Haha, lotgenoot.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Terwijl ik iets lees op mijn scherm ga ik continu met mijn muis heen en weer en selecteer ik continu stukjes tekst (ongeveer waar ik gebleven ben). Ik vind het wel handig als ik word afgeleid want dan zie ik waar ik gebleven maar ik doe het niet bewust. Schijnt heel irritant te zijn voor iemand als diegene meekijkt.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Phantomesse het volgende:
Ook pak ik 2 wattenstaafjes tegelijk in plaats van 1 en maak dan beide oren tegelijk schoon, zo heb ik ook het liefst 2 elastiekjes in mijn haar en wel meer van dit soort dingen.
Omg dat doe ik ook altijd. Soms vind ik het zelfs irritant als ik dat steeds doequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Terwijl ik iets lees op mijn scherm ga ik continu met mijn muis heen en weer en selecteer ik continu stukjes tekst (ongeveer waar ik gebleven ben). Ik vind het wel handig als ik word afgeleid want dan zie ik waar ik gebleven maar ik doe het niet bewust. Schijnt heel irritant te zijn voor iemand als diegene meekijkt.
Deze doe ik ook! Mensen vinden dat heel irritant en vragen ook standaard wat ik aan het doen ben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
I copy thatquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Hoe herkenbaar !quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ooh.... Als we dan toch bezig zijn: Het liefst ga ik op één voet zitten. Ik leg dus eerst mijn voet neer op de zitting van een stoel en dan ga ik er bovenop zitten. Vooral bij bureaustoelen heb ik hier last van en als ik niet zo zit voel ik me direct ongemakkelijk.
Nouquote:Op zondag 27 november 2011 04:18 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
wtf mang, das toch niet normaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |