Tja, ik kan het me wel voorstellen. Als je niets hoeft te doen om te overleven (vuur maken, hut bouwen) én je hoeft geen tactisch spel te spelen, is het dodelijk saai. Voor de kijkers ook trouwensquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:28 schreef superjojo het volgende:
Do ziek van verveling tijdens opnames Expeditie Robinson
Geplaatst op Fri 25 Nov 2011 om 13:31
Do vond de opnames van Expeditie Robinson buitengewoon zwaar. Ze vond de opnames veel te lang duren. Dat zegt ze in Mikro Gids. De artieste smeekte haar medekandidaten in aflevering zeven om haar naar huis te sturen. “Het gevoel dat ik nutteloos was, dat hakte er bij mij keihard in. Ik had verwacht dat het fysiek veel zwaarder zou zijn. Op televisie zie je relatief veel actie. Je ziet niet hoe wij drie dagen niksen voordat we een zware proef mogen doen, om vervolgens weer drie dagen te niksen.“
Het stuitte Do tegen de borst. “Geen eten, ach dat is dan maar zo, maar dat nutteloze gevoel. Het voelde alsof ik mijn kostbare tijd zat te verdoen. Misschien was het ook wel te harmonieus in Kamp Zuid. Pas toen het werd uitgezonden zag ik hoe er in Kamp Noord kliekjes werden gevormd en complotten gesmeed; dat was bij ons helemaal niet zo. Daardoor hoefde ik niet op mijn hoede te zijn of een tactisch spel te spelen en sloeg de verveling misschien wel eerder toe.”
Sascha Visser, die volgende week in de finale van Expeditie Robinson staat, begrijpt Do. “Het is een gevecht tegen de tijd: je telt de minuten. Uiteindelijk begon ik me serieus af te vragen of ik niet wat anders kon doen met mijn tijd.”
Expeditie Robinson is donderdag voor het laatst te zien op RTL 5.
Wees blij, liever kijkers die dit geweldig vinden dan kijkers die dit rampzalig vinden; dat laatste zou namelijk wel eens het einde kunnen betekenen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef Deceit het volgende:
hmm haat aan dit seizoen.. ik vreet me op van binnen dat er nu meerdere en vooral nieuwe kijkers kijken en dit geweldig vinden
Ik ben ook nieuwe kijker, en vond het echt leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef Deceit het volgende:
hmm haat aan dit seizoen.. ik vreet me op van binnen dat er nu meerdere en vooral nieuwe kijkers kijken en dit geweldig vinden
Ja maar jij bent een nieuwe kijker die komende weken seizoen 2005 & 2008 gaat kijken, de rest van de nieuwe kijkers doet dat niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwe kijker, en vond het echt leuk
Dit is het eerste seizoen dat ik helemaal in zijn geheel kijk (ik heb het járen geleden al voor het eerst gekeken, maar dat waren vaak maar een paar afleveringen per seizoen omdat het voor mij vaak op ongelukkige tijden viel), maar van de opdrachten van vroeger kan ik me herinneren dat ze een stuk zwaarder en harder waren. Toen keken de kandidaten er echt tegenop; nu heb ik dat idee veel minder. Ook vond ik het altijd leuker dat de twee met de meeste stemmen alsnog een hele zware proef moesten doen waarbij er dan 1 afviel. Elkaar wegstemmen vind ik een leuk element, maar het moet ook weer niet de overhand gaan krijgen omdat de ene na de andere sterke kandidaat er zo zonder enige moeite uit kan worden geflikkerd. Koppel er een eliminatiespel aan vast en dan heb je nog een beetje dat de afvaller terecht afvalt; nu heb je wel eens dat er een complot wordt gesmeed en er iemand uit wordt gestemd die het helemaal niet verdiend heeft. Dat zal je toen ook wel hebben gehad, maar dan had diegene alsnog het eliminatiespel verloren en was het naar mijn idee toch wat meer 'terecht' dan even op hem/haar stemmen en weg ermee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef Deceit het volgende:
Het gaat de laatste paar jaar hoe jij het omschrijft, stemmen van de afgevallen kandidaten. 2010 ging zo, 2009 ging zo, 2008 ging zo. Geen televoting.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef sverbern het volgende:
Ik vind stemmen van de afgevallen kandidaten een goed einde, evt. in combinatie met een finaleproef (ER oude stijl). In Survivor is de finale alleen een stemronde van de afgevallen kandidaten.
De laatste paar jaar had ER zo'n vreselijke televoting. Dat was echt dodelijk.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:05 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het gaat de laatste paar jaar hoe jij het omschrijft, stemmen van de afgevallen kandidaten. 2010 ging zo, 2009 ging zo, 2008 ging zo. Geen televoting.
Overigens net pas gekeken, twee dagen dit topic vermeden vanwege spoilers, klik ik op RTL Gemist, het eerste dat er bij de videosnacks staat "Patrick Martens uit Expeditie Robinson". Dankjewel, RTL, falers.
Dat is zo, maar bij survivor stemt "het volk" ook voor de leukste/tofste speler ofzo en die neemt ook een smak geld mee naar huis. Minder dan de echte winnaar, maar toch een flinke duit en een titel. Daarom vind ik het eigenlijk wel een goeie manier, zeker omdat bij survivor, het sociale spel een duidelijk onderdeel isquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef sverbern het volgende:
Ik vind stemmen van de afgevallen kandidaten een goed einde, evt. in combinatie met een finaleproef (ER oude stijl). In Survivor is de finale alleen een stemronde van de afgevallen kandidaten.
De laatste paar jaar had ER zo'n vreselijke televoting. Dat was echt dodelijk.
Dat zou ik ook wel leuk vindenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:38 schreef rolfson het volgende:
Was er niet ooit iets op tv waarbij de persoon die weggestemd werd iemand anders uit kon kiezen om tegen te 'strijden' om zo aan een definitieve afvaller te komen?
Ik zou zelf wel mee willen doen aan een programma dat zonder wegstem systeem werkt. Gewoon een groep mensen verspreid over 2/3 eilanden met allemaal een eigen survival pakket. Proeven voor kapmessen en visnetten ed en alleen kunnen afvallen door opgeven of omdat het onmogelijk is door te gaan. Als je dan nog diefstal toestaat van de gewonnen voorwerpen kunnen er interessante complotten en allianties ontstaan. Maar dit zal er wel nooit van komen
Nico-stylewise:quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoeveel pogingen heb je nodig om de afwijking van dat ding vast te stellen Niko?
Het is recupereren.quote:Op zondag 27 november 2011 03:21 schreef Musti het volgende:
[..]
Nico-stylewise:
Nico; "Ja kijk dat hangt ervan af hoe je het bekijkt.
Als gamer heb ik veel ervaring met mijn PS3, dus zal zeker 1 shot zijn, daarnaast ben ik ook nog turnleraar; dan zo ik toch zeggen, zeker 3 x vooraleer ik raak heb, en hier ja...zoiets kan je van tevoren nooit inschatten!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik had nog een andere opleiding, maar dat schiet nu efkes uit mijn gedachten"
"'t Is maar goe ge het bekijkt"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tanja gaan meiske!![]()
Niet weten wat recuperen is, maar wel putain? Zeer knap hier!![]()
Kutcliffhanger = moet zijn kuteind!![]()
Volgende week alle kampleden nog eens samen, wordt een leuk gevecht, wordt ondertiteld vermits er weer totally English sprekende kandidaten bij zitten.![]()
Volgend jaar zeker die fucking pimp 50Cent imitator (presentator) vervangen! Ik erger mij meer aan hem dan aan de kandidaten.![]()
En vooral minder lekker eten!
quote:Op zondag 27 november 2011 03:21 schreef Musti het volgende:
[..]
Volgend jaar zeker die fucking pimp 50Cent imitator (presentator) vervangen!
Dat ja, dat heb ik van WIDM ook altijd al eens willen zien.quote:Op zondag 27 november 2011 13:37 schreef Paul het volgende:
Ze moeten eens een leuk achter de schermen uitzending maken over ER
Ik vind dat hij het best netjes doet. Het is gewoon een heel ander figuur dan EP, maar ik heb geen klachten over hem.quote:Op zondag 27 november 2011 03:21 schreef Musti het volgende:
Volgend jaar zeker die fucking pimp 50Cent imitator (presentator) vervangen! Ik erger mij meer aan hem dan aan de kandidaten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |