Hoe herkenbaar !quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ooh.... Als we dan toch bezig zijn: Het liefst ga ik op één voet zitten. Ik leg dus eerst mijn voet neer op de zitting van een stoel en dan ga ik er bovenop zitten. Vooral bij bureaustoelen heb ik hier last van en als ik niet zo zit voel ik me direct ongemakkelijk.
Nouquote:Op zondag 27 november 2011 04:18 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
wtf mang, das toch niet normaal
Hier heb ik ook last van. Ik moet het weten voor ik met iets anders aan de slag ga.quote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef Karina het volgende:
Zelfde als ik ergens niet op kan komen, een naam bijvoorbeeld, ik moet het weten, desnoods ga ik 's nachts mijn bed uit om het op internet op te zoeken.
Herkenbaar jaquote:Op zondag 27 november 2011 13:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kijk soms wel vijf keer op mijn telefoon om te kijken hoe laat het is, zonder daadwerkelijk op te nemen hoe laat het nu echt is.
Sowieso ben ik vaak vrij dwangmatig met tijd bezig. Als ik in mijn hoofd heb dat iets op een bepaald tijdstip moet gebeuren MOET het dan ook gebeuren, anders zijn we voor mijn gevoel te laat en dat is niet goed.
Oh, en ik check ook altijd 100 keer of alles wat ik bij me heb nog in mijn broekzak zit. Zo niet, dan schrik ik gigantisch, zelfs als het object in kwestie (portemonnee, iPod, telefoon) zich simpelweg in mijn handen bevindt
Vast nog wel meer dingen, maar dit schiet me zo even te binnen.
Oh dat doe ik ook bij mijn auto. En soms ga ik naar buiten om te kijken of hij echt op slot zit, omdat ik het toch niet meer weet en hij zit altijd op slot natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2011 19:44 schreef 3Dino het volgende:
Ik zeg hardop 'hij is op slot' elke keer als ik mijn kamerdeur op slot doe, zodat ik niet het gevoel krijg dat ik het vergeten ben. Soms heb ik pech en twijfel ik of ik die zin daadwerkelijk hardop heb gezegd. Vandaag is zo'n dag.
Ohja, dat ook jaquote:
Ik doe dat nog gerust 2 a 3 keer op een avondquote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook bij mijn auto. En soms ga ik naar buiten om te kijken of hij echt op slot zit, omdat ik het toch niet meer weet en hij zit altijd op slot natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |