abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104806306
Als ik een tekst lees en er ligt een pen voor handen dan doe ik er altijd trucjes mee. Als mensen mij zien zitten denken ze dat ik bij het circus werk/hoor.
  Moderator vrijdag 25 november 2011 @ 16:06:48 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_104806369
Bij het wegrijden met mijn auto rijd ik altijd eerst even achteruit, voordat ik vooruit wegrij, zelfs als het niet nodig is :')

Als ik me aankleed doe ik altijd eerst mijn sokken aan, al is het hardstikke koud (dan zou het logischer zijn eerst je trui aan te doen denk ik).

Aan de telefoon of op MSN moet ik altijd als laatste iets zeggen.

Wanneer ik iets moet doen, bedenk ik altijd een tijd waarop ik dat moet doen en dat moet dan ook zo gebeuren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_104806372
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Als ik een tekst lees en er ligt een pen voor handen dan doe ik er altijd trucjes mee. Als mensen mij zien zitten denken ze dat ik bij het circus werk/hoor.
Bij mij moeten er witregels in een tekst zitten, anders kan ik het niet lezen. Dan ga ik fantaseren en dan lees ik de tekst niet meer ook al lezen mijn ogen er wel overheen. :')
  vrijdag 25 november 2011 @ 16:07:38 #34
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104806416
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Dimens het volgende:

[..]

Echt waar?

Wel voorspelbaar dit.
ja echt waar heb je het ook? :')
en voorspelbaar?
Doei!
pi_104806420
Mijn bril moet perfect schoon zijn, anders zet ik hem niet op.
pi_104806473
Ik moet alles uitstellen tot het laatste moment, anders doe ik het gewoon niet. Net zoals nu, over 8 minuten gaat de bus die ik moet nemen en ik moet nog mijn spullen inpakken. :')
pi_104806522
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Dimens het volgende:
Die ga ik ook krijgen zodra ik het aanschaf. Echter ga ik eerst even belangrijkere zaken regelen dan een bril. Als ik een bril neem, neem ik gelijk een Chanel montuur want zij hebben echt O+ monturen. Mja met + en - en cillinders aan beide kanten wordt het 1 dure garp ;(
pi_104806539
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef Dimens het volgende:
Ik moet alles uitstellen tot het laatste moment, anders doe ik het gewoon niet. Net zoals nu, over 8 minuten gaat de bus die ik moet nemen en ik moet nog mijn spullen inpakken. :')
Je gaat hem dus missen. :')
pi_104806555
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Dimens het volgende:

[..]

Bij mij moeten er witregels in een tekst zitten, anders kan ik het niet lezen. Dan ga ik fantaseren en dan lees ik de tekst niet meer ook al lezen mijn ogen er wel overheen. :')
Het verhaal van de friet gaat terug tot in 1680. De inwoners van Namen, Andenne en Dinant hadden er toen de gewoonte om te vissen in de Maas en de kleine visjes die ze er vingen in olie te bakken. Maar in tijden van vorst of gevaarlijke stromingen werd het riskant om te vissen en sneden de inwoners aardappelen in de vorm van kleine visjes, die ze dan eveneens in de olie bakten. Dit verhaal is afkomstig van de hand van de Belgische historicus en gastronoom Jo Gérard, naar zijn zeggen uit een oud familiedocument van zijn betovergrootvader Joseph Gérard[1], dat echter nooit werd gepubliceerd. Hierdoor is het nooit door anderen gecontroleerd of bevestigd. Bij het verhaal kunnen ook inhoudelijk vraagtekens geplaatst worden. Zo zijn (Naamse) frieten in de zeventiende eeuw een anachronisme, daar de aardappel pas ca. 1735 in de streek werd geïntroduceerd. Bovendien was het, gezien de toenmalige economische situatie, ondenkbaar dat de gewone man zoveel vet had willen besteden aan de bereiding van frieten. Een andere verklaring voor het ontstaan van friet is afkomstig uit Frankrijk. De Fransen eisen evenzeer de creatie van hun patates frites op, en verwijzen daarbij naar 'de allereerste friture' die op de Pont Neuf zou hebben gestaan. Amerikanen spreken van French fries, een benaming die afkomstig zou zijn van het Ierse to french, wat "snijden" betekent. Amerikaanse geallieerden die de Belgische frieten geproefd zouden hebben tijdens de Eerste Wereldoorlog, vertaalden ze als French fries naar de taal die er gesproken werd door de plaatselijke bevolking - het Frans - en fries voor de bereidingswijze in de friteuse. In de rest van de Engelstalige wereld wordt overigens meestal over chips gesproken. Rond 1900 waren frieten al gemeengoed in België, maar in Nederland nog vrijwel onbekend. Het is niet bekend waar en wanneer in Nederland de eerste frites is verkocht. De Nederlandse snack- en fastfooddeskundige Ubel Zuiderveld oppert in zijn verhaal 'Een eeuw frites in Nederland' de mogelijkheid dat dit rond 1905 geweest zou kunnen zijn op de kermis van Bergen op Zoom. Wel is zeker dat via Belgische vluchtelingen in Nederland gedurende de Eerste Wereldoorlog al menig Nederlands gastgezin op grotere schaal met frites kennismaakte. Volgens een krantenbericht uit 1971 introduceerde Dirk van Den Broek in 1954 de patat frites in Amsterdam. De eerste keer dat frieten in de Nederlandse literatuur opduiken is in de herinneringen van Willem Walraven (Eendagsvliegen, Amsterdam: Van Oorschot 1971, p. 83-84) aan zijn Rotterdamse jaren (1907-1909). Hij verhaalt over "het mooie Françaisetje die een dronken moeder had en die op het Rode Zand des avonds zong bij haar stalletje: Des pommes frites!/De belle friture!/Des pommes Frites! A frite!" M.J. Brusse meldt in 1912 de aanwezigheid van 'patat friet'-huizen in de rosse buurt rond de Rotterdamse Zandstraat.

Wat heb je gelezen?
pi_104806564
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:10 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Je gaat hem dus missen. :')
Ik kan hem nog halen.
pi_104806572
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Het verhaal van de friet gaat terug tot in 1680. De inwoners van Namen, Andenne en Dinant hadden er toen de gewoonte om te vissen in de Maas en de kleine visjes die ze er vingen in olie te bakken. Maar in tijden van vorst of gevaarlijke stromingen werd het riskant om te vissen en sneden de inwoners aardappelen in de vorm van kleine visjes, die ze dan eveneens in de olie bakten. Dit verhaal is afkomstig van de hand van de Belgische historicus en gastronoom Jo Gérard, naar zijn zeggen uit een oud familiedocument van zijn betovergrootvader Joseph Gérard[1], dat echter nooit werd gepubliceerd. Hierdoor is het nooit door anderen gecontroleerd of bevestigd. Bij het verhaal kunnen ook inhoudelijk vraagtekens geplaatst worden. Zo zijn (Naamse) frieten in de zeventiende eeuw een anachronisme, daar de aardappel pas ca. 1735 in de streek werd geïntroduceerd. Bovendien was het, gezien de toenmalige economische situatie, ondenkbaar dat de gewone man zoveel vet had willen besteden aan de bereiding van frieten. Een andere verklaring voor het ontstaan van friet is afkomstig uit Frankrijk. De Fransen eisen evenzeer de creatie van hun patates frites op, en verwijzen daarbij naar 'de allereerste friture' die op de Pont Neuf zou hebben gestaan. Amerikanen spreken van French fries, een benaming die afkomstig zou zijn van het Ierse to french, wat "snijden" betekent. Amerikaanse geallieerden die de Belgische frieten geproefd zouden hebben tijdens de Eerste Wereldoorlog, vertaalden ze als French fries naar de taal die er gesproken werd door de plaatselijke bevolking - het Frans - en fries voor de bereidingswijze in de friteuse. In de rest van de Engelstalige wereld wordt overigens meestal over chips gesproken. Rond 1900 waren frieten al gemeengoed in België, maar in Nederland nog vrijwel onbekend. Het is niet bekend waar en wanneer in Nederland de eerste frites is verkocht. De Nederlandse snack- en fastfooddeskundige Ubel Zuiderveld oppert in zijn verhaal 'Een eeuw frites in Nederland' de mogelijkheid dat dit rond 1905 geweest zou kunnen zijn op de kermis van Bergen op Zoom. Wel is zeker dat via Belgische vluchtelingen in Nederland gedurende de Eerste Wereldoorlog al menig Nederlands gastgezin op grotere schaal met frites kennismaakte. Volgens een krantenbericht uit 1971 introduceerde Dirk van Den Broek in 1954 de patat frites in Amsterdam. De eerste keer dat frieten in de Nederlandse literatuur opduiken is in de herinneringen van Willem Walraven (Eendagsvliegen, Amsterdam: Van Oorschot 1971, p. 83-84) aan zijn Rotterdamse jaren (1907-1909). Hij verhaalt over "het mooie Françaisetje die een dronken moeder had en die op het Rode Zand des avonds zong bij haar stalletje: Des pommes frites!/De belle friture!/Des pommes Frites! A frite!" M.J. Brusse meldt in 1912 de aanwezigheid van 'patat friet'-huizen in de rosse buurt rond de Rotterdamse Zandstraat.

Wat heb je gelezen?
Ik ga het zo, in de bus, lezen.
  vrijdag 25 november 2011 @ 16:12:20 #42
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104806608
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef Dimens het volgende:
Die heb ik ook, heb eens drie keer de bus achter elkaar gemist. omdat ik al 5 minuten van te voren begon met ''the last things'' tas inruimen, jas aan doen, deur afsluiten en pleiten maar bleef het niet halen .. toch deed ik dit steeds pas weer in de laatste 5 minuten.
Doei!
pi_104806751
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:12 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Die heb ik ook, heb eens drie keer de bus achter elkaar gemist. omdat ik al 5 minuten van te voren begon met ''the last things'' tas inruimen, jas aan doen, deur afsluiten en pleiten maar bleef het niet halen .. toch deed ik dit steeds pas weer in de laatste 5 minuten.
Ik heb de bus weer gehaald, met een kloppend hart van het rennen. :')
pi_104806831
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Wat heb je gelezen?
Vrij weinig, afgeleid door het meisje in de bus. :')
  vrijdag 25 november 2011 @ 16:21:59 #45
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104806946
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:16 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik heb de bus weer gehaald, met een kloppend hart van het rennen. :')
Heb ik ook altijd, als ik de bus in komt kijken mensen me ook echt van ''wtf'' heb je het gehaald? :')
Vaker ook net uit de douche klets natte haren rennend naar de bus... ;( ;(
Doei!
pi_104807022
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:21 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Heb ik ook altijd, als ik de bus in komt kijken mensen me ook echt van ''wtf'' heb je het gehaald? :')
Vaker ook net uit de douche klets natte haren rennend naar de bus... ;( ;(
Echt helemaal buiten adem ben ik dan ook weer niet. :')
  vrijdag 25 november 2011 @ 16:25:57 #47
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104807121
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:23 schreef Dimens het volgende:

[..]

Echt helemaal buiten adem ben ik dan ook weer niet. :')
Ik wel jammer genoeg pas kwam ik net de hoek uitgerend zag ik de bus recht voor mijn face wegrijden alle mensen in de bus keken me ook :') zo aan.
Doei!
pi_104807214
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Ik wel jammer genoeg pas kwam ik net de hoek uitgerend zag ik de bus recht voor mijn face wegrijden alle mensen in de bus keken me ook :') zo aan.
Ik mis elke zaterdag ochtend de bus, toch probeer ik hem altijd te halen.

En dan moet ik fietsen, maar toch moet ik heb proberen te halen.
pi_104807260
Op de fiets dan wil ik per se met de trapper boven of beneden zijn als ik langs een boom fiets :') Dus als er keiveel bomen staan ga ik keisnel fietsen enzo :P
Ook móet ik alles uitstellen tot op het laatste moment.
Ik speel met het water in de douche.
Meisjes zijn leuk totdat ze interesse in je tonen.
Tijdens het uitgaan móet ik iets in m'n hand hebben :')
In mijn kast moet alles kaarsrecht staan, posters moeten recht hangen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 25 november 2011 @ 16:30:38 #50
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104807323
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:27 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik mis elke zaterdag ochtend de bus, toch probeer ik hem altijd te halen.

En dan moet ik fietsen, maar toch moet ik heb proberen te halen.
zoiets heb ik ook :') terwijl bus echt relaxer is dan kut fiets maar toch steeds weer 2 minuten te laat zijn en geen andere optie meer hebben
Doei!
pi_104807408
dat van die douche doe ik ook :D als je hem uit zet daarna weer aan haha
pi_104807438
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
Op de fiets dan wil ik per se met de trapper boven of beneden zijn als ik langs een boom fiets :') Dus als er keiveel bomen staan ga ik keisnel fietsen enzo :P
Die fiets, zo herkenbaar. :') En dan vals spelen als het niet lukt. Godver, lach in proberen te houden is bus is wel kut.

Op het werk moet ik zo'n 300 keer op een dag mijn pen goed doen, ook al zit die helemaal perfect.

Nieuwe vesten met aan het eind van dat touwtje een stukje plastic, moet ik kapot bijten.
pi_104807548
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb er een variatie op, ik moet precies langs een auto gaan terwijl mijn rechtertrapper omlaag is, en als het kan moet het ook op de maat muziek die ik op dat moment op heb op de fiets :'), of de melodie van de muziek moet gelijklopen met de auto's waar ik langsfiets :'). schiet me maar van mijn fiets af als je me ziet.
  Moderator vrijdag 25 november 2011 @ 16:37:37 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_104807591
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Dimens het volgende:
Dat had ik ook toen ik nog een bril droeg, ik werd gek als er een vlekje opzat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_104807699
foto van je handen?
pi_104807974
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:40 schreef Lindstrøm. het volgende:
foto van je handen?
Mijn handen zijn gewoon mooi en verzorgd :P Niet van die droge vellenhandjes. Zal wel even een pic maken.

Van de fiets heb ik ook overigens, ik moet gelijk trappen met de strepen.
pi_104808424
Ik kam ook suuuperveel mn haar. Zodra ik een spiegel zie moet t. Voor ik ga slapen, voor ik ga douchen, na ik ga douchen, tijdens uitgaan. Word mn haar ook snel vet van. Heb altijd een borstel op zak.

En ik bijt nagels, en mn nagels moeten altijd schoon zijn, anders bijt ik ze eraf of piel ik ze schoon met een tandenstokertje oid. Das wel de meest trieste denk ik.. :')

Oja en ik scheur ALTIJD stickers van (bier)flesjes af. Heel vervelend van die 'slimme' jongens die dan zeggen dat je seksueel gefrustreerd bent.. :P
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_104809088
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:03 schreef Speedfight het volgende:
Ik kam ook suuuperveel mn haar. Zodra ik een spiegel zie moet t. Voor ik ga slapen, voor ik ga douchen, na ik ga douchen, tijdens uitgaan. Word mn haar ook snel vet van. Heb altijd een borstel op zak.

En ik bijt nagels, en mn nagels moeten altijd schoon zijn, anders bijt ik ze eraf of piel ik ze schoon met een tandenstokertje oid. Das wel de meest trieste denk ik.. :')
Ik kam bijna nooit mijn haar :') Dan gaat het ziekelijk hard pluizen. Ik heb 1 borstel en heb geen idee waar dat ding ligt. Haal er na het douchen wel een kam doorheen maar dat is het dan ook.
Het zit beter als ik het niet borstel.

En bij deze voor lind mijn hand.

vrijdag 25 november 2011 @ 17:23:58 #59
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104809140
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:22 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik kam bijna nooit mijn haar :') Dan gaat het ziekelijk hard pluizen. Ik heb 1 borstel en heb geen idee waar dat ding ligt. Haal er na het douchen wel een kam doorheen maar dat is het dan ook.
Het zit beter als ik het niet borstel.

En bij deze voor lind mijn hand.

[ afbeelding ]
mooie handjes
Doei!
pi_104809196
Ghehe dank ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')