Werd dat normaal gesproken gedaan dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:30 schreef miep63 het volgende:
Ik vind het wel leuker dat de winnaar van ER '11 via dit spel beslist wordt. Eigenlijk vond ik 't niet zo leuk als het was beslist door de andere kandidaten in de studio.
Dat is nu juist niet zo, degene die de pijl er in schiet is de winnaar. Sowieso is het zo dodelijk saai als je het grappige commentaar van Jeff tijdens de proeven gewend bent. Russel Hantz, Yau Man en Ozzy. Zulke deelnemers zal je in expeditie robinson nooit tegen komenquote:Op vrijdag 25 november 2011 07:39 schreef Casos het volgende:
Precies zoals bij Survivor dit, laatste stemronde op het eiland (of waar ze ook zitten), Jef die de stemmen gaat halen en oplezen van de stemmen is dan de volgende aflevering in de studio, tegelijk met de reunie.
Ben benieuwd, bij Survivor is het dan wel dat ze de reunie-aflevering direct beginnen met stemmen tellen, dan zou je volgende week maar een minuut of vijf hoeven te kijken.
Ik bedoel meer op de cliffhanger, dat het stemmen tellen (pijl in de roos in dit geval) pas tijdens de reunie wordt gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is nu juist niet zo, degene die de pijl er in schiet is de winnaar. Sowieso is het zo dodelijk saai als je het grappige commentaar van Jeff tijdens de proeven gewend bent. Russel Hantz, Yau Man en Ozzy. Zulke deelnemers zal je in expeditie robinson nooit tegen komen
Het zou sportief zijn als ze die munten niet zo nodig hadden willen lozen. Want Nico en Tanja hadden geen enkele stem, ze zijn uitsluitend door de munten in de finale gekomen. Patrick en Sascha hadden wel stemmen, die hadden dus beiden in de finale moeten zitten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:30 schreef miep63 het volgende:
Ik vind het wel leuker dat de winnaar van ER '11 via dit spel beslist wordt. Eigenlijk vond ik 't niet zo leuk als het was beslist door de andere kandidaten in de studio.
In de vorige editie mochten de afgevallen kandidaten stemmen wie uiteindelijk robinson voor ze is, dat gebeurde in de studio. In het verleden gebeurde dat ook nog ter plekke op het eiland dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 06:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Werd dat normaal gesproken gedaan dan?
Ik ben het helemaal met je eens. Eigenlijk hadden Tanja en Nico op die evenwichtsbalk moeten staan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou sportief zijn als ze die munten niet zo nodig hadden willen lozen. Want Nico en Tanja hadden geen enkele stem, ze zijn uitsluitend door de munten in de finale gekomen. Patrick en Sascha hadden wel stemmen, die hadden dus beiden in de finale moeten zitten.
Inderdaad. Niet dat ik Patrick zo'n fijne jongen vind, maar hij had wel twee stemmen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Eigenlijk hadden Tanja en Nico op die evenwichtsbalk moeten staan.
waar vind je die oude afleveringen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:58 schreef Doodloper het volgende:
Ja maar hey, dat is toch elk jaar zo geweest? Eerst de finale-aflevering waarin je telkens zit te hopen dat ze nog net die aflevering de winnaar bekend maken, wat dan net niet zo blijkt te zijn, en dan de volgende aflevering een terugblik en de winnaar. Gaat bij WIDM ook altijd zo.
Maar heeft iemand heel toevallig ergens het seizoen van 2000? Het is het allereerste seizoen, maar ik kan pas 2001 en later vinden.
Yao Manquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is nu juist niet zo, degene die de pijl er in schiet is de winnaar. Sowieso is het zo dodelijk saai als je het grappige commentaar van Jeff tijdens de proeven gewend bent. Russel Hantz, Yau Man en Ozzy. Zulke deelnemers zal je in expeditie robinson nooit tegen komen
Via nieuwsgroepen - zegt dat je wat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waar vind je die oude afleveringen?
Nee lukt wel, ik heb spotnet ook. Maar ik heb werkelijk overal gezocht en gegoogled, behalve spotnetquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:54 schreef Doodloper het volgende:
Graag gedaan hoorPM maar als het je niet lukt ofzo
Ah het 'bananenjaar'quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee lukt wel, ik heb spotnet ook. Maar ik heb werkelijk overal gezocht en gegoogled, behalve spotnetDie gebruik ik niet zo vaak hihi.
Ik ga met 2003 beginnen. Robin Ibens
ooh dan komt het dus wel goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee lukt wel, ik heb spotnet ook. Maar ik heb werkelijk overal gezocht en gegoogled, behalve spotnetDie gebruik ik niet zo vaak hihi.
Ik ga met 2003 beginnen. Robin Ibens
Vond ik ook. Als Tanja maar niet wintquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef mazaru het volgende:
Rare wending om die munten in te mogen zetten als voorkeurstem. Erg oneerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |