abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2011 @ 17:44:13 #276
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_104885490
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef Deceit het volgende:
hmm haat aan dit seizoen.. ik vreet me op van binnen dat er nu meerdere en vooral nieuwe kijkers kijken en dit geweldig vinden
Het is er in de loop der jaren niet beter op geworden idd, maar toch kijk ik elk seizoen weer.

God, wat hoop ik dat die Niko niet heeft raakgeschoten :(
  zondag 27 november 2011 @ 18:03:09 #277
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104886359
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:30 schreef Moonwalk het volgende:
Ach, iemand enig verstand van kijkcijfers en ER? Misschien zijn die zo erg tegen gevallen dat het volgende keer weer wat spannender wordt :7
Ik heb ze hier liggen, het is wel eens leuk om er een grafiekje oid van te maken inderdaad.
Zal ik vanavond even doen. :)
We zullen zien, zei de blinde.
pi_104886709
Weet je wat ik me afvraag; Sascha zei tegen Niko dat hij nog 1 kans had. Toen schoot Niko mis. Betekent dit dat zijn pijlen op zijn en mag hij nu nog wel schieten, of is hij uit de race? Hij ging namelijk ook zo verslagen ergens op een kist zitten i.p.v. een nieuwe pijl te pakken.

Ik ben overigens wel benieuwd of die van Sascha raak was. Op de manier waarop het gefilmd werd en hoe dat bord bewoog, zou je zeggen dat hij wel raak zou kunnen zijn. Zou ik wel grappig vinden; de hele race ver achter liggen en nog met die kokosnoot bezig zijn als Niko en Tanja al tig keer mis hebben geschoten, en dan met zijn opa-tempo wel gewoon even raak schieten _O-
Al zou het me ook niets verbazen als ze dit gewoon als cliffhanger hebben gebruikt en we volgende week nog een kwartier lang zitten te kijken naar kandidaten die mis schieten en dan pas de winnaar zien.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 27 november 2011 @ 18:30:50 #279
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_104887534
Nee Sascha zei tegen Niko: "Geef me één kans." Sascha wilde iig één keer geschoten hebben. En het zou zuur zijn als dan Niko raak schiet.

Niko ging zo rustig zitten omdat Sascha zijn tijd nam en daarna Tanja aan de beurt was. Dus het duurde sowieso wel even voordat hij kon. Daarnaast besefte die zich waarschijnlijk dat hij nu nog maar 1/3 kans had om te winnen. Tien Tanja erbij kwam had hij ook al zoiets van, kans op winst wordt kleiner.

Het zou inderdaad wel briljant zijn als Sascha in één keer raak schiet. Maar ik acht de kans groot dat het nog wel even doorgaat. Al maakt het niets uit, omdat we toch pas aan het eind de winnaar krijgen te zien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_104887720
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:30 schreef Redefine het volgende:
Nee Sascha zei tegen Niko: "Geef me één kans." Sascha wilde iig één keer geschoten hebben. En het zou zuur zijn als dan Niko raak schiet.

Niko ging zo rustig zitten omdat Sascha zijn tijd nam en daarna Tanja aan de beurt was. Dus het duurde sowieso wel even voordat hij kon. Daarnaast besefte die zich waarschijnlijk dat hij nu nog maar 1/3 kans had om te winnen. Tien Tanja erbij kwam had hij ook al zoiets van, kans op winst wordt kleiner.

Het zou inderdaad wel briljant zijn als Sascha in één keer raak schiet. Maar ik acht de kans groot dat het nog wel even doorgaat. Al maakt het niets uit, omdat we toch pas aan het eind de winnaar krijgen te zien.
Nee, volgens mij zei hij wel 'je hebt 1 kans'. Alleen bedoelde hij: 'je hebt 1 kans, want ik ga meteen raak schieten' - half grapje, half om niko nerveus te maken denk ik.
pi_104887795
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Nee, volgens mij zei hij wel 'je hebt 1 kans'. Alleen bedoelde hij: 'je hebt 1 kans, want ik ga meteen raak schieten' - half grapje, half om niko nerveus te maken denk ik.
Nee, Sascha zei 'Geef me één kans'.
sig verwijderd door FA
pi_104887825
Okee bedankt, dat verklaart een hoop! ;)

Ik denk inderdaad ook dat het waarschijnlijk nog wel even doorgaat. Met die shots kunnen ze behoorlijk misleiden, zeker als ze er ook nog van die slow-motion en achtergrondgeluiden bij doen. Al had het me wel heel grappig geleken; slome slak Sascha die de eerste keer direct raak schiet _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 27 november 2011 @ 18:39:27 #283
208890 June.
Seriously?
pi_104887914
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:30 schreef Redefine het volgende:

Dat ook, maar het was meer als een grap bedoeld. Daarna was Sascha aan de beurt en hij wilde even duidelijk maken dat hij hem er wel even direct in zou schieten..
Shine bright like a diamond.
  zondag 27 november 2011 @ 19:25:27 #284
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_104889937
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:30 schreef Moonwalk het volgende:
Daarnaast zijn er seizoenen waarin helden nog een keer mee doen of zoals het geniale seizoen " helden tegen de slechterikken" . Waar in zeg maar alle nicolas van oude seizoenen op 1 eiland werden gezet, en alle nikos en kobes ook op 1 eiland en dan tegen elkaar laten strijden. Prachtseizoen O+
Dat lijkt me wel wat, laat Hans en Yin maar weer meedoen en zet ze op een eiland vol andere sneaky spelers, eens zien hoe dat gaat aflopen. :7

En uit datzelfde seizoen Geert op het andere eiland zetten, met oa Nicolas. _O_
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 27 november 2011 @ 20:54:51 #285
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104894962
Kijkcijfers door de jaren heen voor een ieder die het boeit:

In 2001 t/m 2004 werd het programma op NET 5 uitgezonden, 2005 t/m 2006 op Talpa; daar kelderen de kijkcijfers het 1e jaar met 1/3 :o , en daarna op RTL5 (waar de kijkcijfers het eerste jaar weer met 1/3 toenamen).

2010 was het eerste seizoen met BN'ers, en dat jaar keken er ook bijna 2/3 (!) meer kijkers; ruim 1,1 miljoen ten opzichte van ruim 650k in 2009.
Ook dit jaar weer kijken er meer mensen dan vorig jaar: 8% meer, met een gemiddelde van iets minder dan 1,2 miljoen kijkers.

Overigens kan ER ook best zonder BN'ers draaien: in 2002, 2003 en 2004 scoorde het programma gemiddeld ruim 1,25 miljoen kijkers. Maargoed, dat kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat het programma toen nog nieuw was etc.
Maarja, gezien er dit jaar wéér ruim 8% meer kijkers zijn dan vorig jaar denk ik niet dat de programmamakers snel het risico zullen nemen om een seizoen zonder BN'ers te draaien...

Van het jaar 2000 kon ik trouwens geen cijfers vinden.
De introductieafleveringen (waar de kandidaten worden voorgesteld) en de finales heb ik niet meegerekend omdat die meestal nogal veel afweken van de kijkcijfers van de echte afleveringen en daardoor het beeld konden verdraaien.
pi_104896783
jaaaaa maar 2003 had robin O+ :P
pi_104910037
quote:
7s.gif Op zondag 27 november 2011 20:54 schreef Doodloper het volgende:
Kijkcijfers door de jaren heen voor een ieder die het boeit:
[ afbeelding ]
In 2001 t/m 2004 werd het programma op NET 5 uitgezonden, 2005 t/m 2006 op Talpa; daar kelderen de kijkcijfers het 1e jaar met 1/3 :o , en daarna op RTL5 (waar de kijkcijfers het eerste jaar weer met 1/3 toenamen).

2010 was het eerste seizoen met BN'ers, en dat jaar keken er ook bijna 2/3 (!) meer kijkers; ruim 1,1 miljoen ten opzichte van ruim 650k in 2009.
Ook dit jaar weer kijken er meer mensen dan vorig jaar: 8% meer, met een gemiddelde van iets minder dan 1,2 miljoen kijkers.

Overigens kan ER ook best zonder BN'ers draaien: in 2002, 2003 en 2004 scoorde het programma gemiddeld ruim 1,25 miljoen kijkers. Maargoed, dat kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat het programma toen nog nieuw was etc.
Maarja, gezien er dit jaar wéér ruim 8% meer kijkers zijn dan vorig jaar denk ik niet dat de programmamakers snel het risico zullen nemen om een seizoen zonder BN'ers te draaien...

Van het jaar 2000 kon ik trouwens geen cijfers vinden.
De introductieafleveringen (waar de kandidaten worden voorgesteld) en de finales heb ik niet meegerekend omdat die meestal nogal veel afweken van de kijkcijfers van de echte afleveringen en daardoor het beeld konden verdraaien.
Ik wil niet lastig doen, maar heb je ook B, Nl kijkcijfers vergeleken? Geeft waarschijnlijk wel zeer verschillende resultaten, naarmate de finalisten? (bv belgen versus nederlanders en omgekeerd)Misschien dat dit het een en ander opheft qua resultaat en dus op éénzelfde lijn blijven?
En dus de makers gewoon blijven doorgaan? :?
$$$$$$$$$$$$$
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:51:01 #288
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_104986844
Niko blijft bruut. En moet dit eigenlijk gewoon winnen. Anders mag opa Sacha het wel winnen. Maar liever geen Tanja.
Trotse Belg.
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:37:38 #289
211083 Angelof9
I must go first
pi_104989587
Net pas gekeken. Wat een faal-finale. Past prima bij het seizoen eigenlijk. Compleet belachelijk dat Tanja en Niko doorgingen met die munten, terwijl ze 0 stemmen hadden gekregen. Dan een lange, zware, ingewikkelde proef die er geen zier toe doed want het gaat alleen maar om wie er geluk heeft met dat pijltje. En zo kan Sascha die de proef verschrikkelijk slecht deed, gewoon nog winnen.

Ik moest ineens denken aan dat seizoen waarbij de finalisten een homo man waren en (ik geloof) een Belg die zo'n echte survivaler was, Tihjdens het hele seizoen was hij weggezet als een super Robinson en het leek of hij met 10 tegen 0 zou gaan winnen. Maar tijdens het stemmen van de ex-kandidaten kwamen er ineens allemaal verhalen van achterbaks gedrag naar boven en stemde bijna iedereen op de homo. Geen idee meer welk seizoen het was, maar dat was een goede finale.

Zeg maar het tegenovergestelde van die van dit jaar.

Dit programma kan echt niet dieper zinken.

Oja toch, want Tanja kan nog winnen.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_104995073
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:37 schreef Angelof9 het volgende:
Dan een lange, zware, ingewikkelde proef die er geen zier toe doed want het gaat alleen maar om wie er geluk heeft met dat pijltje.
Really? ;(

Overigens gaat het wel vaker zo, bijvoorbeeld met fakkels of vuurballen in een wok gooien. Verschil is alleen dat je toen in de finale kwam, en niet meteen Expeditie Robinson had gewonnen.
  woensdag 30 november 2011 @ 01:09:40 #291
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104995212
Die hele proef vooraf is eigenlijk nutteloos.
Het zou wel geniaal zijn als Sascha zou winnen, terwijl hij zo enorm heeft lopen klooien. _O-
Maar Nico is de verdiende winnaar van de 3 finalisten.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 30 november 2011 @ 01:14:14 #292
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104995295
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:28 schreef Musti het volgende:

[..]

Ik wil niet lastig doen, maar heb je ook B, Nl kijkcijfers vergeleken? Geeft waarschijnlijk wel zeer verschillende resultaten, naarmate de finalisten? (bv belgen versus nederlanders en omgekeerd)Misschien dat dit het een en ander opheft qua resultaat en dus op éénzelfde lijn blijven?
En dus de makers gewoon blijven doorgaan? :?
$$$$$$$$$$$$$
De Belgische cijfers heb ik niet helaas. Als je een seizoen weet waar enkel Belgen in de finale zaten dan kan ik kijken of dat nog wat uit heeft gemaakt, al denk ik dat dat niet veel zal zijn..

-----

Ja Niko verdient het wel het meeste idd. Maar Sascha wint toch niet, ze hebben nooit van die grote spoilers als cliffhanger. Als ze wel een keer een cliffhanger hebben die een grote spoiler lijkt dan is het er gewoon een die je op het verkeerde been zet ;(
pi_104995352
De laatste jaren zit er steeds een Belg in de finale, net als een Nederlander.
pi_104995435
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:51 schreef Sasman het volgende:
Niko blijft bruut. En moet dit eigenlijk gewoon winnen. Anders mag opa Sacha het wel winnen. Maar liever geen Tanja.
Klopt precies :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 30 november 2011 @ 16:29:14 #295
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105011037
quote:
wo 30 nov 2011, 15:40
'Geen seks op Robinson-eiland'
van onze redactie
AMSTERDAM - Patrick Martens, die net niet de finale van Expeditie Robinson haalde, begrijpt dondersgoed waarom er nooit liefdesrelaties opbloeien tijdens het programma. "Seks is wel het laatste waar je aan denkt!"

De acteur, vooral bekend van de televisieserie Zoop, vertelt in Weekend dat hygiëne ver te zoeken was tijdens de expeditie. "Tsja, je neemt geen douche, je poetst je tanden niet, je wast je niet, je staat je in zee schoon te spoelen; mensen worden er niet aantrekkelijker op op zo'n eiland, kan ik je vertellen."

's Nachts werden de deelnemers belaagd door ratten en hun behoefte deden ze in de bosjes. "Het toilet was een schop, daar ging je mee de bosjes in en je groef een kuil. Er was geen wc-papier, dan ging je gewoon erna lekker de zee in. (...) Maar ja, je eet ook niet, dus ik ben negen dagen achter elkaar niet naar de wc geweest." Patrick, die een relatie heeft met musicalster Freek Bartels, is tijdens zijn deelname aan het programma tien kilo afgevallen.

De finale van Expeditie Robinson wordt donderdagavond om 20:30 uur uitgezonden op RTL 5. Sascha Visser, Tanja Dexters en de Vlaamse vj Niko strijden om de hoofdprijs van 50.000 euro.
http://www.telegraaf.nl/p(...)and___.html?sn=prive
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 30 november 2011 @ 16:43:20 #296
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105011537
Patrick had Sascha vast graag willen nemen.
  woensdag 30 november 2011 @ 18:56:11 #297
318317 glaba
Ondertitel:
pi_105016548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:29 schreef Moonwalk het volgende:

Patrick, die een relatie heeft met musicalster Freek Bartels

Omg, is Patrick homo? :o
  woensdag 30 november 2011 @ 19:03:26 #298
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
  woensdag 30 november 2011 @ 19:07:09 #299
318317 glaba
Ondertitel:
pi_105017020
quote:
Ja ik wist het niet. Had het eigenlijk wel door moeten hebben als je zo naar hem kijkt.
Jammer dat hij niet met Sipke op het eiland zat, anders was er misschien wel seks op robinson-eiland. :P
  woensdag 30 november 2011 @ 19:12:51 #300
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105017239
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:07 schreef glaba het volgende:

[..]

Ja ik wist het niet. Had het eigenlijk wel door moeten hebben als je zo naar hem kijkt.
Jammer dat hij niet met Sipke op het eiland zat, anders was er misschien wel seks op robinson-eiland. :P
Sipke Jan. :r
Sascha. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')