de patat frites in Amsterdam. De eerste keer dat frieten in de Nederlandse literatuur opduiken is in de herinneringen van Willem Walraven (Eendagsvliegen, Amsterdam: Van Oorschot 1971, p. 83-84) aan zijn Rotterdamse jaren (1907-1909). Hij verhaalt over "het mooie Françaisetje die een dronken moeder had en die op het Rode Zand des avonds zong bij haar stalletje: Des pommes frites!/De belle friture!/Des pommes Frites! A frite!" M.J. Brusse meldt in 1912 de aanwezigheid van 'patat friet'-huizen in de rosse buurt rond de Rotterdamse Zandstraat.
Wat heb je gelezen?
Die heb ik ook, heb eens drie keer de bus achter elkaar gemist. omdat ik al 5 minuten van te voren begon met ''the last things'' tas inruimen, jas aan doen, deur afsluiten en pleiten maar bleef het niet halen .. toch deed ik dit steeds pas weer in de laatste 5 minuten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef Dimens het volgende:
Ik moet alles uitstellen tot het laatste moment, anders doe ik het gewoon niet. Net zoals nu, over 8 minuten gaat de bus die ik moet nemen en ik moet nog mijn spullen inpakken.
Ik heb de bus weer gehaald, met een kloppend hart van het rennen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die heb ik ook, heb eens drie keer de bus achter elkaar gemist. omdat ik al 5 minuten van te voren begon met ''the last things'' tas inruimen, jas aan doen, deur afsluiten en pleiten maar bleef het niet halen .. toch deed ik dit steeds pas weer in de laatste 5 minuten.
Vrij weinig, afgeleid door het meisje in de bus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Het verhaal van de friet gaat terug tot in 1680. De inwoners van Namen, Andenne en Dinant hadden er toen de gewoonte om te vissen in de Maas en de kleine visjes die ze er vingen in olie te bakken. Maar in tijden van vorst of gevaarlijke stromingen werd het riskant om te vissen en sneden de inwoners aardappelen in de vorm van kleine visjes, die ze dan eveneens in de olie bakten. Dit verhaal is afkomstig van de hand van de Belgische historicus en gastronoom Jo Gérard, naar zijn zeggen uit een oud familiedocument van zijn betovergrootvader Joseph Gérard[1], dat echter nooit werd gepubliceerd. Hierdoor is het nooit door anderen gecontroleerd of bevestigd. Bij het verhaal kunnen ook inhoudelijk vraagtekens geplaatst worden. Zo zijn (Naamse) frieten in de zeventiende eeuw een anachronisme, daar de aardappel pas ca. 1735 in de streek werd geïntroduceerd. Bovendien was het, gezien de toenmalige economische situatie, ondenkbaar dat de gewone man zoveel vet had willen besteden aan de bereiding van frieten. Een andere verklaring voor het ontstaan van friet is afkomstig uit Frankrijk. De Fransen eisen evenzeer de creatie van hun patates frites op, en verwijzen daarbij naar 'de allereerste friture' die op de Pont Neuf zou hebben gestaan. Amerikanen spreken van French fries, een benaming die afkomstig zou zijn van het Ierse to french, wat "snijden" betekent. Amerikaanse geallieerden die de Belgische frieten geproefd zouden hebben tijdens de Eerste Wereldoorlog, vertaalden ze als French fries naar de taal die er gesproken werd door de plaatselijke bevolking - het Frans - en fries voor de bereidingswijze in de friteuse. In de rest van de Engelstalige wereld wordt overigens meestal over chips gesproken. Rond 1900 waren frieten al gemeengoed in België, maar in Nederland nog vrijwel onbekend. Het is niet bekend waar en wanneer in Nederland de eerste frites is verkocht. De Nederlandse snack- en fastfooddeskundige Ubel Zuiderveld oppert in zijn verhaal 'Een eeuw frites in Nederland' de mogelijkheid dat dit rond 1905 geweest zou kunnen zijn op de kermis van Bergen op Zoom. Wel is zeker dat via Belgische vluchtelingen in Nederland gedurende de Eerste Wereldoorlog al menig Nederlands gastgezin op grotere schaal met frites kennismaakte. Volgens een krantenbericht uit 1971 introduceerde Dirk van Den Broek in 1954 de patat frites in Amsterdam. De eerste keer dat frieten in de Nederlandse literatuur opduiken is in de herinneringen van Willem Walraven (Eendagsvliegen, Amsterdam: Van Oorschot 1971, p. 83-84) aan zijn Rotterdamse jaren (1907-1909). Hij verhaalt over "het mooie Françaisetje die een dronken moeder had en die op het Rode Zand des avonds zong bij haar stalletje: Des pommes frites!/De belle friture!/Des pommes Frites! A frite!" M.J. Brusse meldt in 1912 de aanwezigheid van 'patat friet'-huizen in de rosse buurt rond de Rotterdamse Zandstraat.
Wat heb je gelezen?
Heb ik ook altijd, als ik de bus in komt kijken mensen me ook echt van ''wtf'' heb je het gehaald?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de bus weer gehaald, met een kloppend hart van het rennen.
Echt helemaal buiten adem ben ik dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, als ik de bus in komt kijken mensen me ook echt van ''wtf'' heb je het gehaald?![]()
Vaker ook net uit de douche klets natte haren rennend naar de bus...![]()
Ik wel jammer genoeg pas kwam ik net de hoek uitgerend zag ik de bus recht voor mijn face wegrijden alle mensen in de bus keken me ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt helemaal buiten adem ben ik dan ook weer niet.
Ik mis elke zaterdag ochtend de bus, toch probeer ik hem altijd te halen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik wel jammer genoeg pas kwam ik net de hoek uitgerend zag ik de bus recht voor mijn face wegrijden alle mensen in de bus keken me ookzo aan.
zoiets heb ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik mis elke zaterdag ochtend de bus, toch probeer ik hem altijd te halen.
En dan moet ik fietsen, maar toch moet ik heb proberen te halen.
Die fiets, zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
Op de fiets dan wil ik per se met de trapper boven of beneden zijn als ik langs een boom fietsDus als er keiveel bomen staan ga ik keisnel fietsen enzo
![]()
Ook móet ik alles uitstellen tot op het laatste moment.
Ik speel met het water in de douche.
Meisjes zijn leuk totdat ze interesse in je tonen.
Tijdens het uitgaan móet ik iets in m'n hand hebben![]()
In mijn kast moet alles kaarsrecht staan, posters moeten recht hangen.
Ik heb er een variatie op, ik moet precies langs een auto gaan terwijl mijn rechtertrapper omlaag is, en als het kan moet het ook op de maat muziek die ik op dat moment op heb op de fietsquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
Op de fiets dan wil ik per se met de trapper boven of beneden zijn als ik langs een boom fietsDus als er keiveel bomen staan ga ik keisnel fietsen enzo
![]()
Ook móet ik alles uitstellen tot op het laatste moment.
Ik speel met het water in de douche.
Meisjes zijn leuk totdat ze interesse in je tonen.
Tijdens het uitgaan móet ik iets in m'n hand hebben![]()
In mijn kast moet alles kaarsrecht staan, posters moeten recht hangen.
Dat had ik ook toen ik nog een bril droeg, ik werd gek als er een vlekje opzat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Dimens het volgende:
Mijn handen zijn gewoon mooi en verzorgdquote:
Ik kam bijna nooit mijn haarquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:03 schreef Speedfight het volgende:
Ik kam ook suuuperveel mn haar. Zodra ik een spiegel zie moet t. Voor ik ga slapen, voor ik ga douchen, na ik ga douchen, tijdens uitgaan. Word mn haar ook snel vet van. Heb altijd een borstel op zak.
En ik bijt nagels, en mn nagels moeten altijd schoon zijn, anders bijt ik ze eraf of piel ik ze schoon met een tandenstokertje oid. Das wel de meest trieste denk ik..
mooie handjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik kam bijna nooit mijn haarDan gaat het ziekelijk hard pluizen. Ik heb 1 borstel en heb geen idee waar dat ding ligt. Haal er na het douchen wel een kam doorheen maar dat is het dan ook.
Het zit beter als ik het niet borstel.
En bij deze voor lind mijn hand.
[ afbeelding ]
Mij voel ik verheven.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik kam bijna nooit mijn haarDan gaat het ziekelijk hard pluizen. Ik heb 1 borstel en heb geen idee waar dat ding ligt. Haal er na het douchen wel een kam doorheen maar dat is het dan ook.
Het zit beter als ik het niet borstel.
En bij deze voor lind mijn hand.
[ afbeelding ]
Lief he.quote:
Er zit sinds kort een krasje op mijn bril, daardoor is hij niet helemaal zuiver meer. Ik word er gek van en moet binnenkort echt wel naar de opticien.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik nog een bril droeg, ik werd gek als er een vlekje opzat.
Dit, maar dan in de auto op de cdspelerquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Frictie
OT:
Volume van tv moet eindigen op een 0 of een 5. Ik sorteer graag op kleur en grootte en alles moet zo symmetrisch mogelijk staan
Heel erg herkenbaar!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef Mr.117 het volgende:
De touwtjes van vesten en truien moeten even lang zijn
Dat is logisch. Ik draag soms een bril en dan zie je maar de helf omdat je hem met je vette vingers weg had gelegdquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Dimens het volgende:
Dit. Op sokken lopen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar!
Hoewel het verder geen echte dwangeigenschap is wil ik altijd het liefst mijn schoenen uit doen (maar wel zodat het niet opvalt): Thuis, op het werk, zelfs in de bus heb ik het liefst mijn schoenen uit.
Dat klopt niet,je verandert je versnelling..quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
![]()
Haha, lotgenoot.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Terwijl ik iets lees op mijn scherm ga ik continu met mijn muis heen en weer en selecteer ik continu stukjes tekst (ongeveer waar ik gebleven ben). Ik vind het wel handig als ik word afgeleid want dan zie ik waar ik gebleven maar ik doe het niet bewust. Schijnt heel irritant te zijn voor iemand als diegene meekijkt.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Phantomesse het volgende:
Ook pak ik 2 wattenstaafjes tegelijk in plaats van 1 en maak dan beide oren tegelijk schoon, zo heb ik ook het liefst 2 elastiekjes in mijn haar en wel meer van dit soort dingen.
Omg dat doe ik ook altijd. Soms vind ik het zelfs irritant als ik dat steeds doequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Terwijl ik iets lees op mijn scherm ga ik continu met mijn muis heen en weer en selecteer ik continu stukjes tekst (ongeveer waar ik gebleven ben). Ik vind het wel handig als ik word afgeleid want dan zie ik waar ik gebleven maar ik doe het niet bewust. Schijnt heel irritant te zijn voor iemand als diegene meekijkt.
Deze doe ik ook! Mensen vinden dat heel irritant en vragen ook standaard wat ik aan het doen ben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
I copy thatquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Hoe herkenbaar !quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ooh.... Als we dan toch bezig zijn: Het liefst ga ik op één voet zitten. Ik leg dus eerst mijn voet neer op de zitting van een stoel en dan ga ik er bovenop zitten. Vooral bij bureaustoelen heb ik hier last van en als ik niet zo zit voel ik me direct ongemakkelijk.
Nouquote:Op zondag 27 november 2011 04:18 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
wtf mang, das toch niet normaal
Hier heb ik ook last van. Ik moet het weten voor ik met iets anders aan de slag ga.quote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef Karina het volgende:
Zelfde als ik ergens niet op kan komen, een naam bijvoorbeeld, ik moet het weten, desnoods ga ik 's nachts mijn bed uit om het op internet op te zoeken.
Herkenbaar jaquote:Op zondag 27 november 2011 13:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kijk soms wel vijf keer op mijn telefoon om te kijken hoe laat het is, zonder daadwerkelijk op te nemen hoe laat het nu echt is.
Sowieso ben ik vaak vrij dwangmatig met tijd bezig. Als ik in mijn hoofd heb dat iets op een bepaald tijdstip moet gebeuren MOET het dan ook gebeuren, anders zijn we voor mijn gevoel te laat en dat is niet goed.
Oh, en ik check ook altijd 100 keer of alles wat ik bij me heb nog in mijn broekzak zit. Zo niet, dan schrik ik gigantisch, zelfs als het object in kwestie (portemonnee, iPod, telefoon) zich simpelweg in mijn handen bevindt
Vast nog wel meer dingen, maar dit schiet me zo even te binnen.
Oh dat doe ik ook bij mijn auto. En soms ga ik naar buiten om te kijken of hij echt op slot zit, omdat ik het toch niet meer weet en hij zit altijd op slot natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2011 19:44 schreef 3Dino het volgende:
Ik zeg hardop 'hij is op slot' elke keer als ik mijn kamerdeur op slot doe, zodat ik niet het gevoel krijg dat ik het vergeten ben. Soms heb ik pech en twijfel ik of ik die zin daadwerkelijk hardop heb gezegd. Vandaag is zo'n dag.
Ohja, dat ook jaquote:
Ik doe dat nog gerust 2 a 3 keer op een avondquote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook bij mijn auto. En soms ga ik naar buiten om te kijken of hij echt op slot zit, omdat ik het toch niet meer weet en hij zit altijd op slot natuurlijk
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik maak overal lijstjes van voor van alles en nog wat. En dan begin ik ook altijd met de dingen die boven aan staan (als ik bijv to do lijstje heb) en werk naar beneden,. Als ik dat niet doe word ik er heel onrustig van. Hetzelfde geld als met een boodschappenlijstje als ik boodschappen ga doen. Daarom doe ik er minstens 1 uur over om boodschappen voor de halve week te halen.
Als ik op internet zit , moet ik minsens 3 dingen tegelijk doen, anders vind ik het saai. Ik zit dan bijv tegelijk op fok, hotmail en muziek te zoeken om te downloaden. Ik heb trouwens ook altijd een vaste volgorde om al deze sites af te gaan.
Ik heb er nog veel meer, mar kom er nu niet zo snel op.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:52 schreef Dimens het volgende:
Zodra getallen lang worden, kan ik ze niet uit spreken. Getallen als 1234 bijvoorbeeld, spreek ik uit als twaalfhonderddrieenveertig.
Zodra ik ga letten op mijn ogen, gaan ze behoorlijk tranen. Erg vervelend wanneer ik een film kijk en bedenk niet te moeten huilen, dan gaat het vanzelf zonder dat ik het echt zielig vind.![]()
Ik maak soms mijn zinnen niet af.
[b]Onder de douche moet ik met water spelen. Water in mijn mond en uitspugen, water tegen de muur aan spuiten, douchekop ondersteboven houden etc.[/b]
Maak je ook wel eens een hanenkam met shampoo?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat doen blijkbaar wel veel jongens, stel kleuters dat we nog zijn.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Maak je ook wel eens een hanenkam met shampoo?
Haha hier moest ik even om lachenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:02 schreef 22 het volgende:
Als ik met de bakfiets fiets en er valt een blaadje uit de boom, dan probeer ik die altijd in de bak op te vangen.
Dit schijnen heel veel mannen te doen trouwens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik doe dat altijd als ik flink omhoog of omlaag moet scrollen om iets anders op te zoeken, dan weet ik waar ik gebleven ben in een lap tekst. Maar om het de hele tijd te doen lijkt me een beetje overbodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Dit schijnen heel veel mannen te doen trouwens.
Op die manier m'n neus snuiten onder de douche.quote:
En het is best lastig.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:08 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Haha hier moest ik even om lachen
Vooral in de winter als het vriest en er vallen geen blaadjes meer zekerquote:
Als er geen blaadjes vallen, hoeft ze ze ook niet op te vangen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Vooral in de winter als het vriest en er vallen geen blaadjes meer zeker
Ik doe dat ookquote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Dit schijnen heel veel mannen te doen trouwens.
Hallo meneer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
zoiets dacht ik ook jaquote:Op zondag 27 november 2011 03:28 schreef kosmetdesnor het volgende:
Wtf is mis met iedereen hier? Zoek hulp ofzo, mafkezen
Een paar dingen mis ik nog, maar de rest.quote:
Ik zit ook altijd met mijn handen door mijn haar te strijken en te krullenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:42 schreef Meloewa het volgende:
Kan niet van mijn haar afblijven, blijf er steeds aanzitten zo veel zelfs dat andere mensen me er mee confronteren.
Lollll, heb ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:47 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kan er niet tegen als m'n ene hand wel nat is, en de andere niet. Dan moet die andere hand per se ook nat.
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:32 schreef IrCute het volgende:
En ik zit altijd aan mijn wenkbrauwen en trek ook constant haartjes uit
Beetje creepy wel dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:54 schreef Faux. het volgende:
Ik schrijf veel op. Beter gezegd, ik schrijf alles op. Ik maak van alles overzichten, tabellen, en nog meer van dat soort dingen. Wie er in een groep naast elkaar zitten en zo en wie wat wanneer tegen iemand zei.
Dat met de strepen heb ik ook, en als er muziek op staat moeten de palen langs de weg danwel de strepen gelijk gaan met de beat. Dit ook op de fiets, ontzettend hinderlijk als het niet uitkomt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:32 schreef IrCute het volgende:
Als ik bij iemand in de auto zit ga ik altijd op de strepen van de weg letten en beweeg ik mijn tenen omlaag als we naast een streep rijden en weer omhoog als er geen streep naast de auto is! Doe ik al echt vanaf mijn 6de ofzo.
En ik zit altijd aan mijn wenkbrauwen en trek ook constant haartjes uit (eerst deed ik dat ook met mijn wimpers, maar dat heb ik mijzelf afgeleerd, doe nu alleen als ik achter de computer zit mijn mascara er altijd afpulken).
Helemaal selecteren, shift inhouden en klikken waar ik gebleven ben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Ben je een soort Dexter of zo?!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:54 schreef Faux. het volgende:
Ik schrijf veel op. Beter gezegd, ik schrijf alles op. Ik maak van alles overzichten, tabellen, en nog meer van dat soort dingen. Wie er in een groep naast elkaar zitten en zo en wie wat wanneer tegen iemand zei.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:54 schreef Faux. het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef KoekiMonster het volgende:
als je ergens zit waar geklapt word , bijvoorbeeld een optreden van iets
dan MOET ik als laatste klappen, en dat hou ik vol totdat ik ook echt als laatste klap
dat kan ik gerust de hele dag vol houden, maar ik zal als laatste klappen..
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef KoekiMonster het volgende:
dan MOET ik als laatste klappen, en dat hou ik vol totdat ik ook echt als laatste klap
ja dat dusquote:
Dan wil ik zijn bij een optreden waar jij bij bent en dan een klapband afspelen op infinite loop.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef KoekiMonster het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan wil ik zijn bij een optreden waar jij bij bent en dan een klapband afspelen op infinite loop..
hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:50 schreef Franknfurter het volgende:
Oh dat filmpje over douchen
Ik doe praktisch alles als een man. Behalve dat ik ook écht op het matje wil staan. Maar sowieso de piemel tekenen
Haha, volgens mij doe ik alles als een vrouw. Behalve het kleding op kleur scheiden bij de wasmandquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:50 schreef Franknfurter het volgende:
Oh dat filmpje over douchen
Ik doe praktisch alles als een man. Behalve dat ik ook écht op het matje wil staan. Maar sowieso de piemel tekenen
Waarom?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef twi het volgende:
Oh, ik bewaar het lekkerste altijd tot het laatste. Daar heeft m'n zusje me nog regelmatig trauma's mee bezorgd door dan stiekem de laatste dingen van m'n bord af te jatten.
dat doe ik ook, dan heb je het vieste gehad, en heb je nog een lekker vooruit zicht...quote:
Het is ook wel irritant jaquote:
Als je er nu mee stopt zul je net zien he...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het is ook wel irritant jaIk wil het persé opschrijven omdat ik altijd meen het in de toekomst nodig te zullen hebben. Dat is natuurlijk nog nooit het geval geweest, maar dat motiveert me juist om weer meer op te gaan schrijven. En sommige mensen worden daar best wel zenuwachtig van
pff, asociaal mensquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef Franknfurter het volgende:
Oh ik heb nog één irritante tik. Overal waar ik kom moet ik in de koelkast kijken..En dan niet om iets te eten ofzo, maar gewoon, even kijken.
Het is een vreemde tic die ik normaal gesproken wel onder controle kan houdenquote:
oh deze is echt schattig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Id_do_her het volgende:
Met Nibb-it eerst die geel zijn opeten, en heel hard NOOOOOO roepen als er tussen de roden nog een gele zit.
Ik heb bijvoorbeeld lang geleden (ik denk dat ik rond de 8 was) een tijdje gehad dat ik precies 16 keer op een dag naar de wc moest.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had er vroeger echt veel, vooral ook met even getallen.
wow wtf, veel dwangneuroses...quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Phantomesse het volgende:
Dit is met opzet niet in R&P omdat bijna elk individu wel een bepaalde tik heeft.
TS begint:
Ik hou van even getalen, alles moet door 2 gedeeld kunnen worden. Ik smeer zeer zelden 3 boterhammen, het moeten er 2 of 4 zijn. Als 2 te weinig is en 4 teveel maak ik er toch 4 en de laatste leg ik dan in de koelkast voor later.
Zodra ik de douche uit zet, gaat hij 2 seconden later weer aan, om mezelf nog 1 laatste keer af te spoelen.
Voorheen had ik ook ernstige smetvrees maar dit heb ik mezelf gelukkig nog af weten te leren, al zal ik alsnog nooit op een wcbril gaan zitten.
Wat hiervan wel is overgebleven is dat ik ten alle tijden mijn handen wil wassen. Ik loop regelmatig een snackbar of andere zaak in met de vraag of ik mijn handen even mag wassen. Voor en na het eten moeten mijn handen schoon zijn. Vettigheid op mijn handen kan ik niét waarderen.
Nu jullie
Er zijn veel mensen met hele aparte eigenschappen hierin, interessant om te lezen vind ik dat.
Daar heb ik ook vaak last van (gehad), altijd sensatie zoeken...zonder prikkelingen vond ik het leven saai... wat ik sinds kort doe is dat als ik een avondje niks te doen heb, dan ga ik gewoon lekker in mijn eentje achter mijn pc/tv of desnoods lekker in bed chillen met een jointje (wel hash,, anders is het te sterk en kan ik helemaal niet meer van de rust genieten) en goede muziek...bij mij werkt dat althansquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:32 schreef grrrbeer het volgende:
Intensiteit, prikkelingen.
Najagen van een gevoel.
Opvullen van een leegte.
Mijn leven in een notendop.
Niet dat het helemaal hopeloos is, maar ik moet wel verdomd goed zoeken voor ik een keer rust heb.
Soms werkt dat... Maar ook alleen wanneer sensatie in het verschiet ligtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:18 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaak last van (gehad), altijd sensatie zoeken...zonder prikkelingen vond ik het leven saai... wat ik sinds kort doe is dat als ik een avondje niks te doen heb, dan ga ik gewoon lekker in mijn eentje achter mijn pc/tv of desnoods lekker in bed chillen met een jointje (wel hash,, anders is het te sterk en kan ik helemaal niet meer van de rust genieten) en goede muziek...bij mij werkt dat althans
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:30 schreef Terloops het volgende:
bij een stoplicht met een hobbel ervoor, moet ik altijd via mijn koppeling op 't puntje van 't hobbeltje komen en dan m'n koppeling weer indrukken zodat ik terugval naar mijn eerdere positie, als 't een soort kuiltje is dan moet ik tot aan het voorste puntje komen om dan terug te vallen heen en weer
Als ik pilsjes koop in oneven aantal dan deel ik nooit iets uit, als ik pilsjes in even aantal koop dan bied ik andere 't uit mijzelf aan
Dit is jouw manier om te zeggen dat je altijd cynische opmerkingen moet maken naar anderen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:40 schreef netflanders het volgende:
In dit topic: vooral vrouwen die zichzelf enorm interessant en uniek voelen.
Hij is nog maagd denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:17 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dit is jouw manier om te zeggen dat je altijd cynische opmerkingen moet maken naar anderen?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:30 schreef Terloops het volgende:
bij een stoplicht met een hobbel ervoor, moet ik altijd via mijn koppeling op 't puntje van 't hobbeltje komen en dan m'n koppeling weer indrukken zodat ik terugval naar mijn eerdere positie, als 't een soort kuiltje is dan moet ik tot aan het voorste puntje komen om dan terug te vallen heen en weer
Zeer herkenbaar......quote:Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef fotostarter het volgende:
Ik eet nooit iets helemaal leeg, of drink nooit iets helemaal op.
Bijvoorbeeld, een snoepzak laat ik altijd 1 of 2 inzitten.
Chipszak gaat nooit helemaal leeg.
Laatste beetje frisdrank, blijft altijd zitten.
Avondeten e.d gaat wel gewoon helemaal op
Bedankt. Terwijl ik aan het typen was, had ik de psycholoog al bijna aan de telefoon. Maar ben dus niet de enigequote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Bedankt. Terwijl ik aan het typen was, had ik de psycholoog al bijna aan de telefoon. Maar ben dus niet de enige
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinds klein af aan doe ik eerst vlees op mijn bord en eet ik het op, dan de groenten en dan de aardappelen. Steeds overal een hapje van nemen vind ik raar. Daarom kook ik het liefst voor mezelf eenpansgerechten. Met pasta en rijst mikker ik dan wel weer alles doorelkaar.
(...)
Goede auto heb je al je dat na 3 uur nog vol houdt!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef VVDer het volgende:
Als ik 's-nacht naar huis rij en het is na 1 uur, dan moet ik altijd van mezelf (op de snelweg) de tijd in snelheid rijden. M.a.w. 1:21 uur is 121 km per uur. Ook na 1.59 uur blijf ik dit spelletje doen. dom dom dom, maar ooit eens mee begonnen en ik kan niet ophouden
Gelukkig zit ik ca. 1x per 2 maanden zo laat in de auto
Dat doe ik ook. Zelfs al ga ik naar een feest waar geen geld meer aan besteed hoeft te wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:09 schreef Eenskijken het volgende:
Dat als ik uit eten ga en iemand trakteert of er is al bepaald wie er gaat betalen, ik toch genoeg geld op zak wil hebben
Dit inderdaad!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
ha ik heb een nieuwe van mezelf ontdekt. Ik moet een potje patience uitspelen als ik eenmaal ben begonnen met patience spelen. Ik kan niet eerder stoppen voordat ik een potje heb uitgespeeld. Dit resulteert er in dat ik soms wel een half uur aan het patiencen ben...
Ja, dan moet je patience hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
ha ik heb een nieuwe van mezelf ontdekt. Ik moet een potje patience uitspelen als ik eenmaal ben begonnen met patience spelen. Ik kan niet eerder stoppen voordat ik een potje heb uitgespeeld. Dit resulteert er in dat ik soms wel een half uur aan het patiencen ben...
Het is een Duitser dus stop bij 2:50 uur 3 uur haal ik op 10 minunten nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:38 schreef Superlam het volgende:
[..]
Goede auto heb je al je dat na 3 uur nog vol houdt!
Ja 10 minuten, en 50 km/h niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:38 schreef VVDer het volgende:
[..]
Het is een Duitser dus stop bij 2:50 uur 3 uur haal ik op 10 minunten niet
Zoooo herkenbaar. Echt, ik heb altijd een nagelknippertje bij - al zolang ik me kan herinneren. Als ik 'm kwijt ben (bijv. verloren in trein ofzo) dan kan ik me de rest van de dag niet meer concentreren, helemaal niet als ik een wit randje/hoekje/velletje aan een nagel heb ontdektquote:Op maandag 30 januari 2012 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet tegen het witte randje van nagels en te lange nagels (ik bijt ook nagels). Bij andere mensen kan ik kriegel worden van lange nagels
Hier ook. Anders krijg je gelijk zo'n dikke koude kledder tegen je hol.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef tomaat52 het volgende:
Douchegel op m'n washandje doen, en dan verdelen over het washandje.![]()
Jij wast eerst je hol, en dan de rest?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hier ook. Anders krijg je gelijk zo'n dikke koude kledder tegen je hol.
Ik tel steeds af vanaf 20, en bij 8 seconden smokkel ik er vaak weer 10 sec bij zodat ik er nog wven onder kan blijven staanquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:29 schreef Krabs het volgende:
Onder de douche staan en voortdurend tot 20 tellen en weer opnieuw beginnen. Zo moet ik voorkomen dat ik er niet te lang ondersta
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Jij wast eerst je hol, en dan de rest?
Oh dat geeft mijn telefoon aan zodra ik de wekker zet. Dan geeft 'ie aan hoeveel uur / minuten het nog is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef Sooph het volgende:
Voordat ik ga slapen reken ik eerst uit hoe lang ik kan slapenelke avond weer.
Ik eet nooit iets helemaal op.
Haha, een telefoon met een dwangneurose.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Oh dat geeft mijn telefoon aan zodra ik de wekker zet. Dan geeft 'ie aan hoeveel uur / minuten het nog is.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, een telefoon met een dwangneurose.
Ik weet daar een simpele oplossing voor. Stipt om 0.00 gaan slapen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:51 schreef Sooph het volgende:
[..]![]()
Mijn wekker doet dat niet, ik moet dat nog zelf doen
Dankjewelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet daar een simpele oplossing voor. Stipt om 0.00 gaan slapen.
Ik denk dat het meest zorgelijk hier is dat je kennelijk altijd "notitieblaadjes, etc" bij je hebt...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef MaGNeT het volgende:
Voor de zakkenrollers onder ons:
sleutels - linkerbroekzak voor
mobieltje - rechterbroekzak voor
portefeuille - rechterbroekzak achter
notitieblaadjes, etc - rechterbroekzak achter
Houdt je mobieltje wel mooi krasvrij
Klinkt als het zelfde gevoel als je botten moeten kraken. Ik heb dat heel erg met mijn vingers, ik heb het een tijdje geprobeerd af te leren maar ik werd helemaal gek als ik het niet deed. Maar toch denk ik dat dat dit meer fysiek ligt dan een mentale "afwijking".quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zo had ik ooit een tik waarin ik mijn knie moest stressen. Dit kwam voort uit het nadoen van Michael Jackson, waar hij schopt met zijn been en zijn voet dan in de lucht van links naar recht beweegt. Het gevoel dat je daarvan in je knie krijgt (of eigenlijk iets erboven) was ik verslaafd aan. Ik moèst het gewoon doen, en wanneer ik het onderdrukte, kon ik aan niets anders denken dan het te doen. Het vreemde was dat wanneer er genoeg om mij heen gebeurde ik het ook wel eens kon vergeten. Maar het kwam altijd terug. Ik kon het ook best onderdrukken. Dus bijv. 5 minuten niet doen, voor 100 euro, dan kon ik dat. Maar daarna gooide ik effe apart in een kamer wel effe mijn hele Billie Jean-reeks eruit met extra stress op dat gedeelte boven mijn knie. Maar goed, die laatste gaat dus echt over een ziekelijke drang en geen grappige gewoonte. Gewoon een concrete Tourette-case.
Dat van dat bottenkraken, en of dat hetzelfde is, hangt ervan af. Voor sommigen is het echt een soort van 'uitrek moment', en dan is het geen dangneurose. Wanneer je het blijft doen, zelfs als er niets meer te kraken valt, dan wordt het anders. Voor alle duidelijkheid, ik heb het nu dus over tiks die om de paar seconde voor komen. Maar goed, zoals gezegd, dit zijn ziekelijke Tourette-neigingen. Niets leuks of schattigs aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:38 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Klinkt als het zelfde gevoel als je botten moeten kraken. Ik heb dat heel erg met mijn vingers, ik heb het een tijdje geprobeerd af te leren maar ik werd helemaal gek als ik het niet deed. Maar toch denk ik dat dat dit meer fysiek ligt dan een mentale "afwijking".
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef Hypocriet het volgende:
euh, redelijk veel ja.
Stond ergens in dit topic ééntje van iemand die overal opschreef waar iedereen zat, wat iedereen zei en wat iedereen deed. Dat doe ik soms ook, vooral op school. Best raar eigenlijk.
ehm, ik wil nooit op een los blaadje schrijven met daaronder zeg maar alleen de tafel, er moet een blaadje tussen liggen, anders schrijft het niet fijn. Als dat niet kan vouw ik mijn blaadje altijd dubbel.
Stopwoordjes als 'bijvoorbeeld' gebruiken, maar dan ook echt zo vaak dat ik van mezelf door begin te krijgen dat het irritant is.
Dingen altijd op dezelfde manier willen doen, maar dat is niet dwangmatig maar gewoon een beetje autistisch.Een echte FOK!ker dus.
Heel veel muziek luisteren... altijd... moet... luisteren....
en nog wel meer vrees ik.
maaaaaaaaaaar, gelukkig op zo'n manier dat het niet opvaltquote:
Ik wil niet op blaadjes schrijven waar al op is geschreven. En al zeker niet door iemand anders. Opnieuw beginnen met schrijven = nieuw blaadje nodig hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef Hypocriet het volgende:
ehm, ik wil nooit op een los blaadje schrijven met daaronder zeg maar alleen de tafel, er moet een blaadje tussen liggen, anders schrijft het niet fijn. Als dat niet kan vouw ik mijn blaadje altijd dubbel.
ik dacht eerst van, wat een klapmongolen hier op FoK met al die trekjes, maar nu moet ik toch bekennen dat ik dit ook doe. soms neem ik een flinke snuif om te bevestigen dat ze inderdaad stinkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:55 schreef SunTzu het volgende:
Ik hou altijd mijn adem in wanneer ik onverzorgde of obesitas mensen zie, wil hen niet ruiken omdat hun moleculen mijn neus dan hebben bereikt.
Heel herkenbaar. Een dag geen pakketje met een CD, LP of DVD is een dag niet geleefd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:41 schreef Partingglass het volgende:
Ik heb last van een verzameldrang. als ik iets leuk of interessant vind krijg ik een drang om daar veel van te gaan verzamelen. Inmiddels weet ik zelf wanneer dingen in de gevarenzones komen en heb ik nog maar een paar dingen die "mogen" van me. En zelfs bij dingen lukt het me steeds meer om de collectie te minderen door scherpere criteria aan de collectie te stellen. Anders zou ik in notime huizen vol spul verzamelen.
haha dat doe ik ook. maar werkelijk met heel dingen doe ik eerst aftellen maar ik begin dan altijd weer opnieuw bij 0quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:29 schreef Krabs het volgende:
Onder de douche staan en voortdurend tot 20 tellen en weer opnieuw beginnen. Zo moet ik voorkomen dat ik er niet te lang ondersta
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
om dat ik van die droge kankerschimmelklauwen heb
Zeer herkenbaar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh ik heb er nog één. Altijd als ik bezig wil met werk of studie thuis dan zit ik lekker achter mijn laptop en kijk ik de kamer eens rond. Ga ik vervolgens eerst een half uur lang opruimen om dan pas bezig te gaan.
Chaotisch hoofd, dan heb ik liever alles om me heen netjes.
Ik heb zéér extreme winterhanden. Het moet echt langdurig boven de 30 graden zijn willen mijn handen een béétje fatsoenlijk zijn. Mijn handen zijn mijn - op 1na - lichaamsdeel waar ik het meest van walg.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Lief he.
Maar deed het stiekem vooral om het idee uit mensen hun hoofd te houden dat ik van die droge kankerschimmelklauwen heb die sommige mensen hebben
Zit er nog een gedachte achte? (Achter het meenemen van de sokken en/of de onderbroek.)quote:Op woensdag 4 april 2012 18:03 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Als ik ga douchen neem ik een onderbroek en sokken mee de badkamer in maar die sokken trek ik nooit gelijk aan maar pas in mijn kamer met de rest van mijn kleren en toch neem ik ze keer op keer mee.
Om niet in mijn nakie de gang over te lopen neem ik ondergoed mee maar sokken doe ik dus nooit in de badkamer al aanquote:Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zit er nog een gedachte achte? (Achter het meenemen van de sokken en/of de onderbroek.)
De eerste keer buiten mijn topic dat iemand er over begint en zeker niet de laatste keer ben ik bangquote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef twi het volgende:
Je neemt vanaf nu zeker ook een WC-rol mee voor tijdens het hardlopen?
Waarom niet, woon je in een studentenhuis of bij je ouders ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Om niet in mijn nakie de gang over te lopen neem ik ondergoed mee maar sokken doe ik dus nooit in de badkamer al aan
Ja, maar ook als ik alleen thuis ben doe ik het niet want heb een raamquote:Op woensdag 4 april 2012 18:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom niet, woon je in een studentenhuis of bij je ouders ofzo?
Handig wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:46 schreef Urquhart het volgende:
Tijdens het uitgaan moet ik altijd een glas in mijn hand hebben, vol of leeg...maakt niet uit
ik ookquote:Op woensdag 4 april 2012 23:46 schreef Urquhart het volgende:
Tijdens het uitgaan moet ik altijd een glas in mijn hand hebben, vol of leeg...maakt niet uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |