Freakquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Phantomesse het volgende:
Dit is met opzet niet in R&P omdat bijna elk individu wel een bepaalde tik heeft.
TS begint:
Ik hou van even getalen, alles moet door 2 gedeeld kunnen worden. Ik smeer zeer zelden 3 boterhammen, het moeten er 2 of 4 zijn. Als 2 te weinig is en 4 teveel maak ik er toch 4 en de laatste leg ik dan in de koelkast voor later.
Ook pak ik 2 wattenstaafjes tegelijk in plaats van 1 en maak dan beide oren tegelijk schoon, zo heb ik ook het liefst 2 elastiekjes in mijn haar en wel meer van dit soort dingen.
Zodra ik de douche uit zet, gaat hij 2 seconden later weer aan, om mezelf nog 1 laatste keer af te spoelen.
Voorheen had ik ook ernstige smetvrees maar dit heb ik mezelf gelukkig nog af weten te leren, al zal ik alsnog nooit op een wcbril gaan zitten.
Wat hiervan wel is overgebleven is dat ik ten alle tijden mijn handen wil wassen. Ik loop regelmatig een snackbar of andere zaak in met de vraag of ik mijn handen even mag wassen. Voor en na het eten moeten mijn handen schoon zijn. Vettigheid op mijn handen kan ik niét waarderen.
Nu jullie
Er zijn veel mensen met hele aparte eigenschappen hierin, interessant om te lezen vind ik dat.
Ja dit heb ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
was hier al niet een behoorlijk topic over ?
maar goed, door t huis lopen als ik aan het bellen ben.
Ook ditquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:42 schreef Meloewa het volgende:
Kan niet van mijn haar afblijven, blijf er steeds aanzitten zo veel zelfs dat andere mensen me er mee confronteren.
Onzinquote:
Onmogelijk! je wast altijd je handenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:51 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn haar wordt snel vet door al dat gefriemel er aan
Haha ja bij mij ook, heletijd heen en weer wapperen enz..Denken jongens dan inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja dit heb ik ookHeel zenuwachtig heen en weer lopen. Vroeger deed ik dat op gladde sokken om de tafel heen en dan ging ik steeds sneller lopen. Heeft me heel wat blauwe plekken en uitglijden omdat ik de bocht te scherp nam opgelopen.
[..]
Ook ditBen continu mijn haar heen en weer aan het gooien. Tijdens het dansen in clubs zit ik ook áltijd aan mijn haar, waardoor jongens denken dat ik met ze flirt als ik ze daarbij aankijk.
![]()
Mijn haar wordt snel vet door al dat gefriemel er aan
Je hoofdhuid maakt talg aan door wrictie enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:52 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Onmogelijk! je wast altijd je handen
Die eerste, iedereen zegt toch twaalfhonderddrieenveertig? Duizendtweehonderddrieenveertig klinkt ook voor geen meterquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:52 schreef Dimens het volgende:
Zodra getallen lang worden, kan ik ze niet uit spreken. Getallen als 1234 bijvoorbeeld, spreek ik uit als twaalfhonderddrieenveertig.
Zodra ik ga letten op mijn ogen, gaan ze behoorlijk tranen. Erg vervelend wanneer ik een film kijk en bedenk niet te moeten huilen, dan gaat het vanzelf zonder dat ik het echt zielig vind.![]()
Ik maak soms mijn zinnen niet af.
Onder de douche moet ik met water spelen. Water in mijn mond en uitspugen, water tegen de muur aan spuiten, douchekop ondersteboven houden etc.
Behalve dan dat het geen drieenveertig is maar vierendertig, ik zeg het dus verkeerd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je hoofdhuid maakt talg aan door wrictie enzo.
[..]
Die eerste, iedereen zegt toch twaalfhonderddrieenveertig? Duizendtweehonderddrieenveertig klinkt ook voor geen meter
Die tweede is kut voor je.
Die derde ook.
Vierde deed mijn ex altijdHij had een pleetje tussen zijn voortanden en ik werd daardoor continu bestraald met water
Heel hinderlijk.
Haha herkenbaar. Dat tikt zo lekker mee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Als ik meetik met een muziekje maak ik er altijd een reggeaton beat van.![]()
Ik herken mij hier ook wel in.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Dat tikt zo lekker mee.
Behalve die van de auto heb ik deze ook allemaalquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik werd er gisteren op gewezen dat ik terwijl de auto nog rijdt mijn sleutel al in mijn hand heb om uit te stappen, standaard.
Ik wissel mijn brood af bij verschillende belegde broodjes.
Ik laat nooit eten of drinken staan, altijd moet het op. Ook met tegenzin.
Als ik meetik met een muziekje maak ik er altijd een reggeaton beat van.![]()
Minstens 3x snoozen en vloeken voordat ik opsta.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |