abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104805160
Dit is met opzet niet in R&P omdat bijna elk individu wel een bepaalde tik heeft.

TS begint:

Ik hou van even getalen, alles moet door 2 gedeeld kunnen worden. Ik smeer zeer zelden 3 boterhammen, het moeten er 2 of 4 zijn. Als 2 te weinig is en 4 teveel maak ik er toch 4 en de laatste leg ik dan in de koelkast voor later.

Ook pak ik 2 wattenstaafjes tegelijk in plaats van 1 en maak dan beide oren tegelijk schoon, zo heb ik ook het liefst 2 elastiekjes in mijn haar en wel meer van dit soort dingen.

Zodra ik de douche uit zet, gaat hij 2 seconden later weer aan, om mezelf nog 1 laatste keer af te spoelen.

Voorheen had ik ook ernstige smetvrees maar dit heb ik mezelf gelukkig nog af weten te leren, al zal ik alsnog nooit op een wcbril gaan zitten.

Wat hiervan wel is overgebleven is dat ik ten alle tijden mijn handen wil wassen. Ik loop regelmatig een snackbar of andere zaak in met de vraag of ik mijn handen even mag wassen. Voor en na het eten moeten mijn handen schoon zijn. Vettigheid op mijn handen kan ik niét waarderen.

Nu jullie ^O^

Er zijn veel mensen met hele aparte eigenschappen hierin, interessant om te lezen vind ik dat.
  vrijdag 25 november 2011 @ 15:41:30 #2
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_104805373
was hier al niet een behoorlijk topic over ? :@

maar goed, door t huis lopen als ik aan het bellen ben.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 25 november 2011 @ 15:42:00 #3
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104805394
Kan niet van mijn haar afblijven, blijf er steeds aanzitten zo veel zelfs dat andere mensen me er mee confronteren.
Doei!
pi_104805562
Ik móét afkloppen bij een nare gedachte of uitspraak van mezelf of iemand anders. :P
En ik heb geen handen wassen tik, maar als er een vlekje op zit van mascara/verf dan moet dat er meteen af anders word ik wel gek.
En puistjes of haartjes moeten weg, in mn gezicht is dat heel vervelend want dan loop ik daarna de rest van de dag met een rode vlek, maar vind ik toch beter dan een puistje.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_104805737
-opbokken :W-

[ Bericht 13% gewijzigd door BrandX op 25-11-2011 15:55:49 ]
wat is dit
pi_104805760
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Phantomesse het volgende:
Dit is met opzet niet in R&P omdat bijna elk individu wel een bepaalde tik heeft.

TS begint:

Ik hou van even getalen, alles moet door 2 gedeeld kunnen worden. Ik smeer zeer zelden 3 boterhammen, het moeten er 2 of 4 zijn. Als 2 te weinig is en 4 teveel maak ik er toch 4 en de laatste leg ik dan in de koelkast voor later.

Ook pak ik 2 wattenstaafjes tegelijk in plaats van 1 en maak dan beide oren tegelijk schoon, zo heb ik ook het liefst 2 elastiekjes in mijn haar en wel meer van dit soort dingen.

Zodra ik de douche uit zet, gaat hij 2 seconden later weer aan, om mezelf nog 1 laatste keer af te spoelen.

Voorheen had ik ook ernstige smetvrees maar dit heb ik mezelf gelukkig nog af weten te leren, al zal ik alsnog nooit op een wcbril gaan zitten.

Wat hiervan wel is overgebleven is dat ik ten alle tijden mijn handen wil wassen. Ik loop regelmatig een snackbar of andere zaak in met de vraag of ik mijn handen even mag wassen. Voor en na het eten moeten mijn handen schoon zijn. Vettigheid op mijn handen kan ik niét waarderen.

Nu jullie ^O^

Er zijn veel mensen met hele aparte eigenschappen hierin, interessant om te lezen vind ik dat.
Freak :D
I are Baboon
pi_104805764
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
was hier al niet een behoorlijk topic over ? :@

maar goed, door t huis lopen als ik aan het bellen ben.
Ja dit heb ik ook :') Heel zenuwachtig heen en weer lopen. Vroeger deed ik dat op gladde sokken om de tafel heen en dan ging ik steeds sneller lopen. Heeft me heel wat blauwe plekken en uitglijden omdat ik de bocht te scherp nam opgelopen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:42 schreef Meloewa het volgende:
Kan niet van mijn haar afblijven, blijf er steeds aanzitten zo veel zelfs dat andere mensen me er mee confronteren.
Ook dit :') Ben continu mijn haar heen en weer aan het gooien. Tijdens het dansen in clubs zit ik ook áltijd aan mijn haar, waardoor jongens denken dat ik met ze flirt als ik ze daarbij aankijk. :|W

Mijn haar wordt snel vet door al dat gefriemel er aan :')
pi_104805809
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:50 schreef Dhaha het volgende:
-weg-
Onzin :') Ik ben verre van autistisch. Ik heb vrienden :D (nee, niet die ik op mijn hand heb getekend) en zat sociale vaardigheden.

[ Bericht 3% gewijzigd door BrandX op 25-11-2011 15:56:02 ]
pi_104805811
Zodra getallen lang worden, kan ik ze niet uit spreken. Getallen als 1234 bijvoorbeeld, spreek ik uit als twaalfhonderddrieenveertig.

Zodra ik ga letten op mijn ogen, gaan ze behoorlijk tranen. Erg vervelend wanneer ik een film kijk en bedenk niet te moeten huilen, dan gaat het vanzelf zonder dat ik het echt zielig vind. :')

Ik maak soms mijn zinnen niet af.

Onder de douche moet ik met water spelen. Water in mijn mond en uitspugen, water tegen de muur aan spuiten, douchekop ondersteboven houden etc.
pi_104805834
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:51 schreef Phantomesse het volgende:
Onmogelijk! je wast altijd je handen :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 15:54:31 #11
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104805898
Fluiten of overal op trommelen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 25 november 2011 @ 15:55:13 #12
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104805918
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:51 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ja dit heb ik ook :') Heel zenuwachtig heen en weer lopen. Vroeger deed ik dat op gladde sokken om de tafel heen en dan ging ik steeds sneller lopen. Heeft me heel wat blauwe plekken en uitglijden omdat ik de bocht te scherp nam opgelopen.

[..]

Ook dit :') Ben continu mijn haar heen en weer aan het gooien. Tijdens het dansen in clubs zit ik ook áltijd aan mijn haar, waardoor jongens denken dat ik met ze flirt als ik ze daarbij aankijk. :|W

Haha ja bij mij ook, heletijd heen en weer wapperen enz..Denken jongens dan inderdaad :') of ze denken dat je onzeker van ze wordt :') Maar mijn haar is hierdoor ook heel snel vet en heb daardoor last van veel haaruitval wat wel zeer irritant is.
Doei!
pi_104805969
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:52 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Onmogelijk! je wast altijd je handen :P
Je hoofdhuid maakt talg aan door wrictie enzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:52 schreef Dimens het volgende:
Zodra getallen lang worden, kan ik ze niet uit spreken. Getallen als 1234 bijvoorbeeld, spreek ik uit als twaalfhonderddrieenveertig.

Zodra ik ga letten op mijn ogen, gaan ze behoorlijk tranen. Erg vervelend wanneer ik een film kijk en bedenk niet te moeten huilen, dan gaat het vanzelf zonder dat ik het echt zielig vind. :')

Onder de douche moet ik met water spelen. Water in mijn mond en uitspugen, water tegen de muur aan spuiten, douchekop ondersteboven houden etc.
Die eerste, iedereen zegt toch twaalfhonderddrieenveertig? Duizendtweehonderddrieenveertig klinkt ook voor geen meter :P

Die tweede is kut voor je.

Die derde ook.

Vierde deed mijn ex altijd :{ Hij had een pleetje tussen zijn voortanden en ik werd daardoor continu bestraald met water :') Heel hinderlijk.
pi_104805982
Ik werd er gisteren op gewezen dat ik terwijl de auto nog rijdt mijn sleutel al in mijn hand heb om uit te stappen, standaard.

Ik wissel mijn brood af bij verschillende belegde broodjes.

Ik laat nooit eten of drinken staan, altijd moet het op. Ook met tegenzin.

Als ik meetik met een muziekje maak ik er altijd een reggeaton beat van. :')

Minstens 3x snoozen en vloeken voordat ik opsta.
  Boks-Chick vrijdag 25 november 2011 @ 15:57:47 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104806023
dat van die even getallen heb ik ook met veel dingen :D

Ook moeten schilderijen recht hangen. En echt recht. Heb een zeer goed timmersoog :')

Verder gaat altijd eerst mijn linkersok, dan rechtersok, dan linkerschoen, dan rechterschoen aan. Deze volgorde. Altijd :D!
lolwut
pi_104806066
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

[..]

Die eerste, iedereen zegt toch twaalfhonderddrieenveertig? Duizendtweehonderddrieenveertig klinkt ook voor geen meter :P

Die tweede is kut voor je.

Die derde ook.

Vierde deed mijn ex altijd :{ Hij had een pleetje tussen zijn voortanden en ik werd daardoor continu bestraald met water :') Heel hinderlijk.
Behalve dan dat het geen drieenveertig is maar vierendertig, ik zeg het dus verkeerd.

Ik doe ook wel eens water in mijn mond om vervolgens te doen alsof ik het uitkots. :')
  vrijdag 25 november 2011 @ 15:59:23 #17
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104806079
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Cracka-ass het volgende:

Haha herkenbaar. Dat tikt zo lekker mee. :')
pi_104806102
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Haha herkenbaar. Dat tikt zo lekker mee. :')
Ik herken mij hier ook wel in.
pi_104806111
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik werd er gisteren op gewezen dat ik terwijl de auto nog rijdt mijn sleutel al in mijn hand heb om uit te stappen, standaard.

Ik wissel mijn brood af bij verschillende belegde broodjes.

Ik laat nooit eten of drinken staan, altijd moet het op. Ook met tegenzin.

Minstens 3x snoozen en vloeken voordat ik opsta.
Behalve die van de auto heb ik deze ook allemaal :')

Ik spoor niet, ik heb 1 lijst van dwangstoornissen :')

Deuren moeten ook liever dicht zijn. Lichten in kamers waar niemand is moeten uit.

Ik móet in slaap vallen met de tv aan, zonder tv aan val ik lastig in slaap.

Op mijn rug kan ik niet in slaap vallen, zodra ik op mijn buik lig ben ik weg.
  vrijdag 25 november 2011 @ 16:01:07 #20
348191 Mr.117
I shoot my way out.
pi_104806137
Als ik papiertjes dubbel vouw moeten die altijd recht gevouwen zijn. Als ik van iemand anders een gevouwen papiertje krijg en die is niet recht dan vouw ik hem zelf opnieuw.

Stapels boeken, cd's, doosjes enzovoort moeten altijd kaarsrecht zijn, als ze niet dezelfde grootte hebben dan liggen alle linker bovenhoeken recht boven elkaar.

Muziek stop ik nooit halverwege een nummer, ook niet als ik het eigenlijk niet wil luisteren als het verder is dan een paar seconde moet ik het afluisteren voordat ik iets anders op mag zetten.
pi_104806150
Als ik stoned ben controleer ik altijd zo'n 5 keer of ik de voordeur weg op slot heb, daarna nog een 6e keer voor de zekerheid :') Dat doe ik als ik nuchter ben nooit!

Verder kauw ik ALTIJD met de rechterkant, trauma's van mijn verstandskies :P

Leuk topic, veel is herkenbaar!
pi_104806163
Ik kan niet slapen zonder mijn kussen, ik moet mijn kussen als een soort van knuffelbeer omhelzen om in slaap te kunnen komen.
pi_104806172
Muziek is voor mijn gebit niet goed ook, ik knars de beat altijd mee. En mijn tenen gaan ook mee, mijn hele lichaam bounced mee. Maar dit komt meer door mijn adhd. Ik ben motorisch nooit 100% stil.
pi_104806193
Wel veel herkenbare dingen hier.
pi_104806222
quote:
Heb ik ook last
pi_104806225
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Frictie :P

OT:
Volume van tv moet eindigen op een 0 of een 5. Ik sorteer graag op kleur en grootte en alles moet zo symmetrisch mogelijk staan :')
pi_104806232
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:02 schreef Dimens het volgende:
Wel veel herkenbare dingen hier.
Ja :') Ik heb bijna alles van wat jullie posten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:01 schreef Mr.117 het volgende:
Als ik papiertjes dubbel vouw moeten die altijd recht gevouwen zijn. Als ik van iemand anders een gevouwen papiertje krijg en die is niet recht dan vouw ik hem zelf opnieuw.

Stapels boeken, cd's, doosjes enzovoort moeten altijd kaarsrecht zijn, als ze niet dezelfde grootte hebben dan liggen alle linker bovenhoeken recht boven elkaar.
Ook dit.
pi_104806248
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Heb ik ook last
_O-
  vrijdag 25 november 2011 @ 16:04:35 #29
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104806267
Ook ene hele stomme is .. en volgens mijn moeder en een leraar kan ik er iemand helemaal gek mee maken. :') Doe dat erg vaak.
Als ik iemand iets vraag en iemand geef duidelijk antwoord dan zeg ik nog ''ja echt???''
degene '' ja echt ''
ik'' oké dus ik kan dat gewoon doen'??''

en zo kan ik wel uren door gaan met conrtolevragen tot iedereens grootste ergernis. :')
Doei!
pi_104806299
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:04 schreef Meloewa het volgende:
Ook ene hele stomme is .. en volgens mijn moeder en een leraar kan ik er iemand helemaal gek mee maken. :') Doe dat erg vaak.
Als ik iemand iets vraag en iemand geef duidelijk antwoord dan zeg ik nog ''ja echt???''
degene '' ja echt ''
ik'' oké dus ik kan dat gewoon doen'??''

en zo kan ik wel uren door gaan met conrtolevragen tot iedereens grootste ergernis. :')
Echt waar?

Wel voorspelbaar dit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2011 16:05:43 ]
pi_104806306
Als ik een tekst lees en er ligt een pen voor handen dan doe ik er altijd trucjes mee. Als mensen mij zien zitten denken ze dat ik bij het circus werk/hoor.
  Moderator vrijdag 25 november 2011 @ 16:06:48 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_104806369
Bij het wegrijden met mijn auto rijd ik altijd eerst even achteruit, voordat ik vooruit wegrij, zelfs als het niet nodig is :')

Als ik me aankleed doe ik altijd eerst mijn sokken aan, al is het hardstikke koud (dan zou het logischer zijn eerst je trui aan te doen denk ik).

Aan de telefoon of op MSN moet ik altijd als laatste iets zeggen.

Wanneer ik iets moet doen, bedenk ik altijd een tijd waarop ik dat moet doen en dat moet dan ook zo gebeuren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_104806372
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Als ik een tekst lees en er ligt een pen voor handen dan doe ik er altijd trucjes mee. Als mensen mij zien zitten denken ze dat ik bij het circus werk/hoor.
Bij mij moeten er witregels in een tekst zitten, anders kan ik het niet lezen. Dan ga ik fantaseren en dan lees ik de tekst niet meer ook al lezen mijn ogen er wel overheen. :')
  vrijdag 25 november 2011 @ 16:07:38 #34
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104806416
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Dimens het volgende:

[..]

Echt waar?

Wel voorspelbaar dit.
ja echt waar heb je het ook? :')
en voorspelbaar?
Doei!
pi_104806420
Mijn bril moet perfect schoon zijn, anders zet ik hem niet op.
pi_104806473
Ik moet alles uitstellen tot het laatste moment, anders doe ik het gewoon niet. Net zoals nu, over 8 minuten gaat de bus die ik moet nemen en ik moet nog mijn spullen inpakken. :')
pi_104806522
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Dimens het volgende:
Die ga ik ook krijgen zodra ik het aanschaf. Echter ga ik eerst even belangrijkere zaken regelen dan een bril. Als ik een bril neem, neem ik gelijk een Chanel montuur want zij hebben echt O+ monturen. Mja met + en - en cillinders aan beide kanten wordt het 1 dure garp ;(
pi_104806539
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef Dimens het volgende:
Ik moet alles uitstellen tot het laatste moment, anders doe ik het gewoon niet. Net zoals nu, over 8 minuten gaat de bus die ik moet nemen en ik moet nog mijn spullen inpakken. :')
Je gaat hem dus missen. :')
pi_104806555
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Dimens het volgende:

[..]

Bij mij moeten er witregels in een tekst zitten, anders kan ik het niet lezen. Dan ga ik fantaseren en dan lees ik de tekst niet meer ook al lezen mijn ogen er wel overheen. :')
Het verhaal van de friet gaat terug tot in 1680. De inwoners van Namen, Andenne en Dinant hadden er toen de gewoonte om te vissen in de Maas en de kleine visjes die ze er vingen in olie te bakken. Maar in tijden van vorst of gevaarlijke stromingen werd het riskant om te vissen en sneden de inwoners aardappelen in de vorm van kleine visjes, die ze dan eveneens in de olie bakten. Dit verhaal is afkomstig van de hand van de Belgische historicus en gastronoom Jo Gérard, naar zijn zeggen uit een oud familiedocument van zijn betovergrootvader Joseph Gérard[1], dat echter nooit werd gepubliceerd. Hierdoor is het nooit door anderen gecontroleerd of bevestigd. Bij het verhaal kunnen ook inhoudelijk vraagtekens geplaatst worden. Zo zijn (Naamse) frieten in de zeventiende eeuw een anachronisme, daar de aardappel pas ca. 1735 in de streek werd geïntroduceerd. Bovendien was het, gezien de toenmalige economische situatie, ondenkbaar dat de gewone man zoveel vet had willen besteden aan de bereiding van frieten. Een andere verklaring voor het ontstaan van friet is afkomstig uit Frankrijk. De Fransen eisen evenzeer de creatie van hun patates frites op, en verwijzen daarbij naar 'de allereerste friture' die op de Pont Neuf zou hebben gestaan. Amerikanen spreken van French fries, een benaming die afkomstig zou zijn van het Ierse to french, wat "snijden" betekent. Amerikaanse geallieerden die de Belgische frieten geproefd zouden hebben tijdens de Eerste Wereldoorlog, vertaalden ze als French fries naar de taal die er gesproken werd door de plaatselijke bevolking - het Frans - en fries voor de bereidingswijze in de friteuse. In de rest van de Engelstalige wereld wordt overigens meestal over chips gesproken. Rond 1900 waren frieten al gemeengoed in België, maar in Nederland nog vrijwel onbekend. Het is niet bekend waar en wanneer in Nederland de eerste frites is verkocht. De Nederlandse snack- en fastfooddeskundige Ubel Zuiderveld oppert in zijn verhaal 'Een eeuw frites in Nederland' de mogelijkheid dat dit rond 1905 geweest zou kunnen zijn op de kermis van Bergen op Zoom. Wel is zeker dat via Belgische vluchtelingen in Nederland gedurende de Eerste Wereldoorlog al menig Nederlands gastgezin op grotere schaal met frites kennismaakte. Volgens een krantenbericht uit 1971 introduceerde Dirk van Den Broek in 1954 de patat frites in Amsterdam. De eerste keer dat frieten in de Nederlandse literatuur opduiken is in de herinneringen van Willem Walraven (Eendagsvliegen, Amsterdam: Van Oorschot 1971, p. 83-84) aan zijn Rotterdamse jaren (1907-1909). Hij verhaalt over "het mooie Françaisetje die een dronken moeder had en die op het Rode Zand des avonds zong bij haar stalletje: Des pommes frites!/De belle friture!/Des pommes Frites! A frite!" M.J. Brusse meldt in 1912 de aanwezigheid van 'patat friet'-huizen in de rosse buurt rond de Rotterdamse Zandstraat.

Wat heb je gelezen?
pi_104806564
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:10 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Je gaat hem dus missen. :')
Ik kan hem nog halen.
pi_104806572
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Het verhaal van de friet gaat terug tot in 1680. De inwoners van Namen, Andenne en Dinant hadden er toen de gewoonte om te vissen in de Maas en de kleine visjes die ze er vingen in olie te bakken. Maar in tijden van vorst of gevaarlijke stromingen werd het riskant om te vissen en sneden de inwoners aardappelen in de vorm van kleine visjes, die ze dan eveneens in de olie bakten. Dit verhaal is afkomstig van de hand van de Belgische historicus en gastronoom Jo Gérard, naar zijn zeggen uit een oud familiedocument van zijn betovergrootvader Joseph Gérard[1], dat echter nooit werd gepubliceerd. Hierdoor is het nooit door anderen gecontroleerd of bevestigd. Bij het verhaal kunnen ook inhoudelijk vraagtekens geplaatst worden. Zo zijn (Naamse) frieten in de zeventiende eeuw een anachronisme, daar de aardappel pas ca. 1735 in de streek werd geïntroduceerd. Bovendien was het, gezien de toenmalige economische situatie, ondenkbaar dat de gewone man zoveel vet had willen besteden aan de bereiding van frieten. Een andere verklaring voor het ontstaan van friet is afkomstig uit Frankrijk. De Fransen eisen evenzeer de creatie van hun patates frites op, en verwijzen daarbij naar 'de allereerste friture' die op de Pont Neuf zou hebben gestaan. Amerikanen spreken van French fries, een benaming die afkomstig zou zijn van het Ierse to french, wat "snijden" betekent. Amerikaanse geallieerden die de Belgische frieten geproefd zouden hebben tijdens de Eerste Wereldoorlog, vertaalden ze als French fries naar de taal die er gesproken werd door de plaatselijke bevolking - het Frans - en fries voor de bereidingswijze in de friteuse. In de rest van de Engelstalige wereld wordt overigens meestal over chips gesproken. Rond 1900 waren frieten al gemeengoed in België, maar in Nederland nog vrijwel onbekend. Het is niet bekend waar en wanneer in Nederland de eerste frites is verkocht. De Nederlandse snack- en fastfooddeskundige Ubel Zuiderveld oppert in zijn verhaal 'Een eeuw frites in Nederland' de mogelijkheid dat dit rond 1905 geweest zou kunnen zijn op de kermis van Bergen op Zoom. Wel is zeker dat via Belgische vluchtelingen in Nederland gedurende de Eerste Wereldoorlog al menig Nederlands gastgezin op grotere schaal met frites kennismaakte. Volgens een krantenbericht uit 1971 introduceerde Dirk van Den Broek in 1954 de patat frites in Amsterdam. De eerste keer dat frieten in de Nederlandse literatuur opduiken is in de herinneringen van Willem Walraven (Eendagsvliegen, Amsterdam: Van Oorschot 1971, p. 83-84) aan zijn Rotterdamse jaren (1907-1909). Hij verhaalt over "het mooie Françaisetje die een dronken moeder had en die op het Rode Zand des avonds zong bij haar stalletje: Des pommes frites!/De belle friture!/Des pommes Frites! A frite!" M.J. Brusse meldt in 1912 de aanwezigheid van 'patat friet'-huizen in de rosse buurt rond de Rotterdamse Zandstraat.

Wat heb je gelezen?
Ik ga het zo, in de bus, lezen.
  vrijdag 25 november 2011 @ 16:12:20 #42
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104806608
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef Dimens het volgende:
Die heb ik ook, heb eens drie keer de bus achter elkaar gemist. omdat ik al 5 minuten van te voren begon met ''the last things'' tas inruimen, jas aan doen, deur afsluiten en pleiten maar bleef het niet halen .. toch deed ik dit steeds pas weer in de laatste 5 minuten.
Doei!
pi_104806751
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:12 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Die heb ik ook, heb eens drie keer de bus achter elkaar gemist. omdat ik al 5 minuten van te voren begon met ''the last things'' tas inruimen, jas aan doen, deur afsluiten en pleiten maar bleef het niet halen .. toch deed ik dit steeds pas weer in de laatste 5 minuten.
Ik heb de bus weer gehaald, met een kloppend hart van het rennen. :')
pi_104806831
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Wat heb je gelezen?
Vrij weinig, afgeleid door het meisje in de bus. :')
  vrijdag 25 november 2011 @ 16:21:59 #45
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104806946
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:16 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik heb de bus weer gehaald, met een kloppend hart van het rennen. :')
Heb ik ook altijd, als ik de bus in komt kijken mensen me ook echt van ''wtf'' heb je het gehaald? :')
Vaker ook net uit de douche klets natte haren rennend naar de bus... ;( ;(
Doei!
pi_104807022
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:21 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Heb ik ook altijd, als ik de bus in komt kijken mensen me ook echt van ''wtf'' heb je het gehaald? :')
Vaker ook net uit de douche klets natte haren rennend naar de bus... ;( ;(
Echt helemaal buiten adem ben ik dan ook weer niet. :')
  vrijdag 25 november 2011 @ 16:25:57 #47
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104807121
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:23 schreef Dimens het volgende:

[..]

Echt helemaal buiten adem ben ik dan ook weer niet. :')
Ik wel jammer genoeg pas kwam ik net de hoek uitgerend zag ik de bus recht voor mijn face wegrijden alle mensen in de bus keken me ook :') zo aan.
Doei!
pi_104807214
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Ik wel jammer genoeg pas kwam ik net de hoek uitgerend zag ik de bus recht voor mijn face wegrijden alle mensen in de bus keken me ook :') zo aan.
Ik mis elke zaterdag ochtend de bus, toch probeer ik hem altijd te halen.

En dan moet ik fietsen, maar toch moet ik heb proberen te halen.
pi_104807260
Op de fiets dan wil ik per se met de trapper boven of beneden zijn als ik langs een boom fiets :') Dus als er keiveel bomen staan ga ik keisnel fietsen enzo :P
Ook móet ik alles uitstellen tot op het laatste moment.
Ik speel met het water in de douche.
Meisjes zijn leuk totdat ze interesse in je tonen.
Tijdens het uitgaan móet ik iets in m'n hand hebben :')
In mijn kast moet alles kaarsrecht staan, posters moeten recht hangen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 25 november 2011 @ 16:30:38 #50
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104807323
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:27 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik mis elke zaterdag ochtend de bus, toch probeer ik hem altijd te halen.

En dan moet ik fietsen, maar toch moet ik heb proberen te halen.
zoiets heb ik ook :') terwijl bus echt relaxer is dan kut fiets maar toch steeds weer 2 minuten te laat zijn en geen andere optie meer hebben
Doei!
pi_104807408
dat van die douche doe ik ook :D als je hem uit zet daarna weer aan haha
pi_104807438
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
Op de fiets dan wil ik per se met de trapper boven of beneden zijn als ik langs een boom fiets :') Dus als er keiveel bomen staan ga ik keisnel fietsen enzo :P
Die fiets, zo herkenbaar. :') En dan vals spelen als het niet lukt. Godver, lach in proberen te houden is bus is wel kut.

Op het werk moet ik zo'n 300 keer op een dag mijn pen goed doen, ook al zit die helemaal perfect.

