Maak je ook wel eens een hanenkam met shampoo?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat doen blijkbaar wel veel jongens, stel kleuters dat we nog zijn.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Maak je ook wel eens een hanenkam met shampoo?
Haha hier moest ik even om lachenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:02 schreef 22 het volgende:
Als ik met de bakfiets fiets en er valt een blaadje uit de boom, dan probeer ik die altijd in de bak op te vangen.
Dit schijnen heel veel mannen te doen trouwens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Terwijl ik iets lees op mijn scherm ga ik continu met mijn muis heen en weer en selecteer ik continu stukjes tekst (ongeveer waar ik gebleven ben). Ik vind het wel handig als ik word afgeleid want dan zie ik waar ik gebleven maar ik doe het niet bewust. Schijnt heel irritant te zijn voor iemand als diegene meekijkt.
Ik doe dat altijd als ik flink omhoog of omlaag moet scrollen om iets anders op te zoeken, dan weet ik waar ik gebleven ben in een lap tekst. Maar om het de hele tijd te doen lijkt me een beetje overbodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Dit schijnen heel veel mannen te doen trouwens.
Op die manier m'n neus snuiten onder de douche.quote:
En het is best lastig.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:08 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Haha hier moest ik even om lachen
Vooral in de winter als het vriest en er vallen geen blaadjes meer zekerquote:
Als er geen blaadjes vallen, hoeft ze ze ook niet op te vangen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Vooral in de winter als het vriest en er vallen geen blaadjes meer zeker
Ik doe dat ookquote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Dit schijnen heel veel mannen te doen trouwens.
Hallo meneer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
zoiets dacht ik ook jaquote:Op zondag 27 november 2011 03:28 schreef kosmetdesnor het volgende:
Wtf is mis met iedereen hier? Zoek hulp ofzo, mafkezen
Een paar dingen mis ik nog, maar de rest.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |