abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104842550
Do ziek van verveling tijdens opnames Expeditie Robinson
Geplaatst op Fri 25 Nov 2011 om 13:31
Do vond de opnames van Expeditie Robinson buitengewoon zwaar. Ze vond de opnames veel te lang duren. Dat zegt ze in Mikro Gids. De artieste smeekte haar medekandidaten in aflevering zeven om haar naar huis te sturen. “Het gevoel dat ik nutteloos was, dat hakte er bij mij keihard in. Ik had verwacht dat het fysiek veel zwaarder zou zijn. Op televisie zie je relatief veel actie. Je ziet niet hoe wij drie dagen niksen voordat we een zware proef mogen doen, om vervolgens weer drie dagen te niksen.“

Het stuitte Do tegen de borst. “Geen eten, ach dat is dan maar zo, maar dat nutteloze gevoel. Het voelde alsof ik mijn kostbare tijd zat te verdoen. Misschien was het ook wel te harmonieus in Kamp Zuid. Pas toen het werd uitgezonden zag ik hoe er in Kamp Noord kliekjes werden gevormd en complotten gesmeed; dat was bij ons helemaal niet zo. Daardoor hoefde ik niet op mijn hoede te zijn of een tactisch spel te spelen en sloeg de verveling misschien wel eerder toe.”

Sascha Visser, die volgende week in de finale van Expeditie Robinson staat, begrijpt Do. “Het is een gevecht tegen de tijd: je telt de minuten. Uiteindelijk begon ik me serieus af te vragen of ik niet wat anders kon doen met mijn tijd.”

Expeditie Robinson is donderdag voor het laatst te zien op RTL 5.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_104842894
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:28 schreef superjojo het volgende:
Do ziek van verveling tijdens opnames Expeditie Robinson
Geplaatst op Fri 25 Nov 2011 om 13:31
Do vond de opnames van Expeditie Robinson buitengewoon zwaar. Ze vond de opnames veel te lang duren. Dat zegt ze in Mikro Gids. De artieste smeekte haar medekandidaten in aflevering zeven om haar naar huis te sturen. “Het gevoel dat ik nutteloos was, dat hakte er bij mij keihard in. Ik had verwacht dat het fysiek veel zwaarder zou zijn. Op televisie zie je relatief veel actie. Je ziet niet hoe wij drie dagen niksen voordat we een zware proef mogen doen, om vervolgens weer drie dagen te niksen.“

Het stuitte Do tegen de borst. “Geen eten, ach dat is dan maar zo, maar dat nutteloze gevoel. Het voelde alsof ik mijn kostbare tijd zat te verdoen. Misschien was het ook wel te harmonieus in Kamp Zuid. Pas toen het werd uitgezonden zag ik hoe er in Kamp Noord kliekjes werden gevormd en complotten gesmeed; dat was bij ons helemaal niet zo. Daardoor hoefde ik niet op mijn hoede te zijn of een tactisch spel te spelen en sloeg de verveling misschien wel eerder toe.”

Sascha Visser, die volgende week in de finale van Expeditie Robinson staat, begrijpt Do. “Het is een gevecht tegen de tijd: je telt de minuten. Uiteindelijk begon ik me serieus af te vragen of ik niet wat anders kon doen met mijn tijd.”

Expeditie Robinson is donderdag voor het laatst te zien op RTL 5.
Tja, ik kan het me wel voorstellen. Als je niets hoeft te doen om te overleven (vuur maken, hut bouwen) én je hoeft geen tactisch spel te spelen, is het dodelijk saai. Voor de kijkers ook trouwens :Z
pi_104843312
Dat is wel erg makkelijk praten. Speel dan zelf wel het spel, dan ben jij in elk geval zeker dat jij wél doorgaat. En blijf dan gewoon bezig met dingen, maak een stoeltje, woonkamer, etc. Ga dan niet de hele dag op je reet liggen, dan ga je je ook vervelen.
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:06:35 #254
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104846736
Over tijd gesproken... normaal duurt de expeditie een dag of 40 a 45 toch? Nu stond er "dag 32" in beeld en zijn we al met de finale bezig. :?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_104846766
hmm haat aan dit seizoen.. ik vreet me op van binnen dat er nu meerdere en vooral nieuwe kijkers kijken en dit geweldig vinden
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:10:04 #256
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104846820
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef Deceit het volgende:
hmm haat aan dit seizoen.. ik vreet me op van binnen dat er nu meerdere en vooral nieuwe kijkers kijken en dit geweldig vinden
Wees blij, liever kijkers die dit geweldig vinden dan kijkers die dit rampzalig vinden; dat laatste zou namelijk wel eens het einde kunnen betekenen.
Al vraag ik me af of ze zo snel een serie met 1M+ kijkers per aflevering zullen droppen. :P
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 26 november 2011 @ 17:20:55 #257
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_104847145
quote:
Ik ben ook nieuwe kijker, en vond het echt leuk :D
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:24:39 #258
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104847246
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:20 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik ben ook nieuwe kijker, en vond het echt leuk :D
Ja maar jij bent een nieuwe kijker die komende weken seizoen 2005 & 2008 gaat kijken, de rest van de nieuwe kijkers doet dat niet. :P
  Moderator zaterdag 26 november 2011 @ 19:12:25 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_104850615
Ik zit de finale te kijken (herhaling op RTL5) en ik snap nooit hoe ze alles kunnen onthouden wat ze moeten doen in de "grote" finale.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_104850828
Dat hebben ze natuurlijk van tevoren al lang gehoord en hebben ruim genoeg de tijd gehad het in hun hoofd te prenten. Het is echt niet zo dat ze het alleen voor de camera hebben gehoord. Zo'n camera-scene is vaak gewoon voor de vorm, maar ze hebben het vast al eerder uitgelegd gekregen. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat in jaren ER, WIDM, enz. er nog niemand gezegd heeft 'wtf ik weet het niet, wat is ook alweer de bedoeling?' vooral omdat de opdrachten soms zo vaag zijn.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_104850894
Er zullen vast ook mensen langs het parcours staan die even aanwijzen wat de volgende stap is als je een handeling over dreigt te slaan.
  Moderator zaterdag 26 november 2011 @ 19:22:08 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_104850921
Dat moet haast wel inderdaad. Of misschien doet iemand het eerst even voor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_104851012
quote:
Dit is het eerste seizoen dat ik helemaal in zijn geheel kijk (ik heb het járen geleden al voor het eerst gekeken, maar dat waren vaak maar een paar afleveringen per seizoen omdat het voor mij vaak op ongelukkige tijden viel), maar van de opdrachten van vroeger kan ik me herinneren dat ze een stuk zwaarder en harder waren. Toen keken de kandidaten er echt tegenop; nu heb ik dat idee veel minder. Ook vond ik het altijd leuker dat de twee met de meeste stemmen alsnog een hele zware proef moesten doen waarbij er dan 1 afviel. Elkaar wegstemmen vind ik een leuk element, maar het moet ook weer niet de overhand gaan krijgen omdat de ene na de andere sterke kandidaat er zo zonder enige moeite uit kan worden geflikkerd. Koppel er een eliminatiespel aan vast en dan heb je nog een beetje dat de afvaller terecht afvalt; nu heb je wel eens dat er een complot wordt gesmeed en er iemand uit wordt gestemd die het helemaal niet verdiend heeft. Dat zal je toen ook wel hebben gehad, maar dan had diegene alsnog het eliminatiespel verloren en was het naar mijn idee toch wat meer 'terecht' dan even op hem/haar stemmen en weg ermee.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_104851466
Was er niet ooit iets op tv waarbij de persoon die weggestemd werd iemand anders uit kon kiezen om tegen te 'strijden' om zo aan een definitieve afvaller te komen?

Ik zou zelf wel mee willen doen aan een programma dat zonder wegstem systeem werkt. Gewoon een groep mensen verspreid over 2/3 eilanden met allemaal een eigen survival pakket. Proeven voor kapmessen en visnetten ed en alleen kunnen afvallen door opgeven of omdat het onmogelijk is door te gaan. Als je dan nog diefstal toestaat van de gewonnen voorwerpen kunnen er interessante complotten en allianties ontstaan. Maar dit zal er wel nooit van komen :P
pi_104861026
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef sverbern het volgende:
Ik vind stemmen van de afgevallen kandidaten een goed einde, evt. in combinatie met een finaleproef (ER oude stijl). In Survivor is de finale alleen een stemronde van de afgevallen kandidaten.

De laatste paar jaar had ER zo'n vreselijke televoting. Dat was echt dodelijk. }:|
Het gaat de laatste paar jaar hoe jij het omschrijft, stemmen van de afgevallen kandidaten. 2010 ging zo, 2009 ging zo, 2008 ging zo. Geen televoting.

Overigens net pas gekeken, twee dagen dit topic vermeden vanwege spoilers, klik ik op RTL Gemist, het eerste dat er bij de videosnacks staat "Patrick Martens uit Expeditie Robinson". Dankjewel, RTL, falers. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 26 november 2011 @ 23:24:56 #266
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_104861909
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:05 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Het gaat de laatste paar jaar hoe jij het omschrijft, stemmen van de afgevallen kandidaten. 2010 ging zo, 2009 ging zo, 2008 ging zo. Geen televoting.

Overigens net pas gekeken, twee dagen dit topic vermeden vanwege spoilers, klik ik op RTL Gemist, het eerste dat er bij de videosnacks staat "Patrick Martens uit Expeditie Robinson". Dankjewel, RTL, falers. :')
:') Dat is echt het allerslechtste van RTL Gemist inderdaad. Echt onwijs makkelijk te verhelpen ook door RTL, maarja...
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  zaterdag 26 november 2011 @ 23:36:21 #267
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104862437
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef sverbern het volgende:
Ik vind stemmen van de afgevallen kandidaten een goed einde, evt. in combinatie met een finaleproef (ER oude stijl). In Survivor is de finale alleen een stemronde van de afgevallen kandidaten.

De laatste paar jaar had ER zo'n vreselijke televoting. Dat was echt dodelijk. }:|
Dat is zo, maar bij survivor stemt "het volk" ook voor de leukste/tofste speler ofzo en die neemt ook een smak geld mee naar huis. Minder dan de echte winnaar, maar toch een flinke duit en een titel. Daarom vind ik het eigenlijk wel een goeie manier, zeker omdat bij survivor, het sociale spel een duidelijk onderdeel is :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zaterdag 26 november 2011 @ 23:38:55 #268
262978 Moonwalk
pi_104862543
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:38 schreef rolfson het volgende:
Was er niet ooit iets op tv waarbij de persoon die weggestemd werd iemand anders uit kon kiezen om tegen te 'strijden' om zo aan een definitieve afvaller te komen?

Ik zou zelf wel mee willen doen aan een programma dat zonder wegstem systeem werkt. Gewoon een groep mensen verspreid over 2/3 eilanden met allemaal een eigen survival pakket. Proeven voor kapmessen en visnetten ed en alleen kunnen afvallen door opgeven of omdat het onmogelijk is door te gaan. Als je dan nog diefstal toestaat van de gewonnen voorwerpen kunnen er interessante complotten en allianties ontstaan. Maar dit zal er wel nooit van komen :P
Dat zou ik ook wel leuk vinden :) ipv complotten om te stemmen krijg je boevenbendes etc
Er moet geen geweld enzo komen maar het zou wel een leuke insteek zijn
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104868074
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoeveel pogingen heb je nodig om de afwijking van dat ding vast te stellen Niko?
Nico-stylewise:
Nico; "Ja kijk dat hangt ervan af hoe je het bekijkt.
Als gamer heb ik veel ervaring met mijn PS3, dus zal zeker 1 shot zijn, daarnaast ben ik ook nog turnleraar; dan zo ik toch zeggen, zeker 3 x vooraleer ik raak heb, en hier ja...zoiets kan je van tevoren nooit inschatten!" :r :r :r :r :r
"Ik had nog een andere opleiding, maar dat schiet nu efkes uit mijn gedachten"
"'t Is maar goe ge het bekijkt" :r :r :r :r :r

Tanja gaan meiske! *O*
Niet weten wat recuperen is, maar wel putain? Zeer knap hier! _O-

Kutcliffhanger = moet zijn kuteind! :P
Volgende week alle kampleden nog eens samen, wordt een leuk gevecht, wordt ondertiteld vermits er weer totally English sprekende kandidaten bij zitten. ~O>

Volgend jaar zeker die fucking pimp 50Cent imitator (presentator) vervangen! Ik erger mij meer aan hem dan aan de kandidaten. :(
En vooral minder lekker eten!
pi_104868648
'ik denk toch dat het aan het feit ligt dat ik al 3 weken niet op mijn ps3 heb gespeeld'

_O-
pi_104874239
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 03:21 schreef Musti het volgende:

[..]

Nico-stylewise:
Nico; "Ja kijk dat hangt ervan af hoe je het bekijkt.
Als gamer heb ik veel ervaring met mijn PS3, dus zal zeker 1 shot zijn, daarnaast ben ik ook nog turnleraar; dan zo ik toch zeggen, zeker 3 x vooraleer ik raak heb, en hier ja...zoiets kan je van tevoren nooit inschatten!" :r :r :r :r :r
"Ik had nog een andere opleiding, maar dat schiet nu efkes uit mijn gedachten"
"'t Is maar goe ge het bekijkt" :r :r :r :r :r

Tanja gaan meiske! *O*
Niet weten wat recuperen is, maar wel putain? Zeer knap hier! _O-

Kutcliffhanger = moet zijn kuteind! :P
Volgende week alle kampleden nog eens samen, wordt een leuk gevecht, wordt ondertiteld vermits er weer totally English sprekende kandidaten bij zitten. ~O>

Volgend jaar zeker die fucking pimp 50Cent imitator (presentator) vervangen! Ik erger mij meer aan hem dan aan de kandidaten. :(
En vooral minder lekker eten!
Het is recupereren.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 27 november 2011 @ 13:37:00 #272
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_104874295
Ze moeten eens een leuk achter de schermen uitzending maken over ER
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  ESF Reporter zondag 27 november 2011 @ 14:29:03 #273
87554 Cee
Welluk?
pi_104876727
quote:

[..]

Volgend jaar zeker die fucking pimp 50Cent imitator (presentator) vervangen!
:?
  zondag 27 november 2011 @ 14:39:06 #274
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104877134
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:37 schreef Paul het volgende:
Ze moeten eens een leuk achter de schermen uitzending maken over ER
Dat ja, dat heb ik van WIDM ook altijd al eens willen zien.

quote:
Ik vind dat hij het best netjes doet. Het is gewoon een heel ander figuur dan EP, maar ik heb geen klachten over hem.
  zondag 27 november 2011 @ 17:30:31 #275
262978 Moonwalk
pi_104884815
Het probleem is dat EP vroeger bij de proeven aanwezig was en Evy meer randcommentaar gaf ofzo. Het klopt nu gewoon niet, er moet een mondiger iemand bij de proeven presenteren en wat meer aanwezig zijn.
Het probleem is dat het uit respect voor EP integer werd gehouden(denk ik). Toch was vorig seizoen minder slap dan deze en vind ik het eigenlijk nog veel respectlozer naar EP toe om zijn prachtprogramma zo ontiegelijk te laten verloederen :9

Ik snap nu ook dat gedoe met bekende personen. Bij survivor doen ze in elk seizoen ook 1 of 2 "beroemde" mensen mee. Het verschil is dat die mensen gewoon tussen "de gewone mensen" mee doen. Zo blijft het gewoon spannend. Daarnaast zijn er seizoenen waarin helden nog een keer mee doen of zoals het geniale seizoen " helden tegen de slechterikken" . Waar in zeg maar alle nicolas van oude seizoenen op 1 eiland werden gezet, en alle nikos en kobes ook op 1 eiland en dan tegen elkaar laten strijden. Prachtseizoen O+

Ach, iemand enig verstand van kijkcijfers en ER? Misschien zijn die zo erg tegen gevallen dat het volgende keer weer wat spannender wordt :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')