Nieuwe vesten met aan het eind van dat touwtje een stukje plastic, moet ik kapot bijten.
pi_104807548
quote:
Ik heb er een variatie op, ik moet precies langs een auto gaan terwijl mijn rechtertrapper omlaag is, en als het kan moet het ook op de maat muziek die ik op dat moment op heb op de fiets :'), of de melodie van de muziek moet gelijklopen met de auto's waar ik langsfiets :'). schiet me maar van mijn fiets af als je me ziet.
  Moderator vrijdag 25 november 2011 @ 16:37:37 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_104807591
quote:
Dat had ik ook toen ik nog een bril droeg, ik werd gek als er een vlekje opzat.
niet zo tof doen
pi_104807699
foto van je handen?
pi_104807974
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:40 schreef Lindstrøm. het volgende:
foto van je handen?
Mijn handen zijn gewoon mooi en verzorgd :P Niet van die droge vellenhandjes. Zal wel even een pic maken.

Van de fiets heb ik ook overigens, ik moet gelijk trappen met de strepen.
pi_104808424
Ik kam ook suuuperveel mn haar. Zodra ik een spiegel zie moet t. Voor ik ga slapen, voor ik ga douchen, na ik ga douchen, tijdens uitgaan. Word mn haar ook snel vet van. Heb altijd een borstel op zak.

En ik bijt nagels, en mn nagels moeten altijd schoon zijn, anders bijt ik ze eraf of piel ik ze schoon met een tandenstokertje oid. Das wel de meest trieste denk ik.. :')

Oja en ik scheur ALTIJD stickers van (bier)flesjes af. Heel vervelend van die 'slimme' jongens die dan zeggen dat je seksueel gefrustreerd bent.. :P
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_104809088
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:03 schreef Speedfight het volgende:
Ik kam ook suuuperveel mn haar. Zodra ik een spiegel zie moet t. Voor ik ga slapen, voor ik ga douchen, na ik ga douchen, tijdens uitgaan. Word mn haar ook snel vet van. Heb altijd een borstel op zak.

En ik bijt nagels, en mn nagels moeten altijd schoon zijn, anders bijt ik ze eraf of piel ik ze schoon met een tandenstokertje oid. Das wel de meest trieste denk ik.. :')
Ik kam bijna nooit mijn haar :') Dan gaat het ziekelijk hard pluizen. Ik heb 1 borstel en heb geen idee waar dat ding ligt. Haal er na het douchen wel een kam doorheen maar dat is het dan ook.
Het zit beter als ik het niet borstel.

En bij deze voor lind mijn hand.

vrijdag 25 november 2011 @ 17:23:58 #59
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104809140
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:22 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik kam bijna nooit mijn haar :') Dan gaat het ziekelijk hard pluizen. Ik heb 1 borstel en heb geen idee waar dat ding ligt. Haal er na het douchen wel een kam doorheen maar dat is het dan ook.

[ afbeelding ]
mooie handjes
Doei!
pi_104809196
Ghehe dank ;)
pi_104809355
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:22 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mij voel ik verheven. c_/ c_/
pi_104810407
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Mij voel ik verheven. c_/ c_/
Lief he.

Maar deed het stiekem vooral om het idee uit mensen hun hoofd te houden dat ik van die droge kankerschimmelklauwen heb die sommige mensen hebben :')
pi_104824442
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat had ik ook toen ik nog een bril droeg, ik werd gek als er een vlekje opzat.
Er zit sinds kort een krasje op mijn bril, daardoor is hij niet helemaal zuiver meer. Ik word er gek van en moet binnenkort echt wel naar de opticien.
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:37:25 #64
348191 Mr.117
I shoot my way out.
pi_104826246
De touwtjes van vesten en truien moeten even lang zijn
pi_104826300
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Frictie :P

OT:
Volume van tv moet eindigen op een 0 of een 5. Ik sorteer graag op kleur en grootte en alles moet zo symmetrisch mogelijk staan :')
Dit, maar dan in de auto op de cdspeler :')
Levensgevaarlijk soms als ik de radio harder of zachter wil zetten omdat ie precies op 20/25/30 of 35 moest staan :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_104828534
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef Mr.117 het volgende:
De touwtjes van vesten en truien moeten even lang zijn
Heel erg herkenbaar!

Hoewel het verder geen echte dwangeigenschap is wil ik altijd het liefst mijn schoenen uit doen (maar wel zodat het niet opvalt): Thuis, op het werk, zelfs in de bus heb ik het liefst mijn schoenen uit.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:28:39 #67
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104829036
quote:
Dat is logisch. Ik draag soms een bril en dan zie je maar de helf omdat je hem met je vette vingers weg had gelegd

1234 wordt twaalf vierendertig :P

Ik kan niet onspannen zitten, gewoon rechtop een stoel, nee dan ga ik automagisch scheef zitten, met mn handen ergens aan zitten of wat dan ook..

Ik moet mijn kat altijd bij de hebben eer ik ga slapen O+

Als ik naar buiten ga moet ik altijd een muts of pet op, ook in de zomer, het is een wonder dat mn haar niet uitvalt :')

Zo veel mogelijk het ov vermijden, hoe onhandig ook maar dat is meer een gekke eigeschap en niet echt een dwangneurose :+

Met mn tong over mn tanden gaan en heeel zachtjes met mn tanden knarzen
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:29:31 #68
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104829078
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Heel erg herkenbaar!

Hoewel het verder geen echte dwangeigenschap is wil ik altijd het liefst mijn schoenen uit doen (maar wel zodat het niet opvalt): Thuis, op het werk, zelfs in de bus heb ik het liefst mijn schoenen uit.
Dit. Op sokken lopen. _O_ Spelen met water onder de douche. _O_ Radio aan terwijl je gaat pitten. _O_
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:32:20 #69
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104829205
quote:
Dat klopt niet,je verandert je versnelling..
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:33:28 #70
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104829252
Eerst nog ff naar buiten kijken voordat ik in slaap val. :')
pi_104829399
Als ik in bed lig en mijn lenzen uit doe, 3x controleren of ze er wel echt in zitten, als ik een nummer hoor als ik in bed lig, moet ik die perse opslaan op m'n telefoon. Zorg er ook alvoor dat de telefoon in het midden ligt van m'n speaker, en mijn lenzendoosje bovenopen m'n speaker.

Ook als ik wat rotzooi op de grond zie ofzo, moet ik het opruimen.

Schijtirritant die dwangneurose, heb het pas recent gekregen.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_104829765
Ooh.... Als we dan toch bezig zijn: Het liefst ga ik op één voet zitten. Ik leg dus eerst mijn voet neer op de zitting van een stoel en dan ga ik er bovenop zitten. Vooral bij bureaustoelen heb ik hier last van en als ik niet zo zit voel ik me direct ongemakkelijk.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  zaterdag 26 november 2011 @ 00:32:43 #73
359237 Teoman
Niets is voor niets..
pi_104831749
Als je die vierkante stoeptegels kent en dan constant met je voeten in een hokje stappen.
pi_104832421
Terwijl ik iets lees op mijn scherm ga ik continu met mijn muis heen en weer en selecteer ik continu stukjes tekst (ongeveer waar ik gebleven ben). Ik vind het wel handig als ik word afgeleid want dan zie ik waar ik gebleven maar ik doe het niet bewust. Schijnt heel irritant te zijn voor iemand als diegene meekijkt. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_104832472
- Als ik langs een plek loop, fiets, rijd waar bepaalde aspecten steeds herhaald worden, moet ik met een lichaamsdeel (oog, hand, been, bil) bewegen/knijpen wanneer ik langs de ruimte kom tussen die aspecten. Bijvoorbeeld als ik langs een rij geparkeerde auto's loop, moet ik met een lichaamsdeel knijpen/bewegen als ik naast de ruimte tussen twee geparkeerde auto's sta.

- Verder heb ik een tik, dat ik, als ik lig, allerlei spieren in mijn lichaam in een bepaalde ritme beweeg.

- Als ik eet, MOET ik iets lezen.. Of het nou een tijdschrift is of de achterkant van een melkpak die ik dan 5x lees totdat ik klaar ben met eten.

O+
  zaterdag 26 november 2011 @ 01:00:49 #76
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104832522
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Terwijl ik iets lees op mijn scherm ga ik continu met mijn muis heen en weer en selecteer ik continu stukjes tekst (ongeveer waar ik gebleven ben). Ik vind het wel handig als ik word afgeleid want dan zie ik waar ik gebleven maar ik doe het niet bewust. Schijnt heel irritant te zijn voor iemand als diegene meekijkt. :')
Haha, lotgenoot. :D
We zullen zien, zei de blinde.
pi_104832634
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 november 2011 01:00 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Haha, lotgenoot. :D
^O^ :7
pi_104835940
Ik heb straks ook paar dingen :) ( tvp, want mobiel )
pi_104836547
Hahaha zo herkenbaar ^^

Als ik tv kijk moet het volume op een getal staan dat me aanstaat. Zo vind ik bijv. 20 niet fijn, 21 wel. Of 23, 26, 28 en 31 ook. Er zit geen logica in verder.

Verder vinden mijn vrienden me vrij irritant met mijn smetvrees (ik vind het vies uit andermans glazen te drinken, als mensen met volle mond praten, mijn eten is mijn eten en als iemand een stukje wil snijd ik het wel af ofzo, bepaalde douches in studentenhuizen durf ik niet in te douchen - vooral met een bepaald type steen op de grond).

Als ik ga slapen, dan moet dat op een afgerond tijdstip zijn. Voor mij is dat om half of heel. Met wakker worden precies hetzelfde. Wekker zal ik nooit op 10 voor half bijv. zetten.

Ik hou van veel tandenpoetsen (ik weet, teveel poetsen is niet goed) en ga nooooit de deur uit zonder te hebben gepoetst.

Als k me in bed omdraai, moet mijn pyjama precies goed zitten, anders kan ik niet slapen.

Sowieso moeten kleren recht zitten, anders word ik chagrijnig. Het liefst ook bij vrienden (ik trek bij anderen vaak de boel recht).

Als ik ga koken vertrouw ik mijn huisgenootjes niet en was ik de pannen enzo nog een keer af.

Etc. Etc.
pi_104836750
Volume van Ipod moet op 5 of 10/15 etc. Nooit 13 of 19 ofzo.
Slaapkamerdeur moet open als ik slaap, anders kan ik niet slapen.
Mijn kussen moet naar mijn lievelingsparfum ruiken. Zo kan ik het omhelsend in slaap vallen.
- ik kan niet van iedereens bord/lepel/glas gebruik maken of haaltje van iemands sigaret nemen. Alleen bij bepaalde mensen.
- kan niet koken in stilte
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_104839044
Meetikken met de muziek.

Mensen zeggen dat ik soms veel te snel praat terwijl ik dat wel vind meevallen.

Altijd nog even checken of de deur wel op slot is.

Kijken of de kraan wel dichtgedraaid is.

Als ik in de auto zit (ik rij nog niet) dan doe ik mijn voet omhoog als we ergens langskomen en weer naar beneden als je er voorbij bent. Dat dan bij bijna alle objecten. Alleen als ik me verveel overigens :').

Als ik me verveel ga ik woorden andersom lezen. Soms doe ik het vanzelf... Daarom kan ik ook heel goed achterstevoren lezen.
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:32:36 #82
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_104839483
quote:

Ik zie het al helemaal voor me _O-
All she wants and needs is just a little taste..
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:34:25 #83
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_104839530
quote:
Omg dat doe ik ook altijd. Soms vind ik het zelfs irritant als ik dat steeds doe :P

Als ik een glas met water of ander drinken pak, spoel ik het glas altijd eerst een paar keer uit. Of is dit normaal? :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_104839622
quote:
Deze doe ik ook! Mensen vinden dat heel irritant en vragen ook standaard wat ik aan het doen ben. :')
pi_104839668
10x controleren of ik het gas wel goed heb uitgedraaid.
pi_104843627
quote:
I copy that :)

Verder altijd alles op de verpakking lezen tijdens het eten.

Als ik dronken ben proberen tussen de strepen te slingeren (wat nog wel eens tot gevaarlijke situaties kan leiden :@ )

Ik drink heel snel. Ik trek af en toe nog net geen adjes.

En volgens mij heb ik er nog veeeuul meer, maar weet ze even niet te benoemen.
  zaterdag 26 november 2011 @ 15:38:18 #87
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104844359
Als ik water uit de kraan haal om te drinken: eerst even een halve sec de kraan laten lopen en dan pas mn glas vullen, anders zit al dat dode water in mn glas. :D doe ik overigens ook als ik net een minuut ervoor mn handen heb gewassen ofzo en het water helemaal niet lang stil stond.
pi_104844433
Ik heb heel vaak als ik naar bed ga dat ik me na een half uur begin af te vragen of ik het licht wel heb uitgedaan. Ik lig dan 2 uur in bed na te denken tot ik eruit ga om het te controleren, mijn hond kijkt me dan wel versuft aan en denkt van wtf doet hij nou weer :(
Beneath the gold, the bitter steel
  zaterdag 26 november 2011 @ 15:44:19 #89
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_104844516
Tics van je petten.
pi_104846354
Ik moet 180 keer checken of mijn beurs, sleutels, telefoon, oordopjes en andere eventueel relevante zooi in mijn tas zit . :')
Hierdoor ben ik overigens al best eens te laat gekomen.

Ook kan het zijn dat ik bijvoorbeeld met de bus of trein moet reizen, en dus mijn OV-chipkaart moet gebruiken. Als ik de OV-chipkaart in de trein opberg in mijn tas, of onderweg naar het station in mijn tas bewaar, heb ik dus geen leven. Ik moet en zal zesentwintig keer checken of ik m echt wel heb meegenomen. De voorgaande keren lijken soort van te verdwijnen in mijn herinnering, dus ik blijf het doen. :')

Oplossing is dus om de OV-chipkaart de hele tijd vast te houden alsof ik een klein kind ben, want anders mis ik de trein... :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_104861222
Als een van mijn ouders bijna thuis is van werk om 23:00 uur, dan moet ik wachten totdat ze thuis zijn, anders kan ik niet slapen.

Alles moet kaarsrecht staan.

Afspraken zijn afspraken, ik kom zelf altijd 20 minuten te vroeg voor een afspraak en verwacht van andere mensen ook dat ze op tijd zijn

Heen en weer gaan met mijn lichaam als ik zit.
Heen en weer rollen als ik in slaap wil komen.

Ik heb iets met patroontjes en cijfers.

Mijn bril moet superschoon zijn.

Ik moet eerlijk zijn, vertel ik een leugen, dan moet ik er zachtjes de waarheid achteraan mompelen.

Ik mag nooit een dode batterij hebben, batterijen en accu's worden altijd ruim van te voren opgeladen/vervangen.

Alles in mijn kamer heeft een systeem. Bijv. In mijn boekenkast staat op de 1ste plank fictie, 2de non-fictie, 3-de 2de hands boeken, enzovoorts.

Ik moet 1 liter water drinken voordat ik ga slapen. Zijn van die IKEA glazen, daar kan 0.5 liter in *)

Ik heb hele rituelen voor het slapen gaan. Anders kan ik niet slapen :')
Twiddel
pi_104863433
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ooh.... Als we dan toch bezig zijn: Het liefst ga ik op één voet zitten. Ik leg dus eerst mijn voet neer op de zitting van een stoel en dan ga ik er bovenop zitten. Vooral bij bureaustoelen heb ik hier last van en als ik niet zo zit voel ik me direct ongemakkelijk.
Hoe herkenbaar ! :')
pi_104863618
Meetikken met muziek is mijn meest irritante dwangeigenschap denk ik. Zelfs als mensen me vragen me op te houden begin ik vijf seconden later onbewust weer opnieuw :')
pi_104868015
De magnetron moet altijd eindigen op een 5 of 0. Als ik wat opwarm en druk op het stopknopje en het eindigd niet met een 5 of 0 dan laat ik hem nog wat extra seconden tot hij bij het getal is anders irriteert het mij. :?

Altijd maar dan ook echt altijd als ik een pen in me handen heb, schrijf ik de letter 'R'. Ookal is het een stok, zal ik die letter neerkrabbelen. Waarom perse die letter weet ik niet.
thats it
  Forum Admin zondag 27 november 2011 @ 04:16:22 #95
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_104868298
Ik heb dat alleen met tanken, ik tank eigenlijk altijd hele bedragen, 20, 50, 100.. :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_104869202
:D

Ik moet altijd dingen op hun door mij bepaalde vaste plaats leggen.
Als mijn vriendin langs is geweest ben ik ook wat tijd kwijt met het hergroeperen van van spullen :')

b.v. de wc rol moet op de juiste manier in de hanger hangen dus met het hangende vel van de muur af en mijn vriendin doet het altijd! precies verkeerd om :|W dus moet ik het weer corrigeren.

* Ja best wel compulsief gedrag :P
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_104869206

[ Bericht 100% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 27-11-2011 09:58:48 (..) ]
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_104872394
hihi, wat een kwaliteit hier... :D :P Fijn om te weten dat ik niet de enige met een maffe tik ben...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_104872433
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 04:18 schreef kosmetdesnor het volgende:

[..]

wtf mang, das toch niet normaal :')
Nou ;(
Twiddel
  zondag 27 november 2011 @ 13:24:02 #100
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_104873808
Ik kijk soms wel vijf keer op mijn telefoon om te kijken hoe laat het is, zonder daadwerkelijk op te nemen hoe laat het nu echt is. :D

Sowieso ben ik vaak vrij dwangmatig met tijd bezig. Als ik in mijn hoofd heb dat iets op een bepaald tijdstip moet gebeuren MOET het dan ook gebeuren, anders zijn we voor mijn gevoel te laat en dat is niet goed. :')

Oh, en ik check ook altijd 100 keer of alles wat ik bij me heb nog in mijn broekzak zit. Zo niet, dan schrik ik gigantisch, zelfs als het object in kwestie (portemonnee, iPod, telefoon) zich simpelweg in mijn handen bevindt :D

Vast nog wel meer dingen, maar dit schiet me zo even te binnen.
pi_104877455
ik lees dingen als ik op het toilet zit :') de verpakking van het toiletpapier, de flacon wc-eend etc. Niet omdat het boeiend is, maar om wat te doen te hebben 8)7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 27 november 2011 @ 15:26:45 #102
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_104878975
Ik hou van priemgetallen. Alles wat geen primair getal is, blief ik niet. Zo eet ik alleen 13 boterhammen per maaltijd en moet ik 7 maaltijden per dag eten. Zo heb ik ook iets met perfecte getallen. Ik date altijd met 6 chicks tegelijk, ga altijd 496 kg deadliften en eet 8128 kcal per dag.
This isn't even my final form.
pi_104879286
Ik moet altijd eerst mijn slaapkamer helemaal opruimen en netjes hebben voordat ik kan en ga studeren. Wanneer er een aantal dingen op mijn bureau ligt, leg ik dit recht bij elkaar of op elkaar, anders ga ik me eraan storen. Ik tik altijd op de fiets met m'n vingers mee met de beat of een gitaar of piano of wat ik dan ook voor muziek luister.

Oja, en ik kan niet leren wanneer ik mijn eigen schaduw in mijn boek zie (spotje schijnt vanaf de achterkant op mij).

Verder niet echt bijzondere dingen, behalve verslaafd zijn aan koffie en nagelbijten.
pi_104881421
-Voor ik de deur uitga, moet ik altijd wat water drinken. Ook als ik geen dorst heb. Anders ben ik bang later op die dag een keer dorst te krijgen en dan niets voor handen te hebben.

- Sinds ik een tv op mijn kamer heb, kijk ik altijd eerst ff tv voor ik ga slapen. Anders meen ik dat ik niet in slaap kan vallen.
pi_104884775
Het zit allemaal tussen de oren mensen. :')
De Republiek
  zondag 27 november 2011 @ 18:27:32 #106
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_104887404
Topic. _O_ Veel herkenbare dingen.

Vooral dat moeten lopen als je aan het bellen bent. Waarom is dat toch?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 19:13:29 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_104889446
Ik wil altijd weten hoe laat het is, komt soms best asociaal over als je met iemand zit te praten :')

Ik word gek als ik iets kwijt ben (als is het maar een zakdoek), ik haal alles overhoop om het maar te vinden.

Zelfde als ik ergens niet op kan komen, een naam bijvoorbeeld, ik moet het weten, desnoods ga ik 's nachts mijn bed uit om het op internet op te zoeken.
niet zo tof doen
pi_104889723
quote:
99s.gif Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef Karina het volgende:
Zelfde als ik ergens niet op kan komen, een naam bijvoorbeeld, ik moet het weten, desnoods ga ik 's nachts mijn bed uit om het op internet op te zoeken.
Hier heb ik ook last van. Ik moet het weten voor ik met iets anders aan de slag ga.
pi_104889808
-Verkeerde topic

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2011 19:22:37 ]
pi_104890114
Even getallen _O_. Plus nog een aantal dingen maar gelukkig niks ernstigs :').
full stops and exclamation marks
pi_104890816
Ik zeg hardop 'hij is op slot' elke keer als ik mijn kamerdeur op slot doe, zodat ik niet het gevoel krijg dat ik het vergeten ben. Soms heb ik pech en twijfel ik of ik die zin daadwerkelijk hardop heb gezegd. Vandaag is zo'n dag. ;(
  zondag 27 november 2011 @ 19:44:36 #112
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_104890825
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kijk soms wel vijf keer op mijn telefoon om te kijken hoe laat het is, zonder daadwerkelijk op te nemen hoe laat het nu echt is. :D

Sowieso ben ik vaak vrij dwangmatig met tijd bezig. Als ik in mijn hoofd heb dat iets op een bepaald tijdstip moet gebeuren MOET het dan ook gebeuren, anders zijn we voor mijn gevoel te laat en dat is niet goed. :')

Oh, en ik check ook altijd 100 keer of alles wat ik bij me heb nog in mijn broekzak zit. Zo niet, dan schrik ik gigantisch, zelfs als het object in kwestie (portemonnee, iPod, telefoon) zich simpelweg in mijn handen bevindt :D

Vast nog wel meer dingen, maar dit schiet me zo even te binnen.
Herkenbaar ja :P
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 19:45:32 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_104890863
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:44 schreef 3Dino het volgende:
Ik zeg hardop 'hij is op slot' elke keer als ik mijn kamerdeur op slot doe, zodat ik niet het gevoel krijg dat ik het vergeten ben. Soms heb ik pech en twijfel ik of ik die zin daadwerkelijk hardop heb gezegd. Vandaag is zo'n dag. ;(
Oh dat doe ik ook bij mijn auto. En soms ga ik naar buiten om te kijken of hij echt op slot zit, omdat ik het toch niet meer weet en hij zit altijd op slot natuurlijk :')
niet zo tof doen
  zondag 27 november 2011 @ 20:03:15 #114
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_104891707
Bij mij moet altijd de deur dicht :')
pi_104892201
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:03 schreef Compliment het volgende:
Bij mij moet altijd de deur dicht :')
Ohja, dat ook ja :') Dingen als een lade die een beetje open staat kan ik ook niet tegen, die moet ook dicht.
  zondag 27 november 2011 @ 21:48:18 #116
222284 ivar92
heet dus geen henk!
pi_104898793
ik moet altijd wat te "spelen" hebben in de handen.. op school altijd met de pen spelen, thuis of het nou een bieropener, de telefoon, een bloempje wat op tafel staaat, maakt niet uit :P ik moet wat in de handen hebben :P

en kan als ik aan het bellen ben hele tekeningen maken :D
't is pas sport as dr benzine in mot! http://www.youtube.com/watch?v=qsRncRwKvWY
pi_104903574
Ik heb de drang om alle gemarkeerde verslagen op Facebook weg te klikken. Irritante instelling die ik niet uit kan zetten... ;(
pi_104965955
Ik moet 1 keer per dag fappen. Soms heb ik geen tijd en dat moet ik dan de volgende dag inhalen.
pi_105016613
quote:
99s.gif Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh dat doe ik ook bij mijn auto. En soms ga ik naar buiten om te kijken of hij echt op slot zit, omdat ik het toch niet meer weet en hij zit altijd op slot natuurlijk :')
Ik doe dat nog gerust 2 a 3 keer op een avond :')
  woensdag 30 november 2011 @ 19:52:47 #120
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_105018996
Ik maak overal lijstjes van voor van alles en nog wat. En dan begin ik ook altijd met de dingen die boven aan staan (als ik bijv to do lijstje heb) en werk naar beneden,. Als ik dat niet doe word ik er heel onrustig van. Hetzelfde geld als met een boodschappenlijstje. Daarom doe ik er minstens 1 uur over om boodschappen voor de halve week te halen.

Als ik op internet zit , moet ik minsens 3 dingen tegelijk doen, anders vind ik het saai. Ik zit dan bijv tegelijk op fok, hotmail en muziek te zoeken om te downloaden. Ik heb trouwens ook altijd een vaste volgorde om al deze sites af te gaan.

Ik heb er nog veel meer, mar kom er nu niet zo snel op.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
  woensdag 30 november 2011 @ 19:54:01 #121
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_105019054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik maak overal lijstjes van voor van alles en nog wat. En dan begin ik ook altijd met de dingen die boven aan staan (als ik bijv to do lijstje heb) en werk naar beneden,. Als ik dat niet doe word ik er heel onrustig van. Hetzelfde geld als met een boodschappenlijstje als ik boodschappen ga doen. Daarom doe ik er minstens 1 uur over om boodschappen voor de halve week te halen.

Als ik op internet zit , moet ik minsens 3 dingen tegelijk doen, anders vind ik het saai. Ik zit dan bijv tegelijk op fok, hotmail en muziek te zoeken om te downloaden. Ik heb trouwens ook altijd een vaste volgorde om al deze sites af te gaan.

Ik heb er nog veel meer, mar kom er nu niet zo snel op.
pi_105019362
Ik doe elke ochtend precies alles op dezelfde volgorde, omdat ik anders dingen vergeet.. Ik neem ook altijd dezelfde plaats/stoel/placemat/theekop. Ik smeer ook al 8 jaar lang elke dag 4 botherhammen met pindakaas en 2 jus d'orange pakes om mee naar school te nemen.

Ik lijk dus wel behoorlijk op een autist wat dat betreft :')
pi_105020021
Ik leg mijn telefoon 's nachts aan de andere kant van mijn kamer zodat ik mijn bed uit moet om de wekker uit te zetten.

's Ochtends ga ik slaapdronken eruit, zet ik de wekker op snooze, en ga ik direct weer liggen. Dit doe ik echt een paar keer achter elkaar. :')
pi_105022598
Ik kan absoluut niet tegen vuil, dan kan ik niet meer helder denken tot het is opgeruimd.

(Waarschijnlijk niet heel apart)
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_105043806
quote:

[b]Onder de douche moet ik met water spelen. Water in mijn mond en uitspugen, water tegen de muur aan spuiten, douchekop ondersteboven houden etc.[/b]
Herkenbaar _O- _O-
pi_105045038
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:41 schreef RBWO het volgende:

[..]

Herkenbaar _O- _O-
Dat doen blijkbaar wel veel jongens, stel kleuters dat we nog zijn. :')
pi_105051198
Fok! is mijn dwangeigenschap ;) .
pi_105062319
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat doen blijkbaar wel veel jongens, stel kleuters dat we nog zijn. :')
Maak je ook wel eens een hanenkam met shampoo?
  donderdag 1 december 2011 @ 20:39:20 #129
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_105068555
Als ik aan het fietsen ben, kan ik er niet tegen als er mensen voor mij fietsen. Die haal ik dus altijd in. De snelheid van hoe ik fiets is dus afhankelijk van de drukte op de fietspaden. En oja, soms is dat best vermoeiend :9
  donderdag 1 december 2011 @ 20:54:18 #130
325593 Antilurker
Ik koop bijna nooit Dreft
pi_105069515
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef Jirdo het volgende:

[..]

Maak je ook wel eens een hanenkam met shampoo?
ლ(ಠ益ಠლ)
pi_105070017
Als ik met de bakfiets fiets en er valt een blaadje uit de boom, dan probeer ik die altijd in de bak op te vangen.
pi_105070325
Onderdruk je je seksuele lust?
  donderdag 1 december 2011 @ 21:08:50 #133
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_105070402
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:02 schreef 22 het volgende:
Als ik met de bakfiets fiets en er valt een blaadje uit de boom, dan probeer ik die altijd in de bak op te vangen.
Haha hier moest ik even om lachen
  Milf donderdag 1 december 2011 @ 21:13:10 #134
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_105070645
quote:
Dit schijnen heel veel mannen te doen trouwens.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_105071400
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik doe dat altijd als ik flink omhoog of omlaag moet scrollen om iets anders op te zoeken, dan weet ik waar ik gebleven ben in een lap tekst. Maar om het de hele tijd te doen lijkt me een beetje overbodig.
  donderdag 1 december 2011 @ 21:28:08 #136
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_105071623
quote:
Op die manier m'n neus snuiten onder de douche. _O_
pi_105072043
Alle getallen moeten even zijn. Op COD moet ik geen 17 kogels hebben op m'n sniper, dan schiet ik er een leeg. :P
pi_105072536
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:08 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

Haha hier moest ik even om lachen
En het is best lastig. ;)
pi_105078357
Ik zet me auto altijd op slot met de sleutel (knop). En heb altijd de neiging dat te doen.. weg te lopen.. om te draaien en dat weer te doen voor de zekerheid... TE IRRITANT :( haha.
  donderdag 1 december 2011 @ 23:17:28 #140
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_105078934
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:40 schreef 22 het volgende:

[..]

En het is best lastig. ;)
Vooral in de winter als het vriest en er vallen geen blaadjes meer zeker
pi_105082305
Heel vaak nakijken of mn portemonnee nog in mn broekzak zit, en als ik dan bv. de bus aan zie komen, pak ik 'm alvast. 5 seconden later voel ik automatisch met mn andere hand of ik m'n portemonnee nog bij me heb en dan schrik ik dat ie weg is, waarna ik me realiseer dat ik 'm gewoon in m'n andere hand heb :')
pi_105085713
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

Vooral in de winter als het vriest en er vallen geen blaadjes meer zeker
Als er geen blaadjes vallen, hoeft ze ze ook niet op te vangen. 8)7
pi_105085881
Ik vraag mijzelf regelmatig hardop af of het al vrijdag is.
Ook op maandagen :P
pi_105086099
Door het huis lopen als ik aan het bellen ben. Altijd 'he" zeggen terwijl ik iemand vaak wel versta. En als ik fiets eerder bij een bepaald punt zijn dan de auto die me nadert. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Funzel op 02-12-2011 09:01:03 (spelfout) ]
  Boks-Chick vrijdag 2 december 2011 @ 09:15:09 #145
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105086368
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik doe dat ook :o!
lolwut
  Boks-Chick vrijdag 2 december 2011 @ 09:21:38 #146
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105086491
Een tik die ik trouwens nog heb is dat ik altijd bierviltjes minimaliseer.
Oftewel: alles rondom het glas/flesje gaat weg, en alleen dat kleine ronde stukje onder het glas/flesje blijft.

Tot grote ergernis van barpersoneel, want ik doe dat (doorgaans gedachtenloos) bij elk viltje wat bij mij in de buurt ligt :').
lolwut
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:22:46 #147
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_105086515
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:15 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik doe dat ook :o!
Hallo meneer. :W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105086999
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 03:28 schreef kosmetdesnor het volgende:
Wtf is mis met iedereen hier? Zoek hulp ofzo, mafkezen :')
zoiets dacht ik ook ja :')

Het enige wat ik heb is dat ik random figuurtjes teken in een schrift. Vrij onschuldig:P
There are only 151 Pokémon.
pi_105091071
quote:
Een paar dingen mis ik nog, maar de rest. _O_
  vrijdag 27 januari 2012 @ 04:47:19 #150
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_107284326
Ik kan er niet tegen als m'n ene hand wel nat is, en de andere niet. Dan moet die andere hand per se ook nat.

:')
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2012 @ 04:59:57 #151
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_107284347
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:42 schreef Meloewa het volgende:
Ik zit ook altijd met mijn handen door mijn haar te strijken en te krullen :D
Als ik weer eens te kort haar hiervoor heb is het altijd wennen dat ik niet kan frummelen aan m'n haar :')
pi_107284677
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 04:47 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kan er niet tegen als m'n ene hand wel nat is, en de andere niet. Dan moet die andere hand per se ook nat.

Lollll, heb ik ook :P.

Komt hier ook meestal omdat het droogmaken van je handen anders vet vaag en moeilijk gaat. De ene heeft dan grip zeg maar ( natte hand ), terwijl de andere vet glad is ( droge hand )..
pi_107284747
Als ik bij iemand in de auto zit ga ik altijd op de strepen van de weg letten en beweeg ik mijn tenen omlaag als we naast een streep rijden en weer omhoog als er geen streep naast de auto is :')! Doe ik al echt vanaf mijn 6de ofzo.

En ik zit altijd aan mijn wenkbrauwen en trek ook constant haartjes uit (eerst deed ik dat ook met mijn wimpers, maar dat heb ik mijzelf afgeleerd, doe nu alleen als ik achter de computer zit mijn mascara er altijd afpulken :') ).
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2012 @ 07:34:53 #154
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_107284771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 07:32 schreef IrCute het volgende:
En ik zit altijd aan mijn wenkbrauwen en trek ook constant haartjes uit
Dat doe ik ook :D! Je zou denken dat het na een tijdje kaal wordt als je elke dag wat haartjes eraf pulkt maar het blijft eigenlijk hetzelfde :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 07:54:55 #155
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_107284942
Ik schrijf veel op. Beter gezegd, ik schrijf alles op. Ik maak van alles overzichten, tabellen, en nog meer van dat soort dingen. Wie er in een groep naast elkaar zitten en zo en wie wat wanneer tegen iemand zei.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_107285007
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 07:54 schreef Faux. het volgende:
Ik schrijf veel op. Beter gezegd, ik schrijf alles op. Ik maak van alles overzichten, tabellen, en nog meer van dat soort dingen. Wie er in een groep naast elkaar zitten en zo en wie wat wanneer tegen iemand zei.
Beetje creepy wel dit. :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 07:32 schreef IrCute het volgende:
Als ik bij iemand in de auto zit ga ik altijd op de strepen van de weg letten en beweeg ik mijn tenen omlaag als we naast een streep rijden en weer omhoog als er geen streep naast de auto is :')! Doe ik al echt vanaf mijn 6de ofzo.

En ik zit altijd aan mijn wenkbrauwen en trek ook constant haartjes uit (eerst deed ik dat ook met mijn wimpers, maar dat heb ik mijzelf afgeleerd, doe nu alleen als ik achter de computer zit mijn mascara er altijd afpulken :') ).
Dat met de strepen heb ik ook, en als er muziek op staat moeten de palen langs de weg danwel de strepen gelijk gaan met de beat. Dit ook op de fiets, ontzettend hinderlijk als het niet uitkomt.

Dat van wimpers heb ik gelukkig niet, ik haat het als ik per ongeluk wimpers uit mijn ogen wrijf.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:25:30 #157
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107286090
quote:
Helemaal selecteren, shift inhouden en klikken waar ik gebleven ben. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_107286805
The fuck dit allemaal :'). Wel vermakelijk om te lezen. Zit ff te denken wat mijn tik is.. Kan ff niks verzinnen
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:22:36 #159
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_107287273
quote:
Ben je een soort Dexter of zo?! ;)
Smell the flowers while you can....
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:24:35 #160
147238 Robsterr
Rimbotikker
pi_107288996
Ik ga vaak s'nachts rond een uur of 2 de stad in, met hele donkere kleren aan, muts op donkere zonnebril op etc.

Dan zoek ik vrouwen die alleen naar huis of lopen en die achtervolg ik dan.

Als ze dan thuis aangekomen zijn ga ik voor hun deur staan wachten en naar binnen kijken, soms bel ik voor de lol aan. Lachen joh die schijten dan in hun broek!
Jan met de Pet
Van de petterflet
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:18:34 #161
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_107290591
quote:
pi_107294471
als je ergens zit waar geklapt word , bijvoorbeeld een optreden van iets

dan MOET ik als laatste klappen, en dat hou ik vol totdat ik ook echt als laatste klap

dat kan ik gerust de hele dag vol houden, maar ik zal als laatste klappen..
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic

Omg :')
pi_107295079
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef KoekiMonster het volgende:

dan MOET ik als laatste klappen, en dat hou ik vol totdat ik ook echt als laatste klap

_O-
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:33:09 #164
348191 Mr.117
I shoot my way out.
pi_107295083
quote:

pi_107295135
quote:
ja dat dus _O-

† In Memoriam † vrijdag 27 januari 2012 @ 14:36:52 #166
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_107295221
quote:

Dan wil ik zijn bij een optreden waar jij bij bent en dan een klapband afspelen op infinite loop. >:).
pi_107295312
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:36 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Dan wil ik zijn bij een optreden waar jij bij bent en dan een klapband afspelen op infinite loop. >:).
:6

of met duwen(ouwehoeren) als ik nou begin met duwen ofniet, ik zal de laatste zijn die duwt, ik wil zelfs nog wel wegrennen nadat ik hem had geduwd , als ik maar de laatste ben :')

pi_107295509
ook topic's gewoon hier op het forum , als ik er 1tje aanklik MOET ik alle reacties hebben gelezen..

das ook vaak de reden waarom ik topic's met meer dan 3 pagina's nooit aanklik

ook van dit topic heb ik alle reacties gelezen..

en zo kan ik nog wel veel meer verzinnen :')

-nagelbijten (onbewust)
-als ik me verveel met me sleutels ouwehoeren
-of bij verveling me accu uit me mobiel halen , heb vervolgens opnieuw opstarten (wat me eigelijk te lang duurd en er dan weer aan ergeren _O- )

pi_107295575
Oh jezus tiks :')

Ik veeg mijn voeten altijd eerst af voordat ik sokken/schoenen aandoe. Desnoods aan mijn broekspijpen, ziet er heel dom uit.

Verder moet ik alles symmetrisch doen. Dus als ik de linkerkant van mijn neus aanraak ook de rechter, als ik mijn linkerteen omhoog doe ook de rechter.

Ik kan niet slapen met een open deur.

Mijn laptop MOET 's nachts uit, niet op slaapstand, niet op hibernate, UIT.

Als ik gitaar speel kan ik niet ophouden tot ik de lick af heb gespeeld. Als je met anderen speelt is dit dodelijk irritant, want je moet altijd mijn gejengel aanhoren als je even tussendoor wilt stoppen.

Ik doe ook altijd eerst de linkerschoen uit voor de rechterschoen. Maar ik doe wel eerst de rechterschoen aan en dan de linker.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:48:34 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107295614
Ik heb 4x4 kopjes, per 4 in een andere kleur. Die moeten wel netjes op kleur gesorteerd in een rijtje staan. De glazen moeten op lengte gesorteerd ook netjes in een rijtje staan. Zijn ze door iemand anders door elkaar gezet, moet ik vijf minuten besteden aan het corrigeren van deze fout.

De pakjes kookmix moeten als het kan van hetzelfde merk zijn, en met de naam van het product naar buiten gericht staan zodat je kunt zien wat er in zit.

Ik hou niet van aangebroken producten, maar ik kan dingen ook niet zomaar weggooien. Helaas betekent dat vaak dat het of allemaal op moet, of dat ik te weinig eet.

Twee verpakkingen van hetzelfde product openen trek ik niet. Dan moet ik het bij elkaar gooien.

Tevens TVP
pi_107295682
Oh dat filmpje over douchen :')

Ik doe praktisch alles als een man. Behalve dat ik ook écht op het matje wil staan. Maar sowieso de piemel tekenen :7
pi_107295693
als ik bevoorbeeld 2 broodjes heb

drink het in liefste als ze alle 2 opzijn..

heb ik nu hele erge dorst , kan ik ook wel drinken na 1 broodje op gegeten te hebben

maar drinken als ik 1 van de 2 broodjes voor de helft op heb, ga ik nooit iets drinken..

dus als ik aan iets begin te eten, zal het eerst opzijn , voordat ik drink

(tenzij ik vol zit en niet meer hoef, kan ik ook drinken)

pi_107295707
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:50 schreef Franknfurter het volgende:

Ik doe praktisch alles als een man. Behalve dat ik ook écht op het matje wil staan. Maar sowieso de piemel tekenen :7
haha

vrijdag 27 januari 2012 @ 14:52:55 #174
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107295744
Oh, ik bewaar het lekkerste altijd tot het laatste. Daar heeft m'n zusje me nog regelmatig trauma's mee bezorgd door dan stiekem de laatste dingen van m'n bord af te jatten.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:44:34 #175
78498 classpc
I don't like change
pi_107297262
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:50 schreef Franknfurter het volgende:

Haha, volgens mij doe ik alles als een vrouw. Behalve het kleding op kleur scheiden bij de wasmand :D .

[edit]
Oh en het in badjas door het huis lopen. Ik kleed me gewoon om in de douche, en daar staan de wasmanden ook.

[ Bericht 6% gewijzigd door classpc op 27-01-2012 16:01:51 ]
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_107297827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef twi het volgende:
Oh, ik bewaar het lekkerste altijd tot het laatste. Daar heeft m'n zusje me nog regelmatig trauma's mee bezorgd door dan stiekem de laatste dingen van m'n bord af te jatten.
Waarom? :').
pi_107298975
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef RBWO het volgende:

[..]

Waarom? :').
dat doe ik ook, dan heb je het vieste gehad, en heb je nog een lekker vooruit zicht...

tevens vind het ik het niet fijn om voor 7 uur te eten.. ik eet pas meestal om 9/10 uur savonds..

Trouwste user 2022 vrijdag 27 januari 2012 @ 16:34:15 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_107299047
Ik beweeg met mijn rechtervoet in bed.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:38:41 #179
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_107299206
quote:
16s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:02 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Beetje creepy wel dit. :9

Het is ook wel irritant ja :') Ik wil het persé opschrijven omdat ik altijd meen het in de toekomst nodig te zullen hebben. Dat is natuurlijk nog nooit het geval geweest, maar dat motiveert me juist om weer meer op te gaan schrijven. En sommige mensen worden daar best wel zenuwachtig van :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:45:12 #180
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_107299407
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:38 schreef Faux. het volgende:

[..]

Het is ook wel irritant ja :') Ik wil het persé opschrijven omdat ik altijd meen het in de toekomst nodig te zullen hebben. Dat is natuurlijk nog nooit het geval geweest, maar dat motiveert me juist om weer meer op te gaan schrijven. En sommige mensen worden daar best wel zenuwachtig van :P
Als je er nu mee stopt zul je net zien he...
pi_107299930
Heerlijk topic!

Ik herken zoveel tics hier dat ik mezelf aardig autistisch aan 't vinden ben.

Ik zelf heb er ook een aantal. Als ik in ergens in een openbare gelegenheid kom (kroeg, bioscoop etc., dan ga ik altijd eerst naar de WC toe.. Ook al moet ik niet. Ik weet niet waarom ik dit doe, maar voel me daar prettig bij.

Ook heb ik een ontzettende fascinatie voor mijn bakkebaarden. Ik wil altijd dat ze zo "dun" mogelijk zijn. Om dit te controleren heb zit ik er de hele tijd aan om te voelen of ze wel "goed" zitten.. Weirdo! :D

Ik kan me er ook nooit tot aanzetten om op pepermuntjes e.d. te zuigen. Ik moet ze altijd kapotbijten. :')

Heb er nog wel wat meer, even over nadenken.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2012 17:02:46 ]
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:10:13 #182
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107300301
Met Nibb-it eerst die geel zijn opeten, en heel hard NOOOOOO roepen als er tussen de roden nog een gele zit.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:27:02 #183
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107302724
In de bus til ik m'n tenen altijd van de grond bij het passeren van de stoep. Ze staan dus alleen maar een tel op de grond wanneer de bus een zijweg passeert...
pi_107315053
Oh ik heb nog één irritante tik. Overal waar ik kom moet ik in de koelkast kijken.. :') En dan niet om iets te eten ofzo, maar gewoon, even kijken.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:27:04 #185
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107315099
Achter iedere computer waar ik kom moet ik me bedwingen om de desktop icoontjes niet netjes bij elkaar te zetten, en op functionaliteit te sorteren.
pi_107315341
Ik moet op de route naar mijn werk bij een bepaald punt een sigaret opsteken, ook al druk ik de vorige net uit.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:50:34 #187
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_107315831
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef Franknfurter het volgende:
Oh ik heb nog één irritante tik. Overal waar ik kom moet ik in de koelkast kijken.. :') En dan niet om iets te eten ofzo, maar gewoon, even kijken.
pff, asociaal mens :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:55:27 #188
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_107315964
Ik had er vroeger echt veel :') , vooral ook met even getallen.
pi_107315968
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:50 schreef Doodloper het volgende:

[..]

pff, asociaal mens :')
Het is een vreemde tic die ik normaal gesproken wel onder controle kan houden :') Maar vooral vroeger gebeurde het voor ik er erg in had.
pi_107316068
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Id_do_her het volgende:
Met Nibb-it eerst die geel zijn opeten, en heel hard NOOOOOO roepen als er tussen de roden nog een gele zit.
oh deze is echt schattig.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  zaterdag 28 januari 2012 @ 00:11:49 #191
157031 roosjeroosje1988
pi_107316514
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had er vroeger echt veel :') , vooral ook met even getallen.
Ik heb bijvoorbeeld lang geleden (ik denk dat ik rond de 8 was) een tijdje gehad dat ik precies 16 keer op een dag naar de wc moest. :') Ik had iets met het getal 4 en 4 x 4 is 16 dus zoiets zal het wel zijn geweest. :')

En ik moest altijd een even getal naar boven op een dag. Dus als ik de trap op ging deed ik het altijd 2 keer. :')

En als ik iets met de ene hand aanraakte moest ik het ook met m'n andere hand aanraken. Als ik bijvoorbeeld met mijn voet tegen die van m'n moeder kwam moest ik ook nog met m'n andere voet tegen haar voet komen. :') Of was het nou nog een keer met dezelfde voet? :')

En altijd als ik ergens kwam moest ik met m'n handen de grond aangeraakt hebben. :') Ik heb zelfs gehad dat ik met m'n mond de grond moest aanraken! :') Maar dat was thuis, niet in het openbaar hoor. :')

Of iets moeten blijven aanraken totdat het 'goed' voelt. :')

Wat ben ik blij dat ik hier vanaf ben! :') *afkloppen*
pi_107316623
quote:

TS begint:

Nu jullie ^O^

wow wtf, veel dwangneuroses...

ik heb nergens last van...ik heb geen enkele vorm van regelmaat of patroon in mijn leven miss dat t daar door komt maar ik vind t wel prima
pi_107316739
Voor de zakkenrollers onder ons:

sleutels - linkerbroekzak voor
mobieltje - rechterbroekzak voor
portefeuille - rechterbroekzak achter
notitieblaadjes, etc - rechterbroekzak achter

Houdt je mobieltje wel mooi krasvrij :P
pi_107316796
Ik smeer mijn brood altijd naast mijn bord
  zaterdag 28 januari 2012 @ 00:21:03 #195
157031 roosjeroosje1988
pi_107316870
Aanvulling :') :

Met het afwassen moest het ook altijd even zijn. Als het oneven was legde ik het laatste weer terug op het droogrek en pakte ik het opnieuw. :')

Als ik bv. m&m's at dan probeerde ik er ook voor te zorgen dat het even was en kwam het niet uit, dan beet ik de laatste doormidden en legde ik de andere helft terug om die vervolgens weer te pakken zodat het even was. :')

En altijd als ik op een stoel zat en links omkeek en de achterkant van de stoel zag, dan moest ik ook rechts omkijken en die kant van de stoel zien anders voelde het niet goed. :')
  zaterdag 28 januari 2012 @ 00:22:49 #196
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107316927
Bij apparaten. Ze altijd uit elkaar halen.
pi_107317087
Mijn telefoon altijd in m'n linker broekzak.

Alle deuren in huis moeten altijd dicht, zelfs boven. Iets met de energierekening.. :')

Bij elk hamka's chipje eet ik de randen eraf zodat er een vierkantje overblijft, ik doe dan ook zo'n 3 uur over een zak hamka's.

Elke keer als ik de fiets op stap moet ik een sigaret opsteken, ook al is het een rit van 1 minuut naar de supermarkt.

Touwtjes van kleding moeten aan allebei de kanten even lang zijn.

Om de 5 minuten m'n mail checken :')
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  zaterdag 28 januari 2012 @ 00:50:00 #198
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_107317747
Ik val toch best mee als ik dit zo lees..

maar ja dit blijft natuurlijk wel fok }:|
pi_107322194
In dit topic: vooral vrouwen die zichzelf enorm interessant en uniek voelen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 10:56:39 #200
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_107322517
Ik klik heel vaak even op de rechtermuisknop en wat verder weg op het scherm weer op mijn linkermuisknop :') waarom? geen idee. Verder heb ik niet echt rare gewoontes.
I want to bla bla bla
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:32:43 #201
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107323352
Intensiteit, prikkelingen.

Najagen van een gevoel.

Opvullen van een leegte.

Mijn leven in een notendop.

Niet dat het helemaal hopeloos is, maar ik moet wel verdomd goed zoeken voor ik een keer rust heb.
'Cos boys don't cry.
pi_107327681
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:32 schreef grrrbeer het volgende:
Intensiteit, prikkelingen.

Najagen van een gevoel.

Opvullen van een leegte.

Mijn leven in een notendop.

Niet dat het helemaal hopeloos is, maar ik moet wel verdomd goed zoeken voor ik een keer rust heb.
Daar heb ik ook vaak last van (gehad), altijd sensatie zoeken...zonder prikkelingen vond ik het leven saai... wat ik sinds kort doe is dat als ik een avondje niks te doen heb, dan ga ik gewoon lekker in mijn eentje achter mijn pc/tv of desnoods lekker in bed chillen met een jointje (wel hash,, anders is het te sterk en kan ik helemaal niet meer van de rust genieten) en goede muziek...bij mij werkt dat althans
  zaterdag 28 januari 2012 @ 18:43:12 #203
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107334734
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:18 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

Daar heb ik ook vaak last van (gehad), altijd sensatie zoeken...zonder prikkelingen vond ik het leven saai... wat ik sinds kort doe is dat als ik een avondje niks te doen heb, dan ga ik gewoon lekker in mijn eentje achter mijn pc/tv of desnoods lekker in bed chillen met een jointje (wel hash,, anders is het te sterk en kan ik helemaal niet meer van de rust genieten) en goede muziek...bij mij werkt dat althans
Soms werkt dat... Maar ook alleen wanneer sensatie in het verschiet ligt :P

De jointjes weten hun weg naar pappie wel te vinden :')
'Cos boys don't cry.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:30:39 #204
289278 Terloops
I'm just a guy!
pi_107336158
bij een stoplicht met een hobbel ervoor, moet ik altijd via mijn koppeling op 't puntje van 't hobbeltje komen en dan m'n koppeling weer indrukken zodat ik terugval naar mijn eerdere positie, als 't een soort kuiltje is dan moet ik tot aan het voorste puntje komen om dan terug te vallen heen en weer

Als ik pilsjes koop in oneven aantal dan deel ik nooit iets uit, als ik pilsjes in even aantal koop dan bied ik andere 't uit mijzelf aan
  zaterdag 28 januari 2012 @ 21:12:49 #205
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_107339414
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:30 schreef Terloops het volgende:
bij een stoplicht met een hobbel ervoor, moet ik altijd via mijn koppeling op 't puntje van 't hobbeltje komen en dan m'n koppeling weer indrukken zodat ik terugval naar mijn eerdere positie, als 't een soort kuiltje is dan moet ik tot aan het voorste puntje komen om dan terug te vallen heen en weer

Als ik pilsjes koop in oneven aantal dan deel ik nooit iets uit, als ik pilsjes in even aantal koop dan bied ik andere 't uit mijzelf aan
8)7 _O-
  zaterdag 28 januari 2012 @ 21:17:38 #206
202546 Baszh
The Dude abides
pi_107339602
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:40 schreef netflanders het volgende:
In dit topic: vooral vrouwen die zichzelf enorm interessant en uniek voelen.
Dit is jouw manier om te zeggen dat je altijd cynische opmerkingen moet maken naar anderen? :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 21:18:58 #207
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_107339648
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:17 schreef Baszh het volgende:

[..]

Dit is jouw manier om te zeggen dat je altijd cynische opmerkingen moet maken naar anderen? :P
Hij is nog maagd denk ik
pi_107341348
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:30 schreef Terloops het volgende:
Herkenbaar :')
pi_107347229
Op de witte strepen van een zebrapad lopen
  maandag 30 januari 2012 @ 14:22:40 #210
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_107400626
Sinds klein af aan doe ik eerst vlees op mijn bord en eet ik het op, dan de groenten en dan de aardappelen. Steeds overal een hapje van nemen vind ik raar. Daarom kook ik het liefst voor mezelf eenpansgerechten. Met pasta en rijst mikker ik dan wel weer alles doorelkaar.
Ik kan niet slechts 1 snoepje eten het moeten er altijd meer zijn.
Etenswaar in verpakkingen die netjes in stapeltjes of rijtjes verpakt zijn, gaan ook op per stapeltje of rijtje. Chocolade gaat ook op per heel rij blokjes.
Ik kan niet tegen het witte randje van nagels en te lange nagels (ik bijt ook nagels). Bij andere mensen kan ik kriegel worden van lange nagels.
Minimaal een kop thee 's ochtends drinken, maakt niet uit hoeveel tijd ik heb of hoe warm het is.
Muziek luisteren 's ochtends anders ochtenhumeur.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_107404171
Ik eet nooit iets helemaal leeg, of drink nooit iets helemaal op.
Bijvoorbeeld, een snoepzak laat ik altijd 1 of 2 inzitten.
Chipszak gaat nooit helemaal leeg.
Laatste beetje frisdrank, blijft altijd zitten.

Avondeten e.d gaat wel gewoon helemaal op :D
  maandag 30 januari 2012 @ 16:05:22 #212
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_107404280
quote:
3s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef fotostarter het volgende:
Ik eet nooit iets helemaal leeg, of drink nooit iets helemaal op.
Bijvoorbeeld, een snoepzak laat ik altijd 1 of 2 inzitten.
Chipszak gaat nooit helemaal leeg.
Laatste beetje frisdrank, blijft altijd zitten.

Avondeten e.d gaat wel gewoon helemaal op :D
Zeer herkenbaar...... :X
  maandag 30 januari 2012 @ 16:08:33 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107404394
Ik vertrouw het stoplicht dat links of rechts langs de weg staat minder dan de stoplichten die boven de weg hangen. Als ze er allebei staan, kijk ik dus naar de stoplichten boven de weg, ondanks dat ik wanneer ik vooraan sta meestal m'n nek moet verrekken om ze te kunnen blijven zien.

Hangen er geen stoplichten boven de weg, heb ik er wel vrede mee.
pi_107404414
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:05 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Zeer herkenbaar...... :X
Bedankt. Terwijl ik aan het typen was, had ik de psycholoog al bijna aan de telefoon. Maar ben dus niet de enige :D
  maandag 30 januari 2012 @ 16:09:08 #215
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_107404416
Ik zit altijd aan m'n wenkbrauw haartjes te friemelen. Geen idee waarom maar het gaat gewoon automatisch.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
  maandag 30 januari 2012 @ 16:11:23 #216
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_107404495
quote:
3s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:09 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Bedankt. Terwijl ik aan het typen was, had ik de psycholoog al bijna aan de telefoon. Maar ben dus niet de enige :D
_O-
pi_107405165
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinds klein af aan doe ik eerst vlees op mijn bord en eet ik het op, dan de groenten en dan de aardappelen. Steeds overal een hapje van nemen vind ik raar. Daarom kook ik het liefst voor mezelf eenpansgerechten. Met pasta en rijst mikker ik dan wel weer alles doorelkaar.
(...)
:D!
  maandag 30 januari 2012 @ 16:32:04 #218
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107405288
Als ik 's-nacht naar huis rij en het is na 1 uur, dan moet ik altijd van mezelf (op de snelweg) de tijd in snelheid rijden. M.a.w. 1:21 uur is 121 km per uur. Ook na 1.59 uur blijf ik dit spelletje doen. dom dom dom, maar ooit eens mee begonnen en ik kan niet ophouden

Gelukkig zit ik ca. 1x per 2 maanden zo laat in de auto
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
pi_107433822
Dat als ik uit eten ga en iemand trakteert of er is al bepaald wie er gaat betalen, ik toch genoeg geld op zak wil hebben
There are only 151 Pokémon.
pi_107434786
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef VVDer het volgende:
Als ik 's-nacht naar huis rij en het is na 1 uur, dan moet ik altijd van mezelf (op de snelweg) de tijd in snelheid rijden. M.a.w. 1:21 uur is 121 km per uur. Ook na 1.59 uur blijf ik dit spelletje doen. dom dom dom, maar ooit eens mee begonnen en ik kan niet ophouden

Gelukkig zit ik ca. 1x per 2 maanden zo laat in de auto
Goede auto heb je al je dat na 3 uur nog vol houdt!
pi_107444648
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 11:09 schreef Eenskijken het volgende:
Dat als ik uit eten ga en iemand trakteert of er is al bepaald wie er gaat betalen, ik toch genoeg geld op zak wil hebben
Dat doe ik ook. Zelfs al ga ik naar een feest waar geen geld meer aan besteed hoeft te worden
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:07:18 #222
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_107471814
ha ik heb een nieuwe van mezelf ontdekt. Ik moet een potje patience uitspelen als ik eenmaal ben begonnen met patience spelen. Ik kan niet eerder stoppen voordat ik een potje heb uitgespeeld. Dit resulteert er in dat ik soms wel een half uur aan het patiencen ben...
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_107478643
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
ha ik heb een nieuwe van mezelf ontdekt. Ik moet een potje patience uitspelen als ik eenmaal ben begonnen met patience spelen. Ik kan niet eerder stoppen voordat ik een potje heb uitgespeeld. Dit resulteert er in dat ik soms wel een half uur aan het patiencen ben...
Dit inderdaad!

Verder ook de radio die altijd op een volume moet staan dat op 0 of 5 eindigt en wakker worden doe ik alleen om :00, :15, :30 en :45. Verder valt het wel mee :D
pi_107480356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja, dan moet je patience hebben.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:38:03 #225
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107480762
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 11:38 schreef Superlam het volgende:

[..]

Goede auto heb je al je dat na 3 uur nog vol houdt!
Het is een Duitser dus stop bij 2:50 uur 3 uur haal ik op 10 minunten niet :)
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
pi_107483904
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:38 schreef VVDer het volgende:

[..]

Het is een Duitser dus stop bij 2:50 uur 3 uur haal ik op 10 minunten niet :)
Ja 10 minuten, en 50 km/h niet.
pi_107489520
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet tegen het witte randje van nagels en te lange nagels (ik bijt ook nagels). Bij andere mensen kan ik kriegel worden van lange nagels
Zoooo herkenbaar. Echt, ik heb altijd een nagelknippertje bij - al zolang ik me kan herinneren. Als ik 'm kwijt ben (bijv. verloren in trein ofzo) dan kan ik me de rest van de dag niet meer concentreren, helemaal niet als ik een wit randje/hoekje/velletje aan een nagel heb ontdekt :') Ik heb thuis ook altijd een reserve knippertje liggen, voor het geval er in het weekend eentje kapot gaat ofzo :') :D

Daarnaast het welbekende 10x controleren of de deur wel echt op slot zit, buiten staan, twijfelen en weer terug gaan om te checken of ie wel echt dicht zit. Regelmatig moeten rennen om de trein te halen :')
Nee.
pi_107489832
Onder de douche staan en voortdurend tot 20 tellen en weer opnieuw beginnen. Zo moet ik voorkomen dat ik er niet te lang ondersta :')
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:34:11 #229
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_107490053
Douchegel op m'n washandje doen, en dan verdelen over het washandje. :')
pi_107493600
Mijn broer kan niet beginnen aan z'n boterham voor íeder stukje is besmeerd/belegd.
pi_107493639
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef tomaat52 het volgende:
Douchegel op m'n washandje doen, en dan verdelen over het washandje. :')
Hier ook. Anders krijg je gelijk zo'n dikke koude kledder tegen je hol.
pi_107493707
Voordat ik ga slapen reken ik eerst uit hoe lang ik kan slapen :') elke avond weer.
Ik eet nooit iets helemaal op.
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:43:19 #233
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_107493798
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Hier ook. Anders krijg je gelijk zo'n dikke koude kledder tegen je hol.
Jij wast eerst je hol, en dan de rest? :o
pi_107495868
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:29 schreef Krabs het volgende:
Onder de douche staan en voortdurend tot 20 tellen en weer opnieuw beginnen. Zo moet ik voorkomen dat ik er niet te lang ondersta :')
Ik tel steeds af vanaf 20, en bij 8 seconden smokkel ik er vaak weer 10 sec bij zodat ik er nog wven onder kan blijven staan :')
pi_107502251
Ik schroef altijd de meeste apparaten open om te kijken wat er in zit. Meestal gaat het dan ook kapot. :')
✯✯✯
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:51:25 #236
222284 ivar92
heet dus geen henk!
pi_107539408
Idd, of achroeven ed overhouden :D

Ik moet als ik brood smeer, de boterhammen altijd precies op elkaar laten passen, alle 6 of 8, anders moet ik hem verplicht van mezelf opeten als ik me vergis :')
't is pas sport as dr benzine in mot! http://www.youtube.com/watch?v=qsRncRwKvWY
pi_107539480
Voordat ik de deur uit ga check ik altijd of ik mijn sleutels bij mij heb..

Dus voordat ik de deur dicht doe kijk ik altijd in mijn tas, ookal weet ik dat ze erin zitten.
pi_107555473
Als ik thuis kom beneden tv of radio aanzetten en vervolgens meteen naar boven gaan.
Soms
pi_107604398
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Jij wast eerst je hol, en dan de rest? :o
:') niet IN mn hol.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:40:04 #240
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107604452
Wanneer ik voetstappen maak in de sneeuw, moet ik over m'n eigen voetstappen teruglopen zodat ik zo min mogelijk mooie vlakke sneeuw aantast.

Ja, dit heb ik ook op het strand
pi_107604733
Ik moet m'n laptop meenemen naar het toilet anders kan ik niet draaien..

Groetjes...
vanuit het toilet
Ja mooy.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:55:37 #242
78498 classpc
I don't like change
pi_107605042
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef Sooph het volgende:
Voordat ik ga slapen reken ik eerst uit hoe lang ik kan slapen :') elke avond weer.
Ik eet nooit iets helemaal op.
Oh dat geeft mijn telefoon aan zodra ik de wekker zet. Dan geeft 'ie aan hoeveel uur / minuten het nog is.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:50:46 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107607022
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef classpc het volgende:

[..]

Oh dat geeft mijn telefoon aan zodra ik de wekker zet. Dan geeft 'ie aan hoeveel uur / minuten het nog is.
Haha, een telefoon met een dwangneurose.
pi_107607062
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:50 schreef twi het volgende:

[..]

Haha, een telefoon met een dwangneurose.
:P :')

Mijn wekker doet dat niet, ik moet dat nog zelf doen ;(
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:01:09 #245
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107607395
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:51 schreef Sooph het volgende:

[..]

:P :')

Mijn wekker doet dat niet, ik moet dat nog zelf doen ;(
Ik weet daar een simpele oplossing voor. Stipt om 0.00 gaan slapen.
pi_107607417
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:01 schreef twi het volgende:

[..]

Ik weet daar een simpele oplossing voor. Stipt om 0.00 gaan slapen.
Dankjewel _O_
pi_107607765
Ik moet altijd 1 tree overslaan als ik een trap op of afloop :')
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:00:08 #248
300718 Kenju
Say It!!??
pi_107609589
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef MaGNeT het volgende:
Voor de zakkenrollers onder ons:

sleutels - linkerbroekzak voor
mobieltje - rechterbroekzak voor
portefeuille - rechterbroekzak achter
notitieblaadjes, etc - rechterbroekzak achter

Houdt je mobieltje wel mooi krasvrij :P
Ik denk dat het meest zorgelijk hier is dat je kennelijk altijd "notitieblaadjes, etc" bij je hebt...

Voor mezelf een paar herkenbare zaken gezien. Dat van het fietsen en de positie van de trappers wanneer je op een bepaald punt bent, heb ik ook gehad. Maar tegenwoordig fiets ik niet meer.

In de auto, moeten (fan, verwarming) de meters altijd naar boven staan. En het volume van apparaten heb ik ook altijd een bepaalde voorkeur voor getallen.

Het 'uitkotsen' van water tijdens het douchen is misschien mijn meest vreemde tik. Ik moet water tot achterin mijn keel laten lopen, en het dan 'uitkotsen'. Op die manier heb ik het gevoel dat behalve mijn mond, ook mijn keel gespoeld is. Toen ik klein was, deed ik dat ook tijdens het tandenpoetsen. Mijn huidige kraan laat echter niet toe dat ik men mijn mond daaronder ga hangen zonder al te veel moeite. Zeker niet zonder met mijn mond de kraan aan te raken. Wellicht is dit laatste ook een tik.

Verder het aantasten van apparaten perfecte oppervlakken op apparaten. Als een apparaat er helemaal perfect uitziet, moet ik checken of ik er krassen op kan maken met mijn nagel. En als dat niet lukt, ga ik soms een stap verder. Ik zag bijv. een par maanden geleden dat de afstandsbediening van mijn speakerset van glimmend plastic er nog helemaal perfect uit ziet, na 7 jaar. Was me nooit opgevallen. Met mijn nagel toen overheen gegaan, maar het plastic noch de letters vormden enige vorm van schade. Toen met een (metalen) as uit een model motortje overheengegaan, en dat kraste wel. Het zelfde met mijn telefoon. Zat een soort aan aluminium coating op, waarvan ik dacht dat dit snel kraste. Kreeg er met mijn nagels geen krasje op, en dus effe een paperclip gepakt. Dit vanuit het idee dat er uiteindelijk toch wel een krasje op komt, en ik ervan zal balen, en het dus nu maar even bewust doe.. |:(

Overigens is dit en eigenlijk alles wat ik in dit topic lees, allemaal vrij onschuldig. Het zijn gewoon vreemde gewoontes, en geen èchte dwangneurotische tikken. Die heb ik vroeger wel gehad, en val er ook wel eens in terug. Dit zijn zo irritant dat een :')-smiley uit zelfspot niet gepast is. Zo had ik ooit een tik waarin ik mijn knie moest stressen. Dit kwam voort uit het nadoen van Michael Jackson, waar hij schopt met zijn been en zijn voet dan in de lucht van links naar recht beweegt. Het gevoel dat je daarvan in je knie krijgt (of eigenlijk iets erboven) was ik verslaafd aan. Ik moèst het gewoon doen, en wanneer ik het onderdrukte, kon ik aan niets anders denken dan het te doen. Het vreemde was dat wanneer er genoeg om mij heen gebeurde ik het ook wel eens kon vergeten. Maar het kwam altijd terug. Ik kon het ook best onderdrukken. Dus bijv. 5 minuten niet doen, voor 100 euro, dan kon ik dat. Maar daarna gooide ik effe apart in een kamer wel effe mijn hele Billie Jean-reeks eruit met extra stress op dat gedeelte boven mijn knie. Maar goed, die laatste gaat dus echt over een ziekelijke drang en geen grappige gewoonte. Gewoon een concrete Tourette-case.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kenju op 04-02-2012 22:08:24 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_107673356
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:00 schreef Kenju het volgende:

[..]

Zo had ik ooit een tik waarin ik mijn knie moest stressen. Dit kwam voort uit het nadoen van Michael Jackson, waar hij schopt met zijn been en zijn voet dan in de lucht van links naar recht beweegt. Het gevoel dat je daarvan in je knie krijgt (of eigenlijk iets erboven) was ik verslaafd aan. Ik moèst het gewoon doen, en wanneer ik het onderdrukte, kon ik aan niets anders denken dan het te doen. Het vreemde was dat wanneer er genoeg om mij heen gebeurde ik het ook wel eens kon vergeten. Maar het kwam altijd terug. Ik kon het ook best onderdrukken. Dus bijv. 5 minuten niet doen, voor 100 euro, dan kon ik dat. Maar daarna gooide ik effe apart in een kamer wel effe mijn hele Billie Jean-reeks eruit met extra stress op dat gedeelte boven mijn knie. Maar goed, die laatste gaat dus echt over een ziekelijke drang en geen grappige gewoonte. Gewoon een concrete Tourette-case.
Klinkt als het zelfde gevoel als je botten moeten kraken. Ik heb dat heel erg met mijn vingers, ik heb het een tijdje geprobeerd af te leren maar ik werd helemaal gek als ik het niet deed. Maar toch denk ik dat dat dit meer fysiek ligt dan een mentale "afwijking".

Heb er zelf ook 1 gevonden. Als ik op een bank vlak bij een raam bijvoorbeeld TV zit te kijken, kijk ik elke naar buiten als ik wat zie bewegen; dit kan zo 50x tijdens 1 film zijn.
Soms
  maandag 6 februari 2012 @ 20:32:16 #250
300718 Kenju
Say It!!??
pi_107689008
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:38 schreef NietDoen het volgende:

[..]

Klinkt als het zelfde gevoel als je botten moeten kraken. Ik heb dat heel erg met mijn vingers, ik heb het een tijdje geprobeerd af te leren maar ik werd helemaal gek als ik het niet deed. Maar toch denk ik dat dat dit meer fysiek ligt dan een mentale "afwijking".
Dat van dat bottenkraken, en of dat hetzelfde is, hangt ervan af. Voor sommigen is het echt een soort van 'uitrek moment', en dan is het geen dangneurose. Wanneer je het blijft doen, zelfs als er niets meer te kraken valt, dan wordt het anders. Voor alle duidelijkheid, ik heb het nu dus over tiks die om de paar seconde voor komen. Maar goed, zoals gezegd, dit zijn ziekelijke Tourette-neigingen. Niets leuks of schattigs aan.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 6 februari 2012 @ 21:09:49 #251
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_107691277
euh, redelijk veel ja. :')

Stond ergens in dit topic ééntje van iemand die overal opschreef waar iedereen zat, wat iedereen zei en wat iedereen deed. Dat doe ik soms ook, vooral op school. Best raar eigenlijk.

ehm, ik wil nooit op een los blaadje schrijven met daaronder zeg maar alleen de tafel, er moet een blaadje tussen liggen, anders schrijft het niet fijn. Als dat niet kan vouw ik mijn blaadje altijd dubbel.

Stopwoordjes als 'bijvoorbeeld' gebruiken, maar dan ook echt zo vaak dat ik van mezelf door begin te krijgen dat het irritant is. :')

Dingen altijd op dezelfde manier willen doen, maar dat is niet dwangmatig maar gewoon een beetje autistisch. :P Een echte FOK!ker dus. :')

Heel veel muziek luisteren... altijd... moet... luisteren.... :D

en nog wel meer vrees ik.
ok.
  maandag 6 februari 2012 @ 21:21:07 #252
300718 Kenju
Say It!!??
pi_107691955
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef Hypocriet het volgende:
euh, redelijk veel ja. :')

Stond ergens in dit topic ééntje van iemand die overal opschreef waar iedereen zat, wat iedereen zei en wat iedereen deed. Dat doe ik soms ook, vooral op school. Best raar eigenlijk.

ehm, ik wil nooit op een los blaadje schrijven met daaronder zeg maar alleen de tafel, er moet een blaadje tussen liggen, anders schrijft het niet fijn. Als dat niet kan vouw ik mijn blaadje altijd dubbel.

Stopwoordjes als 'bijvoorbeeld' gebruiken, maar dan ook echt zo vaak dat ik van mezelf door begin te krijgen dat het irritant is. :')

Dingen altijd op dezelfde manier willen doen, maar dat is niet dwangmatig maar gewoon een beetje autistisch. :P Een echte FOK!ker dus. :')

Heel veel muziek luisteren... altijd... moet... luisteren.... :D

en nog wel meer vrees ik.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 6 februari 2012 @ 21:31:25 #253
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_107692604
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:21 schreef Kenju het volgende:

[..]

maaaaaaaaaaar, gelukkig op zo'n manier dat het niet opvalt :D

(nee, even serieus, ik ben niet autistisch, alleen in dat opzicht misschien een heel klein beetje. Verder wel sociaal en zulks :P )
ok.
pi_107734359
Als ik buiten loop moet en zal ik naar mijn linkervoet kijken (niet elke stap)..ik moet hem zien, anders word ik gek.. :')
pi_107831766
Ik heb last van een verzameldrang. als ik iets leuk of interessant vind krijg ik een drang om daar veel van te gaan verzamelen. Inmiddels weet ik zelf wanneer dingen in de gevarenzones komen en heb ik nog maar een paar dingen die "mogen" van me. En zelfs bij dingen lukt het me steeds meer om de collectie te minderen door scherpere criteria aan de collectie te stellen. Anders zou ik in notime huizen vol spul verzamelen.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:55:14 #256
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_107832249
Ik hou altijd mijn adem in wanneer ik onverzorgde of obesitas mensen zie, wil hen niet ruiken omdat hun moleculen mijn neus dan hebben bereikt. :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:55:54 #257
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107832269
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef Hypocriet het volgende:
Ik wil niet op blaadjes schrijven waar al op is geschreven. En al zeker niet door iemand anders. Opnieuw beginnen met schrijven = nieuw blaadje nodig hebben.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:37:19 #258
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_107835378
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:55 schreef SunTzu het volgende:
Ik hou altijd mijn adem in wanneer ik onverzorgde of obesitas mensen zie, wil hen niet ruiken omdat hun moleculen mijn neus dan hebben bereikt. :')
ik dacht eerst van, wat een klapmongolen hier op FoK met al die trekjes, maar nu moet ik toch bekennen dat ik dit ook doe. soms neem ik een flinke snuif om te bevestigen dat ze inderdaad stinken :')
pi_107841612
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:41 schreef Partingglass het volgende:
Ik heb last van een verzameldrang. als ik iets leuk of interessant vind krijg ik een drang om daar veel van te gaan verzamelen. Inmiddels weet ik zelf wanneer dingen in de gevarenzones komen en heb ik nog maar een paar dingen die "mogen" van me. En zelfs bij dingen lukt het me steeds meer om de collectie te minderen door scherpere criteria aan de collectie te stellen. Anders zou ik in notime huizen vol spul verzamelen.
Heel herkenbaar. Een dag geen pakketje met een CD, LP of DVD is een dag niet geleefd.
Nee.
pi_107852726
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:29 schreef Krabs het volgende:
haha dat doe ik ook. maar werkelijk met heel dingen doe ik eerst aftellen maar ik begin dan altijd weer opnieuw bij 0 :').

ook vaak alleen op mooi afgeronde tijden willen beginnen met iets. dus nooit om 11:01 of 11:03 maar 11:00 en 11:05
pi_107873896
Mensen dwingen mij vaak tot honderd te tellen.. :+
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2012 @ 19:43:37 #262
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_108054315
Als ik een haal neem van een joint en ik moet assen dan as ik altijd eerst voordat ik de rook weer uitblaas.
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:27:03 #263
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_108056339
Oh ik heb er nog één. Altijd als ik bezig wil met werk of studie thuis dan zit ik lekker achter mijn laptop en kijk ik de kamer eens rond. Ga ik vervolgens eerst een half uur lang opruimen om dan pas bezig te gaan. :')

Chaotisch hoofd, dan heb ik liever alles om me heen netjes. :')
pi_108057261
Zodra ik opsta, de tv aan.
En ik kijk amper :')
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:57:21 #265
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108111822
Ik heb zelfs een dwangneurose hier op FOK!. Ik moet in de quote de [..] weghalen, wanneer het een quote op een quote is.

Deze dus:

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 03:13 schreef das_phantom het volgende:

[..]

pi_108112053
Op zondag de postbus checken, terwijl post nooit op zondags komt.
Ik drink nooit altijd iets op, ik laat altijd een bodem staan.
Drink ik dat wel op, dan loop ik bijna te kokhalzen.
Life is Music
pi_108112983
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:53 schreef Phantomesse het volgende:

[..]
om dat ik van die droge kankerschimmelklauwen heb

:r
pi_108862844
TS is een zenuwlaaier.
pi_109901709
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh ik heb er nog één. Altijd als ik bezig wil met werk of studie thuis dan zit ik lekker achter mijn laptop en kijk ik de kamer eens rond. Ga ik vervolgens eerst een half uur lang opruimen om dan pas bezig te gaan. :')

Chaotisch hoofd, dan heb ik liever alles om me heen netjes. :')
Zeer herkenbaar.
  woensdag 4 april 2012 @ 17:27:30 #270
157031 roosjeroosje1988
pi_109902483
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:53 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Lief he.

Maar deed het stiekem vooral om het idee uit mensen hun hoofd te houden dat ik van die droge kankerschimmelklauwen heb die sommige mensen hebben :')
Ik heb zéér extreme winterhanden. Het moet echt langdurig boven de 30 graden zijn willen mijn handen een béétje fatsoenlijk zijn. Mijn handen zijn mijn - op 1na - lichaamsdeel waar ik het meest van walg.
pi_109903401
Ik moet altijd heel kort ff naar een meisje haar boobs kijken wanneer ik een meisje zie.
Ow wacht, dat is normaal.
We're slowly approaching inevitable death.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:03:22 #272
279054 WARE_HEIDEN
pi_109903674
Als ik ga douchen neem ik een onderbroek en sokken mee de badkamer in maar die sokken trek ik nooit gelijk aan maar pas in mijn kamer met de rest van mijn kleren en toch neem ik ze keer op keer mee.
pi_109903731
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:03 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Als ik ga douchen neem ik een onderbroek en sokken mee de badkamer in maar die sokken trek ik nooit gelijk aan maar pas in mijn kamer met de rest van mijn kleren en toch neem ik ze keer op keer mee.
Zit er nog een gedachte achte? (Achter het meenemen van de sokken en/of de onderbroek.)
  woensdag 4 april 2012 @ 18:36:23 #274
279054 WARE_HEIDEN
pi_109904828
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zit er nog een gedachte achte? (Achter het meenemen van de sokken en/of de onderbroek.)
Om niet in mijn nakie de gang over te lopen neem ik ondergoed mee maar sokken doe ik dus nooit in de badkamer al aan
  woensdag 4 april 2012 @ 18:40:59 #275
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_109904994
Je neemt vanaf nu zeker ook een WC-rol mee voor tijdens het hardlopen?
  woensdag 4 april 2012 @ 18:44:07 #276
279054 WARE_HEIDEN
pi_109905114
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef twi het volgende:
Je neemt vanaf nu zeker ook een WC-rol mee voor tijdens het hardlopen?
De eerste keer buiten mijn topic dat iemand er over begint en zeker niet de laatste keer ben ik bang :')
pi_109905231
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

Om niet in mijn nakie de gang over te lopen neem ik ondergoed mee maar sokken doe ik dus nooit in de badkamer al aan
Waarom niet, woon je in een studentenhuis of bij je ouders ofzo?
  woensdag 4 april 2012 @ 18:56:23 #278
279054 WARE_HEIDEN
pi_109905550
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:47 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waarom niet, woon je in een studentenhuis of bij je ouders ofzo?
Ja, maar ook als ik alleen thuis ben doe ik het niet want heb een raam
pi_109908222
Ik houd niet van kleding die helemaal intact is.
Er moeten weerplekken, gaten en/of scheuren op-/inzitten.
Pogo dancing!
  woensdag 4 april 2012 @ 20:59:54 #280
264437 Hitori
Pushing every button.
pi_109912343
Ik heb een zwak voor dingen met kleurtjes en vrolijke gezichtjes erop, dus knuffels, sleutelhangers, of desnoods lachende melkpakken vinden geregeld hun weg naar mijn huis. :')
Tevens, niet stil kunnen zitten en altijd iets in m'n handen moeten hebben.
pi_109921415
Kan niet echt iets spannends bedenken. Alleen dat ik het volume van mn autoradio altijd op een even getal zet en zeker nooit op 13 :P
pi_109922340
Tijdens het uitgaan moet ik altijd een glas in mijn hand hebben, vol of leeg...maakt niet uit
  donderdag 5 april 2012 @ 00:10:58 #283
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_109923535
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:46 schreef Urquhart het volgende:
Tijdens het uitgaan moet ik altijd een glas in mijn hand hebben, vol of leeg...maakt niet uit
Handig wel.
  donderdag 5 april 2012 @ 00:23:34 #284
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_109924085
Als ik aan het leren ben heb ik altijd de dwang om te stoppen
wat is dit
  donderdag 5 april 2012 @ 07:29:54 #285
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_109927267
Legio dwangeigenschappen. Teveel om op te noemen.
pi_109927393
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:46 schreef Urquhart het volgende:
ik ook :')
blikje redbull met een rietje werkt ook goed:P
pi_109927396
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Edskimo op 05-04-2012 07:47:48 ]
pi_109927565
Zoals TS ook doet: ik smeer altijd een even hoeveelheid boterhammen. :D

Ik hou er niet van dat andere mijn telefoongesprekken kunnen horen, dus ik ga in een aparte ruimte zitten. Het eerste dat ik 's morgens doe ik mijn laptop aanzetten.

Ik hou van de koude kant van mijn kussen, en ik kan er niet tegen dat anderen mijn ochtendritueel verpesten. En ik ben 's morgens totaal niet aanspreekbaar, ik loop als een zombie in de ronte en blaf iedereen af. :')

Geoden topic. 14.gif
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')