Ik zit ook altijd met mijn handen door mijn haar te strijken en te krullenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:42 schreef Meloewa het volgende:
Kan niet van mijn haar afblijven, blijf er steeds aanzitten zo veel zelfs dat andere mensen me er mee confronteren.
Lollll, heb ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:47 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kan er niet tegen als m'n ene hand wel nat is, en de andere niet. Dan moet die andere hand per se ook nat.
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:32 schreef IrCute het volgende:
En ik zit altijd aan mijn wenkbrauwen en trek ook constant haartjes uit
Beetje creepy wel dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:54 schreef Faux. het volgende:
Ik schrijf veel op. Beter gezegd, ik schrijf alles op. Ik maak van alles overzichten, tabellen, en nog meer van dat soort dingen. Wie er in een groep naast elkaar zitten en zo en wie wat wanneer tegen iemand zei.
Dat met de strepen heb ik ook, en als er muziek op staat moeten de palen langs de weg danwel de strepen gelijk gaan met de beat. Dit ook op de fiets, ontzettend hinderlijk als het niet uitkomt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:32 schreef IrCute het volgende:
Als ik bij iemand in de auto zit ga ik altijd op de strepen van de weg letten en beweeg ik mijn tenen omlaag als we naast een streep rijden en weer omhoog als er geen streep naast de auto is! Doe ik al echt vanaf mijn 6de ofzo.
En ik zit altijd aan mijn wenkbrauwen en trek ook constant haartjes uit (eerst deed ik dat ook met mijn wimpers, maar dat heb ik mijzelf afgeleerd, doe nu alleen als ik achter de computer zit mijn mascara er altijd afpulken).
Helemaal selecteren, shift inhouden en klikken waar ik gebleven ben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Terwijl ik iets lees op mijn scherm ga ik continu met mijn muis heen en weer en selecteer ik continu stukjes tekst (ongeveer waar ik gebleven ben). Ik vind het wel handig als ik word afgeleid want dan zie ik waar ik gebleven maar ik doe het niet bewust. Schijnt heel irritant te zijn voor iemand als diegene meekijkt.
Ben je een soort Dexter of zo?!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:54 schreef Faux. het volgende:
Ik schrijf veel op. Beter gezegd, ik schrijf alles op. Ik maak van alles overzichten, tabellen, en nog meer van dat soort dingen. Wie er in een groep naast elkaar zitten en zo en wie wat wanneer tegen iemand zei.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:54 schreef Faux. het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef KoekiMonster het volgende:
als je ergens zit waar geklapt word , bijvoorbeeld een optreden van iets
dan MOET ik als laatste klappen, en dat hou ik vol totdat ik ook echt als laatste klap
dat kan ik gerust de hele dag vol houden, maar ik zal als laatste klappen..
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef KoekiMonster het volgende:
dan MOET ik als laatste klappen, en dat hou ik vol totdat ik ook echt als laatste klap
ja dat dusquote:
Dan wil ik zijn bij een optreden waar jij bij bent en dan een klapband afspelen op infinite loop.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef KoekiMonster het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan wil ik zijn bij een optreden waar jij bij bent en dan een klapband afspelen op infinite loop..
hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:50 schreef Franknfurter het volgende:
Oh dat filmpje over douchen
Ik doe praktisch alles als een man. Behalve dat ik ook écht op het matje wil staan. Maar sowieso de piemel tekenen
Haha, volgens mij doe ik alles als een vrouw. Behalve het kleding op kleur scheiden bij de wasmandquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:50 schreef Franknfurter het volgende:
Oh dat filmpje over douchen
Ik doe praktisch alles als een man. Behalve dat ik ook écht op het matje wil staan. Maar sowieso de piemel tekenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |