die glijdt dan uitquote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
Komt Sipke-Jan straks de bosjes uitrennen met een pijl in z'n reet.
quote:
Ik hoop 't zo!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
Komt Sipke-Jan straks de bosjes uitrennen met een pijl in z'n reet.
Inderdaad ja!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dr zit ook geen enkele kracht in die boog
iddquote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef Geo3kant het volgende:
Dat ding staat bijna stil manffs..
Ik vermoed dat ie bij Nico meer afwijkt dat bij Tanjaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoeveel pogingen heb je nodig om de afwijking van dat ding vast te stellen Niko?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
Het lijkt me zo tof als Sacha straks even die pijl erin schiet.
Uhu, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef franklop het volgende:
maar hij schiet niet raak, want om maar 1 schot te laten zien volgende week is wel erg weinig
Hoezo nog maar 1 schot dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef franklop het volgende:
maar hij schiet niet raak, want om maar 1 schot te laten zien volgende week is wel erg weinig
Er komt eerst een klein anderhalf uur geouwehoer en geterugblik en dan pas het schot.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef franklop het volgende:
Ik schreeuwde hardop.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Paul99 het volgende:
dit ga je niet menen...zit ik vol spanning te kijken en denk YES Sasha gaat winnen!!! weten we het nog niet
Raak maar vlam is uit.. dus telt nietquote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef franklop het volgende:
En: Ik kan wel een tactiek verzinnen maar ik doe dit voor het eerst.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Goodbye het volgende:
Die Sascha![]()
Hij heeft wel zelfkennis! "In het tempo van een opaatje"
Ja belachelijk he..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een lijers heb je toch ook, met een mes steken
Gebeurt elke dag duizenden keren. De wereld wordt nou eenmaal steeds kutter....quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een lijers heb je toch ook, met een mes steken
Ohja, ik heb Moordverhalen gemist.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Moffol het volgende:
WTH. Wat er nu is? Een mes trekken... wat een tyfus debielen lopen er ook rond. Dat doktersprogramma.
Ja, met die big smile!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
En: Ik kan wel een tactiek verzinnen maar ik doe dit voor het eerst.
En het toch gebeurt tochquote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef franklop het volgende:
je weet dat het gebeurd, je hoopt dat het niet gebeurd, maar uiteraard deden ze het toch
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb behoefte aan een dikke vette spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb behoefte aan een dikke vette spoiler
Dit. Dikheid is zelfmoord.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Niet zo gek dat hij een hartstilstand kreeg met zo'n buik.
Slecht eigenlijk dat het geen eigen topic heeft.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Djoezt het volgende:
Ennn reclame.
Hier zit Nikola er tenminste nog wel in.
Komt eraan!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Slecht eigenlijk dat het geen eigen topic heeft.
De Pfaffs #30 Waar den Nicolas eindelijk van z'n gat is opgestaanquote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Slecht eigenlijk dat het geen eigen topic heeft.
Nicequote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Komt eraan!
EDIT: Jonge Dokters: waar Nikola tenminste niet weggestemd wordt
Dat bedoelde ik niet en daar post ik zelf al in.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
De Pfaffs #30 Waar den Nicolas eindelijk van z'n gat is opgestaan
Ja, Patrick.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:
ik kijk via upc, met een vertraging van 20 minuten (pauzeknop) dondert upc eruit. Heeft er nog niemand gewonnen?
nopequote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:
ik kijk via upc, met een vertraging van 20 minuten (pauzeknop) dondert upc eruit. Heeft er nog niemand gewonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef zoem het volgende:
Nee, volgende week gaat het verder. Het eindigt met een cliffhanger vanDie terugblik duurt gewoon een uur, Sascha schiet zijn eerste pijl niet raak maar Tanja raakt vervolgens wel het bord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun het Niko echt het meest. Jammer dat hij nu zo loopt te klooien want ik zie Sascha of Tanja wel lucky raak schieten
Met een beetje hulp van de programmamakers ..quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Tanja ook want die bikkelt overal doorheen als semi dom blondje, en heeft ook heel tactisch gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je het bij houdt...
Natuurlijk heb je gelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet dat nog omdat ik benieuwd was of ik gelijk had
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of als ze maar een pijl p.p hadden en moesten gaan meten wie het dichtste bij kwam.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef truedestiny het volgende:
Het zou pas leuk zijn als ze gewoon alle drie tegelijk konden schieten.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik probeerde nog wel serieus te reageren.
Nee, dat zou Tanja zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
Sascha zou echt de meest onterechte winnaar ooit zijn.
Opzich wel toepasselijk bij de slechtste editie ooit.
Over een paar uur kan je het downloaden...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds van mijn 3-kwart aflevering
Seizoen 8 van Wie is de Mol?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Zie dat ik nog veel in te halen hebMaar eens alle Robinson, mol en peking express seizoennetjes zoeken
Van de mol ben ik vanaf het seizoen met Dennis als Mol (8 dus begrijp ik) live gaan kijken (gewoon een keer tijdens het zappen tegengekomen, afgekeken en meteen verkocht. Geniaal programma, nog steeds).quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Seizoen 8 van Wie is de Mol?
Met een geniale Patrick.
Ik heb alleen seizoen 11 gekeken zonder te weten wie de mol was .. de rest heb ik dit jaar pas gekeken. Alleen seizoen 1 en 2 moet ik nog.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Van de mol ben ik vanaf het seizoen met Dennis als Mol (8 dus begrijp ik) live gaan kijken (gewoon een keer tijdens het zappen tegengekomen, afgekeken en meteen verkocht. Geniaal programma, nog steeds).
Dat was ook direct een prachtseizoen, patrick was echt leuk daar en dennis was een heerlijke mol. (Dat met die opdrachten dat ze alle voorgaande opdrachten moesten raden, en met die pinata's, "we maken een G!") .
Daarnaast heb ik het seizoen met yvon jaspers al teruggekeken. Maar het was minder leuk als je de mol al wist.
Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Er komt eerst een klein anderhalf uur geouwehoer en geterugblik en dan pas het schot.
Dit dusquote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef Paul het volgende:
Ik dacht dat dit de laatste aflevering was verdoemme!!!!!!!!!!!!!
NOG NIET DE WINNAAR BEKEND
Werd dat normaal gesproken gedaan dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:30 schreef miep63 het volgende:
Ik vind het wel leuker dat de winnaar van ER '11 via dit spel beslist wordt. Eigenlijk vond ik 't niet zo leuk als het was beslist door de andere kandidaten in de studio.
Dat is nu juist niet zo, degene die de pijl er in schiet is de winnaar. Sowieso is het zo dodelijk saai als je het grappige commentaar van Jeff tijdens de proeven gewend bent. Russel Hantz, Yau Man en Ozzy. Zulke deelnemers zal je in expeditie robinson nooit tegen komenquote:Op vrijdag 25 november 2011 07:39 schreef Casos het volgende:
Precies zoals bij Survivor dit, laatste stemronde op het eiland (of waar ze ook zitten), Jef die de stemmen gaat halen en oplezen van de stemmen is dan de volgende aflevering in de studio, tegelijk met de reunie.
Ben benieuwd, bij Survivor is het dan wel dat ze de reunie-aflevering direct beginnen met stemmen tellen, dan zou je volgende week maar een minuut of vijf hoeven te kijken.
Ik bedoel meer op de cliffhanger, dat het stemmen tellen (pijl in de roos in dit geval) pas tijdens de reunie wordt gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is nu juist niet zo, degene die de pijl er in schiet is de winnaar. Sowieso is het zo dodelijk saai als je het grappige commentaar van Jeff tijdens de proeven gewend bent. Russel Hantz, Yau Man en Ozzy. Zulke deelnemers zal je in expeditie robinson nooit tegen komen
Het zou sportief zijn als ze die munten niet zo nodig hadden willen lozen. Want Nico en Tanja hadden geen enkele stem, ze zijn uitsluitend door de munten in de finale gekomen. Patrick en Sascha hadden wel stemmen, die hadden dus beiden in de finale moeten zitten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:30 schreef miep63 het volgende:
Ik vind het wel leuker dat de winnaar van ER '11 via dit spel beslist wordt. Eigenlijk vond ik 't niet zo leuk als het was beslist door de andere kandidaten in de studio.
In de vorige editie mochten de afgevallen kandidaten stemmen wie uiteindelijk robinson voor ze is, dat gebeurde in de studio. In het verleden gebeurde dat ook nog ter plekke op het eiland dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 06:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Werd dat normaal gesproken gedaan dan?
Ik ben het helemaal met je eens. Eigenlijk hadden Tanja en Nico op die evenwichtsbalk moeten staan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou sportief zijn als ze die munten niet zo nodig hadden willen lozen. Want Nico en Tanja hadden geen enkele stem, ze zijn uitsluitend door de munten in de finale gekomen. Patrick en Sascha hadden wel stemmen, die hadden dus beiden in de finale moeten zitten.
Inderdaad. Niet dat ik Patrick zo'n fijne jongen vind, maar hij had wel twee stemmen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Eigenlijk hadden Tanja en Nico op die evenwichtsbalk moeten staan.
waar vind je die oude afleveringen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:58 schreef Doodloper het volgende:
Ja maar hey, dat is toch elk jaar zo geweest? Eerst de finale-aflevering waarin je telkens zit te hopen dat ze nog net die aflevering de winnaar bekend maken, wat dan net niet zo blijkt te zijn, en dan de volgende aflevering een terugblik en de winnaar. Gaat bij WIDM ook altijd zo.
Maar heeft iemand heel toevallig ergens het seizoen van 2000? Het is het allereerste seizoen, maar ik kan pas 2001 en later vinden.
Yao Manquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is nu juist niet zo, degene die de pijl er in schiet is de winnaar. Sowieso is het zo dodelijk saai als je het grappige commentaar van Jeff tijdens de proeven gewend bent. Russel Hantz, Yau Man en Ozzy. Zulke deelnemers zal je in expeditie robinson nooit tegen komen
Via nieuwsgroepen - zegt dat je wat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waar vind je die oude afleveringen?
Nee lukt wel, ik heb spotnet ook. Maar ik heb werkelijk overal gezocht en gegoogled, behalve spotnetquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:54 schreef Doodloper het volgende:
Graag gedaan hoorPM maar als het je niet lukt ofzo
Ah het 'bananenjaar'quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee lukt wel, ik heb spotnet ook. Maar ik heb werkelijk overal gezocht en gegoogled, behalve spotnetDie gebruik ik niet zo vaak hihi.
Ik ga met 2003 beginnen. Robin Ibens
ooh dan komt het dus wel goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee lukt wel, ik heb spotnet ook. Maar ik heb werkelijk overal gezocht en gegoogled, behalve spotnetDie gebruik ik niet zo vaak hihi.
Ik ga met 2003 beginnen. Robin Ibens
Vond ik ook. Als Tanja maar niet wintquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef mazaru het volgende:
Rare wending om die munten in te mogen zetten als voorkeurstem. Erg oneerlijk
Tja, ik kan het me wel voorstellen. Als je niets hoeft te doen om te overleven (vuur maken, hut bouwen) én je hoeft geen tactisch spel te spelen, is het dodelijk saai. Voor de kijkers ook trouwensquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:28 schreef superjojo het volgende:
Do ziek van verveling tijdens opnames Expeditie Robinson
Geplaatst op Fri 25 Nov 2011 om 13:31
Do vond de opnames van Expeditie Robinson buitengewoon zwaar. Ze vond de opnames veel te lang duren. Dat zegt ze in Mikro Gids. De artieste smeekte haar medekandidaten in aflevering zeven om haar naar huis te sturen. “Het gevoel dat ik nutteloos was, dat hakte er bij mij keihard in. Ik had verwacht dat het fysiek veel zwaarder zou zijn. Op televisie zie je relatief veel actie. Je ziet niet hoe wij drie dagen niksen voordat we een zware proef mogen doen, om vervolgens weer drie dagen te niksen.“
Het stuitte Do tegen de borst. “Geen eten, ach dat is dan maar zo, maar dat nutteloze gevoel. Het voelde alsof ik mijn kostbare tijd zat te verdoen. Misschien was het ook wel te harmonieus in Kamp Zuid. Pas toen het werd uitgezonden zag ik hoe er in Kamp Noord kliekjes werden gevormd en complotten gesmeed; dat was bij ons helemaal niet zo. Daardoor hoefde ik niet op mijn hoede te zijn of een tactisch spel te spelen en sloeg de verveling misschien wel eerder toe.”
Sascha Visser, die volgende week in de finale van Expeditie Robinson staat, begrijpt Do. “Het is een gevecht tegen de tijd: je telt de minuten. Uiteindelijk begon ik me serieus af te vragen of ik niet wat anders kon doen met mijn tijd.”
Expeditie Robinson is donderdag voor het laatst te zien op RTL 5.
Wees blij, liever kijkers die dit geweldig vinden dan kijkers die dit rampzalig vinden; dat laatste zou namelijk wel eens het einde kunnen betekenen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef Deceit het volgende:
hmm haat aan dit seizoen.. ik vreet me op van binnen dat er nu meerdere en vooral nieuwe kijkers kijken en dit geweldig vinden
Ik ben ook nieuwe kijker, en vond het echt leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef Deceit het volgende:
hmm haat aan dit seizoen.. ik vreet me op van binnen dat er nu meerdere en vooral nieuwe kijkers kijken en dit geweldig vinden
Ja maar jij bent een nieuwe kijker die komende weken seizoen 2005 & 2008 gaat kijken, de rest van de nieuwe kijkers doet dat niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwe kijker, en vond het echt leuk
Dit is het eerste seizoen dat ik helemaal in zijn geheel kijk (ik heb het járen geleden al voor het eerst gekeken, maar dat waren vaak maar een paar afleveringen per seizoen omdat het voor mij vaak op ongelukkige tijden viel), maar van de opdrachten van vroeger kan ik me herinneren dat ze een stuk zwaarder en harder waren. Toen keken de kandidaten er echt tegenop; nu heb ik dat idee veel minder. Ook vond ik het altijd leuker dat de twee met de meeste stemmen alsnog een hele zware proef moesten doen waarbij er dan 1 afviel. Elkaar wegstemmen vind ik een leuk element, maar het moet ook weer niet de overhand gaan krijgen omdat de ene na de andere sterke kandidaat er zo zonder enige moeite uit kan worden geflikkerd. Koppel er een eliminatiespel aan vast en dan heb je nog een beetje dat de afvaller terecht afvalt; nu heb je wel eens dat er een complot wordt gesmeed en er iemand uit wordt gestemd die het helemaal niet verdiend heeft. Dat zal je toen ook wel hebben gehad, maar dan had diegene alsnog het eliminatiespel verloren en was het naar mijn idee toch wat meer 'terecht' dan even op hem/haar stemmen en weg ermee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef Deceit het volgende:
Het gaat de laatste paar jaar hoe jij het omschrijft, stemmen van de afgevallen kandidaten. 2010 ging zo, 2009 ging zo, 2008 ging zo. Geen televoting.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef sverbern het volgende:
Ik vind stemmen van de afgevallen kandidaten een goed einde, evt. in combinatie met een finaleproef (ER oude stijl). In Survivor is de finale alleen een stemronde van de afgevallen kandidaten.
De laatste paar jaar had ER zo'n vreselijke televoting. Dat was echt dodelijk.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:05 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het gaat de laatste paar jaar hoe jij het omschrijft, stemmen van de afgevallen kandidaten. 2010 ging zo, 2009 ging zo, 2008 ging zo. Geen televoting.
Overigens net pas gekeken, twee dagen dit topic vermeden vanwege spoilers, klik ik op RTL Gemist, het eerste dat er bij de videosnacks staat "Patrick Martens uit Expeditie Robinson". Dankjewel, RTL, falers.
Dat is zo, maar bij survivor stemt "het volk" ook voor de leukste/tofste speler ofzo en die neemt ook een smak geld mee naar huis. Minder dan de echte winnaar, maar toch een flinke duit en een titel. Daarom vind ik het eigenlijk wel een goeie manier, zeker omdat bij survivor, het sociale spel een duidelijk onderdeel isquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef sverbern het volgende:
Ik vind stemmen van de afgevallen kandidaten een goed einde, evt. in combinatie met een finaleproef (ER oude stijl). In Survivor is de finale alleen een stemronde van de afgevallen kandidaten.
De laatste paar jaar had ER zo'n vreselijke televoting. Dat was echt dodelijk.
Dat zou ik ook wel leuk vindenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:38 schreef rolfson het volgende:
Was er niet ooit iets op tv waarbij de persoon die weggestemd werd iemand anders uit kon kiezen om tegen te 'strijden' om zo aan een definitieve afvaller te komen?
Ik zou zelf wel mee willen doen aan een programma dat zonder wegstem systeem werkt. Gewoon een groep mensen verspreid over 2/3 eilanden met allemaal een eigen survival pakket. Proeven voor kapmessen en visnetten ed en alleen kunnen afvallen door opgeven of omdat het onmogelijk is door te gaan. Als je dan nog diefstal toestaat van de gewonnen voorwerpen kunnen er interessante complotten en allianties ontstaan. Maar dit zal er wel nooit van komen
Nico-stylewise:quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoeveel pogingen heb je nodig om de afwijking van dat ding vast te stellen Niko?
Het is recupereren.quote:Op zondag 27 november 2011 03:21 schreef Musti het volgende:
[..]
Nico-stylewise:
Nico; "Ja kijk dat hangt ervan af hoe je het bekijkt.
Als gamer heb ik veel ervaring met mijn PS3, dus zal zeker 1 shot zijn, daarnaast ben ik ook nog turnleraar; dan zo ik toch zeggen, zeker 3 x vooraleer ik raak heb, en hier ja...zoiets kan je van tevoren nooit inschatten!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik had nog een andere opleiding, maar dat schiet nu efkes uit mijn gedachten"
"'t Is maar goe ge het bekijkt"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tanja gaan meiske!![]()
Niet weten wat recuperen is, maar wel putain? Zeer knap hier!![]()
Kutcliffhanger = moet zijn kuteind!![]()
Volgende week alle kampleden nog eens samen, wordt een leuk gevecht, wordt ondertiteld vermits er weer totally English sprekende kandidaten bij zitten.![]()
Volgend jaar zeker die fucking pimp 50Cent imitator (presentator) vervangen! Ik erger mij meer aan hem dan aan de kandidaten.![]()
En vooral minder lekker eten!
quote:Op zondag 27 november 2011 03:21 schreef Musti het volgende:
[..]
Volgend jaar zeker die fucking pimp 50Cent imitator (presentator) vervangen!
Dat ja, dat heb ik van WIDM ook altijd al eens willen zien.quote:Op zondag 27 november 2011 13:37 schreef Paul het volgende:
Ze moeten eens een leuk achter de schermen uitzending maken over ER
Ik vind dat hij het best netjes doet. Het is gewoon een heel ander figuur dan EP, maar ik heb geen klachten over hem.quote:Op zondag 27 november 2011 03:21 schreef Musti het volgende:
Volgend jaar zeker die fucking pimp 50Cent imitator (presentator) vervangen! Ik erger mij meer aan hem dan aan de kandidaten.![]()
Het is er in de loop der jaren niet beter op geworden idd, maar toch kijk ik elk seizoen weer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef Deceit het volgende:
Ik heb ze hier liggen, het is wel eens leuk om er een grafiekje oid van te maken inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2011 17:30 schreef Moonwalk het volgende:
Ach, iemand enig verstand van kijkcijfers en ER? Misschien zijn die zo erg tegen gevallen dat het volgende keer weer wat spannender wordt
Nee, volgens mij zei hij wel 'je hebt 1 kans'. Alleen bedoelde hij: 'je hebt 1 kans, want ik ga meteen raak schieten' - half grapje, half om niko nerveus te maken denk ik.quote:Op zondag 27 november 2011 18:30 schreef Redefine het volgende:
Nee Sascha zei tegen Niko: "Geef me één kans." Sascha wilde iig één keer geschoten hebben. En het zou zuur zijn als dan Niko raak schiet.
Niko ging zo rustig zitten omdat Sascha zijn tijd nam en daarna Tanja aan de beurt was. Dus het duurde sowieso wel even voordat hij kon. Daarnaast besefte die zich waarschijnlijk dat hij nu nog maar 1/3 kans had om te winnen. Tien Tanja erbij kwam had hij ook al zoiets van, kans op winst wordt kleiner.
Het zou inderdaad wel briljant zijn als Sascha in één keer raak schiet. Maar ik acht de kans groot dat het nog wel even doorgaat. Al maakt het niets uit, omdat we toch pas aan het eind de winnaar krijgen te zien.
Nee, Sascha zei 'Geef me één kans'.quote:Op zondag 27 november 2011 18:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zei hij wel 'je hebt 1 kans'. Alleen bedoelde hij: 'je hebt 1 kans, want ik ga meteen raak schieten' - half grapje, half om niko nerveus te maken denk ik.
Dat ook, maar het was meer als een grap bedoeld. Daarna was Sascha aan de beurt en hij wilde even duidelijk maken dat hij hem er wel even direct in zou schieten..quote:Op zondag 27 november 2011 18:30 schreef Redefine het volgende:
Nee Sascha zei tegen Niko: "Geef me één kans." Sascha wilde iig één keer geschoten hebben. En het zou zuur zijn als dan Niko raak schiet.
Dat lijkt me wel wat, laat Hans en Yin maar weer meedoen en zet ze op een eiland vol andere sneaky spelers, eens zien hoe dat gaat aflopen.quote:Op zondag 27 november 2011 17:30 schreef Moonwalk het volgende:
Daarnaast zijn er seizoenen waarin helden nog een keer mee doen of zoals het geniale seizoen " helden tegen de slechterikken" . Waar in zeg maar alle nicolas van oude seizoenen op 1 eiland werden gezet, en alle nikos en kobes ook op 1 eiland en dan tegen elkaar laten strijden. Prachtseizoen![]()
Ik wil niet lastig doen, maar heb je ook B, Nl kijkcijfers vergeleken? Geeft waarschijnlijk wel zeer verschillende resultaten, naarmate de finalisten? (bv belgen versus nederlanders en omgekeerd)Misschien dat dit het een en ander opheft qua resultaat en dus op éénzelfde lijn blijven?quote:Op zondag 27 november 2011 20:54 schreef Doodloper het volgende:
Kijkcijfers door de jaren heen voor een ieder die het boeit:
[ afbeelding ]
In 2001 t/m 2004 werd het programma op NET 5 uitgezonden, 2005 t/m 2006 op Talpa; daar kelderen de kijkcijfers het 1e jaar met 1/3, en daarna op RTL5 (waar de kijkcijfers het eerste jaar weer met 1/3 toenamen).
2010 was het eerste seizoen met BN'ers, en dat jaar keken er ook bijna 2/3 (!) meer kijkers; ruim 1,1 miljoen ten opzichte van ruim 650k in 2009.
Ook dit jaar weer kijken er meer mensen dan vorig jaar: 8% meer, met een gemiddelde van iets minder dan 1,2 miljoen kijkers.
Overigens kan ER ook best zonder BN'ers draaien: in 2002, 2003 en 2004 scoorde het programma gemiddeld ruim 1,25 miljoen kijkers. Maargoed, dat kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat het programma toen nog nieuw was etc.
Maarja, gezien er dit jaar wéér ruim 8% meer kijkers zijn dan vorig jaar denk ik niet dat de programmamakers snel het risico zullen nemen om een seizoen zonder BN'ers te draaien...
Van het jaar 2000 kon ik trouwens geen cijfers vinden.
De introductieafleveringen (waar de kandidaten worden voorgesteld) en de finales heb ik niet meegerekend omdat die meestal nogal veel afweken van de kijkcijfers van de echte afleveringen en daardoor het beeld konden verdraaien.
Really?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:37 schreef Angelof9 het volgende:
Dan een lange, zware, ingewikkelde proef die er geen zier toe doed want het gaat alleen maar om wie er geluk heeft met dat pijltje.
De Belgische cijfers heb ik niet helaas. Als je een seizoen weet waar enkel Belgen in de finale zaten dan kan ik kijken of dat nog wat uit heeft gemaakt, al denk ik dat dat niet veel zal zijn..quote:Op maandag 28 november 2011 02:28 schreef Musti het volgende:
[..]
Ik wil niet lastig doen, maar heb je ook B, Nl kijkcijfers vergeleken? Geeft waarschijnlijk wel zeer verschillende resultaten, naarmate de finalisten? (bv belgen versus nederlanders en omgekeerd)Misschien dat dit het een en ander opheft qua resultaat en dus op éénzelfde lijn blijven?
En dus de makers gewoon blijven doorgaan?![]()
$$$$$$$$$$$$$
Klopt preciesquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:51 schreef Sasman het volgende:
Niko blijft bruut. En moet dit eigenlijk gewoon winnen. Anders mag opa Sacha het wel winnen. Maar liever geen Tanja.
http://www.telegraaf.nl/p(...)and___.html?sn=privequote:wo 30 nov 2011, 15:40
'Geen seks op Robinson-eiland'
van onze redactie
AMSTERDAM - Patrick Martens, die net niet de finale van Expeditie Robinson haalde, begrijpt dondersgoed waarom er nooit liefdesrelaties opbloeien tijdens het programma. "Seks is wel het laatste waar je aan denkt!"
De acteur, vooral bekend van de televisieserie Zoop, vertelt in Weekend dat hygiëne ver te zoeken was tijdens de expeditie. "Tsja, je neemt geen douche, je poetst je tanden niet, je wast je niet, je staat je in zee schoon te spoelen; mensen worden er niet aantrekkelijker op op zo'n eiland, kan ik je vertellen."
's Nachts werden de deelnemers belaagd door ratten en hun behoefte deden ze in de bosjes. "Het toilet was een schop, daar ging je mee de bosjes in en je groef een kuil. Er was geen wc-papier, dan ging je gewoon erna lekker de zee in. (...) Maar ja, je eet ook niet, dus ik ben negen dagen achter elkaar niet naar de wc geweest." Patrick, die een relatie heeft met musicalster Freek Bartels, is tijdens zijn deelname aan het programma tien kilo afgevallen.
De finale van Expeditie Robinson wordt donderdagavond om 20:30 uur uitgezonden op RTL 5. Sascha Visser, Tanja Dexters en de Vlaamse vj Niko strijden om de hoofdprijs van 50.000 euro.
Omg, is Patrick homo?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:29 schreef Moonwalk het volgende:
Patrick, die een relatie heeft met musicalster Freek Bartels
Ja ik wist het niet. Had het eigenlijk wel door moeten hebben als je zo naar hem kijkt.quote:
Sipke Jan.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:07 schreef glaba het volgende:
[..]
Ja ik wist het niet. Had het eigenlijk wel door moeten hebben als je zo naar hem kijkt.
Jammer dat hij niet met Sipke op het eiland zat, anders was er misschien wel seks op robinson-eiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |